Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Glede na to,da je 140-ka bolj dovršen motor kot X,in glede na to,da bo X počasi šel ven (prihaja "Z"),se bo nekdo moral sprijazniti,da bo X prevzel nadimek "dinozaver".

Pa ne,da bi pljuval X-a...takšnega motorja nima nihče od konkurentov....a izgleda,da imajo vsaj pri Mazdi 2,5 kubature več prihodnjosti kot pa 2.0.

OK,kaka bo kubatura pri Z-ju še ne vemo,a jaz bi rekel prej večja,kot manjša🤔

  • Všeč 4
  • Haha 2
Napisano (urejeno)

Čak mal, kaj boš ti zdaj govoril, če ima @Alex X motor, je to zagotovo najboljša izbira in bo Z motor sigurno samo manjša nadgradnja X-a.

Popravljeno od ignacij
Napisano
pred 28 minutami je ignacij napisal:

Čak mal, kaj boš ti zdaj govoril, če ima @Alex X motor, je to zagotovo najboljša izbira in bo Z motor sigurno samo manjša nadgradnja X-a.

Ok...vsak se lahko zmoti😉...

 

Administratorja prosim,da Ignacijev komentar prestavi v temo "Tole ja pa kr smeh"

  • Všeč 1
  • Haha 4
Napisano
pred 26 minutami je Janez007 napisal:

https://carbuzz.com/why-mazda-skyactiv-x-combustion-engine-flopped/

 

(Zakaj je Mazdin motor z notranjim zgorevanjem "sveti gral" propadel)

 

2019 Mazda Skyactiv-X 1

 

Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 4 urami je GregorV napisal:

Baby dino je zakon. Sedaj se proda 80% CX30 s tem motorjem. 😂

X motor je preteklost, je že zastarel, med tem ko je G140 še čist svež. 🤣 Vrhunec Mazda motorjev v tem trenutku. 😁:zoom-zoom:

Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄

Pred eno uro je skritikrt napisal:

Glede na to,da je 140-ka bolj dovršen motor kot X,in glede na to,da bo X počasi šel ven (prihaja "Z"),se bo nekdo moral sprijazniti,da bo X prevzel nadimek "dinozaver".

Pa ne,da bi pljuval X-a...takšnega motorja nima nihče od konkurentov....a izgleda,da imajo vsaj pri Mazdi 2,5 kubature več prihodnjosti kot pa 2.0.

OK,kaka bo kubatura pri Z-ju še ne vemo,a jaz bi rekel prej večja,kot manjša🤔

Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉

 

 

Napisano
pred 16 minutami je Alex napisal:

Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄

Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉

To ni moja trditev ampak Mazdina.

Napisano

Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.

 

Citat

Yamakawa:With SKYACTIV-Z, we're evolving the compression ignition combustion technology using the SPCCI method that we commercialized in the previous model, aiming for an engine that can combust with even leaner fuel mixtures. We're also planning to incorporate new heat insulation technology. This technology converts heat that would normally escape from the engine into power, further improving thermal efficiency. Out of the seven control factors I mentioned earlier, heat insulation was the only unexplored area for improving thermal efficiency. While I can't reveal the details yet, we want to create an engine that boasts high thermal efficiency at any RPM or speed range, using Mazda's proprietary new technology. In conventional engines, meeting stricter exhaust gas regulations would typically result in a reduced output of about 30%, but SKYACTIV-Z is expected to maintain the same power output as before these regulations. The aim of SKYACTIV-Z is to create an internal combustion engine that achieves better fuel efficiency when running on its own while providing even greater synergistic effects when combined with motors.

 

Več na 👇

WWW.MAZDA.COM

While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...

 

Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

1568864.png

Napisano
pred 37 minutami je Alex napisal:

Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉

Ja🧐...imaš prav...ne more biti...

V bistvu kot,da bi primerjal phonograph iz leta 1880 (kasneje gramofon itd...) in hkrati trdil,da je boljši kot tehnika iz leta 1999 (DSD-SACD)...

 

Seveda ne more biti...🙄

Napisano

Torej čez par let kupimo Z-motor, če bojo sploh imeli še kak všečen model pri Mazdi.... :nevem:

Napisano (urejeno)

Da ne bo kdo narobe razumel. Nimam nič proti X186. Sem se šalil, smeški povedo vse. 

 

Morda bi ga celo vzel, če bi se računica izšla. Pri moji kilometrini bi to bilo žez 15-20 let 😅

 

In ker sem že malo starejši 😁, ne potrebujem več veliko konjev, da bi bil zadovoljen. G140 se dobro obnese, nimam pripomb. 

Ni pa to dirkalen avto. 😉

Popravljeno od GregorV
Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

če je že enih 15 let nespremenjen na trgu.

 

 

Tole je eno navadno natolcevanje... ali po domače bluzenje ... Mazdin bencinski motor NI že 15 let nespremenjen ... Ampak tebi se tega enostavno ne da dopovedati... Ali si kot majhen otrok, ki si tega noče in noče priznati.... ali pa si en navaden provokator  ... 🤔

  • Všeč 3
  • Haha 3
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 9 minutami je GregorV napisal:

Da ne bo kdo narobe razumel. Nimam nič proti X186. Sem se šalil, smeški povedo vse. 

 

Morda bi ga celo vzel, če bi se računica izšla. Pri moji kilometrini bi to bilo žez 15-20 let 😅

 

In ker sem že malo starejši 😁, ne potrebujem več veliko konjev, da bi bil zadovoljen. G140 se dobro obnese, nimam pripomb. 

Ni pa to dirkalen avto. 😉

Eh, kaj bi ti kdo zameril, tukaj smo, da se malo zabavamo in kake izkušnje izmenjamo..... 👍😉

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

Tretje je pa baby dino.

Popravljeno od Tilen5

 

jajcadizlska.jpg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Žena pokliče moža: -Dragi, kje si? -Na lovu.... -In kdo tako glasno diha? -Ranjen medved, ki sem ga ustrelil. -Zakaj pa diha z ženskim glasom? -Ne vem. Jaz sem lovec, ne veterinar...
    • Jaz bi verjetno tudi kupil kakega lexusa. Samo ne vem, kakšne motorje imajo.  In menjalnike. 🤔
    • a si ziher, da ni bilo vprašanje takole postavljeno: "A pa mogoče potrebuje to žena?"
    • Zakaj, a zato ker mu niso dali telefona? 🤪   Pri brazilcih je to normalen pojav.
    • Kitajcem je vseeno, če Evropa crkne... oni ne razmišljajo tako, da mora trg delovati dolgoročno. Če bo živela prodaja nekaj let bo za njih dovolj.   Še vedno jih subvencionira in to tiste, ki gredo v napad na EU.Toliko denarja jim bodo šenkali, da vzpostavijo obrate v EU in bodo tu izdelovali/sestavljali kitajske avte brez carin. Brez pomoči kitajske vlade jim tega ne bi uspelo.    Edina sreča je ta, da cenovno vojno bijejo tudi sami med sabo in kar nekaj žrtev je že padlo. Tole spominja na 20 leta prejšnjega stoletja, ko je bilo v ameriki krepko čez 100 proizvajalcev vozil in kar nekaj let je trajalo, da se je trg uredil in da so obstale najbolj stabilne firme.   Kar se pa subvencij tiče pa itak, to je kraja skupnega denarja in to za izdelke, ki niso neophodno potrebni za preživetje človeka. To kar delajo tako v EU kot naša pernata druščina je pač kriminal in upam, da jih bo kmalu srečala pamet, da subvencioniraš lahko, le stvari, ki so nujno potrebne za preživetje države: hrana, stanovanja zdravstvena oskrba, šolanje itd, ne pa nakup luksuznega izdelka kot je avto.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.