Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Da ne bo iz tega ratalo isto kot za plastiko blatnikov😅🙈

  • Všeč 1
  • Haha 8

 

jans2.jpg

 

Napisano
pred 29 minutami je Tilen5 napisal:

Da ne bo iz tega ratalo isto kot za plastiko blatnikov😅🙈

Najbrž bo z vsako novo generacijo cx30 kako sranje več. Najbrž res šparajo povsod. Kot na plastikah. Sedaj pri novih  so verjetno reciklirane vreče za smeti in flaše od Coca Cole. 

pred 3 urami je Janez007 napisal:

 

Naša CX-30 kupljena februarja 2025, ima enake težave s senzorji - prepozno piskajo, niso dovolj občutljivi, ... itd.

 

In @Alex, se mi zdi, da delovanje parkirnih senzorjev nima kaj dosti zveze z G140 motorji ... bolj z generacijo vseh CX-30.

Izpade tako, da imajo največ težav te nove, dino variante. Od čričkov, čebel, do barve, senzorjev... 

 

 

Napisano
pred 3 minutami je Alex napisal:

Izpade tako, da imajo največ težav te nove, dino variante. Od čričkov, čebel, do barve, senzorjev...

Mater to morš pa res živet v paralelnem vesolju, če misliš, da gre druga barva gor, če je drug motor.

  • Všeč 1
  • Haha 5
Napisano (urejeno)

 

Da nalijemo spet mal bencina na ogenj:

 


Verjento sem čuden, ampak če bi bil dino 2.000 dražji od x-a, bi vseeno raje vzel dinota, ker ma v nižjih obratih več navora. Senzorji gor ali dol 🤩

Popravljeno od Valh
  • Všeč 7
  • Haha 2
Napisano
pred 10 minutami je Valh napisal:

 

Da nalijemo spet mal bencina na ogenj:

 


Verjento sem čuden, ampak če bi bil dino 2.000 dražji od x-a, bi vseeno raje vzel dinota, ker ma v nižjih obratih več navora. Senzorji gor ali dol 🤩

Res je. Za Desus vožnji zmaga. Nad 3500 pa ostane zadaj. Odvisno kako voziš. Če si Desus voznik, potem ja. Je za tak način vožnje. Če pa raje voziš "muški", potem pa x 186 zmaga. Pa tudi pri porabi zmaga. V bistvu zmaga povsod (hitreje prideš na cilj z manjšo porabo, vmes ne poslušaš čričkov ampak muziko, ko parkiraš, se ne bojiš, da boš sosedovo škodo zadel).😉

Pred eno uro je godlike napisal:

Mater to morš pa res živet v paralelnem vesolju, če misliš, da gre druga barva gor, če je drug motor.

Ni druga, je pa na teh novih dinotih  še bolj natanko gor nanešena. Samo pogledaš jo malo bolj postrani, pa je že kažin.

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

se ne bojiš, da boš sosedovo škodo zadel).😉

 

Ja, če zadaneš, pol ne bo sam sosed mel škodo ampak ti tud.

33112_1.png

Napisano
pred 55 minutami je Boss napisal:

 

Ja, če zadaneš, pol ne bo sam sosed mel škodo ampak ti tud.

Cx 30 je polna plastike... Ne bi smelo bit neke škode. 

 

 

Napisano
pred 10 urami je Valh napisal:

Bo treba na servis očitno. Sam ne vem zakaj mi nek glasek iz ozadja pravi, da ne bo nič bolje 😕

Glej, meni tudi delajo bp. Mislim, da imaš tudi v nastavitvah izbiro občutljivosti senzorjev.... 🤔

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Te gume so že v osnovi dimenzijsko zgrešene za tega Forda....  Dal bi pa na njega vsekakor XL gume kot pravi Boss, jih bo vsekakor manj pobiralo po robovih, ker imajo ojačane bočnice. 👍
    • Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.   Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.   Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.
    • Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.   Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....   To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.   92 je 630kg na gumo. To je 2520kg. A kdaj prideš blizu te teže?
    • Molygen New Generation 5W-30 LIQUI MOLY WWW.LIQUI-MOLY.COM Low-viscosity high-tech low-friction motor oil with high shear stability. Combined with innovative additive technology and the special...  
    • API SP?? a to prav vidim?    ja tole je pa verjetno rekordno najnovejše olje ulito na forumu   za skyactive je SN več kot dovolj  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.