Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 25 minutami je Bini napisal:

Zato pa sem nekje pred kratkim napisal kako je brezveze, da delajo elektrikarje s pospeški od 0 do 100 v 5 sekundah in 500 konji,po drugi strani pa prevozijo komaj do 500km.... :nevem:

Meni je to tudi malo mimo. Me pa vsakič malo stisne, ko vidim, da določene osebke, ki svojim ostarelim staršem kupijo ali jih prepričajo, da kupijo vozila kot so Tesla Y ali podobni SUV z 500 ali več konji zaradi varnostnih sistemov. To govorim za take osebe, ko se že na daleč vidi, da njihove kognitivne sposobnosti niso več zadostne. Zadnjič sem na skoraj praznem parkirišču videl Staro mamo okrog 80, kateri je hčerka kupila nek BMWjev Behemoth. Starka je bila popolnoma preobremenjena. Ko sta zapuščali parkirišče je voznica naredila 6 točkovni obrat, ker jo je bilo strah koga rukniti, čeprav je imela vzadaj vsaj še 4m.

Napisano (urejeno)
dne 31. 10. 2025 ob 17:14 je Sivc 1 napisal:

Mogoče ena stvar pri G140 AT za katero opažam, da je malenkost moteča, ko je v vozilu tišina (= ni radia, ventilacija dela zelo počasi, idr)…. Stopalka za zavoro naredi zvok “klik” ki je podoben zvoku tipke na računalniški tipkovnici. Še kdo zazna ta zvok? 

 

dne 1. 11. 2025 ob 15:17 je Janez007 napisal:

Da.

Zanimivo, da tega ni še nihče izpostavil, ker je kar slišno med vožnjo. Nekaj govora o tem je tudi na tujih forumih vendar znane rešitve ni. Slišati je sicer samo med vožnjo, kot da bi zvok naredila elektronika. Ko je auto hold sistem aktiven in vozilo miruje ali ko je menjalnik v neutral, klikanja pedala ni zaznati.

Popravljeno od Sivc 1
Napisano
dne 31. 10. 2025 ob 17:14 je Sivc 1 napisal:

Mogoče ena stvar pri G140 AT za katero opažam, da je malenkost moteča, ko je v vozilu tišina (= ni radia, ventilacija dela zelo počasi, idr)…. Stopalka za zavoro naredi zvok “klik” ki je podoben zvoku tipke na računalniški tipkovnici. Še kdo zazna ta zvok? 

Poglej fedro.

 

Na vseh Hyundai i20n je fedra malo odmakjena. In ko stisneš, jo pritegne. Dal sem preko drobno gumijasto cevko in ne klika. 

Napisano
dne 31. 10. 2025 ob 17:14 je Sivc 1 napisal:

Mogoče ena stvar pri G140 AT za katero opažam, da je malenkost moteča, ko je v vozilu tišina (= ni radia, ventilacija dela zelo počasi, idr)…. Stopalka za zavoro naredi zvok “klik” ki je podoben zvoku tipke na računalniški tipkovnici. Še kdo zazna ta zvok? 

Do sedaj pri svojem G140 nisem opazil, sem "prisluškoval" tudi brez radia (mogoče sem pa že malo naglušen 😁). Mogoče je kaj povezano z AT, sam imam sicer MT?

Sicer pa, ne vem kaj bi bilo s tem narobe, če zavore delujejo, pa verjetno se tudi nikoli ne voziš v tišini...

Napisano

Jooj. Moja napaka. Sklopko sem mislil. In grdo klikne.

 

Pri zavorah, sem kdaj pri kerem avtu slišal ampak to je samo stikalo za zavorno luč.

Napisano

Ja tudi meni klika... Včasih zelo. Imam AT. Drugače pa sem danes prvič po 3.500 zbil porabo na 6.4-6.5 po regionalki. Ampak sem mogel fajn tuhtat koliko gasa bom pritisnil pa koliko hitro bom vozil. Striktno po omejitvah... Še zdaj ne vem kako je tako pala poraba... 

A ima kdo tako bolj "rezek" zvok motorja sedaj ko se je ohladilo?

Drugače pa imam en problem že pri tej kilometrini... 

Na čase ko ga zalaufam ali ko se ustavim in dam v P mi je začel obratomer nihat pa prav čuti se kako se motor "zaganja" in je nemiren... 

 

Je treba na servis?

 

Pa je normalno da avtomatik vozi po mestu recimo ob zelo malo gasa ali nič na 1100-1300 obratih?

 

Aja pa še eno vprašanje... Zadnjič sem konkratno opral avto pa sem opazil, da če grem z "gobo" (je tista iz mikrovlaken kot špageti) po zadnjem steklu in pod "spojlerjem" in če se ga dotaknem da ga lahko z gobo/roko rahlo "privzdignem"?

 

Drugače pa super glede vsega ostalega. 

 

JUMPSHARE.COM

Shared with Jumpshare
 

 

IMG_20251105_053131.jpg

Napisano
pred 4 minutami je tommzy napisal:

Ja tudi meni klika... Včasih zelo. Imam AT. Drugače pa sem danes prvič po 3.500 zbil porabo na 6.4-6.5 po regionalki. Ampak sem mogel fajn tuhtat koliko gasa bom pritisnil pa koliko hitro bom vozil. Striktno po omejitvah... Še zdaj ne vem kako je tako pala poraba... 

A ima kdo tako bolj "rezek" zvok motorja sedaj ko se je ohladilo?

Drugače pa imam en problem že pri tej kilometrini... 

Na čase ko ga zalaufam ali ko se ustavim in dam v P mi je začel obratomer nihat pa prav čuti se kako se motor "zaganja" in je nemiren... 

 

Je treba na servis?

 

Pa je normalno da avtomatik vozi po mestu recimo ob zelo malo gasa ali nič na 1100-1300 obratih?

 

Aja pa še eno vprašanje... Zadnjič sem konkratno opral avto pa sem opazil, da če grem z "gobo" (je tista iz mikrovlaken kot špageti) po zadnjem steklu in pod "spojlerjem" in če se ga dotaknem da ga lahko z gobo/roko rahlo "privzdignem"?

 

Drugače pa super glede vsega ostalega. 

 

 
JUMPSHARE.COM

Shared with Jumpshare
 

 

IMG_20251105_053131.jpg

Jaz imam sicer ročni menjalnik, mislim pa, da imata obe varianti  podobno prestavno razmerje. Od začetka sem poskušal upoštevati indikator za prestave, vendar sem ugotovil, da sem za posledico imel višjo porabo. Včasih je nižja brzina boljša za porabo, da se avto ne matra. Na primer pri 30 v 3ji se je zdelo, kot da se pelješ z "štant gasom". Malo smešen primer je, ko se peljem v četrti pri cca. 1800 obratih v 10-18% hrib in mi svetuje naj dam v peto😁. Druga varianta pa je, ko se po dolgem hribu navzdol v tretji peljem 50-60 in zaviram z motorjem, mi svetuje naj dam v drugo. Za hec se poskusi peljat v ročnem načinu in sam prestavljaj. Meni pa se občasno zgodi, da pri močnejšem pospeševanju noče it takoj v tretjo, dvakrat se mi je pa zgodilo, da pri semaforju ni šel takoj v prvo. Tako, da moraš dat v ler in še enkrat pohodit sklopko. Tako težavo sem imel na Clioto samo z vzvratno prestavo, ki ni sinhronizirana. Drugače pa zmeraj pazim, da sklopko pohodim do konca.Bomo še malo opazovali, če ne pa je garancija.

Napisano

Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna:

- za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje

- zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika

- glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem

- besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo.

- delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko

 

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Sivc 1 napisal:

Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna:

- za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje

- zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika

- glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem

- besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo.

- delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko

 

 

 

tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni

 

poglejte sprint monitor ;) 

 

tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC. 

Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 

Napisano
pred 7 minutami je Sivc 1 napisal:

Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna:

- za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje

- zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika

- glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem

- besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo.

- delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko

 

 

 

Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.

 

Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on.
After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected.

CAUSE
Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function.
Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on.
Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready.

COUNTERMEASURE
No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational.
Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message.

Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)

Napisano
pred 1 uro je tommzy napisal:

Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC. 

Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 

Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo.... :nevem:

Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... :prstgor:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.