tommzy Napisano pred 17 urami Prijavi Napisano pred 17 urami Se ne bi strinjal. Užitek je že dovolj velik z G motorjem. Morda pri nižjih obratih vecji od tistega v X... Poraba je lahko nižja ampak tako velika razlika pa spet ni... Tudi po tovarniških podatkih. Menda Mazdini inženirji vedo kaj pišejo. 😉 X ima slabši zvok, je bolj zakomoliciran in navora v nizkih nima toliko kot G. Citiraj
Alex Napisano pred 17 urami Prijavi Napisano pred 17 urami pred 5 minutami je tommzy napisal: Se ne bi strinjal. Užitek je že dovolj velik z G motorjem. Morda pri nižjih obratih vecji od tistega v X... Poraba je lahko nižja ampak tako velika razlika pa spet ni... Tudi po tovarniških podatkih. Menda Mazdini inženirji vedo kaj pišejo. 😉 X ima slabši zvok, je bolj zakomoliciran in navora v nizkih nima toliko kot G. Kolikokrat moramo še napisati. Ga motorji so bili vedno in so še vedno vstopni motorji (prav tako je tudi mini dino in je tudi cenejši -stara tehnologija)x 186 je bil vedno in je še vedno top motor pri prodajnih modelih cx 30. Pa lahko si vi razlagate kolikor hočete,tako pač je 😉 Sedaj forsirajo ta mini dino motor, ker je večji zaslužek na njih. 3 2 1 Citiraj
g.Wankel Napisano pred 16 urami Prijavi Napisano pred 16 urami Je spet un dan v mesecu, huh? 4 Citiraj
godlike Napisano pred 15 urami Prijavi Napisano pred 15 urami Pa dobro, 90% res @Alex trajba nebuloze. Samo ne verjamem, da obstaja firma, ki prodaja boljši motor za manj denarja. Kupil je dražji motor, kdor ga ne želi ali pa špara, kupi cenejšega. Trdit, pa da je cenejši in švohnejši motor boljši, je pa meni znanstvena fatastika. Lahko da je G tudi cenejši za vzdrževanje in bolj robusten, samo to niso dejstva na papirju, ki bi ga naredila boljšega. 2 Citiraj
sportman333 Napisano pred 15 urami Prijavi Napisano pred 15 urami če smo zelo zelo odkriti in realni noben od teh motorjev ni hudpresežek, pa lahko še veliko napišete o G ali X verziji (je veliko konkurence ki ima boljše motorje, žal, ampak tako to je....JAP je malo zadaj zadnja leta vsaj kar ponujajo v EU......že samo ZDA je povsem druga pesem 👍) 5 1 Citiraj
ignacij Napisano pred 14 urami Prijavi Napisano pred 14 urami (urejeno) pred 45 minutami je godlike napisal: Lahko da je G tudi cenejši za vzdrževanje in bolj robusten, samo to niso dejstva na papirju, ki bi ga naredila boljšega No, ni treba papirja, so pa zato testi na katerih se je G140 pokazal kot bolj poskocen do 140 km/h, pomoje to nekaj šteje v primerjavi kateri je boljši. Pa dejmo tako, kaj dobiš pri X motorju, da je vreden 2k več? Popravljeno pred 14 urami od ignacij Citiraj
Alex Napisano pred 14 urami Prijavi Napisano pred 14 urami pred 25 minutami je ignacij napisal: No, ni treba papirja, so pa zato testi na katerih se je G140 pokazal kot bolj poskocen do 140 km/h, pomoje to nekaj šteje v primerjavi kateri je boljši. Pa dejmo tako, kaj dobiš pri X motorju, da je vreden 2k več? Manjšo porabo, hitreje greš v Vrhniški klanec (nad 3000 vrtljaji na cx 30 pomaga kompresor,ki se ga kar konkretno čuti). 😉 To je zadosten razlog, se mi zdi. Vsaj za nas, ki imamo ta motor.🤗 2 Citiraj
godlike Napisano pred 13 urami Prijavi Napisano pred 13 urami pred 38 minutami je ignacij napisal: Pa dejmo tako, kaj dobiš pri X motorju, da je vreden 2k več? Moj motor v Focusu ima isto navora kot 150 KM. Krivulji konjev, sta identični do ca. 3.5k obratov. Izbral sem 182KM, ker ga rad pritisnem in ne želim, da je mu zmanjka sape nad 3.5k obratov. Isti razlog je je za X. Res, da ima G dosti več navora do 2k obratov, potem se skoraj enačita. Nad 3.5 je zgodba drugačna. Torej za tiste, ki ga zavrtimo kdaj skozi. Včasih preprosto ni časa zamenjat prestave, ali pa pač, ker nam je všeč, da se motor kdaj zavrti. Tako da jaz in @Alex imama rada motorje, ki vlečejo skozi celo območje. Racionalno, ne vem če je, je pa čudovito. In še zadnja. Moja Alfa je bila anemična do 2.2k. Pa razen speljevanja v hrib pri polno naloženi, ni bilo nikoli težav. ‐‐------------- Vsak si naj kupi to, kar misli da rabi ali mu je všeč. Natolcevanje v smislu kdo ma večjega, mi ni všeč. 3 1 Citiraj
tommzy Napisano pred 13 urami Prijavi Napisano pred 13 urami Na to temo se da pisati... Ni vredno takšne razlike v nabavni ceni. Vsaj za ene (večino). Eno vprašanje... A je normalno, da ko ga včasih zalaufam, da pade pedal zavore krepko dol medtem ko pritiskam z nogo gor? Pol ko spustim in pritisnem še enkrat pa je normalno? Citiraj
godlike Napisano pred 13 urami Prijavi Napisano pred 13 urami pred 4 minutami je tommzy napisal: Eno vprašanje... A je normalno, da ko ga včasih zalaufam, da pade pedal zavore krepko dol medtem ko pritiskam z nogo gor? Pol ko spustim in pritisnem še enkrat pa je normalno? Posnami in s posnetkom na servis. S posnetki lažje dokazujem zadeve, ki niso 100% ponovljive. Citiraj
tommaazz Napisano pred 13 urami Prijavi Napisano pred 13 urami dne 8. 12. 2025 ob 10:10 je NevLado napisal: eh, kje si bil 2 mesca nazaj sporočim naprej kolegom naokoli maš okvirno ceno že v mislih? Jah kaj čem, enkrat sem se moral odločit, če ne bi imel elektrarne na strehi bi ga še sigurno 4 leta vozil, tako pa mi je škoda, da ne bi šel na elektriko. Mah nisem še nič kaj razmišljal vse se bomo dogovrili, ko bo čas za to. Citiraj
tommzy Napisano pred 13 urami Prijavi Napisano pred 13 urami No to se mi je zadnjič zgodilo... Enkrat do sedaj pa vseeno... Očitno sem dobil ponedeljkov ali petkov avto na konc sihta narejen... 🤨 1 Citiraj
tommaazz Napisano pred 13 urami Prijavi Napisano pred 13 urami dne 8. 12. 2025 ob 17:38 je ignacij napisal: Zakaj pa ne Mazdo 6e? Ma če ti po resnici povem se mi zdi še MG prevelik, ker čez dve leti gre sin na faks in sva z ženo sama, tako da mi je pa Mazda 6e preeeveeelikaaa :). Jaz bi imel tam 4.3 m več kot zadosti velik avto, vsekakor pa mora biti preko 4.1 m, ker size does matter after all :)...ne bi imel malih bolh... Citiraj
GregorV Napisano pred 12 urami Prijavi Napisano pred 12 urami pred 57 minutami je tommzy napisal: No to se mi je zadnjič zgodilo... Enkrat do sedaj pa vseeno... Očitno sem dobil ponedeljkov ali petkov avto na konc sihta narejen... 🤨 Kaj šteješ probleme? Se mi zdi, da je to že št. 25. 🥲 Ne sliši se dobro... Morda je res bil v ponedeljek zjutraj ob 6:01 narejen. 1 Citiraj
g.Wankel Napisano pred 11 urami Prijavi Napisano pred 11 urami (urejeno) pred 3 urami je sportman333 napisal: če smo zelo zelo odkriti in realni noben od teh motorjev ni hudpresežek, pa lahko še veliko napišete o G ali X verziji Se strinjam, tej 4-valjni mlinčki so za kavo kuhat hec, da ne bo kdo pobesnel Popravljeno pred 11 urami od g.Wankel 1 Citiraj
NevLado Napisano pred 11 urami Prijavi Napisano pred 11 urami pred 1 uro je tommzy napisal: Na to temo se da pisati... Ni vredno takšne razlike v nabavni ceni. Vsaj za ene (večino). Eno vprašanje... A je normalno, da ko ga včasih zalaufam, da pade pedal zavore krepko dol medtem ko pritiskam z nogo gor? Pol ko spustim in pritisnem še enkrat pa je normalno? vsakič ko na mestu pritisneš na zavoro večkrat zaporedoma, mora pedal ratal bolj in bolj trd in "tik pred koncem" prijet - ker se napumpa pritisk v črpalki lahko pade dol, če je zunaj ekstremen mraz, ali pa so zavore že tako vrele, da ne morajo več delat svojega dela in je olje prekurjeno mogoče samo kak zračni mehurček za trenutek v pumpi? 1 Citiraj
Bini Napisano pred 1 uro Prijavi Napisano pred 1 uro Točo tako je kot si napisal, vsak pedal malo niha sploh ko ga zalavfaš, to je normalno, če ni preveč. 👍 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.