Jest Posted June 6 Report Share Posted June 6 Kot je ze napisal Mazdaman... eni bodo zagovarjali eno... drugi drugo... Edino pri motorju bo po moje bolj enoten odgovor... in sicer X186 ... Ce bi jaz izbiral zase, bi izbral avtomatski menjalnik ... 1 Quote lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura Link to comment Share on other sites More sharing options...
mazdaman Posted June 6 Author Report Share Posted June 6 Jaz bi vzel kot pravi Jest 1 Quote Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bosti Posted June 6 Report Share Posted June 6 pred 5 minutami je Jest napisal: Ce bi jaz izbiral zase, bi izbral avtomatski menjalnik ... Jaz se tudi bolj k temu nagibam, sploh v kombinaciji z aktivnim tempomatom. Zanimivo, da je X motor tako očitna izbira 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ignacij Posted June 6 Report Share Posted June 6 Če ga še nisi vozil pojdi prvo na testno vožnjo, da boš videl če ti je motor ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bini Posted June 6 Report Share Posted June 6 pred 1 uro je Bosti napisal: Jaz se tudi bolj k temu nagibam, sploh v kombinaciji z aktivnim tempomatom. Zanimivo, da je X motor tako očitna izbira Pojdi na testno vožnjo, priporočam X186 in MT ! 👌😉 Dober nakup ti želim...... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted June 7 Report Share Posted June 7 (edited) Najprej, poslušaj nas, ki imamo tak avto.😉 Obvezno 186 motor z Ročnim menjalnikom,če imaš rad, da ti voziš avto. Če ti je vseeno za dinamično vožnjo in ti bo le prevozno sredstvo od točke a do točke b, potem lahko tudi avtomatski. A zavedati se moraš, da je ročni Mazdin menjalnik ta, ki ga vsi novinarji (in mi uporabniki) hvalimo. Ni ga lepšega občutka kot je ta, da lahko SAM določiš pod kakimi vrtljaji in v kateri prestavi boš zapeljal v ovinek ali pa se boš priključil na avtocesto. 😉 Edited June 7 by Alex 4 Quote Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bini Posted June 7 Report Share Posted June 7 Me prav zanima za kateri motor in menjanik se bo odločil.... 🤔😉 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jest Posted June 7 Report Share Posted June 7 Probat naj gre tisto, kar ga najbolj zanima… Pomoje, da se CX-30 da dobit v različnih variantah pri razlicnih salonih… glede na to, da je trenutno najbolj prodajan model pri nas… A glede na želje mu bo pomoje najbolj všeč X186 z avtomatskim menjalnikom… Samo še barvo mora izbrat… Soul Red ali Machine Grey … Pa stopnjo opreme… Jaz bi izbral “full option” … 2 Quote lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gelipter Posted June 7 Report Share Posted June 7 Jaz...bi priporočal Benz. X motor 186k .Ročni menjalnik dela TOP...pa res maximalna oprema 😉😁pa zoom zoom 😉 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tilen5 Posted June 7 Report Share Posted June 7 Testna vožnja z avtomatikom itak. Pa srečno pri nakupu. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NevLado Posted June 7 Report Share Posted June 7 pred 11 urami je Bosti napisal: Kaj pa motor, 150 ali 186? G150 je stara zasnova motorja, klasičen atmosferc. X186 je nova zasnova motorja, ekstra svečke za nizke obrate pri izgorevanju in kompresorček za dodaten navor. G150 nima praktično nobenih težav in ga lahko voziš do ogromno kilometrov, X186 je pa na trgu sedaj par let in je druga generacija X motorja, prvi je bil 180. Ta 186 zaenkrat še nima problemov. Bodo pa servisi malo dražji, ker moraš menjat te svečke na 60k, pa tukaj imaš še filter ki je podoben DPF, pa te vse novodobne ekološke fore. G150 sploh ni slab v kombinaciji z ročnim menjalnikom, če pa hočeš AT pa ne razmišljaj sploh o G150, razen če si res umirjen voznik. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MazdaBoy Posted June 7 Report Share Posted June 7 Jaz bi mel x186, AT če že 😊 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted June 7 Report Share Posted June 7 pred 3 urami je NevLado napisal: G150 je stara zasnova motorja, klasičen atmosferc. X186 je nova zasnova motorja, ekstra svečke za nizke obrate pri izgorevanju in kompresorček za dodaten navor. G150 nima praktično nobenih težav in ga lahko voziš do ogromno kilometrov, X186 je pa na trgu sedaj par let in je druga generacija X motorja, prvi je bil 180. Ta 186 zaenkrat še nima problemov. Bodo pa servisi malo dražji, ker moraš menjat te svečke na 60k, pa tukaj imaš še filter ki je podoben DPF, pa te vse novodobne ekološke fore. G150 sploh ni slab v kombinaciji z ročnim menjalnikom, če pa hočeš AT pa ne razmišljaj sploh o G150, razen če si res umirjen voznik. Ko pa jaz omenim, da je 2.5 star motor pa vsi v luft. 😉 Itak se bo na koncu sam odločil... za ročni menjalnik. 😉 1 1 Quote Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jest Posted June 7 Report Share Posted June 7 Ti napises, da je 2,5 zastarel motor... @NevLado pa je napisal, da je stara zasnova... Kar je ogromna razlika... Ker pri tvojem pisanju se na dalec vidi, da "zanicevalno" napises, da je 2,5 motor za v smeti... in da nima prihodnosti ... Tudi v nadaljevanju je @NevLado napisal, da G150 sploh ni slab motor... ... Ampak tako pac je... je pa bil prej razvit in je zto v primerjavi z X motorjem pac starejsi ... Ce nekdo zeli "bullet proof" motor... potem mora vsekakor vzeti G150 motor... X186 pa je zaenkrat se dokaj nov ... in nihce ne ve, kaj bo cez 5, 10 let ... oz. po prevozenih 200K, 300K ali vec km ... Zaenkrat kaze, da je tudi dokaj neproblematicen ... 5 Quote lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura Link to comment Share on other sites More sharing options...
dvorjan Posted June 7 Report Share Posted June 7 X186 in plastičen karter? Ja, recept za stroške - verjetno čez desetletje, ampak, saj vemo, kako je s plastiko. Sploh tako, ki je podvržena številnim ciklom segrevanja in ohlajanja. Za vse novince na formu: Alex-a jemljite z dobro mero rezerve. Po tednu/mesecu prebiranja teh strani boste ugotovili, da je najboljše le tisto, kar ima in vozi on. Vse ostalo pa krš. In še moja dva centa: najboljši CX-30 je tisti, ki ga v Evropi ni. Z 2,5 bencinarjem, avtomatikom in AWD. 3 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carot Posted June 7 Report Share Posted June 7 nullSam imam dobro leto G-150 AWD MT , vozil sem pa tudi X-186 MT. Oba motorja sta dobra če se zavedaš, da je potrebno za bolj dinamično vožnjo motor malo bolj zavrteti. Pri cca 3200 rpm, kar je AC hitrost neke bistvene razlike v navoru in moči ter odzivnosti ni(sem) opazil. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dvorjan Posted June 7 Report Share Posted June 7 Pa še tale graf: 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ignacij Posted June 7 Report Share Posted June 7 AT spremeni vozniško izkušnjo za vedno. Luksuz vožnje z AT je neprimerljiv vožnji z MT. Enkrat AT, vedno AT. 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slivka Posted June 7 Report Share Posted June 7 pred 9 minutami je ignacij napisal: AT spremeni vozniško izkušnjo za vedno. Luksuz vožnje z AT je neprimerljiv vožnji z MT. Enkrat AT, vedno AT. Aha, ja, seveda. In nato svizec zavije... ... ... 1 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ignacij Posted June 7 Report Share Posted June 7 pred 48 minutami je Slivka napisal: Aha, ja, seveda. In nato svizec zavije... ... ... Ja nič ne zavije, ker nima kaj zavijat. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted June 7 Report Share Posted June 7 (edited) Nekje sem prebral, da so na začetku izumili avtomatske menjalnike za invalide, da so jim olajšali vožnjo. Nato so to čudo množično vgrajevali v ameriške cestne križarke, kjer so bile hitrosti majhne, vožnja pa kot na balonu... in nato je prišla na vrsto še Evropa in ostali. 😉 pred 2 urama je dvorjan napisal: X186 in plastičen karter? Ja, recept za stroške - verjetno čez desetletje, ampak, saj vemo, kako je s plastiko. Sploh tako, ki je podvržena številnim ciklom segrevanja in ohlajanja. Za vse novince na formu: Alex-a jemljite z dobro mero rezerve. Po tednu/mesecu prebiranja teh strani boste ugotovili, da je najboljše le tisto, kar ima in vozi on. Vse ostalo pa krš. In še moja dva centa: najboljši CX-30 je tisti, ki ga v Evropi ni. Z 2,5 bencinarjem, avtomatikom in AWD. Preberi si malo nemške, angleške pa tudi slovenske teste o cx30. Še nihče ni pohvalil kombinacije z avtomatskim menjalnikom, medtem pa so vsi po vrsti hvalili odličen (med najboljšimi nasploh) ročni menjalnik. Da je edino ta kombinacija zanimiva za dinamično vožnjo. Z avtomatskim je bolj kot ne anemična vožnja. P. S. Naj prosim komentirajo lastniki cx30, drugi naj se oglašajo, ko bo govora o njihovih avtih in menjalnikih. Edited June 7 by Alex 2 Quote Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jest Posted June 7 Report Share Posted June 7 pred 34 minutami je Alex napisal: P. S. Naj prosim komentirajo lastniki cx30, drugi naj se oglašajo, ko bo govora o njihovih avtih in menjalnikih. Forum je javen… in vsak lahko zapise svoje mnenje… Nikakor pa ni na mestu, da se vsiljuje svoje mnenje drugim… in zacne pisati nebuloze in druge zanicevati… kao… “vi nimate pojma”… … Ce ti ni vsec, kar drugi napisejo, potem se ti zacni obnasati letom primerno in se vsaj vcasih drzi tistega, kar drugim ocitas… 2 Quote lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura Link to comment Share on other sites More sharing options...
ignacij Posted June 7 Report Share Posted June 7 (edited) Pomoje imam pravico komentirat, kljub temu da nisem lastnik CX30, pa sem ga npr. vozil na testni vožnji in nad avtomatikom nisem imel nobenih pripomb, sem pa imel pripombe nad precej lenim X186 motorjem, amapk to je verjetno stvar okusa. Drugače si pa res želim videti to dinamično vožnjo, ko desna roka kar švica na menjalniku od adrenalina ob športni vožnji s CX30. Edited June 7 by ignacij 1 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slivka Posted June 7 Report Share Posted June 7 pred 5 minutami je ignacij napisal: ... ... ... ... ... ... Drugače si pa res želim videti to dinamično vožnjo, ko desna roka kar švica na menjalniku od adrenalina ob športni vožnji s CX30. Sm kmet an s hribu doma, ma kolkr se jest spoznam na te zadeve, tisti, ki najbolj dinamično vozijo (rally, drag race, drift,...) nimajo avtomatikov... 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
g.Wankel Posted June 7 Report Share Posted June 7 pred 9 minutami je ignacij napisal: Pomoje imam pravico komentirat, kljub temu da nisem lastnik CX30, pa sem ga npr. vozil na testni vožnji in nad avtomatikom nisem imel nobenih pripomb, sem pa imel pripombe nad precej lenim X186 motorjem, amapk to je verjetno stvar okusa. Drugače si pa res želim videti to dinamično vožnjo, ko desna roka kar švica na menjalniku od adrenalina ob športni vožnji s CX30. Zakaj bi roka švicala? Tej avtomatiki vam mal preveč potuhe dajejo 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.