Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

OK, zavesice odpadejo. 😀

 

-----------

 

Zakaj CX-30?

 

V salonih sem gledal naslednje avte: Škoda Kamiq, Ford Puma, VW T-ROC, Hyundai Tuscon, Renault Captur, Nissan Qashqai...

 

Na koncu sem šel na testno vožnjo Captur in CX-30. Ostali so bili predragi, preveliki... Zgornja meja je bila 30K.

 

Captur me ni prepričal z kavnim mlinčkom in podvozjem, občutku na volanu. Materiali v notranjosti so sicer vredu, vendar nič kaj posebnega.

 

CX-30, boljša vozna dinamika, podvozje, volan... Materiali v notranjosti prav tako na višji ravni. Sicer ne tako pomembno, ampak 15 cm daljši.

Ergonomija, razporeditev stikal se mi v Mazdi veliko bolj dopade. Head-up zaslon, zelo všečna zadeva.

 

Edini minus Mazde je, da je kar precej dražja od Captur, pa servisi so dražji. Captur ima prva 4 leta brezplačne servise.

 

Sigurno je še kaj drugega odigralo vlogo pri nakupu, pa se sedaj ne spomnim.

Aja, pa še to. Raje imam japonca kot francoza. 😄

 

LP

 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Napisano

Glede diesel.

 

Seveda se na da primerjati baby dino 😆 in diesel motor.

Sedaj imam Astra K, 160 KM, 350Nm navora... Avto kar leti, samo velike težave z motorjem. Ni za ta forum...

Sem se že pred nakupom zavedal, da bo vožnja drugačna. Diesel veliko navora, manjši obrati. Bencin, manj navora, višji obrati...

 

Sem že malo v letih 😁, tako da ne potrebujem več avtov z veliko konji - rdečega ferrarija. 🤣

 

LP

 

Napisano

Jaz mam zavesice na 6ki pa čisto nevpadljivo zgledajo ker so res take minimalne,..sploh nevem če je kak + od njih. Kake so na cx-30 pa nevem.

  • Haha 2
  • Začuden 1

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 2 urama je Mraušk Mčk napisal:

 

A tole na 6ici prve generacije pa niso original! zavesice ampak flapi za povečanje vzgona in nižanje pristajalne hitrosti al kaj?:lol:

 

 

zavesice1.png

 

Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo, pa še kasko mi je ni hotel pokriti. K sreči mi je avto kmalu za tem razbil en neprilagojen primorc pa tole ni bilo več važno.

 

Aja kako mi je škodo naredilo. Prva guma je povozila palico, ki jo je tako nesrečn dvignilo, da se je zatajnila točno v plastično gubo zavesice. Res, da je zavesica relativno mehka, ampak je vseeno dovolj dolgo držalo paiico, da je ta enostavno zvila cel del praga pred prednjimi vrati.

 

Sem bil pri kleparju in je omenil, da letno dobi par takih primerov kot je moj in le na avtih s takim tipom zavesic. Naslednji teden po dogodku so letele dol. Kasneje pa Mazda originalno ni nikoli več dajala zavesic gor pa noben moj avto ni mel speskanih blatnikov ali praga. Očitno so bolje zaščitili te dele.

 

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Zanimiv in dober argument ter izkušnja.

Popravljeno od Agerg
Napisano
pred 4 urami je Boss napisal:

 

Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo, pa še kasko mi je ni hotel pokriti. K sreči mi je avto kmalu za tem razbil en neprilagojen primorc pa tole ni bilo več važno.

 

Aja kako mi je škodo naredilo. Prva guma je povozila palico, ki jo je tako nesrečn dvignilo, da se je zatajnila točno v plastično gubo zavesice. Res, da je zavesica relativno mehka, ampak je vseeno dovolj dolgo držalo paiico, da je ta enostavno zvila cel del praga pred prednjimi vrati.

 

Sem bil pri kleparju in je omenil, da letno dobi par takih primerov kot je moj in le na avtih s takim tipom zavesic. Naslednji teden po dogodku so letele dol. Kasneje pa Mazda originalno ni nikoli več dajala zavesic gor pa noben moj avto ni mel speskanih blatnikov ali praga. Očitno so bolje zaščitili te dele.

 

Meni so pa bile na prvi 6-ki cool. Brez njih bi 6-ka izgledala čudno. Seveda le na prvih kolesih. 🤔

 

 

Napisano
pred 5 urami je Boss napisal:

 

Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo,

 

 

Če bi bile zavesice takšne, kakršne so imele nekoč stoenke in golfi - gumijaste, se to nebi zgodilo. Ker je pa pri avtih "lepota" vse, pa tudi če je nefunkcionalna...

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano (urejeno)
pred 20 urami je dvorjan napisal:

Ampak pri današnjih debelinah barve in laka razmišljanje o zavesicah sploh ni napačno.

Sploh ker se življenjska doba niža (slabi materiali in funkcionalno zastaranje - elektronika ...) pride po razmišljanju človek do zaključka, da se za tistih največ 15-20 let ne izplača ... 😆

Popravljeno od Janez007
Napisano

Najboljši pokazatelj je ogled oglasov nekaj let starih vozil z višjo kilometrino. Npr. par let stare Tesle imajo "speskane" pragove, če nimajo zavesic. Pa ni to le Teslina težava, da se razumemo ...

 

Po drugi strani je pa res, da Mazdini atmosferci od sebe ne dajo tako hudih moči, da bi kamenčke res močno nabijali po pragu in ob straneh vozila. :P

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 17 minutami je Janez007 napisal:

Sploh ker se življenjska doba niža (slabi materiali in funkcionalno zastaranje - elektronika ...) pride po razmišljanju človek do zaključka, da se za tistih največ 15-20 let ne izplača ... 😆

 

Kaj, a samo toliko časa planiraš "tlačit zemljo":blink:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano
pred 39 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Kaj, a samo toliko časa planiraš "tlačit zemljo":blink:

V najboljšem primeru tlačit avto ...  :) 

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
dne 11. 3. 2025 ob 12:37 je GregorV napisal:

Spoštovani ljubitelji vozil Mazda.

 

Sicer ni čisto nova novica, ampak sporočam, da sem prejšnji teden položil aro za G140, MT, CENTER LINE + DESI, SOUL CRYSTAL RED. 😀😁

Dodatno vlečna kljuka.

 

Avto dobim konec tega tedna, morda v prihodnjem tednu. Je v SLO.

 

Na testni vožnji sem imel G150, Nagisa, AT.

 

Kaj več pa bom lahko povedal, ko dobim avto in naredim nekaj km. 😉

 

LP

 

Čestitke za nakup, naj ti dobro služi  :zoom-zoom: Kaj te je prepričalo v nakup 2.5 140KM in ne 2.0 X186?

 

 

Napisano
pred 31 minutami je MazdaBoy napisal:

Čestitke za nakup, naj ti dobro služi  :zoom-zoom: Kaj te je prepričalo v nakup 2.5 140KM in ne 2.0 X186?

Cena mu ni ustrezala pri CX-30 / x186... :nevem:

Napisano
pred 13 minutami je Bini napisal:

Cena mu ni ustrezala pri CX-30 / x186... :nevem:

Saj meni tudi ni, ampak sem si zaželel premijsko se zapeljat v penzijo. 😁

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano

Hotel sem imeti baby dinozavra. 😅

Nima vsak... 😛

 

Res je cena igrala vlogo.

30K je bila zgornja meja, še bolje veliko manj.

X186 bi skupaj z vlečno kljuko prišel 31,3K , preveč za mene.

 

Pa nekdo je naredil izračun, da se 2K razlike v ceni povrne pri cca 170K km, če se prav spomnim. 20 let za mene...

 

Sicer ni ravno primerljivo, ampak Captur z nekaj manj opreme bi stal 25K.

 

 

Napisano
Pred eno uro je GregorV napisal:

Še to.

 

Velika večina vožnje bo mestna vožnja. Recimo 70-80%. In za to res ne potrebujem 186 konjičkov.

Aha. Potem pa mi je jasna izbira baby dinozavra. Upam, da je kraj, kjer živiš, večinoma ravninski.

 

 

Napisano
pred 5 urami je etcho napisal:

Saj meni tudi ni, ampak sem si zaželel premijsko se zapeljat v penzijo. 😁

Hoho, potem nas je pa kar nekaj, ki se okrog penzije vrtimo..... :danzoman:

Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Gdaj pa gre kdo..... :whatever: 😉

1.aprila letos. 😊

 

 

Napisano
pred 11 urami je GregorV napisal:

Še to.

 

Velika večina vožnje bo mestna vožnja. Recimo 70-80%. In za to res ne potrebujem 186 konjičkov.

Bi ti pa še kako prav prišel avtomatski menjalnik ...

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 10 urami je Alex napisal:

Aha. Potem pa mi je jasna izbira baby dinozavra. Upam, da je kraj, kjer živiš, večinoma ravninski.

 

Dravsko polje, kar ravno. 😄

pred 1 minuto je dvorjan napisal:

Bi ti pa še kako prav prišel avtomatski menjalnik ...

 

No go.

Sem že nazaj napisal, da bo avto občasno vozila tudi oseba, ki noče niti slišati o avtomatiku, kaj šele voziti tak avto. 😁

 

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

Naš mlajši voznik sedaj 2 tedna vozi CX-30 G140 AT in je navdušen. Moti ga edino, da se ne da trajno nastaviti:

- izklopiti piskanja ob prekoračitvi hitrosti,

- izklopiti i-stop-a in 

- vklopiti AutoHold

 

@miha20, se to že da kako drugače?

 

 

pred 1 uro je Bini napisal:

Gdaj pa gre kdo..... :whatever: 😉

 

... čez 10 let ...

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.