Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 6 urami je ignacij napisal:

Dej ne nakladej, dino, ga je povozil s 14 let staro tehnologijo, ti pa še kr živiš v svojih svetih prepričanjih. Veš kaj ni pošteno od tebe, da mimoidoči morebitni kupci, ki pregledujejo forum, ne dobijo realnih informacij, ko se odločajo za nakup novega vozila, zaradi tvojega trolanja. 

 

X motor je pač zgodovina in moral se boš sprijazniti s tem. Ne rečem da je slab motor, je pa v večini parametrov korak za g140, pa če ti to sprejmeš ali ne.

Ne  nakladaj. Vozili smo ga trije. Trije, ki smo vozili oba, smo enakega mnenja. X motor je boljši za hitro, dinamično vožnjio. Mini dino se pa veliko bolj

"dere v prazno", ko ga nabiješ čez tri jurje obratov.  Itak večina kupcev  kupuje tisto, kar je bolj poceni. In to je mini dino. 

Vsak naj kupi tisto, za kolikor ima pač denarja. Kolikor denarja, toliko muzike. 😉

 

 

 

Napisano

Tezko je realno ocenit avto, ki ga imas na testni voznji  nekaj ur. Dejstvo pa je, da ce si ze v startu nenaklonjen nekemu izdelku, je se vezje realno oceniti dejansko stanje. Seveda pa imas lahko svoje mnenje ... ki pa ni nujno enako kot mnenje drugih... 

 

 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 44 minutami je Alex napisal:

Ne  nakladaj. Vozili smo ga trije. Trije, ki smo vozili oba, smo enakega mnenja. X motor je boljši za hitro, dinamično vožnjio. Mini dino se pa veliko bolj

"dere v prazno", ko ga nabiješ čez tri jurje obratov.  Itak večina kupcev  kupuje tisto, kar je bolj poceni. In to je mini dino. 

Vsak naj kupi tisto, za kolikor ima pač denarja. Kolikor denarja, toliko muzike. 😉

 

 

In vsi trije popolnoma nepristranski - imajo sami avto z X motorjem.

Točno tako, kot se je zgodilo z Mitsibushijevim GDI motorjem, se je zgodilo z Mazdinim X motorjem. Obda dokaj v redu motorja, a kompliciranost in posledično višji stroški izdelave in vzdrževanja ni bilo ekonomsko vzdržno - ne za proizvajalca kot tudi ne za kupca. In GDI je dobro vlekel že pri nižjih obratih medtem ko X motor šele pri visokih, ki jih vsaj jaz uporabljam zelo redko. 99,9% časa vozim pod 4.000 obratov. Zakaj bi pri zdravi pameti danes nekdo doplačeval 2.000€ za navit, kompliciran X motor z GPF filtrom, motor, ki zahteva še enkrat pogostejše menjavanjem svečk (si mislim zakaj) - z dražjim vzdrževanjem, ko je na razpolago cenejši klasičen G140, ki ima pri najbolj uporabljenih obratih opazno boljši navor? Razumljivo, da ste revolucionarne X motorje kupovali nekaj let nazaj - Mazda je v njihovo reklamo vlagala skoraj toliko, kot v reklamo vlaga CocaCola. 😃

 

image.png

 

https://siol.net/avtomoto/testi/mazda-cx-30-se-vedno-odlicen-vsaj-malo-tudi-premijski-in-po-meri-voznikov-stare-sole-669097

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 19 minutami je Janez007 napisal:

 

In vsi trije popolnoma nepristranski - imajo sami avto z X motorjem.

Točno tako, kot se je zgodilo z Mitsibushijevim GDI motorjem, se je zgodilo z Mazdinim X motorjem. Obda dokaj v redu motorja, a kompliciranost in posledično višji stroški izdelave in vzdrževanja ni bilo ekonomsko vzdržno - ne za proizvajalca kot tudi ne za kupca. In GDI je dobro vlekel že pri nižjih obratih medtem ko X motor šele pri visokih, ki jih vsaj jaz uporabljam zelo redko. 99,9% časa vozim pod 4.000 obratov. Zakaj bi pri zdravi pameti danes nekdo doplačeval 2.000€ za navit, kompliciran X motor z GPF filtrom, motor, ki zahteva še enkrat pogostejše menjavanjem svečk (si mislim zakaj) - z dražjim vzdrževanjem, ko je na razpolago cenejši klasičen G140, ki ima pri najbolj uporabljenih obratih opazno boljši navor? Razumljivo, da ste revolucionarne X motorje kupovali nekaj let nazaj - Mazda je v njihovo reklamo vlagala skoraj toliko, kot v reklamo vlaga CocaCola. 😃

 

image.png

 

https://siol.net/avtomoto/testi/mazda-cx-30-se-vedno-odlicen-vsaj-malo-tudi-premijski-in-po-meri-voznikov-stare-sole-669097

 

No, končno en realen zapis. Vzrok za to, da ga ne bodo več proizvajali je- predraga proizvodnja. In, ker vsi proizvajalci samo še seštevajo dobiček, so se pač odločili, da bo proizvodnja čim cenejša in so izbrali dinota, saj je dobiček na koncu večji. 

Poglej, občutek med vožnjo pri treh ljudeh ne more bit napačen. 

pred 25 minutami je Jest napisal:

Tezko je realno ocenit avto, ki ga imas na testni voznji  nekaj ur. Dejstvo pa je, da ce si ze v startu nenaklonjen nekemu izdelku, je se vezje realno oceniti dejansko stanje. Seveda pa imas lahko svoje mnenje ... ki pa ni nujno enako kot mnenje drugih... 

 

 

Saj smo napisali prednosti enega in drugega. Ni vse slabo pri dinotu. 

A če se odločiš za enega, ki nekomu drugemu ni všeč, kaj je s tem narobe? 

 

 

Napisano

Saj ni fora v tem, komu je vsec ali komu ni vsec ... Dejstvo je, da "baby dino" ni tako slab, kot ga nekateri zelijo prikazati... in je po mojem mnenju, trenutno boljsa izbira... predvsem je bolj "future proof" ... Ker X motor izgleda, da je na koncu svoje razvojne poti... in ga bo verjetno doletela podobna usoda, kot Wankel motor... Sama tehnologija je OK... ima pa svoje hibe ... 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 9 urami je ignacij napisal:

Dej ne nakladej, dino, ga je povozil s 14 let staro tehnologijo, ti pa še kr živiš v svojih svetih prepričanjih. Veš kaj ni pošteno od tebe, da mimoidoči morebitni kupci, ki pregledujejo forum, ne dobijo realnih informacij, ko se odločajo za nakup novega vozila, zaradi tvojega trolanja. 

 

X motor je pač zgodovina in moral se boš sprijazniti s tem. Ne rečem da je slab motor, je pa v večini parametrov korak za g140, pa če ti to sprejmeš ali ne.

Ni še zgodovina dokler sta oba na prodaj.

 

Vedno bo en novejši, drugi starejši. Ne morejo tolko motorjev hkrati razvit na enkrat.

 

In prav je, da je več motorjev, še več bi jih moralo biti na izbiro. Kaj bolj močnega pogrešam.

Napisano (urejeno)

Sicer pohvalno, da ste se lotili primerjave med obema motorjema ampak, če sem prav prebral je CX-30 z 2,5l motorjem bil čisto nov z le nekaj prevoženimi kilometri.

Tako primerjavo, ste zmožni narediti samo goreči zagovorniki X motorjev😄. Ne moreš primerjati zvožen in nezvožen motor. Nov motor je dobesedno mrtev, predvsem v zgornji polovici območja vrtljajev. Motor se začne prebujati šele po prevoženih vsaj 10k km. Še sam sem bil s svojim G150 zelo razočaran in nezadovoljen s performansami, ko je avto bil nov. Sedaj, ko je zvožen, pa me vedno preseneča z svojo odzivnostjo in močjo.

 

Tako priporočam, da v naslednjo primerjavo dajte avto z zvoženim motorjem, ker razlika je občutna.

Sicer pa ne dvomim v X motor. 184 konjev mora tudi nekaj dati od sebe.

Popravljeno od Lentus

 

 

33871_1.png

 

Napisano (urejeno)

Utečen ali zvožen? 😋 Tisto drugo se ne sliši najbolje... Še za prodati ni. 

Popravljeno od Agerg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Da malce tudi tukaj stresem jezo... Sem že pisal o nasi Bosch mikrovalovki Bosch BFL554MB0 BOSCH BFL554MB0 vgradna mikrovalovna pečica WWW.BIGBANG.SI Vgradna mikrovalovna pečica za 38 cm nišo: uporabljate jo lahko za odmrzovanje, segrevanje in popolno... Na srečo so takrat,pred petimi leti imeli neko akcijo-5 let garancije brezplačno...in sem k sreci registriral.... Sem že pisal,da sem pred dobrim letom,ko je bila stara slabih 4 let dal na servis,ker je crknil ventilator....pač brez venrilatorja ne sme delati...a mikrovalovka je se kar delala. Na srečo sem to takoj opazil...bi lahko hiša zgorela😡. In sedaj-tik pred iztekom petletne garancije,je crknil še display,ki kaže čas. Ni crknil cel,ampak le egmenti...en čisto-namesto 8 je kazalo 0 itd.... Drugi pa so tudi bili različno svetli-torej bi z casom tudi pocrkali..... In sem jo dal 3 tedne pred iztekom na servis. So morali zamenjati celo elektroniko. Toliko o Bosch-u.   A še ni konec "veselja". Sem že pisal tudi o hladilniku😠 BOSCH KGN39LBCF kombinirani hladilnik WWW.BIGBANG.SI No Frost hladilnik z zamrzovalnikom spodaj in VitaFresh predalom: ohranja vaša živila dlje časa sveža. Ista fora,kot že enkrat-planirana obscolescenca oz. po domače-narejeno,da "crkne". Spet odlomljen droben plastičen del,ki nosi vso težo na eni strani spodnje police na vratih...polica za steklenice,pijače,mleko,piksne feta sira v slanici ipd....vse zelo težke stvari...in to drži ta drobčkan kos plastike-dobesedno narejeno,da se odlomi!!! In je šlo že drugič cca.36€ z ptt-Amazon,k pri nas ti slabo rata,ko izveš za ceno. Nič ne rečem,oba stroja sta res lepa,in dobro delata....a ko vidiš,da mikrovalovka "mora" crkniti...in,da je hladilnik super,plastika znotraj pa za bruhati....prav namenoma narejeno,da se "mora" zlomiti.   Vsak si nas svoje mnenje ustvari...evo,še par slik,da bo bolj jasno,za kaj gre.
    • Utečen ali zvožen? 😋 Tisto drugo se ne sliši najbolje... Še za prodati ni. 
    • Sicer pohvalno, da ste se lotili primerjave med obema motorjema ampak, če sem prav prebral je CX-30 z 2,5l motorjem bil čisto nov z le nekaj prevoženimi kilometri. Tako primerjavo, ste zmožni narediti samo goreči zagovorniki X motorjev😄. Ne moreš primerjati zvožen in nezvožen motor. Nov motor je dobesedno mrtev, predvsem v zgornji polovici območja vrtljajev. Motor se začne prebujati šele po prevoženih vsaj 10k km. Še sam sem bil s svojim G150 zelo razočaran in nezadovoljen s performansami, ko je avto bil nov. Sedaj, ko je zvožen, pa me vedno preseneča z svojo odzivnostjo in močjo.   Tako priporočam, da v naslednjo primerjavo dajte avto z zvoženim motorjem, ker razlika je občutna. Sicer pa ne dvomim v X motor. 184 konjev mora tudi nekaj dati od sebe.
    • Da malce stresem jezo...ne vem,kaj folku ni jasno,da na deponiji lahko zastonj pustiš gradbene odpadke brez potrebe le te odlagati v naravi. Lih tam,kamor pogosto zahajam na sprehode z psom...t.i.Gustinca med Zalogom in Lazami...je res lepa točka za psa...par km za hoditi,skoz ob potočku z par točkami za pasje kopanje in osvezitev...skoz v gozdu-senci.... In pred par dnevi vidim,da se nekomu ni dalo se zapeljati do deponije....je kar stresel nekaj od štemanja,in par hobukov že zmešanega strjenega estriha..bi ga...😡 Kakšen bukselj moraš biti,da si zmešaš preveč estriha...ajd,ne rečem,da ti ostane pol kante....halooooo-6 kant!!!🤨 (povečaj sliko).
    • Razlike so velka posledica kilaže. 🤣 Mal prevelike za njegov kolo k ima 120mm. Bi mu cist geometrijo podrlo. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.