Skoči na vsebino

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku

Ustvari kratki URL


Samodejni vs. ročni menjalnik  

51 uporabnikov je glasovalo

  1. 1. Kakšen menjalnik najpogosteje uporabljaš



Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 24 minutami je sportman333 napisal:

Tega se z navadnim bencinarjem (brez turbo)ne da narediti!👍

Razen če je kaka ZVER, v smislu 4.0 V8. :))

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

 

A razločiš hitrost v km/h od razdalje izraženo v metrih? Uradno se meri pospešek od 0-100km/h in je izražen v sekundah kako hitro se doseže to hitrost in ni pomembno a mi daš 11m prednosti, ker ne vpliva na rezultat.

 

Če pa bi ti rad izzumil nekaj novega in te zanima kako hitro prideš do razdalje 100m, potem pa ja... 11m prednosti pomeni, da rabim narest samo še 89m, do razdalje 100m.

 

 

Drugače pa še to. Včeraj me je res zanimalo a se da od LJ do Kopra pridet v 6. prestavi. V smeri proti Kopru mi ni uspelo, ker je med Divačo in Kozino zaprto pol AC in se je naredila kolona. Mi je pa to ratalo v nasprotni smeri. Pri OMV-juj na AC v Kopru sem zadegal v 6. prestavo in brez pretresov prišel v LJ, kjer sem na izvozu na Brdu v Lj dal iz 6. prestave. Še najbolj zanimivo je bilo spet med Kozino in Divačo, kjer sicer ni bilo kolone, vozili smo pa okoli 80km/h. To je 1300 obratov in ko se je zoženje končalo je avto brez težav pospešil do željene hitrosti. Tako, da ja tudi z realno vožnjo se to da narest in ne samo v teoriji.

Načeloma se da, če ni zastojev. In itak so.

 

 

 

Pravkar je AmpeR napisal:

Načeloma se da, če ni zastojev. In itak so.

 

 

 

Če ne pa ta AC od Razdrtega do KPja in obratno je "gorska" AC...

Napisano
dne 8. 10. 2022 ob 22:09 je sportman333 napisal:

Tega se z navadnim bencinarjem (brez turbo)ne da narediti!👍

Da.... Ravnokar sem danes zjutraj peljal klasično relacijo AC NM-LJ, skos v 6ti tempomat 150. Edino pred priključkom Bič je bilo delo na cesti in sem s kickdownom pospešil nazaj na 150......

 

Kdor ne verjame, lahko zagotovim video material če ima 45 minut časa viška v tem življenju...

Napisano

Sam ziher nisi poskušal pospeševati v Višnjegorski klanec, ker tam bi ti ziher downshiftal. Pa dobr sej to niti ni problem, bo že avtomatika poskrbela, da bo OK. Gre samo zato, da pri modernem dizlu vseeno nekoliko lažje živiš tudi braz AT menjalnika kot pri bencinskem N/A motorju. Poudarjam, tole je slučajno debata nanesla, da se pogovarjamo kaj se da narest lahko in kaj težje in ne pomeni, da zdaj iščemo na osnovi tega prednost enega ali drugega pogona in seveda tudi tipa menjalnika.

33112_1.png

Napisano
pred 46 minutami je Boss napisal:

Sam ziher nisi poskušal pospeševati v Višnjegorski klanec, ker tam bi ti ziher downshiftal. Pa dobr sej to niti ni problem, bo že avtomatika poskrbela, da bo OK. Gre samo zato, da pri modernem dizlu vseeno nekoliko lažje živiš tudi braz AT menjalnika kot pri bencinskem N/A motorju. Poudarjam, tole je slučajno debata nanesla, da se pogovarjamo kaj se da narest lahko in kaj težje in ne pomeni, da zdaj iščemo na osnovi tega prednost enega ali drugega pogona in seveda tudi tipa menjalnika.

Ja, premalo je bil podatek, da jaz na AC vedno dam ročno v 6to, ker me moti, da mi skos menja 5-6 pri pospeševanju. Če moram pospešit na šus, nabijem v 4to. In tu ti dam prav, da bi bila pri dizlu 5ta že dovolj.

Napisano

Sm kmet an s hribu dama an se na use to ne zastopm prou preuč, ma če prou zastopm, tisti, ki imate avtomatski menjalnik veliko časa ročno izbirate prestave...

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 19 minutami je Slivka napisal:

Sm kmet an s hribu dama an se na use to ne zastopm prou preuč, ma če prou zastopm, tisti, ki imate avtomatski menjalnik veliko časa ročno izbirate prestave...

ROTFL

 

Jaz ročnega načina pri trenutnem avtu še nisem sprobal. To verjetno veliko pove.

 

Če pa kak "dinamik" občasno preklopi v ročni način, pa tudi ni konec sveta. Veš kolikokrat bi si tisti, ki imajo ročni menjalnik, želeli, da bi imeli avtomatika ...

Napisano

Ne vem. Ker jaz sem imel avtomatski menjalnik, pa se mi je tožilo po ročnem. In zdaj še vedno vztrajam pri ročnem. K temu me še bolj spodbudi vsakič, ko po sili razmer moram vozit avtomatika... 

Napisano

Na zdej. Se peljem iz službe domov in me zmoti telefon. Debata gor in dol in moja roka začne šaltati po menjalniku ( D v S in obratno). In kar na enkrat pri hitrosti cca  80km/h dam v R (rikverc)😬. Kaj se je zgodilo? Nič.

Zgleda, da avtomatika je bolj pametna od mene😁.

  • Haha 2
  • Žalosten 1
Napisano
pred 12 urami je Slivka napisal:

Dva pametna nikoli nista šla dobro skupaj...

 

auč... 😁

33112_1.png

Napisano
pred 10 minutami je Slivka napisal:

Kaj se imaš pa za zašaltat? Če prav vidim, je podobno kot pri motokultivatorju: 3 naprej in ena nazaj...

Ja, če bi bil samo križ.... 😉

  • 1 mesec kasneje...
Napisano (urejeno)

Malo kot zanimivost, da je velikokrat bolje servisirat in iskat mnenje o avtomatskih menjalnikih drugje kot pa na uradnem servisu. Torej za 90€ sem kupil "pokvarjen" avtomatski menjalnik zadnjih hit od aisina 8 stopenjskega. Bil je vgrajen v volvo xc60 dve leti star, drugače se pa vgrajuje v citroen, peugeot, bmw, opel, toyota, volkswagen...vglavnem v pol flote, drugace zelo trpzen menjalnik. Po pogovoru s prodajalcem je naenkrat vrglo in d v n in to je bilo to, po pregledu na uradnem servisu je bila ocena menjalnik v okvari in so kupili nov rabljen menjalnik s Švedske za 3000€. Menjalnik odpeljem in si vzamem čas no po 30min je bilo uhotovljeno kaj je bilo, zlomilo je pogon oljne črpalke torej dva zoba katera poganja wandler zato se je olje pregrelo in vstavilo menjlnik da ga ne uniči, ostalo z menjalnikom vse ok. Nov pogon pumpe pride 300€ plus servis, pa ce je  ze menjalnik narazen se menja notranji filter ki ga drugace nemores kot da se menjalnik razdre pa nanese vse skupaj okoli 500€. 

Prodajalcu sem javil kaj je bilo in okviren strošek in je skoraj znorel. Vglavnem uradni servisi in avtomatski menjalniki vcasih glih niso najboljsa opcija. Zalostno.

Še slikica menjalnika

 

IMG_20221117_193615.jpg

Popravljeno od scania
  • Všeč 14
Napisano (urejeno)

Zakaj bi se mal pomatral za 500€ če te lahko oskubijo za 3000€ :D

Popravljeno od TiEn

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
Pred eno uro je scania napisal:

Malo kot zanimivost, da je velikokrat bolje servisirat in iskat mnenje o avtomatskih menjalnikih drugje kot pa na uradnem servisu. Torej za 90€ sem kupil "pokvarjen" avtomatski menjalnik zadnjih hit od aisina 8 stopenjskega. Bil je vgrajen v volvo xc60 dve leti star, drugače se pa vgrajuje v citroen, peugeot, bmw, opel, toyota, volkswagen...vglavnem v pol flote, drugace zelo trpzen menjalnik. Po pogovoru s prodajalcem je naenkrat vrglo in d v n in to je bilo to, po pregledu na uradnem servisu je bila ocena menjalnik v okvari in so kupili nov rabljen menjalnik s Švedske za 3000€. Menjalnik odpeljem in si vzamem čas no po 30min je bilo uhotovljeno kaj je bilo, zlomilo je pogon oljne črpalke torej dva zoba ki poganjata wandler zato se je olje pregrelo in vstavilo menjlnik da ga ne uniči, ostalo z menjalnikom vse ok. Nov pogon pumpe pride 300€ plus servis, pa ce je  ze menjalnik narazen se menja notranji filter ki ga drugace nemores kot da se menjalnik razdre pa nanese vse skupaj okoli 500€. 

Prodajalcu sem javil kaj je bilo in okviren strošek in je skoraj znorel. Vglavnem uradni servisi in avtomatski menjalniki bcasih glih niso najboljsa opcija. Zalostno.

Še slikica menjalnika

 

IMG_20221117_193615.jpg

Če bi bilo več takih ljudi, bi ljudje lažje shajali in živeli, danes je vsem najlažje zamenjati in prodati novo, saj bo potrošnik plačal, tako da 👍za opravljeno delo.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Napisano
pred 2 urama je TiEn napisal:

Zakaj bi se mal pomatral za 500€ če te lahko oskubijo za 3000€ :D

Sploh ni bilo potrebno nekega ekstra napora, ker je črpalka prvi del ko odstraniš venec menjalnika. 

Saj vsaki kaj spregleda in vsi nevemo vse ampak bodi toliko fer pa reci glejte menjalnik je aisinov ne volvotov probajte it po mnenje se na kak servis kjer popravljajo avtomatske menjalnike. Da meni na tak nacin povejo si prvo mislim glej posteni so bili in povedali da ne vedo in mi priporocali nekoga drugega, ziher bom se prisel na ta servis saj so posteni in odkriti.

Pred eno uro je sportman333 napisal:

Če bi bilo več takih ljudi, bi ljudje lažje shajali in živeli, danes je vsem najlažje zamenjati in prodati novo, saj bo potrošnik plačal, tako da 👍za opravljeno delo.

Zato pa se trudim ze v soli na dijake prenest cim vec tega znanja.

Da se pa malo pohvalim bomo z Januarjem začeli na šoli z krožkom avtomatski menjalniki (delovanje, diagnostika, razstavljanje, sestavljanje, pregled, servisiranje...) upam da bo zanimanje s strani dijakov.

  • Všeč 10
Napisano (urejeno)
dne 19. 11. 2022 ob 15:01 je scania napisal:

Sploh ni bilo potrebno nekega ekstra napora, ker je črpalka prvi del ko odstraniš venec menjalnika. 

Saj vsaki kaj spregleda in vsi nevemo vse ampak bodi toliko fer pa reci glejte menjalnik je aisinov ne volvotov probajte it po mnenje se na kak servis kjer popravljajo avtomatske menjalnike. Da meni na tak nacin povejo si prvo mislim glej posteni so bili in povedali da ne vedo in mi priporocali nekoga drugega, ziher bom se prisel na ta servis saj so posteni in odkriti.

Zato pa se trudim ze v soli na dijake prenest cim vec tega znanja.

Da se pa malo pohvalim bomo z Januarjem začeli na šoli z krožkom avtomatski menjalniki (delovanje, diagnostika, razstavljanje, sestavljanje, pregled, servisiranje...) upam da bo zanimanje s strani dijakov.

Daj a Juš  tudi lahko pride, tak je šefica rekla da mogoče bo kaj. Za skripte se bosta pa tak sama zmenila. 

Popravljeno od mazdaman

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
dne 19. 11. 2022 ob 15:01 je scania napisal:

Sploh ni bilo potrebno nekega ekstra napora, ker je črpalka prvi del ko odstraniš venec menjalnika. 

Saj vsaki kaj spregleda in vsi nevemo vse ampak bodi toliko fer pa reci glejte menjalnik je aisinov ne volvotov probajte it po mnenje se na kak servis kjer popravljajo avtomatske menjalnike. Da meni na tak nacin povejo si prvo mislim glej posteni so bili in povedali da ne vedo in mi priporocali nekoga drugega, ziher bom se prisel na ta servis saj so posteni in odkriti.

Zato pa se trudim ze v soli na dijake prenest cim vec tega znanja.

Da se pa malo pohvalim bomo z Januarjem začeli na šoli z krožkom avtomatski menjalniki (delovanje, diagnostika, razstavljanje, sestavljanje, pregled, servisiranje...) upam da bo zanimanje s strani dijakov.

Bo kar moglo bit zanimivo, saj kmalu ne bo več drugega v avtih, kot avtomatski menjalniki.

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.