Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Do nedavnega sem bil zadovoljen lastnik Mazde CX-5 dizel, letnik 2015. Pri 131000km pa se je avto ustavil, prižgala se je lučka motorja in olja, avto pa je izgubil na moči. Ker je bil avto redno servisiran na pooblaščenem servisu smo se za popravilo obrnili na ta servis.  Čez 2 dni je sledil šok, diagnoza je bila utrgana veriga črpalke olja in posledično "zariban " motor. Stroški popravila pa cca. 12000€.  Ker diagnozi nekako nisem verjel sem avto odpeljal k drugemu mehaniku, z opisom napake pa sem se obrnil še na nekaj mehanikov. Od vseh sem dobil približno isti odgovor. Do napake naj bi prišlo, ker nisem pravočasno menjal bakrenih podložk pod injektorji. Razočaran sem predvsem nad servisom Mazde. Glede na to, da je bil avto pri njih redno servisiran, bi pričakoval, da bi mi podložke zamenjali, ali mi to vsaj svetovali.  Upoštevaje starost avtomobila popravilo ni smiselno, preostane mi le menjava motorja, če ga kje najdem.....

  • Začuden 2
  • Zmeden 1
  • Žalosten 5
  • Jezen 2
Napisano

Kateri mazda servis? Škoda da se nisi prej obrnil na naš forum, smo to predebatirali že  v veliko temah, prav tako imamo temo o vzdrževanju dizelskih mazda motorjev da bodo dolgo delovali brez težav. 

Res mi je žal da berem to katastrofo 😞 razmisli o mazdi bencinarju v bodoče, nebo ti žal. Dizelske mazde so res specifika in rabijo več pozornosti. 

Napisano

In zaradi 5 evrov je mazda izgubila spet še eno stranko…. Katastrofa za podjetje in za to, kar se grejo. Svaka čast tudi pooblaščencu, ki dejansko ni svetoval menjave podložk, kljub zvestobi. @Matej2020 žal mi je za to, kar se je zgodilo. Upam, da se odločiš avto popravit in sprejet odločitev kako naprej - seveda s čim manj stroški.

 

KDAJ MISLI MAZDA DODAT MENJAVO PODLOŽK V SVOJ SERVISNI INTERVAL??? 

Napisano

Ko sem jaz pripeljal šestico (2015) na peskanje sesalnih kolektorjev (uradni servis), sem jim omenil, da bi rad menjal tudi podložke. Mlajši gospod mi je rekel, da to ni predvideno (oz. potrebno), vendar je bil na srečo v bližini g. Majes in je takoj pripomnil, da bi on na svoji mazdi to menjal, saj je minimalni dodatni strošek. In tako so mi zamenjali tudi podložke. Od sedaj naprej za mnenje vprašam g. Majesa. Pri Matej2020 pa je šlo verjetno za zabito sito, kar je vodilo do odpovedi črpalke?

Napisano
pred 18 minutami je vzupan3 napisal:

Ko sem jaz pripeljal šestico (2015) na peskanje sesalnih kolektorjev (uradni servis), sem jim omenil, da bi rad menjal tudi podložke. Mlajši gospod mi je rekel, da to ni predvideno (oz. potrebno), vendar je bil na srečo v bližini g. Majes in je takoj pripomnil, da bi on na svoji mazdi to menjal, saj je minimalni dodatni strošek. In tako so mi zamenjali tudi podložke. Od sedaj naprej za mnenje vprašam g. Majesa. Pri Matej2020 pa je šlo verjetno za zabito sito, kar je vodilo do odpovedi črpalke?

Takih g. Majesov in D.r Pelkotov pa Selmarjev bi še kar nekaj potrebovali, da bi bili lastniki Mazde zadovoljni in brez skrbi.... 😊🤔🤗👍

Napisano
4 minutes ago, Bini said:

Takih g. Majesov in D.r Pelkotov pa Selmarjev bi še kar nekaj potrebovali, da bi bili lastniki Mazde zadovoljni in brez skrbi.... 😊🤔🤗👍

 

Moram pa poudariti, da so mi na uradnem servisu svetovali tudi menjavo verige oljne črpalke (v planu naslednje leto :-))

Napisano

Razumel bi, da bi verigo odtrgalo pri več kot 170.000 km. Tako sem razumel dr. Pelka in tudi ljudi na pooblaščenih servisih. Tole pri 130.000 km pa pomeni, da je pomembno pogosto preverjanje sita olja, ki kaže na ustrezno/neustrezno mazanje verižice.

Napisano

Meni so pri Močniku tudi povedali, da predlagajo menjavo verige. Ampak vseeno - se iz katerega podatka preko OBD sluti težava? Pritisk olja ali kaj drugega?

Napisano

Js sm bil na Selamrju, ko sm mel cca. 180k prevozenih, da bi menju verigo s preventive, povedu sm mu, da sma z mojim mehanikom menjala tut cedilo in, da sm sam menju tut bakrene podlozke. In mi je reku, da v tem primeru ni straha glede verige, da jo bom itak prej slisu. Zdej mam od takrat 220k.

Napisano
9 minutes ago, Deeyan said:

Js sm bil na Selamrju, ko sm mel cca. 180k prevozenih, da bi menju verigo s preventive, povedu sm mu, da sma z mojim mehanikom menjala tut cedilo in, da sm sam menju tut bakrene podlozke. In mi je reku, da v tem primeru ni straha glede verige, da jo bom itak prej slisu. Zdej mam od takrat 220k.

A je bilo govora o verigi oljne črpalke ali o pogonski verigi? Pogonski verigo verjamem da slišiš, verigo oljne črpalke pa nisem prepričan?

Napisano
Pravkar je vzupan3 napisal:

A je bilo govora o verigi oljne črpalke ali o pogonski verigi? Pogonski verigo verjamem da slišiš, verigo oljne črpalke pa nisem prepričan?

 

Menli smo se za vse komplet, 

Je pa res, ko sma z mojim mehanikom menjala cedilo je zgledala veriga v dobrem stanju. 

Napisano

To je vse lepo in prav,kaj pa nek povprečni lastnik ki tanka in vozi in zaupa serviserju,da bo opravil vse kot je treba......🤔 Takim pa trda prede,če vozijo dizla☹️🥴

Ne morem pa verjet,da se vsa ta leta  pri Mazdi ne doreče kako in kaj s temi dizl motorji.....:nevem:

Kot,da nebi imeli nobenih povratnih informacij o teh težavah,ki bi se s pravilnim servisiranjem kamot odpravile in bi bili vsi zadovoljni....👍

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

To je vse lepo in prav,kaj pa nek povprečni lastnik ki tanka in vozi in zaupa serviserju,da bo opravil vse kot je treba......🤔 Takim pa trda prede,če vozijo dizla☹️🥴

Ne morem pa verjet,da se vsa ta leta  pri Mazdi ne doreče kako in kaj s temi dizl motorji.....:nevem:

Kot,da nebi imeli nobenih povratnih informacij o teh težavah,ki bi se s pravilnim servisiranjem kamot odpravile in bi bili vsi zadovoljni....👍

 

Jp, sm zelo vesel, da sem en redkih, da sm lahk skoz zravn mehanika, ko se kej dela na avtu, on je pa tut vesel, da ma koga, ki mu lahk zraven kej pomaga prjet

Napisano

Jaz imam med oglasi ugoden komplet novih verig in podložk, pa je samo en do sedaj vprašal zanj. 😃

A rabili bi ga praktično vsi (prej ali slej).

  • Haha 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 2 minutama je dvorjan napisal:

Jaz imam med oglasi ugoden komplet novih verig in podložk, pa je samo en do sedaj vprašal zanj. 😃

A rabili bi ga praktično vsi (prej ali slej).

 

Js ga ze tut mam vec kot eno leto na rezervi 🙂

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Jaz imam med oglasi ugoden komplet novih verig in podložk, pa je samo en do sedaj vprašal zanj. 😃

A rabili bi ga praktično vsi (prej ali slej).

Glej, vsi čakajo do konca potem pa v jok...... :hohoho::nevem:

Napisano

Jaz sem prav zato zamenjal te podložke že na 70000 kilometrih. 

Pa so se nekateri mazda  "poznavalci" smejali, ko sem to omenil. 

 

 

Napisano
15 minutes ago, Bini said:

Glej, vsi čakajo do konca potem pa v jok...... :hohoho::nevem:

Nekje sem zasledil, da je novejši tip verige za oljno črpalko bistveno bolj robusten. A mogoče kdo ve kaj več o tem in kakšne so oznake, da vemo kaj kupit?

 

Napisano
pred 1 uro je vzupan3 napisal:

Nekje sem zasledil, da je novejši tip verige za oljno črpalko bistveno bolj robusten. A mogoče kdo ve kaj več o tem in kakšne so oznake, da vemo kaj kupit?

 

 

js, ko sm vidu svojo na avtu pa med to, ko jo mam doma ne opazim neke razlike, da bi bla kej močnejša

 

IMG_20221103_151200.jpg

IMG_20221103_151301.jpg

IMG_20221103_151317.jpg

Napisano
14 minutes ago, Deeyan said:

 

js, ko sm vidu svojo na avtu pa med to, ko jo mam doma ne opazim neke razlike, da bi bla kej močnejša

 

IMG_20221103_151200.jpg

IMG_20221103_151301.jpg

IMG_20221103_151317.jpg

 

Včasih ni vidne razlike ampak gre lahko samo za razliko v materialu/dopuščenih tolerancah/itn.

Napisano
pred 12 minutami je vzupan3 napisal:

 

Včasih ni vidne razlike ampak gre lahko samo za razliko v materialu/dopuščenih tolerancah/itn.

Vprašaj na M.servisu on sigurno vedo😊👍

Napisano
pred 17 minutami je Freak napisal:

Noro tole,pa tudi popravilo 12 000€ 🥴 Koliko potem pride nov motor? 

Za ta denar dobiš že marsikaj od rabljenih avt, ki jim nebo razbilo motorja pri tako "malo" km. 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 3 minutami je FuManchu napisal:

Za ta denar dobiš že marsikaj od rabljenih avt, ki jim nebo razbilo motorja pri tako "malo" km. 

samo ne Mazda dizel :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.