Bini Napisano 4. marec Prijavi Napisano 4. marec Japonski neoklasicizem WWW.AVTOMOBILIZEM.COM Kombinacija kompaktne limuzine, v kateri se vrti 2,5-litrski bencinski agregat brez pomoči prisilnega polnjenja... Dober članek o 3ki z novim motorjem... 👍 4 Citiraj
samSimon Napisano 4. marec Prijavi Napisano 4. marec Teli moderni dino motorji, G140 se mi po eni strani precej dopadejo, ko sem gledal tiste vaše krivulje navora. Pri mojem mam pri 130km/h lih mal čez 3000 obratov. Pri teh G140 mi je krivulja navora precej všečno zgledala do 4500. Ampak potem pa vidim 9,8s 0-100km/h, sem pa mal kisel zraven. Primerjam s Cx30, ki je nekje sekundo boljši. Tako X186, kot prejšni G150. Kaj se potem v praksi ''bolj premakne'' med samo vožnjo, ko pohodiš gas v poden? Če prav razumem bi moral G140 bolj potegnit, zarad navora in ker ima tudi večjo samo prostornino? Citiraj
Alex Napisano 4. marec Prijavi Napisano 4. marec Pred eno uro je samSimon napisal: Teli moderni dino motorji, G140 se mi po eni strani precej dopadejo, ko sem gledal tiste vaše krivulje navora. Pri mojem mam pri 130km/h lih mal čez 3000 obratov. Pri teh G140 mi je krivulja navora precej všečno zgledala do 4500. Ampak potem pa vidim 9,8s 0-100km/h, sem pa mal kisel zraven. Primerjam s Cx30, ki je nekje sekundo boljši. Tako X186, kot prejšni G150. Kaj se potem v praksi ''bolj premakne'' med samo vožnjo, ko pohodiš gas v poden? Če prav razumem bi moral G140 bolj potegnit, zarad navora in ker ima tudi večjo samo prostornino? Se ve.😉😉 1 Citiraj
ignacij Napisano 4. marec Prijavi Napisano 4. marec (urejeno) @Alex a si mogoče prebral del članka kjer govori o porabi? Popravljeno 4. marec od ignacij 1 Citiraj
Boss Napisano 4. marec Prijavi Napisano 4. marec pred 1 uro je samSimon napisal: Ampak potem pa vidim 9,8s 0-100km/h, sem pa mal kisel zraven. Ja jebat ga, torque converter automatic je. Verjetno gre z ročnim blizu 9s do 100kmh. Ampak ta podatek od 0 do 100 je en manj uporabnih. Pomembno je kolk je motor prožen, kako skoči med premikanjem, ko greš prehitevat ipd. 2 Citiraj
samSimon Napisano 4. marec Prijavi Napisano 4. marec Pred eno uro je Alex napisal: Se ve.😉😉 Ja dobr, tvoja lahko itak še speljuje v peti. Če ne bi mel tolk mikronov laka gor, bi pa še mal bolj letela. 😉 Meni sta oba motorja všečna. A pije 6.2 al 7.2 mi je gladko vseeno. Probal bi oba in vzel tistega, pri katerem bi (upam) opazil več prožnosti, kot pravi @Boss Pred eno uro je ignacij napisal: @Alex a si mogoče prebral del članka kjer govori o porabi? seveda zna poskrbeti tudi za kakšen centiliter manjšo porabo goriva, ki se je tokrat ustavila pri dobrih 7 litrih. Ob bolj nežni desnici ter na kakšnih relacijskih poteh pa bo znala pasti celo pod 6 litrov na sto kilometrov. Bo pa zdej 2 Citiraj
Alex Napisano 4. marec Prijavi Napisano 4. marec pred 23 minutami je samSimon napisal: Ja dobr, tvoja lahko itak še speljuje v peti. Če ne bi mel tolk mikronov laka gor, bi pa še mal bolj letela. 😉 Meni sta oba motorja všečna. A pije 6.2 al 7.2 mi je gladko vseeno. Probal bi oba in vzel tistega, pri katerem bi (upam) opazil več prožnosti, kot pravi @Boss seveda zna poskrbeti tudi za kakšen centiliter manjšo porabo goriva, ki se je tokrat ustavila pri dobrih 7 litrih. Ob bolj nežni desnici ter na kakšnih relacijskih poteh pa bo znala pasti celo pod 6 litrov na sto kilometrov. Bo pa zdej Ob bolj nežni nogi in na relacijski poti spraviš cx30 z lahkoto tudi pod 5 litrov. Enkrat se je ustavila poraba pri konstantnih 90/ uro pri 4,6l /100. 2 Citiraj
Janez007 Napisano 4. marec Avtor Prijavi Napisano 4. marec pred 17 minutami je Alex napisal: Ob bolj nežni nogi in na relacijski poti spraviš cx30 z lahkoto tudi pod 5 litrov. Enkrat se je ustavila poraba pri konstantnih 90/ uro pri 4,6l /100. Ob bolj nežni nogi in na relacijski poti od Trbiža do Jesenic spraviš CX-30 G140 še nižje. Lahko grem stavit, ampak ne za manj kot 1.000€. 1 Citiraj
Alex Napisano 5. marec Prijavi Napisano 5. marec pred 7 urami je Janez007 napisal: Ob bolj nežni nogi in na relacijski poti od Trbiža do Jesenic spraviš CX-30 G140 še nižje. Lahko grem stavit, ampak ne za manj kot 1.000€. Ha, ha, ob tako nežni nogi, da že sama leti po zraku in je niti ne čutiš več. 😊 Citiraj
SeekK Napisano 5. marec Prijavi Napisano 5. marec Nebi šel stavit proti Janezovim nogam, je vozil mazdo 6 2.5 avtomatika s povprečjem 6.3👏 3 1 Citiraj
Alex Napisano 5. marec Prijavi Napisano 5. marec pred 2 urama je SeekK napisal: Nebi šel stavit proti Janezovim nogam, je vozil mazdo 6 2.5 avtomatika s povprečjem 6.3👏 Verjamem. Takrat so poročali o zastojih na cesti, baje. 😉 3 Citiraj
Janez007 Napisano 5. marec Avtor Prijavi Napisano 5. marec (urejeno) In naš voznik CX-30 G140 AT je očitno po meni, povrečna poraba 6,1. Popravljeno 5. marec od Janez007 3 Citiraj
Alex Napisano 5. marec Prijavi Napisano 5. marec pred 7 minutami je Janez007 napisal: In naš voznik CX-30 G140 AT je očitno po meni, povrečna poraba 6,1. Ta podatek sam po sebi ne pove nič. Citiraj
NevLado Napisano 6. marec Prijavi Napisano 6. marec dne 5. 3. 2025 ob 7:08 je SeekK napisal: Nebi šel stavit proti Janezovim nogam, je vozil mazdo 6 2.5 avtomatika s povprečjem 6.3👏 A G194 ane? Ker na G192 je rekorder @ignacij z 6.8 Jaz imam G192 na 7.7, pa ne šparam nič. Dvomim, da bi mi pa G194 kej razlike naredu 1 Citiraj
Janez007 Napisano 6. marec Avtor Prijavi Napisano 6. marec (urejeno) Ko se vozim v službo in nazaj (Grosuplje-Ljubljana center-Grosuplje), blizu 20 km v eno smer, pri običajno kar gostem prometu (na avtocesti 10 - 100 km/h), vendar ne v ekstremno gostem in ne pri zelo prazni cesti, je povprečna poraba pri Mazdi 3 G120 med 5,5 in 6 litri, pri Mazdi 6 G165 ene 3 dcl več, pri G194 AT je še nekaj dcl več. Če pa je prazna cesta in zmerna noga, pa je treba dodat dober liter, ki ga povzroča predvsem višja (130 km/h) hitrost na avtocesti (torej od 7-7,5 litra). Pri bolj dinamični in hitri vožnji bi bila poraba 7,7-8,5 litra. Nekaj let nazaj sem šel na testno vožnjo VW Polota z 1.0 motorjem in 115 KM in hitro ugotovil, da tak mlinček ni zame oziroma daleč od užitka, ki ga nudijo Mazdini 2.0 ali 2.5 bencinski atmosferci. Popravljeno 6. marec od Janez007 1 Citiraj
NevLado Napisano 6. marec Prijavi Napisano 6. marec pred 14 minutami je Janez007 napisal: Ko se vozim v službo in nazaj (Grosuplje-Ljubljana center-Grosuplje), blizu 20 km v eno smer, pri običajno kar gostem prometu (na avtocesti 10 - 100 km/h), vendar ne v ekstremno gostem in ne pri zelo prazni cesti, je povprečna poraba pri Mazdi 3 G120 med 5,5 in 6 litri, pri Mazdi 6 G165 ene 3 dcl več, pri G194 AT je še nekaj dcl več. Če pa je prazna cesta in zmerna noga, pa je treba dodat dober liter, ki ga povzroča predvsem višja (130 km/h) hitrost na avtocesti (torej od 7-7,5 litra). Pri bolj dinamični in hitri vožnji bi bila poraba 7,7-8,5 litra. Nekaj let nazaj sem šel na testno vožnjo VW Polota z 1.0 motorjem in 115 KM in hitro ugotovil, da tak mlinček ni zame oziroma daleč od užitka, ki ga nudijo Mazdini 2.0 ali 2.5 bencinski atmosferci. Poleg visoke AC hitrosti veliko vlogo pri porabi igra tudi pospeševanje pri prehitevanju. Recimo da voziš na desnem pasu, se pravočasno umakneš levo, da boš prehitel, pa ti skoči še kak avto pred tabo - zmanjšaš iz recimo 150 na 100, pospešiš nazaj ko se ti umakne desno: a) stisneš kickdown b) stisneš do podna c) stisneš po občutku d) pustiš radarskemu tempomatu da naredi svoje med situacijo (a) in (c) pri meni na relaciji nm-lj-nm rezultira tudi v 1,5 litra višjo porabo - realno za par (dobesedno par) minut časovne razlike 4 Citiraj
Janez007 Napisano 6. marec Avtor Prijavi Napisano 6. marec pred 35 minutami je NevLado napisal: Poleg visoke AC hitrosti veliko vlogo pri porabi igra tudi pospeševanje pri prehitevanju. Recimo da voziš na desnem pasu, se pravočasno umakneš levo, da boš prehitel, pa ti skoči še kak avto pred tabo - zmanjšaš iz recimo 150 na 100, pospešiš nazaj ko se ti umakne desno: a) stisneš kickdown b) stisneš do podna c) stisneš po občutku d) pustiš radarskemu tempomatu da naredi svoje med situacijo (a) in (c) pri meni na relaciji nm-lj-nm rezultira tudi v 1,5 litra višjo porabo - realno za par (dobesedno par) minut časovne razlike In kakšna je razlika med (nisem še nikoli probal 😃): a) stisneš kickdown, b) stisneš do podna? 1 Citiraj
NevLado Napisano 6. marec Prijavi Napisano 6. marec pred 24 minutami je Janez007 napisal: In kakšna je razlika med (nisem še nikoli probal 😃😞 a) stisneš kickdown, b) stisneš do podna? a) kickdown je tist knof pod pedalom k naredi "klik" ko pohodiš in bo vedno vedno šaltal v najmanjšo možno prestavo - npr pri 80 kmh bo zagotovo šaltal v drugo, da zagotovi maksimalen power b) če pa stisneš samo do "klik", bo pa pri 80 kmh šaltal v tretjo, ker za tistih par % razlike v performancu nebo silil motorja v skrajnost Citiraj
ignacij Napisano 6. marec Prijavi Napisano 6. marec (urejeno) pred 6 urami je NevLado napisal: Poleg visoke AC hitrosti veliko vlogo pri porabi igra tudi pospeševanje pri prehitevanju. Poleg tega je kljucen paramater pri porabi predvidevanje prometa. Torej bistvo je, da vso energijo, ki jo vložiš v pospeševanje maksimalno izkoristiš z jadranjem in čim mank zaviranjem. Torej vsaka vlozena energija mora rezultirati v cimdlajsi prevozeni razdalji brez nepotrebnega zaviranja in vnovicnega pospesevanja. Popravljeno 6. marec od ignacij 1 1 Citiraj
samSimon Napisano 6. marec Prijavi Napisano 6. marec In predvsem speljevat zelo z občutkom in počasi. Tut mojo lahko vozim s povprečno porabo okol 7l, ampak enostavno mi je to muka. Jadrat, pa spuščat gas, pa ne do podna, pa ne prehitro... Vozim malo skrajšano relacijo kot @Janez007, s Škofljice, ampak z dinamiko @NevLado style. Večinoma ob končnicah, torej v gužvi in pridem zlo hitro na 9l porabe. Tolk sem mel tut s prejšno G120. Citiraj
Alex Napisano 6. marec Prijavi Napisano 6. marec pred 27 minutami je samSimon napisal: In predvsem speljevat zelo z občutkom in počasi. Tut mojo lahko vozim s povprečno porabo okol 7l, ampak enostavno mi je to muka. Jadrat, pa spuščat gas, pa ne do podna, pa ne prehitro... Vozim malo skrajšano relacijo kot @Janez007, s Škofljice, ampak z dinamiko @NevLado style. Večinoma ob končnicah, torej v gužvi in pridem zlo hitro na 9l porabe. Tolk sem mel tut s prejšno G120. To je bolj realna poraba, kot pa cijazenje brez gasa in v zavetrju kamionov. Citiraj
NevLado Napisano 6. marec Prijavi Napisano 6. marec Pred eno uro je samSimon napisal: In predvsem speljevat zelo z občutkom in počasi. Tut mojo lahko vozim s povprečno porabo okol 7l, ampak enostavno mi je to muka. Jadrat, pa spuščat gas, pa ne do podna, pa ne prehitro... Vozim malo skrajšano relacijo kot @Janez007, s Škofljice, ampak z dinamiko @NevLado style. Večinoma ob končnicah, torej v gužvi in pridem zlo hitro na 9l porabe. Tolk sem mel tut s prejšno G120. CX-3 sem imel G120. Petarda, ko si pohodil je res dobro skočila, pa marsikateremu premium avtu sem blendal na višjih hitrostih 3 1 Citiraj
Janez007 Napisano 6. marec Avtor Prijavi Napisano 6. marec pred 30 minutami je Alex napisal: To je bolj realna poraba, kot pa cijazenje brez gasa in v zavetrju kamionov. Poraba je kot je. Zame je pri Mazdi 3 G120 dobrih 6 popolnoma realna, dejanska poraba. To kar pa ti navajaš je način vožnje, ki vpliva na porabo. Za moj način vožnje je realna poraba dobrih 6l. Za nekoga s težko nogo, klanci, kratkimi razdaljami, itd pa je realna poraba 8l. Obakrat gre za realno porabo. 1 Citiraj
Alex Napisano 6. marec Prijavi Napisano 6. marec pred 9 minutami je Janez007 napisal: Poraba je kot je. Zame je pri Mazdi 3 G120 dobrih 6 popolnoma realna, dejanska poraba. To kar pa ti navajaš je način vožnje, ki vpliva na porabo. Za moj način vožnje je realna poraba dobrih 6l. Za nekoga s težko nogo, klanci, kratkimi razdaljami, itd pa je realna poraba 8l. Obakrat gre za realno porabo. Saj prav zato je brez veze navajati porabo, ki lahko niha tudi za 4 litre gor ali dol pri vsakem avtu. 1 Citiraj
Janez007 Napisano 6. marec Avtor Prijavi Napisano 6. marec pred 1 uro je Alex napisal: Saj prav zato je brez veze navajati porabo, ki lahko niha tudi za 4 litre gor ali dol pri vsakem avtu. Zakaj pa jih potem ti navajaš? 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.