Jump to content

Chat is back ...

Create short link


dvorjan

Recommended Posts

pred 6 minutami je robertk6 napisal:

No tole pa ni ravno najlepše , tudi ti si nekoč bil "LOLI" ali pa si se mogoče rodil z znanjem vožnje😡

Jaz sem bil Loli ravno 5 minut. Imam pač to srečo, da imam visoko krivuljo učenja, vsaj kar zadeva vožnjo.

Pa igranje dirkaških iger na računalniku v mladih letih je vsekakor pomagalo.

 

Sicer pa mislim, da so avtošole danes premalo stroge. Takle še nekaj časa nima kaj samostojno iskati na javni cesti, nalepka L gor ali dol.

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

pred 5 minutami je dvorjan napisal:

Jaz sem bil Loli ravno 5 minut.

No to bi pa rad videl , če si delal izpit v naših časih si takrat moral zvozit najmajn 16 ur toliko kot je bilo vaj. Tako da ne vem kako ti je ratalo bit loli 5 minut🤔

Link to comment
Share on other sites

Problem frišnih voznikov je ta,da v A.šolah vozijo pretežno na dizlih in potem taki vozniki nimajo filinga speljevati z bencinarjem,saj veste več plina in sklopka itd,pri dizlu pa samo od seme gre....👍 Pri hčerah-obeh je bil isti problem,ko so presedlale iz dizelskega golfa na Alfo,bencin....☹️

Sem moral narediti pol urni šnel kurs.....:nevem:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pred 40 minutami je dvorjan napisal:

@Boss: Ne vem, če to v praksi drži.

 

Poglejmo zakaj - moje razbijanje mitov:

a) So preveč potratni napram ročnim menjalnikom?

- V idealnih/tovarniških pogojih. V praksi je zelo majhna razlika, saj niso vsi "top vozniki". Marsikdo ima z ročnim menjalnikom višjo porabo od enakovrednega avtomatika, ker rad posluša motor. Ali pa nima posluha.

- Pri dvosklopčnih pa to že v izhodišču ne drži, saj so bolj učinkoviti pri prestavljanju od povprečnega voznika.

 

b) Tudi vzdrževanje je dražje.

- Uradno ni, saj ne potrebujejo vzdrževanja. 😃

- Šalo na stran: menjava olja v avt. menjalniku enkrat ali dvakrat v življenjski dobi vozila je bistveno cenejša od menjave sklopke, vztrajnika in olja v menjalniku pri ročnem menjalniku (sploh pri "hudonavorskih dizlih"). Da ne omenimo stroškov v primeru uporabnikov, ki hote ali nehote poslušajo sinhrone.

 

c) V glavnem, avtomatik je pač dražji za nakup.

- Ja, je. Logično. Udobje stane. Se pa dolgoročno zagotovo splača. Si bolj spočit v vožnji itd.

 

 

Sicer res nismo v pravi temi ampak vseeno...

 

a) mazda ima klasičen avtomatik s pretvornikom navora in ne DSG, tako, da je poraba sigurno nekoliko višja kot pri ročnem. Koliko je pa odvisno od režima vožnje.

 

b) ne vem za druge, bom pa zase povedal. Jaz sem imel pri hudonavorski prejšnji šestici pri skoraj 300.000km še original sklopko in vztrajnik pa ni bilo niti najmanjše sledi, da bi se karkoli glede tega dogajalo. Verjetno bi šlo tud do 400kkm.

 

c) al pa preveč resigniran 😜

  • Like 1

33112_1.png

Link to comment
Share on other sites

pred 27 minutami je Bini napisal:

Problem frišnih voznikov je ta,da v A.šolah vozijo pretežno na dizlih in potem taki vozniki nimajo filinga speljevati z bencinarjem,saj veste več plina in sklopka itd,pri dizlu pa samo od seme gre....👍 Pri hčerah-obeh je bil isti problem,ko so presedlale iz dizelskega golfa na Alfo,bencin....☹️

Sem moral narediti pol urni šnel kurs.....:nevem:

Ko me je vprašal, če bi si kerega inštruktorja izrecno želel. Sem odgovoril vseeno, samo bencinca mi daj.

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro je FuManchu napisal:

Temperatura za letne gume :punk:

IMG_20230308_142021.jpg

Jaz jih bom ta vikend najbrž na obeh Mazdah zamenjal z letnimi, če bo čas. 

Zima je mimo, naj živi pomlad. 😊

No, še jutri gremo zadnjič na smučanje, da lepo zaključimo to sezono. 😊

 

Edited by Alex
  • Like 3
  • Wow 1

 

 

Link to comment
Share on other sites

pred 17 minutami je Alex napisal:

Jaz jih bom ta vikend najbrž na obeh Mazdah zamenjal z letnimi, če bo čas. 

Zima je mimo, naj živi pomlad. 😊

No, še jutri gremo zadnjič na smučanje, da lepo zaključimo to sezono. 😊

 

Uživaj ...😉😁

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 39 minutami je g.Wankel napisal:

Avstrijci imajo še do 15.4. 😮 Sicer samo, če so zimske razmere. Ma bom vseeno še mal počakal.

Počakam do 30.4..

  • Like 1
  • Haha 1
  • Confused 1

 

 

Link to comment
Share on other sites

pred 4 urami je FuManchu napisal:

Temperatura za letne gume :punk:

IMG_20230308_142021.jpg

Zunanja že, asfalt pa še dolgo ne bo na delovni temperaturi.

 

Ta vikend bo pester, že vidim, napovedujem kup motoristov s starimi gumami na podhlajeni cesti, ki bodo veselo podajali svoje glave čez sosednji pas....ah

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ja. Kr kriza je biti voznik. Vsi ostali poklici so nagrajeni za vsako uro, ki jo naredi več, kot je treba. Poklicni voznik je pa kaznovan za vsako minuto, ki prekorači delovni čas. Vsako leto 50 € za predavanje, vsakih 5 let zdravniški in nova vozniška... Do 70ga leta voziš avtobus in otroke, pol si pa nesposoben osebni avto vozit... 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

No, samo roko na srce, 80 letnikov, ki bi normalno brez težav vozili naokoli je bistveno manj kot jih ima veljaven izpit.

 

Jaz sem vsa leta od narejenega izpita pri 20-ih moral zaradi dioptrije na pregled vsakih 5 let. Pri tem plačat celotni pregled, čepra je šlo le zaradi dioptrije.

 

Je pa zadeva ratala problematična v zadnjih nekaj letih sploh pa lani, ker je bilo povzročiteljev nesreč nad 70 let starosti bistveno več kot prejšnja leta. Zato pač vidim to spremembo kot posledico dogajanja na cestah.

  • Like 3

33112_1.png

Link to comment
Share on other sites

pred 1 minuto je Boss napisal:

No, samo roko na srce, 80 letnikov, ki bi normalno brez težav vozili naokoli je bistveno manj kot jih ima veljaven izpit.

 

Jaz sem vsa leta od narejenega izpita pri 20-ih moral zaradi dioptrije na pregled vsakih 5 let. Pri tem plačat celotni pregled, čepra je šlo le zaradi dioptrije.

 

Je pa zadeva ratala problematična v zadnjih nekaj letih sploh pa lani, ker je bilo povzročiteljev nesreč nad 70 let starosti bistveno več kot prejšnja leta. Zato pač vidim to spremembo kot posledico dogajanja na cestah.

Kaj pa avti, so današnji avti z vso to tehniko, zasloni na dotik, sploh primerni-varni za stare ljudi? 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pred 15 minutami je Janez007 napisal:

Kaj pa avti, so današnji avti z vso to tehniko, zasloni na dotik, sploh primerni-varni za stare ljudi? 

V službenim Cadyju imam vse glavne funkcije na displeyu. Katastrofa. Totalno ne-varno. Kakšenkrat se moram prav ustaviti in klikati. Si ne predstavljam starejšega voznika vozit tak avto.

 

To je pa šparanje pri stikalih/tipkah

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

pred 31 minutami je Boss napisal:

Drži, že tako se z osnovno tehniko ne spopadajo najbolje pol jo pa fašejo še v avtu.

 

Smo dobili v službi nove korejske avte in je imel 45-letni sodelavec težave speljat, zategnit ročno ... Sedaj imamo več vrst znamk in je postalo že zelo moteče. Zadnjič me sodelavec opozoril, da vozim prehitro ... "kako, če mi piše na števcu 46?" .... sem mislil da kaže trenutno hitrost, je pa kazal povprečno hitrost. 🙃

 

Me moti že, ko pridem iz M3 na M6 in obratno, ker je pri M3 srednji analogni števec obratometr. 🙃 Je kakšen na tem svetu, da so mu obrati tako pomembni? Naj se enkrat pri Mazdi že odločijo in naj nehajo premetavat različne informacije levo, desno gor, dol. :vskalo:Hvala bogu pa so vsaj sredinski gumbi konzole približno na enakem mestu. :) 

 

image.png

 

image.png

 

 

 

 

 

 

Edited by Janez007
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

Smo dobili v službi nove korejske avte in je imel 45-letni sodelavec težave speljat, zategnit ročno ... Sedaj imamo več vrst znamk in je postalo že zelo moteče. Zadnjič me sodelavec opozoril, da vozim prehitro ... "kako, če mi piše na števcu 46?" .... sem mislil da kaže trenutno hitrost, je pa kazal povprečno hitrost. 🙃

 

Me moti že, ko pridem iz M3 na M6 in obratno, ker je pri M3 srednji analogni števec obratometr. 🙃 Je kakšen na tem svetu, da so mu obrati tako pomembni? Naj se enkrat pri Mazdi že odločijo in naj nehajo premetavat različne informacije levo, desno gor, dol. :vskalo:Hvala bogu pa so vsaj sredinski gumbi konzole približno na enakem mestu. :) 

 

image.png

 

image.png

 

 

 

 

 

 

Samo ta zgornji števec izgleda precej bogo. 🤔

  • Haha 1
  • Confused 1

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • kar se tiče zadnjega menjalnika, če je sklopka in fedra ok, pol lahka samo pullije menjaš (one male koleščke in ležaje) pa je kot nov
    • Najboljše full suspension in še električen moped po vrhu. 😮‍💨 Pisal sem o hardtailu. Polnovzmeteno je za moj tip vožnje smrt. Uphill po šodru do 15% naklona.   Cene koles gledam, ko kupujem. Trenutno moje rakete letijo z rednim servisiranjem.   Drugače pa valda. Naj vsak menjava kak mu srce želi. Pa tudi če nove dele v koš meče, ne obsojam. Extreme vital ti enači ceno s tujino + ptt. Če se ti mudi, je uporabno.
    • Aha...in pristopili bodo tisti,ki morajo...plačanci...fino,bomo takoj vedeli,kateri so. Mah,saj ne rečem,samo biti tako zabit...to so lahko samo levaki. Žalostno pa je,k mnogo folka po tem takim foram naseda...ovce pač...in ovce so za...."beeee means MO"😂🤣
    • Sem vedno trdil, da za njegovo uspešno infiltracijo v vsako slovensko vlado stoji KGB. Še dobro da so ga na Siolu razkrinkal. Se že tresejo hlače slo politikom bivšim partijskim funkcionarjem. S KGB so zagotovo sodelovali sicer nebi prišli do mesta vodij strank.   Je Karl Erjavec ruski plačanec? SIOL.NET Nekdanji predsednik stranke DeSUS in minister v šestih slovenskih vladah Karl Erjavec je pred časom napovedal vrnitev v politiko in že...  
    • Poglej še na bike discount....katero kaseto imaš? Sprednji verižnik ni potrebe menjat, tud menjalnik ni nuja jaz ga pač menjam zaradi sebe. Orodja pa ne potrebuješ pelješ na kak servis in bo to nekje 50 €.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.