Skoči na vsebino

Moj prvi avto

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 21 minutami je g.Wankel napisal:

S kakšno konjažo pa ste začeli pri prvem avtu? :D (če lahko nadaljujem off-topic)

34KM, Renault 4 - prvi lastniški

130KM Hyundai Lantra in 80KM Hyundai Pony - prva avta, ki sem ju redno vozil

Napisano

Tipo 1.4ies 75km - bencinc
Volvo 2.4D 164km - dizlac
Mazda 2.2d 175km - dizelček

 

prvi prehod je bil kar zanimiv ko greš na 5cilinderca :D

 


image.jpeg

 

Napisano

Sem prestavil v novo temo, da ne bo res vse zmešano.

 

 

Moj prvi je bil Jugo 45 malo modificiran s povrtanimi valji, večjimi bati in novo glavo. Verjetno nekje okoli 60KM, ker je šel po ravnem okoli 160km/h

33112_1.png

Napisano

VW hrošč 1200j

Renault 5 Campus 1.1

Xsara 1.8 16v

...

potem je pa že šlo čez 2 litra prostornine in se z izjemo DS3 1.6 turbo ni več pogledalo nazaj 😃

Napisano (urejeno)
pred 51 minutami je NevLado napisal:

Megane 1.6 110 konjski, to so bili časi ja

 

A prva generacija? Drugo sem imel za službeno vozilo kar dolgo :D

 

pred 25 minutami je Boss napisal:

Sem prestavil v novo temo, da ne bo res vse zmešano.

 

 

Moj prvi je bil Jugo 45 malo modificiran s povrtanimi valji, večjimi bati in novo glavo. Verjetno nekje okoli 60KM, ker je šel po ravnem okoli 160km/h

 

Super!

Moj prvi je bil Chevrolet Kalos (nekje okrog 65 konjev, se mi zdi), nekaj let preden sem prišel na ta forum in kupil rumenko :D

Popravljeno od g.Wankel

Podpis.png

 

Napisano

Lada 1300, pol pa lada riva 1500...pol pa cvajer 5 vrat 5 prestav 85 letnik... 

Napisano

Daewoo Racer 1,5 71KM

Ford Focus C-Max 1,6TiVct 115KM (ga še zmeraj imam)

Mazda CX-5 2,5l 194KM

 

Napisano

Lada Samara 1300 - 65KM, pa je bila verjetno premočna ker sem šel na streho z njo :( potem je bil pa Fičo - Zastava 750 - 24KM

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Moja prva je bila japonka :bravo:

Veliko lepih in norih spominov imam na njo 🥰

3JMEk0b.jpg

N7rRRL1.jpg

Napisano

Moj prvi je bla Opel Astra GSi, 140KM, naslednja pa že Mazda MX-5 NB, 110KM. 

Napisano

Golf 2, 1.6 55 konjičkov letnik 86, bencin. 4 brzine. Sem ga zrihtal, da ni nič teklo od njega potem sem ga pa nabasal v betonsko cev in zgodba je bila končana. Bla ledena cesta. Števec kilometrov je šel do 100 tisoč zavrtel se je pa 3x😁

Napisano

Peugeot 106, rdeča puščica s 45 ali 50 KM. Mislim da ni imel pete prestave, je pa imel neko tipkovnico zraven ročne zavore - za zaklep avta. Tako... Đejms Bondovsko. 

Aja, kupil sem ga za 350 € na sejmu.

Napisano

Fičo… oz Zastava 750 … ;) kakšno leto, potem pa Jugo 45 (ja, še tisti, ki je bil z “J” in ne kasneje, ko se je preksrtil v Yugo ;)  … )… 

 

Barva fička je bila umazano bela… ;) Jugo je bil pa SMB zelen ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A motorji tudi štejejo?

 

Prvi avto je trenutna Mazda (2.2d, 175km, 2015), prej sem vozil družinsko Toyoto Yaris 1.0 (2001 letnik), ki jo še vedno koristim do Ajdovščine in nazaj.

 

Motorji pa - APN 6 (1986), ki je še vedno doma, in če bog da sina, ga bom učil gor se vozit

 

Cagiva Raptor 125 - 2005 letnik (2 taktna puščica)

 

Honda Hornet 600 - 2007 letnik

 

Aprilia Caponord 1200 - 2017 letnik

Napisano

101-ka Confort, z vgrajenim motorjem od fiata regate (82 konj, 5 brzin). Dvojni karburator Weber, sprint filter. 

Montirani amortizerji in vzmeti od fiata 127 sport, zato znižana, pnevmatike 185... Auspuh zavarjen na Tomusu dvojni kolektor, inox komplet. Cel bele barve, tudi maska. Ta stoenka je letela kot strela, a tudi benzina je popila kot kak super športnik. 😊

  • Všeč 4
  • Začuden 1

 

 

Napisano

Moj prvi je bil pa yugo 60 Amerika, je imel števec v miljah in km... 😊

Letel je pa samo 160km/h.... :nevem:

Do 65kkm,ko sem ga prodal nobenih problemow.... 😊😉

 

 

Napisano

nullHonda Prelude 2.0 135km, let.97, to je bil stroj s katerim sem naredil cca.150k km brez ene same težave (na podlago 100k km), ko sem jo prodal je imela 248k km.....(še boljša bi bila 2.2 ampak jih skorajda ni v SLO)....

image.jpeg

  • Všeč 3
  • Začuden 1
Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Moj prvi je bil pa yugo 60 Amerika, je imel števec v miljah in km... 😊

Letel je pa samo 160km/h.... :nevem:

Do 65kkm,ko sem ga prodal nobenih problemow.... 😊😉

 

 

A ni bil to yugo florida?

Napisano

Yugo Florida je bil cisto drug model…

 

image.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 4 urami je Gregster napisal:

A ni bil to yugo florida?

Ma kaki,yugo 60 je tole....😁😉

Screenshot_20230701-001908~2.png

Popravljeno od Bini
  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Ljubim 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.