Skoči na vsebino

Moj prvi avto


g.Wankel

Priporočeno sporočilo

Jaz sem pa začel z 323 iz leta 83, pa potem na 323f,…. Vsa zgodovina pa v moji temi.

 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 30. 6. 2023 ob 13:16 je Gregster napisal:

Golf 2, 1.6 55 konjičkov letnik 86, bencin. 4 brzine. Sem ga zrihtal, da ni nič teklo od njega potem sem ga pa nabasal v betonsko cev in zgodba je bila končana. Bla ledena cesta. Števec kilometrov je šel do 100 tisoč zavrtel se je pa 3x😁

 

Tole pa neki ne bo štimal. Če si mel 1.6 je blo od 73-75KM. 55-60KM je mel pa motor 1.3. To vem, ker sem mel VW 1.3 v Wartburgu in je takrat bil zapisan v prometni 58KM.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Boss napisal:

 

Tole pa neki ne bo štimal. Če si mel 1.6 je blo od 73-75KM. 55-60KM je mel pa motor 1.3. To vem, ker sem mel VW 1.3 v Wartburgu in je takrat bil zapisan v prometni 58KM.

Drži. 1.3 je biu ja👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 30. 6. 2023 ob 13:16 je Gregster napisal:

Golf 2, 1.6 55 konjičkov letnik 86, bencin. 4 brzine. Sem ga zrihtal, da ni nič teklo od njega potem sem ga pa nabasal v betonsko cev in zgodba je bila končana. Bla ledena cesta. Števec kilometrov je šel do 100 tisoč zavrtel se je pa 3x😁

1.6B je imel že 75 teličkov. Kako vem?

 

Moj prvi avto 1988 Dvojka 1.3B JX Bistro, 55 hrčkov pod havbo.

 

Tik pred tem sem vozil očetov oz. družinski stroj 1994 Vectro A 1.6i 75KS.

 

Med Golfom in Vectro je bila takšna razlika, ki je nikoli ne bi ocenil na 20KS, Vectra je šla po števcu zlahka čez 200, Golf enih 165, na dober dan, z vetrom v rit. :)

  • Všeč 2
  • Haha 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fiat 126 p 600 ccm in 23KM , Renaul5 2 "komada " en z 1.4 motorjem , Peugeot 306 potem se je pa začelo malo močneje Opel Omega 2,5 z BMW motorjem , druga Omega z 2,2 motorjem , Citroen Grand Picaso vmes je bil še en Megane , potem pa je sledila Mazda 5 , Mazda 2 in 2x KIA 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je robertk6 napisal:

Fiat 126 p 600 ccm in 23KM , Renaul5 2 "komada " en z 1.4 motorjem , Peugeot 306 potem se je pa začelo malo močneje Opel Omega 2,5 z BMW motorjem , druga Omega z 2,2 motorjem , Citroen Grand Picaso vmes je bil še en Megane , potem pa je sledila Mazda 5 , Mazda 2 in 2x KIA 

Opel Omega je bila zakon, sploh verzija lotus, mislim da z 3.6 motorjem, ki je bila svoje čase v 90ih mislim da prograšena celo kot najhitrešja limuzina :) 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je robertk6 napisal:

Fiat 126 p 600 ccm in 23KM , Renaul5 2 "komada " en z 1.4 motorjem , Peugeot 306 potem se je pa začelo malo močneje Opel Omega 2,5 z BMW motorjem , druga Omega z 2,2 motorjem , Citroen Grand Picaso vmes je bil še en Megane , potem pa je sledila Mazda 5 , Mazda 2 in 2x KIA 

R5 1.4.

To je bla Five-ka?

Al mogoče prve genracije, Gordini?

 

Te visokokompresijske Gordinije so angleži šraufali v R4. Baje paše genau.

Jim pa glave rade pokajo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moj prvi avto...izpit sem naredil leta 1999, v tem času sem vozil pa naslednje avtomobile ( preden sem si kupil svoj avto, sem si sposodil bratovega subaru justy 1.2, 4x4, letnik 87', avto je bil top,samo rja ga je pojedla 😪 )

Suzuki swift 1.3gs 90'

Suzuki swift 1.3 gti 90'

Citroen ax 1.1 (za poštukat)

Honda civic 1.6 vti sedan

Mazda 6, 2.0 GH

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moj prvi avto je bila 1992 Opel Vectra 1.6i, kupil jo od sovojaka zadnji dan vojske, bilo davnega leta 1998, a spominjam se, kot bi bilo prejšnji mesec.

Za 75KM je avto res dosegel lepo hitrost  kot je že Zmaj napisal. Je pa kolega istočasno imel Calibro 115KM, kaj je šele tisto letelo. Ganes pa Mazda 6 s 165 KM ne gre nikamor, kot razberem s foruma.

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Ljubim 1

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je jacques33 napisal:

Moj prvi avto je bila 1992 Opel Vectra 1.6i, kupil jo od sovojaka zadnji dan vojske, bilo davnega leta 1998, a spominjam se, kot bi bilo prejšnji mesec.

Za 75KM je avto res dosegel lepo hitrost  kot je že Zmaj napisal. Je pa kolega istočasno imel Calibro 115KM, kaj je šele tisto letelo. Ganes pa Mazda 6 s 165 KM ne gre nikamor, kot razberem s foruma.

Letelo je, ker je bilo ta tiste čase to kar veliko konj. Seveda bi izgledalo to vse skupaj drugače, če bi se vozili v sodobnem prometu v priperjavi s sodobnimi avtomobili. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 urami je jacques33 napisal:

Moj prvi avto je bila 1992 Opel Vectra 1.6i, kupil jo od sovojaka zadnji dan vojske, bilo davnega leta 1998, a spominjam se, kot bi bilo prejšnji mesec.

Za 75KM je avto res dosegel lepo hitrost  kot je že Zmaj napisal. Je pa kolega istočasno imel Calibro 115KM, kaj je šele tisto letelo. Ganes pa Mazda 6 s 165 KM ne gre nikamor, kot razberem s foruma.

Calibra 4x4 Turbo je bil najbolj močn avto v katerem sem se vozil kot froc. Jo je imel sosed. Preko 200 konjev je takrat letelo noro proti naši 101 (stojadini, da ne bo kdo mislil, da je naš avto imel 100 konjev).

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je godlike napisal:

Calibra 4x4 Turbo je bil najbolj močn avto v katerem sem se vozil kot froc. Jo je imel sosed. Preko 200 konjev je takrat letelo noro proti naši 101.

Calibra ni bila le hitra, meni noro všečne oblike, še danes se je razveselim, kadar jo srečam. Sošolcev oče jo je kupil leta 90, ko sem se peljal z njo 2.0i 16v in s strešnim oknom, noro dober občutek. :)

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

se je kdo imel priložnost voziti z R5 GT Turbo, 1.4 in 125km......to se skrije vsaka calibra in mislim da tudi civic 1.6vti.....jaz sem se imel priložnost, to je bil nori avto, ko smo šli na Ljubelj, je turbo ne da je oddajal vročino, žarel.....in to so bili se turboti, ko ga nisi smel takoj ugasniti,ampak voziti še nekaj 10km normalno, da se je zračno ohradil....res nor avto!!!....niso zastonj govorili da je to "potujoča truga" :) 

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 36 minutami je sportman333 napisal:

se je kdo imel priložnost voziti z R5 GT Turbo, 1.4 in 125km......to se skrije vsaka calibra in mislim da tudi civic 1.6vti.....jaz sem se imel priložnost, to je bil nori avto, ko smo šli na Ljubelj, je turobo ne da je oddajal vročino, žarel.....in to so bili se turobti, ko ga nisi smel takoj ugasniti,ampak voziti še nekaj 10km normalno, da se je zračno ohradil....res nor avto!!!....niso zastonj govorili da je to "potujoča truga" :) 

Vozil od kolega turbačico. Švoh 20 let nazaj. Js sem imel takrat Uno turbo. Pa me je peljal scat vedno, razen po avtocesti je Uno letel prek 200km/h po števcu. 

Oba zanimiva avta. Sem pa imel veliko več problemov z njim, kot kolega z R5 turbo. Pač italjan🤣

  • Všeč 2
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 46 minutami je sportman333 napisal:

se je kdo imel priložnost voziti z R5 GT Turbo, 1.4 in 125km......to se skrije vsaka calibra in mislim da tudi civic 1.6vti.....jaz sem se imel priložnost,

i20n sem našel nekje, da ga radi primerjajo s civic 1.6 vti in i20n čakam z velikimi pričakovanji.

 

Me je kolega 1x peljal s tem Civic-om.

Meni je bilo fascinantno kako je vsako predstavo več se vrtela. 1 in 2 je ima nižjo blokado kot 3.

Je pa končala žalostno, na avtocesti v oblaku modrega dima, blok prebilo, ojnico vtrgalo.

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 urami je godlike napisal:

i20n sem našel nekje, da ga radi primerjajo s civic 1.6 vti in i20n čakam z velikimi pričakovanji.

 

Me je kolega 1x peljal s tem Civic-om.

Meni je bilo fascinantno kako je vsako predstavo več se vrtela. 1 in 2 je ima nižjo blokado kot 3.

Je pa končala žalostno, na avtocesti v oblaku modrega dima, blok prebilo, ojnico vtrgalo.

Včeraj sem na AC južni srečal kamijon z dvema i20n, pa par novimi tusconi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.