Skoči na vsebino

Moj prvi avto

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz sem pa začel z 323 iz leta 83, pa potem na 323f,…. Vsa zgodovina pa v moji temi.

 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Moja Škoda 105L, bele barve, zadnji pogon, zadaj motor. Če je bil sneg, si moral rikverc v hrib 😁

4818772.jpg

Napisano

Te škode so mi ful lepe. Kmalu za tem modelom je šla v vag-ove kremplje.

N7rRRL1.jpg

Napisano
dne 30. 6. 2023 ob 13:16 je Gregster napisal:

Golf 2, 1.6 55 konjičkov letnik 86, bencin. 4 brzine. Sem ga zrihtal, da ni nič teklo od njega potem sem ga pa nabasal v betonsko cev in zgodba je bila končana. Bla ledena cesta. Števec kilometrov je šel do 100 tisoč zavrtel se je pa 3x😁

 

Tole pa neki ne bo štimal. Če si mel 1.6 je blo od 73-75KM. 55-60KM je mel pa motor 1.3. To vem, ker sem mel VW 1.3 v Wartburgu in je takrat bil zapisan v prometni 58KM.

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Tole pa neki ne bo štimal. Če si mel 1.6 je blo od 73-75KM. 55-60KM je mel pa motor 1.3. To vem, ker sem mel VW 1.3 v Wartburgu in je takrat bil zapisan v prometni 58KM.

Drži. 1.3 je biu ja👍

Napisano
dne 30. 6. 2023 ob 13:16 je Gregster napisal:

Golf 2, 1.6 55 konjičkov letnik 86, bencin. 4 brzine. Sem ga zrihtal, da ni nič teklo od njega potem sem ga pa nabasal v betonsko cev in zgodba je bila končana. Bla ledena cesta. Števec kilometrov je šel do 100 tisoč zavrtel se je pa 3x😁

1.6B je imel že 75 teličkov. Kako vem?

 

Moj prvi avto 1988 Dvojka 1.3B JX Bistro, 55 hrčkov pod havbo.

 

Tik pred tem sem vozil očetov oz. družinski stroj 1994 Vectro A 1.6i 75KS.

 

Med Golfom in Vectro je bila takšna razlika, ki je nikoli ne bi ocenil na 20KS, Vectra je šla po števcu zlahka čez 200, Golf enih 165, na dober dan, z vetrom v rit. :)

  • Všeč 2
  • Haha 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Fiat 126 p 600 ccm in 23KM , Renaul5 2 "komada " en z 1.4 motorjem , Peugeot 306 potem se je pa začelo malo močneje Opel Omega 2,5 z BMW motorjem , druga Omega z 2,2 motorjem , Citroen Grand Picaso vmes je bil še en Megane , potem pa je sledila Mazda 5 , Mazda 2 in 2x KIA 

Napisano
Pred eno uro je robertk6 napisal:

Fiat 126 p 600 ccm in 23KM , Renaul5 2 "komada " en z 1.4 motorjem , Peugeot 306 potem se je pa začelo malo močneje Opel Omega 2,5 z BMW motorjem , druga Omega z 2,2 motorjem , Citroen Grand Picaso vmes je bil še en Megane , potem pa je sledila Mazda 5 , Mazda 2 in 2x KIA 

Opel Omega je bila zakon, sploh verzija lotus, mislim da z 3.6 motorjem, ki je bila svoje čase v 90ih mislim da prograšena celo kot najhitrešja limuzina :) 

Napisano

Samo rja je v 80ih in 90ih na polno žrla opelne. Škoda. Je bilo kar nekaj lepih avt zunaj. 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 urama je robertk6 napisal:

Fiat 126 p 600 ccm in 23KM , Renaul5 2 "komada " en z 1.4 motorjem , Peugeot 306 potem se je pa začelo malo močneje Opel Omega 2,5 z BMW motorjem , druga Omega z 2,2 motorjem , Citroen Grand Picaso vmes je bil še en Megane , potem pa je sledila Mazda 5 , Mazda 2 in 2x KIA 

R5 1.4.

To je bla Five-ka?

Al mogoče prve genracije, Gordini?

 

Te visokokompresijske Gordinije so angleži šraufali v R4. Baje paše genau.

Jim pa glave rade pokajo.

Napisano

Moj prvi avto...izpit sem naredil leta 1999, v tem času sem vozil pa naslednje avtomobile ( preden sem si kupil svoj avto, sem si sposodil bratovega subaru justy 1.2, 4x4, letnik 87', avto je bil top,samo rja ga je pojedla 😪 )

Suzuki swift 1.3gs 90'

Suzuki swift 1.3 gti 90'

Citroen ax 1.1 (za poštukat)

Honda civic 1.6 vti sedan

Mazda 6, 2.0 GH

 

Napisano

Moj prvi avto je bila 1992 Opel Vectra 1.6i, kupil jo od sovojaka zadnji dan vojske, bilo davnega leta 1998, a spominjam se, kot bi bilo prejšnji mesec.

Za 75KM je avto res dosegel lepo hitrost  kot je že Zmaj napisal. Je pa kolega istočasno imel Calibro 115KM, kaj je šele tisto letelo. Ganes pa Mazda 6 s 165 KM ne gre nikamor, kot razberem s foruma.

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Ljubim 1

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano
pred 8 urami je jacques33 napisal:

Moj prvi avto je bila 1992 Opel Vectra 1.6i, kupil jo od sovojaka zadnji dan vojske, bilo davnega leta 1998, a spominjam se, kot bi bilo prejšnji mesec.

Za 75KM je avto res dosegel lepo hitrost  kot je že Zmaj napisal. Je pa kolega istočasno imel Calibro 115KM, kaj je šele tisto letelo. Ganes pa Mazda 6 s 165 KM ne gre nikamor, kot razberem s foruma.

Letelo je, ker je bilo ta tiste čase to kar veliko konj. Seveda bi izgledalo to vse skupaj drugače, če bi se vozili v sodobnem prometu v priperjavi s sodobnimi avtomobili. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 22 urami je jacques33 napisal:

Moj prvi avto je bila 1992 Opel Vectra 1.6i, kupil jo od sovojaka zadnji dan vojske, bilo davnega leta 1998, a spominjam se, kot bi bilo prejšnji mesec.

Za 75KM je avto res dosegel lepo hitrost  kot je že Zmaj napisal. Je pa kolega istočasno imel Calibro 115KM, kaj je šele tisto letelo. Ganes pa Mazda 6 s 165 KM ne gre nikamor, kot razberem s foruma.

Calibra 4x4 Turbo je bil najbolj močn avto v katerem sem se vozil kot froc. Jo je imel sosed. Preko 200 konjev je takrat letelo noro proti naši 101 (stojadini, da ne bo kdo mislil, da je naš avto imel 100 konjev).

Popravljeno od godlike
Napisano

Vedno ko je debata o tem kako je nekaj letelo, se spomnim na to statistiko:

 

prometna_varnost_amzs.jpg?1630059835428

Napisano

Ja to je pa povezano z varnostjo.

 

Je pa res, da na novih avtih hitrosti ne čutiš. R4 je na 100km/h hotela poleteti in prepih se je čutil.

Napisano
pred 3 urami je godlike napisal:

Calibra 4x4 Turbo je bil najbolj močn avto v katerem sem se vozil kot froc. Jo je imel sosed. Preko 200 konjev je takrat letelo noro proti naši 101.

Calibra ni bila le hitra, meni noro všečne oblike, še danes se je razveselim, kadar jo srečam. Sošolcev oče jo je kupil leta 90, ko sem se peljal z njo 2.0i 16v in s strešnim oknom, noro dober občutek. :)

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 22 urami je godlike napisal:

R5 1.4.

To je bla Five-ka?

Tako je , ni pa bila Gordini ampak za tisti lahek avto je bil to divji motor 😀

Napisano (urejeno)

se je kdo imel priložnost voziti z R5 GT Turbo, 1.4 in 125km......to se skrije vsaka calibra in mislim da tudi civic 1.6vti.....jaz sem se imel priložnost, to je bil nori avto, ko smo šli na Ljubelj, je turbo ne da je oddajal vročino, žarel.....in to so bili se turboti, ko ga nisi smel takoj ugasniti,ampak voziti še nekaj 10km normalno, da se je zračno ohradil....res nor avto!!!....niso zastonj govorili da je to "potujoča truga" :) 

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Napisano
pred 36 minutami je sportman333 napisal:

se je kdo imel priložnost voziti z R5 GT Turbo, 1.4 in 125km......to se skrije vsaka calibra in mislim da tudi civic 1.6vti.....jaz sem se imel priložnost, to je bil nori avto, ko smo šli na Ljubelj, je turobo ne da je oddajal vročino, žarel.....in to so bili se turobti, ko ga nisi smel takoj ugasniti,ampak voziti še nekaj 10km normalno, da se je zračno ohradil....res nor avto!!!....niso zastonj govorili da je to "potujoča truga" :) 

Vozil od kolega turbačico. Švoh 20 let nazaj. Js sem imel takrat Uno turbo. Pa me je peljal scat vedno, razen po avtocesti je Uno letel prek 200km/h po števcu. 

Oba zanimiva avta. Sem pa imel veliko več problemov z njim, kot kolega z R5 turbo. Pač italjan🤣

  • Všeč 2
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 46 minutami je sportman333 napisal:

se je kdo imel priložnost voziti z R5 GT Turbo, 1.4 in 125km......to se skrije vsaka calibra in mislim da tudi civic 1.6vti.....jaz sem se imel priložnost,

i20n sem našel nekje, da ga radi primerjajo s civic 1.6 vti in i20n čakam z velikimi pričakovanji.

 

Me je kolega 1x peljal s tem Civic-om.

Meni je bilo fascinantno kako je vsako predstavo več se vrtela. 1 in 2 je ima nižjo blokado kot 3.

Je pa končala žalostno, na avtocesti v oblaku modrega dima, blok prebilo, ojnico vtrgalo.

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 17 urami je godlike napisal:

i20n sem našel nekje, da ga radi primerjajo s civic 1.6 vti in i20n čakam z velikimi pričakovanji.

 

Me je kolega 1x peljal s tem Civic-om.

Meni je bilo fascinantno kako je vsako predstavo več se vrtela. 1 in 2 je ima nižjo blokado kot 3.

Je pa končala žalostno, na avtocesti v oblaku modrega dima, blok prebilo, ojnico vtrgalo.

Včeraj sem na AC južni srečal kamijon z dvema i20n, pa par novimi tusconi.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Včasih prideš tudi do podna in ne gre več... 
    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.