Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Po vsej verjetnosti bom sam kar Conti TS850 vzel, prevladuje na vseh testih v mokrem in suhem, razen na snegu ni ?isto top, ?e vedno pa je med vodilnimi, obraba je pa tudi majhna.

 

Labi mogo?e ve?, ?e se kje dobijo za bolj?o ceno?

https://www.mimovrste.com/zimske-avtomobilske-pnevmatike/continental-pnevmatika-continental-contiwintercontact-ts850-20555-r16-91h?v=678997

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Po vsej verjetnosti bom sam kar Conti TS850 vzel, prevladuje na vseh testih v mokrem in suhem, razen na snegu ni ?isto top, ?e vedno pa je med vodilnimi, obraba je pa tudi majhna.

 

Labi mogo?e ve?, ?e se kje dobijo za bolj?o ceno?

https://www.mimovrste.com/zimske-avtomobilske-pnevmatike/continental-pnevmatika-continental-contiwintercontact-ts850-20555-r16-91h?v=678997

Ja z sem imel to zimo Contije TS850 prej pa Dunlop. Za po snegu so Dunlop dosti bolj?e.

 

 

Napisano

Katere Dunlop si imel, 3D ali 4D? S snegom je mal specifi?no, parkrat v zimi sta na cesti sneg in plundra, najve?krat pa je cesta mokra, zato gledam predvsem obna?anje na mokrem.

 

Po dokaj ugodni ceni bi lahko dobil Michelin Alpin 5 205/55 R16 91H, 82? po komadu. Po testih so odli?ne na snegu, dobre na mokrem in nekaj slab?e v suhem. Labi, kak?no mnenje?

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Katere Dunlop si imel, 3D ali 4D?

 

Po dokaj ugodni ceni bi lahko dobil Michelin Alpin 5 205/55 R16 91H, 82? po komadu. Po testih so odli?ne na snegu, dobre na mokrem in nekaj slab?e v suhem. Labi, kak?no mnenje?

3D.

 

 

Napisano

3D sem dobil na avtu in so tudi mene pozitivno presenetile v snegu, kolikor ga je pac bilo letos.

 

Zal jih je potrebno menjat zaradi starosti, dot je xy06, profila je se precejj, zgleda neka stara zaloga.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

?ivjo. Bom kar tu vpra?al. Mogo?e malo sme?no ampak ka ?em jz ne vem. Ko bom zamenjal gume bi zraven zamenjal ?e feltne in me zanima kako je z senzorjem za tlak. morem kej ?e kupt kake ventil?ke oz. kje je ta senzor. Prosim za razlago :) 

LP:

:zoom-zoom:

Napisano

Senzor je na ventilcku je all in one prilimano na feltno znotraj. Ae pa hitro zlomi ce osdtranjujes

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Michelin so ok, sam ponavadi ratujejo prej trde kot druge (ne vem za tele nove, velja za starejse A3 in A4) in ceprav imajo.dost profila so neuporabne po 2 letih.

 

Po drigi strani to velja za vse zimske gume tko da najboljs kupit neki kar ni.drago pa je solidna po testih in po 2 letih menjas z novimi.

 

 

Katere Dunlop si imel, 3D ali 4D? S snegom je mal specifi?no, parkrat v zimi sta na cesti sneg in plundra, najve?krat pa je cesta mokra, zato gledam predvsem obna?anje na mokrem.

 

Po dokaj ugodni ceni bi lahko dobil Michelin Alpin 5 205/55 R16 91H, 82? po komadu. Po testih so odli?ne na snegu, dobre na mokrem in nekaj slab?e v suhem. Labi, kak?no mnenje?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Huh, da bi gume na vsaki dve leti menjal, ta je pa mal huda za mojih 10000 km letno.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Michelinke res ratajo trde, tko kot tut Savske. Obojih osebno nebi imel, ker so za moje pojme ?rot. Zimaki Nokian so super, vsaj za mojih 20tkm pozimi slu?ijo dobro, za ceno pred dvemi leti cca. 40? manj od Bridgestone pa Dunlopa ( 215/50/17). GY UG mi sploh ne potegnejo, mel sem UG7 pa neki podobnega, pa mi je bla ?morn od ?morna, hvala lepa. Za moje pojme precenjena. Tko da na Mazdojko 3 od moje grejo tut kr Nikiani gor, 185/65/15. Ma kdo kak predlog, kaj bi ?e blo za pogledat v tej dimenziji?

Napisano

Jaz sem imel pa nokian na cliotu, pa v mokrem katastrofa... ?e enkrat sem ven letel na plo?nik..

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Napisano

Celoletne gume, wtf ???? In to celo napi?ejo neki ZNALCI !!!!

 

Verjetno za v kraje kjer ni zime in snega, pa imajo celo leto letne, to bi ?e prebavil kaj ve? pa ne.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Celoletne gume, wtf ???? In to celo napi?ejo neki ZNALCI !!!!

 

Verjetno za v kraje kjer ni zime in snega, pa imajo celo leto letne, to bi ?e prebavil kaj ve? pa ne.

Tud men se CELOLETNE gume ?udno sli?i (nekateri mislijo da M + S pomeni poletje in zima).  :aaaaa:

 

Mi je pa kolega, ki je 17 let ?ivel v Kanadi rekel, da tam dejansko imajo v uporabi tovrstne gume, kar mu ?isto verjamem.  :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tud men se CELOLETNE gume ?udno sli?i (nekateri mislijo da M + S pomeni poletje in zima). :aaaaa:

 

Mi je pa kolega, ki je 17 let ?ivel v Kanadi rekel, da tam dejansko imajo v uporabi tovrstne gume, kar mu ?isto verjamem. :D

Jp, M + S pa dejansko pomeni Mud + Snow :)

Napisano

Se boljsi so mi tisti, ki pravijo M+S gumam zimsko-letne in jim le stezka dopoves, da te gume z letnimi nimajo nobene veze. Tko jim je moj foter pravil 25 let nazaj.

 

Drugac pa celoletne gume anglezi dosti uporabljajo, ker imajo zelo mile zime in redko sneg. So pa tudi smesni po svoje v ocenah gum, ko za letne pisejo, da se slabo obnesejo na snegu

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Preden se razpocite, dejansko obstajajo celoletne gume in imajo oznako all season. Uporabljajo jih predvsem SUVji.

 

Niso pa za naso zakonodajo ce nimajo oznake M+S ( obstajajo z in brez te oznake) Take gume sem dobil na cx7

 

Je pa cool da primorci ne rabijo vec zimske opreme razen za prometne klance

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.