Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja res se najde marsikaj notr, nazadne ko sm letne dol jemal, sem nasu not 1cm doveg kniping srauf, na notranji strani je bla ze mal izboklina, ampak je se drzal.

Ampak ja spet odvisn kje firas, ce furas po kakih industrijskih conah pol je to dokaj normalno, tam je svasta po tleh.

Napisano
pred 21 minutami je Nejc1986 napisal:

A ko zamenjate gume, le-te zgolj vrzete v klet ali jih kaj pregledate? 

Strogo pregledam vse gume, če so kamenčki vmes, jih odstranim, gume operem in namažem. Spravim v klet v temen prostor. 

 

 

Napisano
pred 15 minutami je Alex napisal:

Strogo pregledam vse gume, če so kamenčki vmes, jih odstranim, gume operem in namažem. Spravim v klet v temen prostor. 

Jaz isto.... Edino namažem jih ne. Izmerim pa profil in vodim evidenco kako jih pobira. 

 

Čudi Me koliko ljudi jeseni reče , da ne vedo če imajo zimske v kleti še dovolj profila.

Napisano

Jaz enako, kamenčke s šraufencigerjem lepo ven, kar zna včasih trajati, potem pa zadevo oprat in pospravit. Drugega navadno ne počenjam.

33112_1.png

Napisano

Ampak je pa nekaj letos res... ravno sredi korone sem menjal kolesa in ponavadi mi je bolj enostavno se zapeljat do bencinske in nafilat. Tokrat pa sem lepo vzel kompresorček od Mazde in dopolnil gume ter bil full zadovoljen, kako skrbim za manjšanje možnosti okužb. 🤣

  • Všeč 1
  • Haha 2

33112_1.png

Napisano

Jaz jih pregledam, poruvam ven vse, kar se je nabralo in temeljito operem - tako letne, kot tudi zimske.. Ker drugače dobijo oblogo (prah zavornih oblog). Zimske so pa jeklene in zaradi soli začnejo rjavet, zato jih v klet pospravim temeljito oprane.

Napisano
pred 1 uro je Nejc1986 napisal:

Jaz isto.... Edino namažem jih ne. Izmerim pa profil in vodim evidenco kako jih pobira. 

 

Čudi Me koliko ljudi jeseni reče , da ne vedo če imajo zimske v kleti še dovolj profila.

Mene sicer še bolj čudi nekaj drugega; koliko voznikov oceni svoje pnevmatike kot "dobro še za eno zimo", a gume povsem plešaste. Nekateri primerki tudi vozijo vozilo preko svojega realnega proračuna in se varčuje, kjer se ne sme. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 2 minutama je Z M A J napisal:

Mene sicer še bolj čudi nekaj drugega; koliko voznikov oceni svoje pnevmatike kot "dobro še za eno zimo", a gume povsem plešaste. Nekateri primerki tudi vozijo vozilo preko svojega realnega proračuna in se varčuje, kjer se ne sme. 

Jp,pa zimske gume še nekako gredo,ampak kakšne letne  vozi folk.... 

 

Vazno da se ima 18in več col, gume pa čangslang stare 5in več let... 

Napisano
pred 16 minutami je Slivka napisal:

Jaz jih pregledam, poruvam ven vse, kar se je nabralo in temeljito operem - tako letne, kot tudi zimske.. Ker drugače dobijo oblogo (prah zavornih oblog). Zimske so pa jeklene in zaradi soli začnejo rjavet, zato jih v klet pospravim temeljito oprane.

Jaz tudi naredim tako. Ženina M2 ima tudi zimske gume na jeklenih felnah, tiste isto operem, jih pa tudi nasprejam z WD40 in jih s krpico premažem. Do zdaj še ni znakov rje (avto ima 7 let...).

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
pred 3 minutami je Nejc1986 napisal:

Jp,pa zimske gume še nekako gredo,ampak kakšne letne  vozi folk.... 

 

Vazno da se ima 18in več col, gume pa čangslang stare 5in več let... 

Pa jaz sem danes moje stare 19 "prodal. Si mislite. 

Je prišel en model iz Štajerske in mi je dal 50€ za rabljene, s 4 mm profila. 👍

  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano
pred 13 minutami je Alex napisal:

Pa jaz sem danes moje stare 19 "prodal. Si mislite. 

Je prišel en model iz Štajerske in mi je dal 50€ za rabljene, s 4 mm profila. 👍

Jaz sem lani zamenjal 4 leta stare Michelin alpin 4 (15col)z 7mm profila za zastonj premontazo :)

Napisano
dne 16. 5. 2020 ob 18:41 je 50keda napisal:

Ja res se najde marsikaj notr, nazadne ko sm letne dol jemal, sem nasu not 1cm doveg kniping srauf, na notranji strani je bla ze mal izboklina, ampak je se drzal.

Ampak ja spet odvisn kje firas, ce furas po kakih industrijskih conah pol je to dokaj normalno, tam je svasta po tleh.

Tut krožni so klasa zasa, če ga "sekaš" je ob strani malo morje odpadlih šraufou in ostalih stvari, ki v ovinku padejo iz prikolic/tovornjakov. Tako da ne sekat krožnih folk.

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 21 minutami je NevLado napisal:

Tut krožni so klasa zasa, če ga "sekaš" je ob strani malo morje odpadlih šraufou in ostalih stvari, ki v ovinku padejo iz prikolic/tovornjakov. Tako da ne sekat krožnih folk.

A, zato sem imej jaz noter cel arsenal kovine. 🙄

  • Haha 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano
pred 6 minutami je Alex napisal:

A, zato sem imej jaz noter cel arsenal kovine. 🙄

Bliz mojih koncev so nardili lani jeseni nov krožni (ubistvu drugi na poti do lj)... Po 2 mescih sm takoj staknu vijak v gumo. Zdej vsakič ko grem prou pogledam, kok ene nesnage je tam ob robu res. Groza.

Napisano
pred 10 minutami je NevLado napisal:

Bliz mojih koncev so nardili lani jeseni nov krožni (ubistvu drugi na poti do lj)... Po 2 mescih sm takoj staknu vijak v gumo. Zdej vsakič ko grem prou pogledam, kok ene nesnage je tam ob robu res. Groza.

Pri nas v Kp jih je pa cel kup, križišč namreč. Pa vedno sekam na kratko. Bom moral malo pazit, se pravi. 

Sedaj so nove gume gor. 🤪

 

 

 

Napisano

Saj Poglejmo spomladi koliko peska je na skrajnih straneh pasu ... Tega noben ne čisti. Razen gume tistih, ki se vozijo tam.

Napisano
pred 12 urami je Alex napisal:

Pri nas v Kp jih je pa cel kup, križišč namreč. Pa vedno sekam na kratko. Bom moral malo pazit, se pravi. 

Sedaj so nove gume gor. 🤪

 

Lopovič je v Kp postavil toliko krožišč zato, da če jih sekaš, imaš pol krajšo pot - in pol manjši ogljični odtis. Lopovič je bil ekolog!

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 23 urami je Alex napisal:

Pri nas v Kp jih je pa cel kup, križišč namreč. Pa vedno sekam na kratko. Bom moral malo pazit, se pravi. 

Sedaj so nove gume gor. 🤪

 

 

Saj v KP imate vecinoma turbo krozisca, kjer ne mores kaj dosti sekat pasov :D 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 12 minutami je Jest napisal:

 

Saj v KP imate vecinoma turbo krozisca, kjer ne mores kaj dosti sekat pasov :D 

Ej, se da, se da. 😁

  • Haha 1
  • Začuden 1

 

 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Zdravo. Je mogoče že kdo slišal za Armstrong gume? Danes videl oglas 225/45 r19 za 79€ ??? Prvič slišim za to znamko.

Napisano
pred 3 minutami je scania napisal:

Zdravo. Je mogoče že kdo slišal za Armstrong gume? Danes videl oglas 225/45 r19 za 79€ ??? Prvič slišim za to znamko.

Prvič slišim ampak zgleda kot ameriško - nizozemska zadeva? 

default-user-image.png
WWW.ARMSTRONGTYRES.COM

Contact Us. We'll be happy to answer all your queries. Get all our contact details and help numbers here.

 

 

Na amzs testu jih ziher še nikol niso imeli, drugače bi si jih zapomnil. :D

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.