Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 minutami je mazdaman napisal:

Malo si se uštel v matematiki, to je skoraj 28000 na leto (12 x 2300 km)

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Zimske 4 mesece...

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Shrek napisal:

Zimske 4 mesece...

Ne vem kako ostali, ampak jaz zimske dam gor malo prej, pa dol malo kasneje, bi rekel da so gor blizu 5 mesecev. V zadnjih letih se je itak vse zbrkljalo, tudi vreme. Sneg z lahkoto zapade od oktobra do konca aprila, in če si ravno takrat na cesti ...

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 5 minutami je Janez007 napisal:

Ne vem kako ostali, ampak jaz zimske dam gor malo prej, pa dol malo kasneje, bi rekel da so gor blizu 5 mesecev. V zadnjih letih se je itak vse zbrkljalo, tudi vreme. Sneg z lahkoto zapade od oktobra do konca aprila, in če si ravno takrat na cesti ...

Jp,jaz živim v lj in si zlahka privoščim,da dam zimske gume gor konec novembra, ko je dejansko tudi v kratkoročni napovedi napovedan sneg.  Letne sam gor nekje konec marca .

 

Čim pa živiš recimo na nmv nad 700m je pa pametno počakati do sredine aprila. Isto velja,ce si nujno odvisen od avta (edini avto pri hiši) ali če marca hodiš smučati v tujino. Saj je v Italiji obvezna oprema do 15.4.ce se ne motim.

Napisano

V Avstriji so tudi strogi glede zimskih gum in on je blizu meje.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Jaz mam trenutno dunlop gor in sem zadovoljen. Tik pred hišo imam konkreten zavit klanec. Do sedaj mi je še vedno uspelo pridet do hiše, če ne drugače pa rikverc. Sem na 700 metrih in rabim dobre zimske gume. Si ne predstavljam, da bi dal avto še nižat. Pametno jih je pa pustit vsaj do konec aprila ali pa tja do sredine maja. Sem se enkrat že nategnil, ker sem menjal prej.

Napisano

hvala za vaše nasvete
sem poklical znanca ki ima že 30 let vulkanizerstvo

vsi vaši predlogi so točno taki kot mi je on svetoval

a je en problem,da pri večji količini stisnjenega snega te gume niso ravno uspešne

za te gume je rekel,da pridejo v poštev pri vožnji po ravninah,za mokro cesto kjer stoji voda in za žlufarco

 

meni ko imam 10 km hribovja priporoča profil ki je bol šropast

srednja cena gum pri njem brez ddv je med 90 in 105 evri,sedaj pa se moram odločit,saj v petek lahko začne komaj z delom

 

kumho , nokian , hexen 

te priporoča

hexen sem imel letne in zimske na kia ceed SW pa so delale zimske 4 sezone v nulo

 

kolko sem njega razumel se nagiba h kumho wp71

 

 

lep pozdrav Tine

Napisano

Nexen  ( in ne hexen) so baje ok. 

 

Sam imam izkušnje z nokian na službenih avtih; dober oprijem na mokrem in v snegu in precej velika obraba.

Napisano
hvala za vaše nasvete
sem poklical znanca ki ima že 30 let vulkanizerstvo
vsi vaši predlogi so točno taki kot mi je on svetoval
a je en problem,da pri večji količini stisnjenega snega te gume niso ravno uspešne
za te gume je rekel,da pridejo v poštev pri vožnji po ravninah,za mokro cesto kjer stoji voda in za žlufarco
 
meni ko imam 10 km hribovja priporoča profil ki je bol šropast
srednja cena gum pri njem brez ddv je med 90 in 105 evri,sedaj pa se moram odločit,saj v petek lahko začne komaj z delom
 
kumho , nokian , hexen 
te priporoča
hexen sem imel letne in zimske na kia ceed SW pa so delale zimske 4 sezone v nulo
 
kolko sem njega razumel se nagiba h kumho wp71
 
 
lep pozdrav Tine
Jst jih mam wp71 suv dot 18 na cx5 awd. Danes sel po snegu na Krvavec ko nič
Napisano

Nokian in Nexen so oboje odlična izbira. Prve so finskega porekla, druge pa korejsko cenovno ugodna varjanta za europejce. Od Nexen priporočam Winguard Snow G3.

Napisano

Nordmann (od Nokian firma)veliko cenejša, nič slabša (starejši modeli Nokian gum) in tudi Ruska. 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano
Nordmann (od Nokian firma)veliko cenejša, nič slabša (starejši modeli Nokian gum) in tudi Ruska. 
 
Nordman je budget style Nokian gume, delana na profilu Nokian wr a3 d iz leta 2012....
Napisano

Kolega jih ima na XC70. Živi v rovtah in jih ne more prehvalit.

N7rRRL1.jpg

Napisano
Kolega jih ima na XC70. Živi v rovtah in jih ne more prehvalit.
Ja, sej je še vedno zelo solidna guma. Ker ma 4x4 pa sploh. Zanimivo, sem gledal vceraj na krvavcu na plazi. Skoda yeti 4x4 prsla gor z Imperial snowdragon gumo. K je res konkretno kitajska guma
Napisano

jaz sem imel do sedaj Michelin Alpin 5, in moram reči da za moje pojme odlična guma, sedaj imam povsem na novo Michelin Aplin 6 (225/50 r17), ker nisem želel iti probavati nekaj novega in še po relativno dobri ceni sem jih dobil. Sem pa imel na ženinem P207 nove Nokian WR4 in za po snegu so bile super, so me pa zmotile v mokrem, kjer niso imele dobrega oprijema (res da je bila dimenzija 185/60r15).....zato se za njih sedaj ko sem jih kupoval za Accorda nisem odločil. Predvidevam pa da je res bisvtena razlika ali ima AWD ali pa samo spredaj/zadaj pogon in v takih primerih je bistveno bolj pomembno kaj imaš za eno gumo...

Napisano
pred 39 minutami je sportman333 napisal:

jaz sem imel do sedaj Michelin Alpin 5, in moram reči da za moje pojme odlična guma, sedaj imam povsem na novo Michelin Aplin 6 (225/50 r17), ker nisem želel iti probavati nekaj novega in še po relativno dobri ceni sem jih dobil. Sem pa imel na ženinem P207 nove Nokian WR4 in za po snegu so bile super, so me pa zmotile v mokrem, kjer niso imele dobrega oprijema (res da je bila dimenzija 185/60r15).....zato se za njih sedaj ko sem jih kupoval za Accorda nisem odločil. Predvidevam pa da je res bisvtena razlika ali ima AWD ali pa samo spredaj/zadaj pogon in v takih primerih je bistveno bolj pomembno kaj imaš za eno gumo...

Zato pa, če hočeš res dobro zimsko gumo, ki je odlična na mokrem in tudi suhem, je to Dunlop. Meni je držala do konca, ni popustila po letu ali dveh. Sedanje Wredstein so odlične na snegu in po suhem, po mokrem pa mi rade malo bočno splavajo v krožiščih. Naslednje zimske bodo obvezno zopet Dunlop. Ne vem, kaj sploh eksperimentiram, ko najdem dobro gumo. 🤔

  • Všeč 4
  • Žalosten 1

 

 

Napisano

Jaz sem imel Vredenstein zimske. Bil kar zadovoljen z njimi. Imam tudi letne nove in zaenkrat zelo zadovoljen z njimi. 

Michelin pilot sport sem skuril v dveh sezonah. Toyo so mi bile vrhunske in ravno tako Uniroyal. 

Načeloma rad eksperimentiram z gumami. Redko sem imel dve enaki zaporedoma. 

 

Imel sem praktično vsega gor. Fulda, sava, kormoran, debica, matador, aeolus, dunlop, michelin, vredenstein, bf goodrich, hankook, toyo, yokohama, sumitomo, itd... ni da ni uglavnem:bravo:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Zato pa, če hočeš res dobro zimsko gumo, ki je odlična na mokrem in tudi suhem, je to Dunlop. Meni je držala do konca, ni popustila po letu ali dveh. Sedanje Wredstein so odlične na snegu in po suhem, po mokrem pa mi rade malo bočno splavajo v krožiščih. Naslednje zimske bodo obvezno zopet Dunlop. Ne vem, kaj sploh eksperimentiram, ko najdem dobro gumo. 🤔

Ne benti saj kmalu dobiš Michelinke.😂😂😂

Pred eno uro je FuManchu napisal:

Jaz sem imel Vredenstein zimske. Bil kar zadovoljen z njimi. Imam tudi letne nove in zaenkrat zelo zadovoljen z njimi. 

Michelin pilot sport sem skuril v dveh sezonah. Toyo so mi bile vrhunske in ravno tako Uniroyal. 

Načeloma rad eksperimentiram z gumami. Redko sem imel dve enaki zaporedoma. 

 

Imel sem praktično vsega gor. Fulda, sava, kormoran, debica, matador, aeolus, dunlop, michelin, vredenstein, bf goodrich, hankook, toyo, yokohama, sumitomo, itd... ni da ni uglavnem:bravo:

In katera je najboljša od teh,po tvoje?

Napisano (urejeno)

Pilot sport definitivno kar se gripa tiče, ko je ogreta. Tudi toyo je bila huda. Je pa res, da so bile te dve gume na čisto različnih avtih (saab in clio rs na michelin pilot sport in gti polo na toyo). Vredenstein mi je tudi všeč. Lepo se poda podvozju od saaba. Hankook letne 225/45/17 na bmw e46 odlične.

 

Manjše dimenzije (185/55/15) letnih so mi bile uniroyal rain expert. Noro dobra v mokrem. Po suhem velika obraba. Dunlop fast response 195/45/16 so tudi bile hude. Vendar manj zaupanja po zaprtih ovinkih (avto clio RS). 

 

Zimske za v sneg BF Goodrich odlične. Sava (s3) tudi odlične za v sneg. Kormoran zimske dimenzije 175/65/14 odlične. Debica zimske zadovoljive (175/65/14). Falken sem pozabil omenit zimske.... super guma. Aeoulus zimska zelo dobra. 

 

Vedno kadar kupujem gume si vzamem kak teden časa in podrobno vse pregledam po netu itd.... Nikoli ne kupim "vrat na nos" gume. 

 

Definitivno sem se naučil, da ni najcenejša najslabša guma in najdražja toliko boljša od povprečne gume.

Odvisno od stila vožnje in avta.

 

Toliko:D

Popravljeno od FuManchu

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 14 minutami je FuManchu napisal:

Pilot sport definitivno kar se gripa tiče, ko je ogreta. Tudi toyo je bila huda. Je pa res, da so bile te dve gume na čisto različnih avtih (saab in clio rs na michelin pilot sport in gti polo na toyo). Vredenstein mi je tudi všeč. Lepo se poda podvozju od saaba. Hankook letne 225/45/17 na bmw e46 odlične.

 

Manjše dimenzije (185/55/15) letnih so mi bile uniroyal rain expert. Noro dobra v mokrem. Po suhem velika obraba. Dunlop fast response 195/45/16 so tudi bile hude. Vendar manj zaupanja po zaprtih ovinkih (avto clio RS). 

 

Zimske za v sneg BF Goodrich odlične. Sava (s3) tudi odlične za v sneg. Kormoran zimske dimenzije 175/65/14 odlične. Debica zimske zadovoljive (175/65/14). Falken sem pozabil omenit zimske.... super guma. Aeoulus zimska zelo dobra. 

 

Vedno kadar kupujem gume si vzamem kak teden časa in podrobno vse pregledam po netu itd.... Nikoli ne kupim "vrat na nos" gume. 

 

Definitivno sem se naučil, da ni najcenejša najslabša guma in najdražja toliko boljša od povprečne gume.

Odvisno od stila vožnje in avta.

 

Toliko:D

Kupuješ na isti način kot jaz in sem vedno zadovoljen z gumo,ki jo kupim. Trenutno pa imam Falken in sem zelo zadovoljen le,da še po večjem snegu nisem vozil tako,da ne vem kako bo vlekla.:prstgor:

Napisano (urejeno)
pred 18 minutami je Shrek napisal:

So falken japonske? 

Jp.sem poguglal. Najprej sem mislil,da so nemške.

Popravljeno od Nejc1986
Napisano
pred 6 urami je Alex napisal:

Zato pa, če hočeš res dobro zimsko gumo, ki je odlična na mokrem in tudi suhem, je to Dunlop. Meni je držala do konca, ni popustila po letu ali dveh.

Word..

 

Vrednost gume se pokaže šele čez čas in tista guma, ki zdrži ves čas uporabe od začetka do konca je tisto kar me prepriča, da ostajam na Dunlop-u. Od kar so začeli uporabljat serijo v kateri je črka D (3D) je to top guma.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 12 urami je Shrek napisal:

So falken japonske? 

Ja je Japonska in kao bolj športne kategorije.

Ups,je že Nejc odgovoril!😃

Popravljeno od Bini

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.