Skoči na vsebino

Gume


qwerty

Priporočeno sporočilo

Evo, nove gume so doma. Sveže, stare le tri mesece. Je pa zanimivo, da so Conti made in Portugal. Izgleda, da dan danes dela že vsaka država vse in za vsakogar. 😊

 

IMG_20210607_155758.jpg

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Continental premiumcontact. Jaz sem jih mel na prejšnjem avtu ko so so mi v roku 2 mescu 3 se prepiškale zaradi majhnih kamenčkov, ko se mi je tretja sm jih sam zafasu u  smeti... pa mogoče sem jih mel 1leto vse skupaj.. al je bil kak defekt nism raziskoval so sam letele 😂

Popravljeno od TiEn
  • Všeč 1
  • Zmeden 1

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 31 minutami je TiEn napisal:

Continental premiumcontact. Jaz sem jih mel na prejšnjem avtu ko so so mi v roku 2 mescu 3 se prepiškale zaradi majhnih kamenčkov, ko se mi je tretja sm jih sam zafasu u  smeti... pa mogoče sem jih mel 1leto vse skupaj.. al je bil kak defekt nism raziskoval so sam letele 😂

Sam ne mi rečt, da imaš tak makadam pred hišo, da ti vse gume preluknja? Kaj imaš sedaj gor montirano, gume za off road? 🤔

pred 43 minutami je SpEkTr napisal:

Kere gume so to

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk
 

Med najboljšimi premium gumami. Conti premium contakt 6.Zelo dobra guma, drži tako na mokrem kot po suhem. Baje, da zdrži manj, ker je mehka(kot vse vrhunske gume) a ta čas je skoraj ni boljše.😉

pred 57 minutami je Janez007 napisal:

Sem prepričan, da nisi plačal več kot 100 evrov/kos ... 😂

Ne... 79€/kos.Zelo solidna cena za vrhunsko gumo. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 7. 6. 2021 ob 18:10 je Alex napisal:

Sam ne mi rečt, da imaš tak makadam pred hišo, da ti vse gume preluknja? Kaj imaš sedaj gor montirano, gume za off road? 🤔

Med najboljšimi premium gumami. Conti premium contakt 6.Zelo dobra guma, drži tako na mokrem kot po suhem. Baje, da zdrži manj, ker je mehka(kot vse vrhunske gume) a ta čas je skoraj ni boljše.😉

Ne... 79€/kos.Zelo solidna cena za vrhunsko gumo. 😉

A to resno 79€/kos za 245 45 R19" 😮 So padle iz tovornjaka? 🤣

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@alex enkrat mi je res na makadamu ko sem šel na čaven, 2x pa na regionalni cesti, enkrat prot nanosu enkrat pa na soškem,.. mini kamenček nedolžen zarit notr, sicer so mi vsako gumo flikali ampak nism pole se milsil bavit več s tem

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je Janez007 napisal:

A to resno 79€/kos za 245 45 R19" 😮 So padle iz tovornjaka? 🤣

slika.thumb.png.4b41fee0a3218a53ceeffe6fde5bc99f.png

Ne, so dimenzije 225/45r17.  Za mojo staro mazdo 1.gen. 🤗

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 minutami je TiEn napisal:

@alex enkrat mi je res na makadamu ko sem šel na čaven, 2x pa na regionalni cesti, enkrat prot nanosu enkrat pa na soškem,.. mini kamenček nedolžen zarit notr, sicer so mi vsako gumo flikali ampak nism pole se milsil bavit več s tem

Ah seveda, ta guma ni za off road terene. To je "gospa" guma za asfaltne ceste. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je TiEn napisal:

Jah jebeš take gume k niti mal kamenčkov na regionalni asfaltirani cesti en zdržijo, ni pa 2x za rečt da so mele kak defekt

Možno. Glede na to, kje vse jih izdelujejo ni rečeno, da si naletel na kake romunske conti-je  sumljive kvalitete. Je pa čudno, ker dan danes je zelo malo gumi defektov. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nove gume so montirane. Samo so pa res postali tej gumisti odiralci. Za montažo štirih gum + centriranje=48€.

Še dobro, da ne hodim pogosto k njim, ker imam vse feltne dvojne za letne in zimske gume. In potem naj še kdo reče, da se ne izplača kupiti dodatnih felten za zimske gume. Vsako leto te stane ta kolobocija z premontažo 90€. In mislim, da pride za 19" še dražje. 🤔

  • Všeč 1
  • Žalosten 2

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

U mater mate drago pri vas 🙈Jaz dam v Vipavi 35€ za 19"ke

 

p.s: sam čakam da uleti zdej uni, da mi reče de dam premal državi 😂🤣

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je Alex napisal:

Nove gume so montirane. Samo so pa res postali tej gumisti odiralci. Za montažo štirih gum + centriranje=48€.

Še dobro, da ne hodim pogosto k njim, ker imam vse feltne dvojne za letne in zimske gume. In potem naj še kdo reče, da se ne izplača kupiti dodatnih felten za zimske gume. Vsako leto te stane ta kolobocija z premontažo 90€. In mislim, da pride za 19" še dražje. 🤔

So oderuhi ja. 3€ mi je računal za gumo dol vzet pa mislim, da malo čez 20€ za nazaj( centriranje+ventilček)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 40 minutami je TiEn napisal:

U mater mate drago pri vas 🙈Jaz dam v Vipavi 35€ za 19"ke

 

p.s: sam čakam da uleti zdej uni, da mi reče de dam premal državi 😂🤣

Ja, pa ventilčki so tudi novi. Verjetno so ventilčki pripomogli k tej zlatarske ceni. 🤗

 

pred 5 minutami je Hixxy napisal:

35?

 

Pr rouščki je premontaža 25€ :)

To je cena za eno gumo ali za vse štiri? 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Alex napisal:

Ja, pa ventilčki so tudi novi. Verjetno so ventilčki pripomogli k tej zlatarske ceni. 🤗

 

To je cena za eno gumo ali za vse štiri? 🤔

Na obali imate tudi laborginije parkirane, ni vrag da je drago😄😉, jaz za gume menjavo pri lokalnem mehaniku (aka kozolec), je pa res da mi ne menja ventilčkov, dam 5eur...pa mu raje 6pax prinesem😉😄

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je Bini napisal:

 

Mimogrede,a ste brali kaj pomeni rdeča ali rumena pika na gumi-na bočnici...🤔


Ravno danes ;)

 

a77d6bb0f9ab66764d85.jpeg
WWW.ZURNAL24.SI

Odgovor na vprašanje.

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sem prišel do tega stavka sem nehal brati

 

Manj uteži pa pomeni tišjo in udobnejšo vožnjo, da o trajnostni uporabi svinca niti ne govorimo.
 
 
Svinec za uteži je prepovedan tam nekje že 15 let, razen pri šušmarjih in kozolčarjih.

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Boss napisal:

Ko sem prišel do tega stavka sem nehal brati

 

Manj uteži pa pomeni tišjo in udobnejšo vožnjo, da o trajnostni uporabi svinca niti ne govorimo.
 
 
Svinec za uteži je prepovedan tam nekje že 15 let, razen pri šušmarjih in kozolčarjih.

 

Ha, ha, svinec na feltni. 🤣🤣. Samo res, kdo je to spisal? Ta je ostal pri stoenkah in yugotih. Dan danes se uporabljajo samolepilne uteži različnih gramatur, ki so na popolnoma drugih zmeseh. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.