Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 28 minutami je Boss napisal:

 

... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

... ... ... ... ... ...nostjo. Pač tud gojzarje ne uporabljaš za plavanje, s salonskimi čevlji in copati se tud ne rije po snegu.

 

To zadnje nisem čisto prepričan...

 

OLD.DELO.SI

Bosonogi osvojili Triglav

 

 

SVET24.SI

V slovenskih gorah je med koncem tedna znova frčal policijski helikopter, ki je moral skupaj z dežurno ekipo gorskih reševalcev posredovati kar devetkrat.

 

 

WWW.SLOVENSKENOVICE.SI

Mladenka je med hribolazci požela nemalo jeze, nekateri pa jo celo zagovarjajo.

 

 

 

Napisano

140 kot je po mazdini knjigi na zgornji meji, ko pa sem prejšni teden menjeval na nissanu sem se pa pogovarjal z mojstrom. Pravi, da od 120-140 nimaš kaj zgrešit.

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 1 uro je Jaka32 napisal:

Na koliko zategujete vijake pri menjavi gum?

110 nm?

Sem si sedaj kupil "profi" orodje za to, da ne skačem po ključu dokler vijak ne zacvili. 🤣

Sem  prec po nakupu CX-5 ke v  BTCju vprašal Mariniča...je šel vprašati serviserje,in baje pravijo 120Nm.

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano
Pred eno uro je Brane napisal:

Te se niso še niti ohladile prav

K pecivo,ki ga njegova draga peče😋😃👍...ne vem za kaj,a nekako mi ne gre iz glave😂

Napisano
pred 2 urama je Brane napisal:

Te se niso še niti ohladile prav

Skozi okno poglej že po jeseni diši,do zime se bodo ohladile....😊😉

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je skritikrt napisal:

@Bini...he,he...sem pogledal😯-isti DOT k moje Semperitke😄 

Letne RTjke so tud nemške...imajo očitno tovarno tam🤔

Samo Semperit je Contijev.

Dunlop pa Goodyearov.

 

Nemčija je velika in je polno guma tovarn.

Popravljeno od godlike
  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 6 urami je godlike napisal:

Samo Semperit je Contijev.

Dunlop pa Goodyearov.

 

Nemčija je velika in je polno guma tovarn.

Mislil sem na Dunlop...moje letne in njegove zimske😉

Napisano
pred 8 urami je skritikrt napisal:

Mislil sem na Dunlop...moje letne in njegove zimske😉

Furstenwalde, Fulda, Hanau in Riesa so kraji kjer Goodyear dela gume za avte v Nemčiji.

 

Torej še vedno obstaja samo 25% možnost, da so iz iste fabrike 🙂

Napisano

Če/ko bo kdo kupoval Michelin Alpin 7 in imel kakšen realen feed-back se priporočam.....(jaz imam za to sezono še 6tko, po, drugo leto pa nakup novih).

Napisano
dne 25. 9. 2024 ob 19:35 je Bini napisal:

A niso v zgornjem testu na drugem mestu in še kaki dve leti nazaj na 4tem🤗

Nexenke zimske pa mi je na službenem pobralo po robovih v 2mesecih cca 20kkm....🫣😵‍💫

To sem jaz opazil tudi za letne, da bo šlo na knap 3 leta z njimi. Ampak so POL CENE MIŠELINK!

 

In v mokrem držijo isto dobro, zato se jih pa te testi izogibajo da bi jih reusal

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

To sem jaz opazil tudi za letne, da bo šlo na knap 3 leta z njimi. Ampak so POL CENE MIŠELINK!

 

In v mokrem držijo isto dobro, zato se jih pa te testi izogibajo da bi jih reusal

Saj so bile pred par leti Nexenke na testu in so bile z Maxxis kar dobro ocenjene.... 👍Letne so dobre..... 😉

Napisano

Najprej sem ugotavljal, da sploh ni nobene izbire med avti in da pravzaprav sploh nimam kaj kupit.

 

Zdaj ugotavljam, da tudi gum nimam nič na izbiro...

 

V dimenziji, ki jo potrebujem (215/80R16) imam jako ubogo izbiro:

- Yokohama BluEarth-Winter 

- Yokohama Geolandar

- Malatesta MPC (obnovljene)

- Ziarelli Cruiser (obnovljene)

- Ziarelli MZ3 (obnovljene)

 

Potem se pa izbira v rangu do 180€ na kos zaključi. Continental, Sava, GoodYear, Barum, Nexen, Kleber, Michelin, Fulda, Unirojal in podobni pa v tej dimenziji sploh ne delajo več pnevmatik... No, vsaj jaz jih nisem našel...

  • Začuden 1
  • Zmeden 2
  • Žalosten 1
Napisano
pred 1 uro je Slivka napisal:

Yokohama BluEarth-Winter

Vsaj to imaš.

 

Dejansko je to premium firma. Samo je v Evropi ne cenimo.

Imel sem letne v701, ki so bile top. Blizu Goodyear Eagle AS 3.

Napisano

Kaj imaš to za en model?

 

To moreš imet za en japonski model.

Ker Dunlop si lastijo Goodyear, Sumimoto in Continental. Tako da osvosno od modela, kera krovna firma ga dela.

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Stare Continentalke dol,Semperitke gor.

Pri Svetek-u pravijo-"naslednji teden bo že norišnica"...lih taprav čas sem se še pomujal😃

IMG_20241011_141228.jpg

  • Všeč 1
  • Zmeden 2
Napisano
pred 3 urami je skritikrt napisal:

Stare Continentalke dol,Semperitke gor.

Pri Svetek-u pravijo-"naslednji teden bo že norišnica"...lih taprav čas sem se še pomujal😃

IMG_20241011_141228.jpg

Joj, tele feltne so pa potrbne..🌈🪮

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No, končno en realen zapis. Vzrok za to, da ga ne bodo več proizvajali je- predraga proizvodnja. In, ker vsi proizvajalci samo še seštevajo dobiček, so se pač odločili, da bo proizvodnja čim cenejša in so izbrali dinota, saj je dobiček na koncu večji.  Poglej, občutek med vožnjo pri treh ljudeh ne more bit napačen.  Saj smo napisali prednosti enega in drugega. Ni vse slabo pri dinotu.  A če se odločiš za enega, ki nekomu drugemu ni všeč, kaj je s tem narobe? 
    • Zanimive razlike v barih,, jat vozim moje Mezcal-ke na 1,8bar(po posvetovanju). Sem tudi na 2bar testiral pa je človek počasnejši na makadamu
    • In vsi trije popolnoma nepristranski - imajo sami avto z X motorjem. Točno tako, kot se je zgodilo z Mitsibushijevim GDI motorjem, se je zgodilo z Mazdinim X motorjem. Obda dokaj v redu motorja, a kompliciranost in posledično višji stroški izdelave in vzdrževanja ni bilo ekonomsko vzdržno - ne za proizvajalca kot tudi ne za kupca. In GDI je dobro vlekel že pri nižjih obratih medtem ko X motor šele pri visokih, ki jih vsaj jaz uporabljam zelo redko. 99,9% časa vozim pod 4.000 obratov. Zakaj bi pri zdravi pameti danes nekdo doplačeval 2.000€ za navit, kompliciran X motor z GPF filtrom, motor, ki zahteva še enkrat pogostejše menjavanjem svečk (si mislim zakaj) - z dražjim vzdrževanjem, ko je na razpolago cenejši klasičen G140, ki ima pri najbolj uporabljenih obratih opazno boljši navor? Razumljivo, da ste revolucionarne X motorje kupovali nekaj let nazaj - Mazda je v njihovo reklamo vlagala skoraj toliko, kot v reklamo vlaga CocaCola. 😃     https://siol.net/avtomoto/testi/mazda-cx-30-se-vedno-odlicen-vsaj-malo-tudi-premijski-in-po-meri-voznikov-stare-sole-669097  
    • Tezko je realno ocenit avto, ki ga imas na testni voznji  nekaj ur. Dejstvo pa je, da ce si ze v startu nenaklonjen nekemu izdelku, je se vezje realno oceniti dejansko stanje. Seveda pa imas lahko svoje mnenje ... ki pa ni nujno enako kot mnenje drugih...     
    • Ne  nakladaj. Vozili smo ga trije. Trije, ki smo vozili oba, smo enakega mnenja. X motor je boljši za hitro, dinamično vožnjio. Mini dino se pa veliko bolj "dere v prazno", ko ga nabiješ čez tri jurje obratov.  Itak večina kupcev  kupuje tisto, kar je bolj poceni. In to je mini dino.  Vsak naj kupi tisto, za kolikor ima pač denarja. Kolikor denarja, toliko muzike. 😉  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.