Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz imam continental in so top. Res so malo dra?je a dobre tako v suhem kot v de?ju.

 

 

Napisano

Trenutno na Firestonkah - nobenih pripomb

 

Naslednje bodo Nexen, ker zimske so mi top!

Napisano

Trenutno na Firestonkah - nobenih pripomb

Naslednje bodo Nexen, ker zimske so mi top!

Kere pa nexen? Tiste sport ali winguard. Tudi sam malo gledam za nexen :)
Napisano

Zamenjal gume. Je pa letne pirelli kar lepo pobralo; v 10t km iz 8,5mm na 6,5mm spredaj in 7mm zadaj.

 

Zdaj pa prvi? na avtu GY.

Napisano

Kere pa nexen? Tiste sport ali winguard. Tudi sam malo gledam za nexen :)

Nexen WINGUARD SNOW G WH2 215/65R16 98H
Napisano

A so 6 zimskih sezon stare kontinentalke (TS 850) s 5,7mm profila samo ?e za v kanto ali ne je bila dilema. Nekateri so rekli da absolutno v kanto, nekateri ne, Boss je predlagal naj jih sprobam.

 

Dana?nji dan je bil idealen za primerjalen preizkus (ne ravno zelo znanstven). Temperatura 8?C, rahel de?. Na legendarni morav?ki cesti  moje najdra?je Megane najprej z novimi letnimi bridgestonkami 205/55 R16 pri 50km/h preizkus najkraj?e zavorne poti - na u? ene 6-7m. Isto s 6 sezon starimi zimskimi 195/65 R15 pa morda meter ve? al pa tud to ne. 

 

Za na avtocesto za tistih 30km/h - hitrost s katero se zjutraj vozi moja najdra?ja na ?iht v Lj - bodo ?e dobre.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

?e bi kaj podobnega spra?eval kako desetletje nazaj in bi takrat imel tolk stare gume bi ti rekel, menjaj. Zdaj je pa o?itno tehnologija tolk napredovala, da staranje ni ve? tak problem, ?e se je le malo mirkalo na gume in se jih ni pregrevalo - se pravi vrtenje gum v prazno in delanje dimnih zaves, ter bremzanje brez ABS-a ali pa vo?nja po razgretem asfaltu.

33112_1.png

Napisano

?e bi kaj podobnega spra?eval kako desetletje nazaj in bi takrat imel tolk stare gume bi ti rekel, menjaj. Zdaj je pa o?itno tehnologija tolk napredovala, da staranje ni ve? tak problem, ?e se je le malo mirkalo na gume in se jih ni pregrevalo - se pravi vrtenje gum v prazno in delanje dimnih zaves, ter bremzanje brez ABS-a ali pa vo?nja po razgretem asfaltu.

Moje michelinke alpin4 so bile vsaj slabe tretjo sezono in poraz cetrto, kljub 6mm profilu...

 

Verjetno jih je veliko AC kilometrov zapeklo... ?eprav so bile vozene zgolj v Zimskih sezonah. Je pa res,da kak?ne druge nebi zdr?ale treh sezon (kar se ti?e profila).

 

Resda so michelinke znane po Mali obrabi (in posledi?no nimajo top oprijema), ampak neka leva firma pa tudi niso. Tako da jaz sem kar skepti?en do gum,ki so vozene vc kot recimo 4sezone..

 

Bom videl kako se bodo GY obnesle.

Napisano

?isto tak nevmesno vpra?anje...va?e gume vzdr?ijo 4 sezone?  :ne vem:

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

?isto tak nevmesno vpra?anje...va?e gume vzdr?ijo 4 sezone? :ne vem:

Predvidevam da te zanima glede profila?

 

Odvisno predvsem od tega koliko km delas in kdaj so po tvojem mnenju gume za stran; pri nekomu je to pri 4mm, nekdo jih bo zgonil do indikatorja.

Napisano

Kon?no en tak test, ampak vseeno ne najbolje izveden. Zaviranje je izvajal v vsaj 1cm globoki vodi, kar je redko kdaj na cesti??u saj mora de?evat kot pri norcih. Logi?no je, da imajo gume z bolj odprtim dezenom (kar na?eloma so vse zimske zaradi odvajanja snega in plundre iz samega profila) tukaj prednost ne glede na temperaturo. To se namre? vidi v primeru, ko je bilo 15 stopinj in so bile gume prakti?no ?e vedno izena?ene. Vsi pa vemo, da na vseh normalnih testih je letna vedno za kar precej metrov v prednosti. ?e bi recimo prilagodil in bi dejansko dal najbolj pogosto situacijo, ko je na asfaltu le tanek film vode, bi zgodba bila tudi tukaj precej druga?na, kot pa v tem primeru, kjer je dobesedno vozil po lu?i. 

 

Ja seveda se lahko zgodijo tudi take situacije, da je na cesti toliko vode (sicer na AC kaj takega ?e nisem do?ivel tudi ob najbolj norem de?ju) ampak verjetno takrat tako de?uje, da je vo?nja z 80km/h ?e sama po sebi norost.

33112_1.png

Napisano

Ah to pa ne no... Ve? kaj je cm vode?

 

AC je tako drena?no narejena, da lu? tam pa res ni. Mora bit res utrgan oblak, da dobi? lu?o. Poglej v videu kako zgleda - kot, da bi se po ogledalu vozil, ker je tolk vode gor. Kdaj je bilo na AC takole? Jaz se v 30 letih vozni?kega sta?a ne spomnim ?esa takega.

33112_1.png

Napisano

Pozimi tako ali tako ne vliva, tako da toliko vode pozimi obi?ajno ni, bolj?e rezultate v taki vodi bi imele zimske tudi poleti. Pozimi je najve?krat obi?ajno mokra nato suha in ?ele potem plundra ali sneg, tisti 1cm vode pa zelo zelo redko!

Napisano

Pozimi tako ali tako ne vliva, tako da toliko vode pozimi obi?ajno ni, bolj?e rezultate v taki vodi bi imele zimske tudi poleti.

Definitivno ali pa skoraj tako dobro. Zato pa sem napisal, da je treba ta test vzeti z rezervo - vsaj ta "mokri" del. Ostalo pa dr?i, vklju?no s tistim rahlim zmrzovanjem, ko je od avta dol teklo na ovinku.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če si kdaj poslušal ali pa bral kakšne zapise pravih ostrostrelcev, si lahko opazil, da vedno merijo in streljajo v trup. Razlog je enostaven - največja można tarča na človeku. Naboj naredi dovolj škode, da točen zadetek ni tako pomemben. Tisto filmsko sranje streljanja v glavo in druge dele telesa, kot je vrat in neko zbijanje pištol iz rok je navadna pravljica. Zadetek v vrat je verjetno posledica previsokega zadetka. Moja simpl razlaga.
    • Hvala za kompliment. 😉 Res je, barva na plehu in na plastiki velikokrat ni prav enak odtenek. Zdaj, če je res prevelika razlika, pa reklamirat. Možno je, da so bili že prebarvani. Bi bilo dobro preverit debelino laka. V najslabšem bodo pod reklamacijo  prebarvali odbijače... Ne bo pa več originalna barva. 
    • Jp, ve kaj je dober avto😁😊😉
    • Zdravo, Na moji Mazdi 6 g165 letnik 2016, ko ugasnem motor in zaklenem avto, monitorček za ventilacijo oziroma klimo vedno ostaja prižgan. Kaj bi lahko bilo narobe?  
    • Mi se tud že desetletje trudimo nastavit Alexa ( @Alex ) pa nam nikakor ne rata. Je čist preveč samosvoj.  Tko, da verjetno tud teb ne bo ratalo.😜         Kar se pa barve tiče je pa to zgodba večine proizvajalcev. Barva na plehu al pa na plastiki se zaradi različne podlage dostikrat razlikuje. Je pa odvisno od barve in na nekaterih barvah se vidi bolj očitno na nekaterih pa skoraj nič. Tko, da prej kot se sprijazniš manj se boš sekiral. Nikakor pa it gledat plastične obrobe blatnikov, da ne boš še kaj "zanimivega" našel.    Če pa misliš, da je res preveč  razlike in je zrelo za reklamacijo pa poskusi prej najt še kakšno take barve v kakšnem salonu pa probaj primerjat.     
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.