Labsy Napisano 21. februar Prijavi Deli Napisano 21. februar (urejeno) Pozdravljeni, mogoče bom postal lastnik CX-5 letnika 2022 ali 2023, vendar res močno niham med dizlom in bencinarjem. Prebral sem ogromno o problemih z 2.2 dizlaši, DPF, saje v sesalnem kolektorju, oljno sito, veriga oljne črpalke, pa potem tesnila injektorjev in še kaj. 90 procentov vozim dnevno 2-6 relacij, vsaka po 20km približno, kar ni zadosti, da se DPF spiha, zato že kljukam bencinarja....ampak me je danes en "kvazi" poznavalec MAzd prepričeval, da so bili to stari problemi letnikov pred AdBlue dobo, sedaj pa ni več teh problemov. Pa da je tudi tesnilo injektorjev drugačno, pa veriga oljne črpalke tudi. Pa... skratka, prepričeval me je na polno, da dizlaši 2022 in 2023 absolutno nimajo več teh problemov. Vem, avto bo imel še 4-5 let garancije, kar me nekako pomirja, ampak kljub temu raje vzamem nekaj, kar bo trajalo, kot pa da mi sklepeta še v garanciji. In predvsem ker mi je dizelska poraba okoli 5-6 še vedno bolj privlačna, kot bencinskih 7-9, sem se odločil tule povprašat. Mogoče se bom lažje odločil. Hvala! Popravljeno 21. februar od Labsy 4 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
dvorjan Napisano 21. februar Prijavi Deli Napisano 21. februar Ah, za te kilometre bo tudi dizel v redu. Tistih 100.000-150.000 km v takem režimu bi moral prestati brez večjih težav, potem ga pa prodaš. 2 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
MazdaBoy Napisano 21. februar Prijavi Deli Napisano 21. februar Pozdravljeni, mogoče bom postal lastnik CX-5 letnika 2022 ali 2023, vendar res močno niham med dizlom in bencinarjem. Prebral sem ogromno o problemih z 2.2 dizlaši, DPF, saje v sesalnem kolektorju, oljno sito, veriga oljne črpalke, pa potem tesnila injektorjev in še kaj. 90 procentov vozim dnevno 2-6 relacij, vsaka po 20km približno, kar ni zadosti, da se DPF spiha, zato že kljukam bencinarja....ampak me je danes en "kvazi" poznavalec MAzd prepričeval, da so bili to stari problemi letnikov pred AdBlue dobo, sedaj pa ni več teh problemov. Pa da je tudi tesnilo injektorjev drugačno, pa veriga oljne črpalke tudi. Pa... skratka, prepričeval me je na polno, da dizlaši 2022 in 2023 absolutno nimajo več teh problemov. Vem, avto bo imel še 4-5 let garancije, kar me nekako pomirja, ampak kljub temu raje vzamem nekaj, kar bo trajalo, kot pa da mi sklepeta še v garanciji. In predvsem ker mi je dizelska poraba okoli 5-6 še vedno bolj privlačna, kot bencinskih 7-9, sem se odločil tule povprašat. Mogoče se bom lažje odločil. Hvala!Npr. Skritikrt, pa Jest ti lahko kej pametnega povesta glede bencinarja pa svetujeta, k imata izkušnje s cx-5 bencinarjem. Sent from my iPhone using Tapatalk 4 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Matick Napisano 21. februar Prijavi Deli Napisano 21. februar Mors tud racunat, da AdBlu majo samo pri CD184 masini kukr jest vem. Mislm da svojhnejsi nimajo 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
dvorjan Napisano 21. februar Prijavi Deli Napisano 21. februar Aja, pa še dva centa glede AdBlue - je ni znamke in avtomobila, ki s tem ne bi imela težav. Tudi Mazde niso izjema, le da jih večina še nima visoke kilometrine. Ne slepite se. Če misliš imeti tak avto par let, super, kupi dizla, če ga misliš imeti dlje časa, kupi bencinarja. Boš veliko mirneje spal. 7 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Alex Napisano 21. februar Prijavi Deli Napisano 21. februar A ste brali zadnji VIP? V njem so najbolj zanesljive znamke in hkrati najzadoviljnejši lastniki. In zanimivo, na tretjem mestu je Mazda cx5. In pazi to, ne z zgodovinskim benzinarjem, ampak z 2,2, 175 dizlom. 😊 1 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
ignacij Napisano 21. februar Prijavi Deli Napisano 21. februar Nimaš kaj razmišljat, vzem 2,5l bencinarja, poraba bo liter višja, sam boš pa lažje spal. 5 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Alex Napisano 21. februar Prijavi Deli Napisano 21. februar pred 11 minutami je ignacij napisal: Nimaš kaj razmišljat, vzem 2,5l bencinarja, poraba bo liter višja, sam boš pa lažje spal. Tudi mi, ki imamo 2,2 dizle zelo lepo spimo. Nobenih problemov, samo tankaj in vozi. 😊 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Z M A J Napisano 21. februar Prijavi Deli Napisano 21. februar Če smem uporabiti besede dr. Pelka, našega mačka za Mazde, kot je rekel; "Skyactive bencinci, so praktično brez napak, medtem ko imam z dizli ogromno dela, če bi popravljal le bencince, bi lahko zaprl delavnico, ker ne bi bilo dovolj zaslužka" Napisal sem torej mnenje strokovnjaka, ki Mazde odlično pozna, z njimi dnevno rokuje in ve o čem govori, ni to mnenje nekoga, ki je slišal od svojega soseda, da ima sodelavca, od katerega ima sestrična nekega znanca, kateri je v časopisu prebral, da menda ... 8 1 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Bini Napisano 21. februar Prijavi Deli Napisano 21. februar Podobno so mi rekli na Selmarju.... Do 150kkm si z dizlom brez skrbi potem pa.... 😩🥵😠🫤🫣 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Alex Napisano 22. februar Prijavi Deli Napisano 22. februar Zanimivo. Meni je pa rekel bivši šef delavnic (mazda servis) v avto plus v kopru, ki je sadaj moj avtomehanik, da ni temu glih tako. Da največ so služili z rednimi, predragimi servisi. In to vseh mazd. Vedeti moramo, da mehaniki s svojimi napihnjenimi zgodbicami malce pretiravajo. 😉 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
NevLado Napisano 22. februar Prijavi Deli Napisano 22. februar pred 14 urami je Labsy napisal: Pozdravljeni, mogoče bom postal lastnik CX-5 letnika 2022 ali 2023, vendar res močno niham med dizlom in bencinarjem. Prebral sem ogromno o problemih z 2.2 dizlaši, DPF, saje v sesalnem kolektorju, oljno sito, veriga oljne črpalke, pa potem tesnila injektorjev in še kaj. 90 procentov vozim dnevno 2-6 relacij, vsaka po 20km približno, kar ni zadosti, da se DPF spiha, zato že kljukam bencinarja....ampak me je danes en "kvazi" poznavalec MAzd prepričeval, da so bili to stari problemi letnikov pred AdBlue dobo, sedaj pa ni več teh problemov. Pa da je tudi tesnilo injektorjev drugačno, pa veriga oljne črpalke tudi. Pa... skratka, prepričeval me je na polno, da dizlaši 2022 in 2023 absolutno nimajo več teh problemov. Vem, avto bo imel še 4-5 let garancije, kar me nekako pomirja, ampak kljub temu raje vzamem nekaj, kar bo trajalo, kot pa da mi sklepeta še v garanciji. In predvsem ker mi je dizelska poraba okoli 5-6 še vedno bolj privlačna, kot bencinskih 7-9, sem se odločil tule povprašat. Mogoče se bom lažje odločil. Hvala! Zdravo, več kot očitno si v dilemi in si prišel po par osebnih mnenj. Realnost je taka, da ti bodo: - vozniki dizlov, ki nimajo nobenih problemov, svetovali dizla; - lastniki dizlov, ki so se opekli, odsvetovali mazdo na sploh; - lastniki bencinarjev bodo pa predlagali bencinarja. Jaz bi ti dizla odsvetoval, če delaš manj kot 50km na dan, so pa CD184 dizli krepko drugačni kot prejšnji. Zate nekih drastičnih problemov ne bi smelo bit glede na povedano, boš pa moral skrajšati servisni interval pod 15kkm. Po drugi strani bi priporočal bencinarja, če ne rabiš prevažanja nekih hudih tovorov (zaradi večjega navora). 2.5 je preverjen motor in je povsem neproblematičen. Če boš avto uvažal, tam znajo bit težave z dizli z veliko km, ker so servisni intervali predolgi, o tem smo se tudi na tem forumu veliko pogovarjal. Aja pa še glede porabe? Ne verjamem, da boš imel pod 6 litrov porabe s CX-5 CD184 Šestica s tem motorjem je imela na testu 6,9 porabe (https://www.amzs.si/motorevija/avtomobili/test/2019-06-07-kratek-test-mazda-6-karavan-cd-184-avt-takumi-plus, CX-5 pa 5,8 na testnem krogu (https://avto-magazin.metropolitan.si/avtomobilski-testi/na-zgornjem-robu-razreda/) oziroma z AWD celo 8 (https://avto-sport.net/test-mazda-cx-5-cd184-at-awd-takumi-plus/) Citat K odlični vozni izkušnji v veliki meri pripomore tudi izjemen pogonski sklop. Tega tvori 2,2-litrski turbo dizel, ki je s prenovo prejel nekoliko več moči, 184 KM ponuja in 445 Nm navora, ki se prenašajo preko samodejnega 6-stopenjskega menjalnika na vsa štiri kolesa. Kombinacija je za ta model odlična, menjalnik prestavlja hitro in neopazno, v povprečju pa pije med 7 in 8,5 litri dizla, odvisno, kako težko nogo ima voznik in pa predvsem od tega, na kakšnem terenu prevozi večino kilometrov. Pri mestni vožnji skorajda ne gre računati na manj kot 9 litrov. 4 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Janez007 Napisano 22. februar Prijavi Deli Napisano 22. februar (urejeno) pred 13 urami je Matick napisal: Mors tud racunat, da AdBlu majo samo pri CD184 masini kukr jest vem. Mislm da svojhnejsi nimajo Sem se pogovarjal pred dnevi s sosedom, ki je nabavil 5 let staro dizelsko Mazdo 6 karavan (zadnji model) s 150 KM in ima AdBlue. Nad Mazdo je nekoliko razočaran (prej je imel Toyoto karavan), zaradi majhnega prtljažnika in predvsem ker v prtljažnik ni mogel vgraditi rezervne gume, ker je na njenem mestu rezervoar za AdBlue. Presenetila ga je tudi visoka cena originalne kljuke (okoli 1.000 €), kar je potem rešil z neko nadomestno za pol te cene. Popravljeno 22. februar od Janez007 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Matick Napisano 22. februar Prijavi Deli Napisano 22. februar pred 3 urami je Alex napisal: Zanimivo. Meni je pa rekel bivši šef delavnic (mazda servis) v avto plus v kopru, ki je sadaj moj avtomehanik, da ni temu glih tako. Da največ so služili z rednimi, predragimi servisi. In to vseh mazd. Vedeti moramo, da mehaniki s svojimi napihnjenimi zgodbicami malce pretiravajo. 😉 Sj to vemo, da največ služijo z rednimi servisi, samo to ne pomeni da so dizli BP. Tako kot Biniju, je tud meni na servisu reku, ko sem ga vprašov če dizel ali bencin, da naj kar bencinarja vzamem. Mislim, če moram skrajšat servisni interval da bo avto delov tako kot more, pol nekaj ni vredu. Če piše v navodilih na 20k km, pol pričakujem da bo pri tem intervalu brez težav, ne pa da bom na 10k km delov extra servis da bo avto vesel. Drugače pa, dizli so imeli/imajo težave zaradi DPFja, s ščavnco se DPF mal drugače regenerira kot brez tega, tako da bi znali biti boljši. Na spritmonitor imajo pa CD184 povprečno pod 7, kar je kr vredu pomoje pred 1 minuto je Janez007 napisal: Sem se pogovarjal pred dnevi s sosedom, ki je nabavil 5 let staro dizelsko Mazdo 6 karavan (zadnji model) s 150 KM in ima AdBlue. Nad Mazdo je nekoliko razočaran (prej je imel Toyoto karavan), zaradi majhnega prtljažnika in predvsem ker v prtljažnik ni mogel vgraditi rezervne gume, ker je na njenem mestu rezervoar za AdBlue. Zanimivo, kar sem jest gledov, so imeli samo CD184 mašine to. Dobr vedt Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
NevLado Napisano 22. februar Prijavi Deli Napisano 22. februar pred 5 minutami je Janez007 napisal: Sem se pogovarjal pred dnevi s sosedom, ki je nabavil 5 let staro dizelsko Mazdo 6 karavan (zadnji model) s 150 KM in ima AdBlue. Nad Mazdo je nekoliko razočaran (prej je imel Toyoto karavan), zaradi majhnega prtljažnika in predvsem ker v prtljažnik ni mogel vgraditi rezervne gume, ker je na njenem mestu rezervoar za AdBlue. Presenetila ga je tudi visoka cena originalne kljuke (okoli 1.000 €), kar je potem rešil z neko nadomestno za pol te cene. Toyota Avensis? Ja sej Corolla se je mal povečala, glih zaradi tega ker so Avensisa ukinl - ampak je manjša kot M6. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Matick Napisano 22. februar Prijavi Deli Napisano 22. februar Mal offtopic, danes sem eno toyoto camry prehitu, limuzina se mi kar dopade 3 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Janez007 Napisano 22. februar Prijavi Deli Napisano 22. februar pred 2 minutama je Matick napisal: Zanimivo, kar sem jest gledov, so imeli samo CD184 mašine to. Dobr vedt Upam, da je sosed vedel, kaj govori. Sicer pa glede boljšega izgorevanja v DPF filtru, če je v to vključen še AdBlue je moje mnenje to, da težave, ki nastajajo pred tem, verjetno ostajajo. Začnejo se pri injektorjih (pri prejšnji generaciji dizlov so jih kar nekaj zamenjali že v garanciji ... slišal sem pri Selmarju) ali njihovimi podložkami, EGR ventili, ... posledica pa nabiranje saj v kanalih in vedno slabše izgorevanje, ... Ali so kaj naredili pri izboljšanju aluminijastih glav motorjev, ki so bile kolikor vem vsaj pri CD 175 problematične, pri turbinah ... tega ne vem. 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Matick Napisano 22. februar Prijavi Deli Napisano 22. februar Sem na hitro poguglov, in ma fant kar prov. Medtem guglanjem sem tudi to najdu, zanimiva zadeva Diesel engines in Mazda cars don't need AdBlue. It's installed just in case (essanews.com) Verjetno če so se zavedali težav, so jih tudi popravili. Sploh glede na to da se še kr prodajajo zadeve, pa valjda niso taki gumpci da bi kar pustil ... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
NevLado Napisano 22. februar Prijavi Deli Napisano 22. februar pred 14 minutami je Matick napisal: Mal offtopic, danes sem eno toyoto camry prehitu, limuzina se mi kar dopade Hud je, ampak obstaja samo hibrid z cvt motorjem, ga pa dobiš novega z hudo opremo že za ene 45 jurčkov Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Matick Napisano 22. februar Prijavi Deli Napisano 22. februar Sj, HEV bi mi bil zanimiv. Se tudi nekej govori da bo 2025 mazda cx5 HEV. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 22. februar Prijavi Deli Napisano 22. februar Men je zelo všeč taka tema, ko imajo nelastniki dizlov največ za povedat čez njih. Sploh pri navajanju netočnih informacij. Dizli zadnje generacije imajo vsi AdBlue in zato je spremenjen način čiščenja NOx (Natrijevi Oksidi). Brez Ad Blue namreč vračaš izpušne pline nazaj skozi sesalni kolektor kar pomeni, da se bo ta precej svinjal saj še niso šli preko DPF-ja. Pri AdBlue pa čiščenje dušikovih Oksidov izvedeš s pomočjo vbrizgavanja sečnine AdBlue v SCR katalizatorju in ne rabiš vračat toliko izpušne pline v ponovno obdelavo. S tem se bistveno zmanjša svinjanje sesalnega kolektorja. Zato je Mazda šla na AdBlue čeprav za doseganje emisijskih standardov bi lahko še vedno bil sistem vračanja izpušnih plinov nazaj skozi sesalni kolektor. Ni za brezveze AdBlue notri, saj za isti efekt ne rabiš več take količin svinjarije vračat v motor, da se znebiš NOx-ov. 5 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Z M A J Napisano 22. februar Prijavi Deli Napisano 22. februar pred 4 urami je Alex napisal: Zanimivo. Meni je pa rekel bivši šef delavnic (mazda servis) v avto plus v kopru, ki je sadaj moj avtomehanik, da ni temu glih tako. Da največ so služili z rednimi, predragimi servisi. In to vseh mazd. Vedeti moramo, da mehaniki s svojimi napihnjenimi zgodbicami malce pretiravajo. 😉 Če ni skrivnost in je dizel tako super specialna izbira pri Mazdi, me zanima kako si potem prišel do nakupa CX30 z bencinskim motorjem? Ne gre za zbadanje oz. podjeb, le radoveden sem. 3 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Tilen5 Napisano 22. februar Prijavi Deli Napisano 22. februar Jst mam dizla,..kdo hoče vedet kak kurac je ? 5 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Shrek Napisano 22. februar Prijavi Deli Napisano 22. februar Ad blu je problem. Ko pride do regeneracije in jo prekineš in se to ponavlja, je auspuh za zamenjat. Na tovornjaku je kar draga zadeva to. Za osebni avto nimam izkušenj, za tovornjak pa. Ko gori lučka, da se dela regeneracija, se raje peljem mimo parkinga in se vozim, dokler se lučka ne ugasne. Včasih tudi pol ure...in 30 km... 1 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 22. februar Prijavi Deli Napisano 22. februar pred 6 minutami je Z M A J napisal: Če ni skrivnost in je dizel tako super specialna izbira pri Mazdi, me zanima kako si potem prišel do nakupa CX30 z bencinskim motorjem? Ne gre za zbadanje oz. podjeb, le radoveden sem. Hmmm, kakšna pa je izbira pri dizlih pri CX-30. To je bolj za maz(d)ohiste, kot pa resna alternativa. 1.6 s 116kljuseti. Vidim kako je to bogo pri službeni Octaviji in moraš bit res bolj upokojenec, da ti je to dovolj. Če bi bil notri 2.2 dizel s 150KM ali bohnedaj s 184KM bi mela pa Mazda velike probleme s prodajo X motorja in tega si nikakor niso smeli privoščiti. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.