Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Seveda, greš pod applications, Fuel Economy Monitor, druga stran, tam če ni obarvan motor z modro barvo in so zgornji pogoji izpolnjeni, izvaja regeneracijo.

Napisano

Recimo:

CDN media

 

Motor je siv - kot disabled recimo, v primeru ko ni ogret na delovno temperaturo ali pa ko se regeneracija izvaja. To je pač en primer.

Napisano (urejeno)

Takole izgleda, ko so izpolnjeni vsi trije pogoji za delovanje i-stop. Ko se začne regeneracija, leva ikona motorja počrni - ni več obsijana modro.

 

Priporočam, da se z regeneracijami ne ukvarjaš, ampak samo uživaš v odličnem navoru tvojega avta. Naj ostane to skrb za tvojega mehanika. Sam itak kaj dosti ne moreš naredit, lahko pa te te informacije spravljajo v slabo voljo. Mene so (pojav pogostih regeneracij), rešil pa sem zadevo z zamenjavo z bencinarjem. 👌 :) 

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 4
  • Zmeden 1
Napisano

Hvala za nasvete. Imam veliko mestnih voženj in bi samo rad vedel, kdaj se regeneracija dogaja, da je ne prekinem vsakič, ko ugasnem avto.

Napisano
pred 5 minutami je bajsi6 napisal:

Hvala za nasvete. Imam veliko mestnih voženj in bi samo rad vedel, kdaj se regeneracija dogaja, da je ne prekinem vsakič, ko ugasnem avto.

Najbolje, da ga vsak vikend zapelješ na kak daljši izlet (50 km+), sicer bodo hitro težave.

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 9 minutami je bajsi6 napisal:

Hvala za nasvete. Imam veliko mestnih voženj in bi samo rad vedel, kdaj se regeneracija dogaja, da je ne prekinem vsakič, ko ugasnem avto.

 

Zvoka motorja ne moreš zgrešit, razen če si naglušen al pa če Iron Maidni preveč na glas žagajo.

 

Če to opaziš in imaš možnost se takrat splača še kak kilometer naokrog zapeljat, da zaključi regeneracijo. Je pa res, da če imaš zadnjo generacijo CX-5 je tudi regeneracija DPF-ja veliko bolje narejena in zna tudi pri prostem teku že kar dobro čistit, tako da je v 5 minutah fertik oziroma v manj kot 10km AC vožnje in tam nekje 4km mestne vožnje.

 

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je SpEkTr napisal:

Recimo:

CDN media

 

Motor je siv - kot disabled recimo, v primeru ko ni ogret na delovno temperaturo ali pa ko se regeneracija izvaja. To je pač en primer.

Ali pa ga fejst žgeš, pa je prevroč, da bi ugasnil istop :hudicek: tudi takrat je motor siv, tudi na bencinarju (razen če mi je kdo na skrivaj montiral dpf

Napisano

Jaz jo opazim tako, da se poveča poraba kar precej. Tudi ko spustiš gas da motor zavira ne pade na 0.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ko spustiš gas porabo kaže 2l takrat dela regeneracijo

dne 27. 3. 2024 ob 18:05 je Alex napisal:

Za mazdin 2,2 dizel je predvidena tovarniško regeneracija vsakih 180-200 km. Če jo dobro tiščiš, zna delati tudi prej, pri 150 km. 

po egr off je skoraj nikoli nebi smel delati pod 200km .

Če rabiš pomoč piši zs

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni ... Imam Mazdo 6, 2.2D karavan, 150ks letnik 2017 ... Regeneracija filtra Trdih delcev se mi izvaja na 300Km  ... Občutno se dvigne poraba goriva .... Zdaj pa me zanima kakšne so vaše izkušnje ?  Je to normalno? Vsekakor se mi ne zdi "zeleno" imam občutek da je to ideja trgovcev z nafto, preoblečenih v zeleno ... V okoljevarstveno ... Hvala za vaša mnenja.

  • Jest je spremenil naslov v DPF filter
Napisano

To je zelo dobro in si lahko zadovoljen, da je interval tako dolg.

 

Zakaj se pa ti ne zdi ueleno, če se skuri nevarne sajaste delce, ki obstanejo v filtru? To gre pri takih temperaturah, da zgorijo do konca in ni nobenih dodatnih izpustov.

 

DPF filtri so ena boljših okoljevarstvenih zadev in delajo točno to za kar so dizajnirani. Maš pa na netu ogromno razlage kako to deluje in čemu so potrebne aktivne regeneracije oziroma čiščenje DPF filtra.

33112_1.png

Napisano
Pozdravljeni ... Imam Mazdo 6, 2.2D karavan, 150ks letnik 2017 ... Regeneracija filtra Trdih delcev se mi izvaja na 300Km  ... Občutno se dvigne poraba goriva .... Zdaj pa me zanima kakšne so vaše izkušnje ?  Je to normalno? Vsekakor se mi ne zdi "zeleno" imam občutek da je to ideja trgovcev z nafto, preoblečenih v zeleno ... V okoljevarstveno ... Hvala za vaša mnenja.
Bolj je zanimivo, kaj si naredil da ti pri tej kilometrini dela regeneracije na 300km. Si kaj takega menjal oz urejal?
Napisano
pred 12 urami je Robert Š. napisal:

Pozdravljeni ... Imam Mazdo 6, 2.2D karavan, 150ks letnik 2017 ... Regeneracija filtra Trdih delcev se mi izvaja na 300Km  ... Občutno se dvigne poraba goriva .... Zdaj pa me zanima kakšne so vaše izkušnje ?  Je to normalno? Vsekakor se mi ne zdi "zeleno" imam občutek da je to ideja trgovcev z nafto, preoblečenih v zeleno ... V okoljevarstveno ... Hvala za vaša mnenja.

To, da ti dela regeneracije na vsakih 300 kilometrov skoraj ne morem verjeti. 

Ker na mazdininih 2.2 dizlih, skayactiv, so dpf filtri zasnovani tako, da se izvaja regeneracija vsakih 200-250 km, odvisno od vožnje. Nikakor pa ne več. 

 

 

Napisano (urejeno)
1 hour ago, Alex said:

To, da ti dela regeneracije na vsakih 300 kilometrov skoraj ne morem verjeti. 

Ker na mazdininih 2.2 dizlih, skayactiv, so dpf filtri zasnovani tako, da se izvaja regeneracija vsakih 200-250 km, odvisno od vožnje. Nikakor pa ne več. 

Meni tudi dela regeneracijo redno pri 290-310 km, gre pa za 2.2 2015FL (je pa res, da mi takšne regeneracije dela, odkar so mi lansko leto preventivno zamenjali malo verigo, prej mi je delal na 250).

Popravljeno od vzupan3
Napisano
pred 21 urami je SpEkTr napisal:
dne 19. 4. 2024 ob 18:49 je Robert Š. napisal:
Pozdravljeni ... Imam Mazdo 6, 2.2D karavan, 150ks letnik 2017 ... Regeneracija filtra Trdih delcev se mi izvaja na 300Km  ... Občutno se dvigne poraba goriva .... Zdaj pa me zanima kakšne so vaše izkušnje ?  Je to normalno? Vsekakor se mi ne zdi "zeleno" imam občutek da je to ideja trgovcev z nafto, preoblečenih v zeleno ... V okoljevarstveno ... Hvala za vaša mnenja.

Bolj je zanimivo, kaj si naredil da ti pri tej kilometrini dela regeneracije na 300km. Si kaj takega menjal oz urejal?

Nič ... Letos sem kupil rabljenega ... Dal čistiti EGR in kompletni sesalni del, zamenjal olje in filter in to je to ... Ne vem pa kaj so na njem delali prejšnji lastniki ... Dvomim da kaj

  • 4 tedne kasneje...
Napisano (urejeno)
dne 20. 4. 2024 ob 6:55 je Alex napisal:

To, da ti dela regeneracije na vsakih 300 kilometrov skoraj ne morem verjeti. 

Ker na mazdininih 2.2 dizlih, skayactiv, so dpf filtri zasnovani tako, da se izvaja regeneracija vsakih 200-250 km, odvisno od vožnje. Nikakor pa ne več. 

 

Jaz ga znam zrihtat da dela na 300-350 če so relacije.

Na 180-200km dela z slabimi injektroji pa egr off

Popravljeno od miha20

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
dne 21. 5. 2024 ob 21:08 je miha20 napisal:

 

Jaz ga znam zrihtat da dela na 300-350 če so relacije.

Na 180-200km dela z slabimi injektroji pa egr off

@miha20 A se da na diagnostiki kako preveriti stanje injektorjev ? Vem da se da sprožiti kalibracija, za stanje pa ne vem... Je mogoče kakšna druga metoda, simptomi za slabe injektorje ?

Napisano
[mention=11583]miha20[/mention] A se da na diagnostiki kako preveriti stanje injektorjev ? Vem da se da sprožiti kalibracija, za stanje pa ne vem... Je mogoče kakšna druga metoda, simptomi za slabe injektorje ?
Niti ne. Imaš korekcijo vbrizga prikazano, ampak spet ni to čisto zanesljivo. Naj bi bili čim bližje ničli.

Napisano

Če olje narašča kljub dobrim relacijam so pri tem motorju šobe slabe, ne dohajajo več dodatnega vbrizga sežig saj, pa tudi vzorec pršenja je slabši. Lahko so tudi drugi vzroki ampak največkat je to. 

  • Všeč 2
  • Hvala 1

Če rabiš pomoč piši zs

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.