Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni majstri! Moja mazda 6 2.0d 2nd gen z 398kkm se kar melje ko tank z original sklopko in vztrajnikom… zadnje case pa se slisi nekaksno klokotanje, predvsem ko stisnem samo sklopko (neha ko jo spustim) in predvsem ko je avto ogret… pri hladnemu tega klokotanja ni… vcasih je bolj slisno vcasih zelo malo… sklepam da je vztrajnik? Drugace avto ni ne trese pri speljevanju, tudi sklopka prime normalno… je pa res da je ta zvok klokotanja na momente kar glasen, sploh ko po kaki malo bolj dinamicni voznji parkiram in stisnem sklopko! Hvala za ideje, ce je vztrajnik sem

pred tocko preloma najbrz ;) lp

Napisano

Vidim, da si dober voznik, da ti je zdržala tako dolgo🤗 Ponavadi jo menjajo cca 100kkm prej. Verjetno je to, to in bo potrbno menjat cel komplet, ko se ravno razdira.... :nevem:

Napisano

Pa še dizel je... joj jo, kolk bodo eni zdaj žalostni. 😭

33112_1.png

Napisano

Zakaj bi bli zalostni? 😁 avto je drgac v nulo, original vzmetenje, izpuh, turbina, prva lezaja menjana 10kkm nazaj, zadnja original… pelje se super 😅 kolegi me ze malo j**** ampak jaz ga nocem zamenjat, super je 😅 no bomo vidli kak bo z vztrajnikom, glede na to da se ga slisi samo ko je avto segret bo se trajal recimo 😁

Napisano

To je fora za dolgoletne člane, ki pravijo da Mazdini dizli skupaj padejo samo, da jih grdo pogledaš. Zato jih bo tvojih 400kkm kar močno udarilo po prepričanju - je pa res, da verjetno 800.000km pa vseeno ne boš naredil 😂

33112_1.png

Napisano
pred 54 minutami je Boss napisal:

Pa še dizel je... joj jo, kolk bodo eni zdaj žalostni. 😭

Ti dizli še niso bli čist zaprti.... 🤗😉

Napisano

Ne, nisem menjal. Leta nazaj imel Passata, pa so bili taki simptomi... 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Po menjavi sklopke, vse tako kot mora bit. Na potisnem je bilo veliko masti ki je je razmetalo po vencu in potisni plosci zato je drselo dokler ni obrisalo. Razlog: po raziskovanju in zabelezenih info se zgodi v tovarni ob montazi, ko gre mast proti koncu da robot neve koliko masti je nanesel na os, ker je malo zraka malo masti. Zgleda sem imel sreco. Glavno da je sedaj vse kot mora biti. 

Po menjavi sklopke sem nalil tudi novo olje redline, 14dni po menjavi sem opazil da sem ranil semering za polos in je malo puscalo olje. Potem sem menjal oba semering in se enkrat menjal olje v menjalniku, tako da je menjalnik spran v nulo 😄

Napisano
pred 2 urama je Brane napisal:

Ti je bilo dosti 8 ur za zamenjavo?Kaj je prvovgradnja?

Sem dal kolegu delat, ki dela na mazdi, je slo skoz v 5urah (ampak dela to vsak dan tako da bi mu slo z zaprtimi ocmi) ce bi sam pa sem racunal cca 7-8 ur. Prvovgradnja je aisin, zdaj sem dal luk.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.