Skoči na vsebino

Kupim: Mazda 6, bencin, od 2010 naprej (najraje 3. generacija)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

cena je v stilu "sky is the limit" :)..... mogoče bom še jaz svojega 9.let starega accorda dal na net za 15k :) (ker imam letne in zimske feltne :))......cccc, folk nima realne slike z dejanskim stanjem.....sploh pa tale Jani iz Tržiča....aja turbo gorenjc :)

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 3
  • Haha 3
Napisano

Ne morem verjet kakšen znesek hoče, res pretiravanje na celi črti in še motor je najšibkejši, podhranjen za ta avto, ...

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano (urejeno)

Mislim da je bilo jeseni 2020, ko je znanec kupil rdečo Mazdo 6 G145 letnik 2016 s 110.000 km za 14.000 € od 1. lastnika ... prodajala se je nekaj mesecev za dobrih 16.000, poškodovana od toče, ampak z vključenim popravilom ... avto je bil znancu izročen popravljen.

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Dajte se sprijazniti, da je denar v zadnjih 3 letih izgubil skoraj 30% vrednosti. Pač nekaj je treba na prihodkih narediti. Jaz sem tudi 15 let starega Megana 1,5 dci prodal za 2500€. Pa je bil samo stari Renault...

Popravljeno od Agerg
Napisano (urejeno)

 

pred 1 uro je Agerg napisal:

Dajte se sprijazniti, da je denar v zadnjih 3 letih izgubil skoraj 30% vrednosti. Pač nekaj je treba na prihodkih narediti. Jaz sem tudi 15 let starega Megana 1,5 dci prodal za 2500€. Pa je bil samo stari Renault...

Komentiramo, ker je forum ... ja, denar s časom pada ... zanesljivo, ne pa enakomerno ... 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 22 urami je toto89 napisal:

Tale sicer presega ceno, in pa z najšibkejšim motorjem..

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19913733&display=Mazda%20Mazda6

Meni veliko šteje, da je slovenska in prvi lastnik, če je res. 

 

Ampak potem ko malo primerjaš cene, bi jaz rekel da je moja G192 2017 vredna 18500 max, ob tejle ceni pa potem dobim občutek da je krepko dražja...

Napisano

Bližje ko si poreklu, večja je verjetnost, da pravilno ugotoviš dejansko stanje avta.

 

Če je avto bil kupljen in servisiran v avtohiši Sloveniji, potem se da pri njih (vsaj v teoriji) preveriti zgodovino. Na Avtologu se da pri starejših, registriranih v Sloveniji, preveriti lastništvo in prevožene km. Če je avto iz Mengša, Komende, Mežice, itd obstaja večja verjetnost, da je bil lansko leto poplavljen. Če je 1. lastnik in greš na ogled avta na njegov dom takoj opaziš, ali je lastnik pedanten ali malomaren, če ima recimo hišo zanemarjeno, ... Slovenski avto lahko odpelješ do mehanika, da ga preveri, mehanika, ki ga poznaš in mu zaupaš. Preveriš lahko pri zavarovalnici, ali je bil udeležen v kakšne škodne zahtevke in katere, ...

 

Pri nemškem je vse našteto veliko težje.

 

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano

Nemška (mobile.de) vsaj 2016 mazda 6 prvi lastnik je samo ena 13990 ostale so dražje... (pa še ta ima 200000km)

 

kaj torej manjka, da g. Jani ne zaključi posla?

 

lp

Napisano
Pred eno uro je brdavs napisal:

Nemška (mobile.de) vsaj 2016 mazda 6 prvi lastnik je samo ena 13990 ostale so dražje... (pa še ta ima 200000km)

 

kaj torej manjka, da g. Jani ne zaključi posla?

 

lp

 

 

Sem na brzino pobrskal na mobile.de in najdem samo eno taksno (G145, letnik 2016,...) in ta ima ceno 11.800 € :D

 

KLIK

 

image.png

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je brdavs napisal:

Pozdravljen,

 

Moraš odkljukat št. lastnikov

 
 
Potem dobiš opevan 1. lastnik... in tale tvoj je drugi lastnik...


Meni je našel samo tega ;) … če sem dal letnik 2016, bencin, 145 konjev … 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Svaka čast če Jani tole proda za 15k. Jaz sem svojo, neprimerno boljšo, prodajal pol leta pa jedva dobil 16,5k. Je pa res, da ni bila slovenskega porekla in nisem bil 1 lastnik.

Napisano
Pred eno uro je ffbike napisal:

Jani pa je... Nekdo iz foruma ? Ali si je kdo šel pogledat ta avto ?


image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 21 urami je Jest napisal:

 

 

Sem na brzino pobrskal na mobile.de in najdem samo eno taksno (G145, letnik 2016,...) in ta ima ceno 11.800 € :D

 

KLIK

 

image.png

 

Ampak tukaj vidiš že po lučeh da je tastar model :D 

Napisano
pred 41 minutami je MazdaBoy napisal:

Pa kako vi takoj vidite da gre za tastar model hehe....:D 

Slepi nismo.... 😁😉

Napisano (urejeno)

Potem, ko presedlaš iz prejšnjega modela šestke  (2015-2018) na novejšega, opaziš mnogo lepotnih razlik (sprednje meglenke, spodnji del zadnjega odbijača, oblika armature, projekcijo zaslona, obliko sedežev, ...).

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se mi je zdelo, da nekaj ne štima, pa nisem mogel pogruntat, kaj ne štima...
    • Nekam protislovno se bere vse skupaj? Če bi si Kitajska tako zelo želela, da Evropa gospodarsko crkne, potem ne bo kupne moči? Potem ne bomo kupovali, saj si ne bomo mogli privoščiti niti kitajskih izdelkov.   Pa tudi to, da kitajska vlada subvencionira vse proizvajalce EV, ne drži več. Jih je - do konca leta 2022. Tudi Teslo in VW ter vse druge, ki so imeli tovarne na Kitajskem. In seveda so se našli tudi lumpi, ki so to izkoriščali (pač velika država, se tudi kaj skrije). In so imeli nekaj sto avtomobilskih znamk. Ki pa zdaj, ko je "brezplačen" denar izginil, tudi izginjajo.   Zdaj/letos so na Kitajskem aktualne predvsem subvencije za kupce EV, ki nanje preidejo iz ICE - torej naredijo "trade-in" obstoječega ICE in kupijo EV.   Ampak zahodni mediji se še vedno obešajo na "subvencije", pri čemer sploh ne vedo, o kakih subvencijah je govora. Oziroma so zanje vse enake. Pri čemer kar lepo spregledamo, da so subvencije za nakup EV tudi po evropskih državah, vključno s Slovenijo. Aha, pri nas dajemo subvencije ljudem in ne proizvajalcem. Hja, če verjamete, da se ne pretočijo direktno k njim. Jaz sem takoj za to, da se subvencije ukinejo, se bodo tudi EV hitro pocenili od sedaj napihnjenih cen (ki jih napihujejo proizvajalci, saj vedo, da "ljudje" dobijo subvencijo). Pač taka psihološka fora.   Kar pa se tiče prodaje vozil - EU zakoni veljajo za vse, ki prodajajo tu - pa če so to korejska, ameriška, kitajska ali pa indijska podjetja. In za EV je bistveno lažje zagotavljati poprodajno podporo, kot za ICE. Tistih par delov podvozja, ki so izpostavljeni obrabi, imaš na zalogi, prav tako nekaj karoserijskih delov pa kak polnilec in "tablice" na armaturi. Okvare baterij in elektromotorjev pa so bistveno redkejše kot pri ICE. 
    • Subvencij je baje 'zmanjkalo'. Kljub upadu prodaje....spet je nekdo obogatel. Kot s kuponi. V narobnem poslu smo
    • Glih včeraj opravil nakupe na temu za 3500 eur. Long live China ❤️🇨🇳
    • Tretje je pa baby dino.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.