Skoči na vsebino

Kupim: Mazda 6, bencin, od 2010 naprej (najraje 3. generacija)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

cena je v stilu "sky is the limit" :)..... mogoče bom še jaz svojega 9.let starega accorda dal na net za 15k :) (ker imam letne in zimske feltne :))......cccc, folk nima realne slike z dejanskim stanjem.....sploh pa tale Jani iz Tržiča....aja turbo gorenjc :)

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 3
  • Haha 3
Napisano

Ne morem verjet kakšen znesek hoče, res pretiravanje na celi črti in še motor je najšibkejši, podhranjen za ta avto, ...

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano (urejeno)

Mislim da je bilo jeseni 2020, ko je znanec kupil rdečo Mazdo 6 G145 letnik 2016 s 110.000 km za 14.000 € od 1. lastnika ... prodajala se je nekaj mesecev za dobrih 16.000, poškodovana od toče, ampak z vključenim popravilom ... avto je bil znancu izročen popravljen.

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Dajte se sprijazniti, da je denar v zadnjih 3 letih izgubil skoraj 30% vrednosti. Pač nekaj je treba na prihodkih narediti. Jaz sem tudi 15 let starega Megana 1,5 dci prodal za 2500€. Pa je bil samo stari Renault...

Popravljeno od Agerg
Napisano (urejeno)

 

pred 1 uro je Agerg napisal:

Dajte se sprijazniti, da je denar v zadnjih 3 letih izgubil skoraj 30% vrednosti. Pač nekaj je treba na prihodkih narediti. Jaz sem tudi 15 let starega Megana 1,5 dci prodal za 2500€. Pa je bil samo stari Renault...

Komentiramo, ker je forum ... ja, denar s časom pada ... zanesljivo, ne pa enakomerno ... 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 22 urami je toto89 napisal:

Tale sicer presega ceno, in pa z najšibkejšim motorjem..

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19913733&display=Mazda%20Mazda6

Meni veliko šteje, da je slovenska in prvi lastnik, če je res. 

 

Ampak potem ko malo primerjaš cene, bi jaz rekel da je moja G192 2017 vredna 18500 max, ob tejle ceni pa potem dobim občutek da je krepko dražja...

Napisano

Bližje ko si poreklu, večja je verjetnost, da pravilno ugotoviš dejansko stanje avta.

 

Če je avto bil kupljen in servisiran v avtohiši Sloveniji, potem se da pri njih (vsaj v teoriji) preveriti zgodovino. Na Avtologu se da pri starejših, registriranih v Sloveniji, preveriti lastništvo in prevožene km. Če je avto iz Mengša, Komende, Mežice, itd obstaja večja verjetnost, da je bil lansko leto poplavljen. Če je 1. lastnik in greš na ogled avta na njegov dom takoj opaziš, ali je lastnik pedanten ali malomaren, če ima recimo hišo zanemarjeno, ... Slovenski avto lahko odpelješ do mehanika, da ga preveri, mehanika, ki ga poznaš in mu zaupaš. Preveriš lahko pri zavarovalnici, ali je bil udeležen v kakšne škodne zahtevke in katere, ...

 

Pri nemškem je vse našteto veliko težje.

 

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano

Nemška (mobile.de) vsaj 2016 mazda 6 prvi lastnik je samo ena 13990 ostale so dražje... (pa še ta ima 200000km)

 

kaj torej manjka, da g. Jani ne zaključi posla?

 

lp

Napisano
Pred eno uro je brdavs napisal:

Nemška (mobile.de) vsaj 2016 mazda 6 prvi lastnik je samo ena 13990 ostale so dražje... (pa še ta ima 200000km)

 

kaj torej manjka, da g. Jani ne zaključi posla?

 

lp

 

 

Sem na brzino pobrskal na mobile.de in najdem samo eno taksno (G145, letnik 2016,...) in ta ima ceno 11.800 € :D

 

KLIK

 

image.png

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je brdavs napisal:

Pozdravljen,

 

Moraš odkljukat št. lastnikov

 
 
Potem dobiš opevan 1. lastnik... in tale tvoj je drugi lastnik...


Meni je našel samo tega ;) … če sem dal letnik 2016, bencin, 145 konjev … 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Svaka čast če Jani tole proda za 15k. Jaz sem svojo, neprimerno boljšo, prodajal pol leta pa jedva dobil 16,5k. Je pa res, da ni bila slovenskega porekla in nisem bil 1 lastnik.

Napisano

Jani je prepričan, da obvlada prodajo... tko da go go Jani.

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je ffbike napisal:

Jani pa je... Nekdo iz foruma ? Ali si je kdo šel pogledat ta avto ?


image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 21 urami je Jest napisal:

 

 

Sem na brzino pobrskal na mobile.de in najdem samo eno taksno (G145, letnik 2016,...) in ta ima ceno 11.800 € :D

 

KLIK

 

image.png

 

Ampak tukaj vidiš že po lučeh da je tastar model :D 

Napisano
pred 41 minutami je MazdaBoy napisal:

Pa kako vi takoj vidite da gre za tastar model hehe....:D 

Slepi nismo.... 😁😉

Napisano (urejeno)

Potem, ko presedlaš iz prejšnjega modela šestke  (2015-2018) na novejšega, opaziš mnogo lepotnih razlik (sprednje meglenke, spodnji del zadnjega odbijača, oblika armature, projekcijo zaslona, obliko sedežev, ...).

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
    • Uf, danes sem jo pa notri posesal zglancal in odišavil, da se sija....  Ps, slike ni, ker se preveč blešči... 😁😉
    • Mazda bi morala naredit čisto nov motor. En tak resen, ki bi bil za kaj.  S temi atmosferci že pretiravajo. Izgubili bodo še tiste kupce, ki jih imajo in so jih imeli. Sam poznam najmanj tri, ki so šli k drugi znamki prav zaradi teh motorjev.   
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.