Skoči na vsebino

Aktualni dogodki!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kolikor vem je takole (preverjeno glede na "doma?o" gara?o):

 

Dizli so narejeni na Japonskem, v mehiki pa M3 bencin, CX-5 pa ?e vedno v Japonski - vsaj za EU trg.

 

Je pa bila v?asih tudi M3 iz Japonske. Zadnjih n-let pa ?e ne ve?.

 

?e je prva ?rka VINa "J" naj se ti smeji, ?e pa "3" pa  malo manj :D

Napisano

?aki?aki. Nisem zasledil. Torej, ?e jaz zdaj nabavim kak avtodel direkt iz Japonske bo ?e vedno davek na uvoz (ker je izven EU), karkoli drugega (elektronika, deli za katere cariniki niti ne bojo dojeli da so za avto  :rolleyes: ) pa ne?  :punk:

 

 

Vraga, a niso Mazde kot eni redkih avtomobilov pri nas ?e vedno delane na Japonskem?  sramezljiv  V la?i sem ?ivel

 

Evo link do infota: http://ec.europa.eu/trade/policy/in-focus/eu-japan-economic-partnership-agreement/

Da ne bi nekej na pamet reku, ampak dolocene zadeve majo do 7 let prehodnega obdobja, tako da bo kar trajal preden to zalavfa.

 

Kolikor vem je takole (preverjeno glede na "doma?o" gara?o):

 

Dizli so narejeni na Japonskem, v mehiki pa M3 bencin, CX-5 pa ?e vedno v Japonski - vsaj za EU trg.

 

Je pa bila v?asih tudi M3 iz Japonske. Zadnjih n-let pa ?e ne ve?.

 

?e je prva ?rka VINa "J" naj se ti smeji, ?e pa "3" pa  malo manj :D

 

Meni je vseeno, samo da dela

Napisano

Recimo,da je vseeno od kod je ,saj jih delajo tudi za ZDA kjer jih najvec prodajo in ?e so za njih dobre potem smo brez skrbi. Druga?e pa sem to vedel ko sem kupoval novo Mazdico 3.Zoom zoom

Napisano

6 tke, CX5, MX5 so delane na japonskem, za 3 in in CX3 so ?e napisali, za 2 pa ne vem od kod so sedanje.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

?e je prva ?rka VINa "J" naj se ti smeji, ?e pa "3" pa  malo manj :D

 

Kolikor vem, v prometni kar to?no pi?e dr?ava proizvajalka. Za Nissana mi pi?e Velika Britanija, za Yamaho pa Italija.

Napisano

Vse 6-ke za Europo so narejene na Japonskem. Trojke delajo Japonci in Mehi?ani. V usa so Japonske dra?je za 500$.Verjetno ne zastonj. Kolikor imam izku?enj z kitarami Fender, so te, ki so izdelane v Mexico res povr?no in nekvalitetno izdelane.

Upam, da pri Mazdah ne bo tako.

 

 

Napisano

Kolikor vem, v prometni kar to?no pi?e dr?ava proizvajalka. Za Nissana mi pi?e Velika Britanija, za Yamaho pa Italija.

Tudi meni pi?e v prometni da je dr?ava proizvajalka Japonska ampak v resnici ni,to je to!

Napisano

Tudi meni pi?e v prometni da je dr?ava proizvajalka Japonska ampak v resnici ni,to je to!

Za carino je verjetno pomembna entiteta ki izda racun, ne kje je bilo izdelano.

Velikokrat so proizvodnje tudi v brezcarinskih conah. S tem se tudi manjsajo stroski.

 

Mi imamo na primer proizvodnjo HWa v Chenai, Indija, in posiljamo iz FRA tja brezcarinsko, ko pa gre maprej iz Chenai v Indijo se pa sele takrat carini

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ekoloski coln z dizel motorji......ali novinar ali pomorstvo samo ne zna razlikovati od namena in lastnih lastnosti.

 

https://www.24ur.com/novice/slovenija/z-novim-vecnamenskim-hitrim-in-odzivnim-plovilom-proti-onesnazevanju.html

Pa malo zgodovine, mi smo to ze kupili leta nazaj za se vec denarja

 

https://www.slovenskenovice.si/novice/slovenija/slovenija-za-ekolosko-plovilo-odstela-15-milijona-evrov

 

A ni nikoli delal....

 

https://www.slovenskenovice.si/novice/slovenija/clanek/iz-dreka-nas-resujejo-italijani-47801

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sej ?lovek sploh ne ve ve? kaj bi rekel - zdaj, k je prodaja dizlov padla so pa spet ratal ekolo?ki, celo bolj kot bencinarji. ?lovek res ve? ne ve kdo ma koga za norca.

 

https://www.zurnal24.si/avto/dizli-in-skodljivost-za-zdravje-obrat-za-180-stopinj-324035

Sem vedel, da je v ozadju neka mu?ka glede dizel motorjev. V bistvu so euro 6 v ve?ini primerov bolj ?isti kot benzinarji, manj pijejo,imajo bolj?i navor, skratka so popolni.Edino zvok imajo benzinarji bolj?i. :)

 

 

Napisano

Sem vedel, da je v ozadju neka mu?ka glede dizel motorjev. V bistvu so euro 6 v ve?ini primerov bolj ?isti kot benzinarji, manj pijejo,imajo bolj?i navor, skratka so popolni.Edino zvok imajo benzinarji bolj?i. :)

Res je samo na 'saje'si pozabo. Lp

Napisano

Saje proizvajajo tudi nekateri mlin?ki benzinarji, tudi tam ?e vgrajujejo filtre. Papir res prenese vse, ?eprav potem se ?lovek vpra?a, v katero smer sedaj? V prid gonji proti dizlom, ali sedaj obratno???

Napisano

Skyactiv bencinarji ne rabijo filtra, saj imajo v izpuhu zelo malo PM delcev. https://www.mazda-press.com/de/news/2018/mazda-stellt-modellpalette-auf-euro-6d-temp-um/

 

Drugo pa so prisilno polnjeni mlin?ki, tam je od 2018 pri ve?ini proizvajalcev filter vgrajen, brez tega ne bi dosegli EUR6temp norme.

 

?e vedno je povsem enostavno: za relacije 30+ km v eno smer dizel, prav tako za vleko te?ke prikolice. Za vse ostalo bencinar.

Napisano

Ali na kratko - vsi dizlasi imajo turbino, vsi imajo dpf. Turbo bencinarji imajo dpf...

Torej? Razlika je izjemno majhna, fizika pac dela svoje, verjetno se ze ob predelavi nafte v benz veliko skuri v ozracje. Enako velja za porabo, vecja = vec co2

 

Kakorkoli se lahko kregamo to je, neglede na avto, motor. Tudi ce je elektrika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ali na kratko - vsi dizlasi imajo turbino, vsi imajo dpf. Turbo bencinarji imajo dpf...

Torej? Razlika je izjemno majhna, fizika pac dela svoje, verjetno se ze ob predelavi nafte v benz veliko skuri v ozracje. Enako velja za porabo, vecja = vec co2

 

Kakorkoli se lahko kregamo to je, neglede na avto, motor. Tudi ce je elektrika

 

 

A si siguren da ze imajo? Ker za novo prodana vozila bo obvezen sele letos septembra.

Napisano

Nekateri ga ze imajo

Nemci so zaceli s tem

 

Other manufacturers are equipping their own petrol cars with GPF systems. Mercedes-Benz, for example, fits it to some S-Class derivatives and, like VW, plans to roll it out more widely across its fleet. Ford has the system on its new Mustang, among other models.

 

Petrol cars have been subject to particulate emissions legislation since the introduction of the EU5 standard in 2009. The latest stage, EU6c, was introduced in September 2017, forcing petrol engine particulate emissions to be reduced by 10 times the previous level.

How the petrol particulate filter works:

 

The new filter is tucked in behind the engine a few centimetres from the turbo, heats up very quickly and becomes effective seconds after starting from cold. At its core, exhaust is forced through the walls of channels blocked off at alternate ends. The trapped particulates are superheated, reduced to CO2 and, at the same time, the unwanted HC, NOx and CO are converted to small amounts of CO2, nitrogen and water.

 

After leaving the filter, exhaust gases pass through a second, conventional three-way catalytic converter mounted beneath the floor. This ensures the tailpipe exhaust complies with the latest level of EU6c emissions standards even when the engine is working flat out. The Up GTI is subject to the new WLTP (World Harmonised Test Procedure) and RDE (Real Driving Emissions) testing standards. Like EU6c, WLTP applies to all new types of car introduced after September 2017. WLTP should ensure the quoted emissions are much closer to real world outputs.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.