Skoči na vsebino

Bencin/Dizel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja, sam ni bil DPF kriv... to je bila samo posledica. Ampak, ko sem to pogruntal je bilo ?e prepozno.

 

Ampak ?e vedno ne vem kaj ma to veze z mojo po?eno gumo? :ne vem: Upam, da se bo dalo zaflikat, ker ?e ne bo treba dve novi nabavt in za dizla so baje gume ful dra?je. Pa ?e 50kkm nisem naredil z njo  :angry2:

33112_1.png

Napisano

z gumo nima nc veze, ima pa z naslovom teme...

imel si prehitre regeneracije itd itd...pac prevec sranja,

z bencinarjem tega ni

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ej...Labi res jeee..he he lp

Napisano

z gumo nima nc veze, ima pa z naslovom teme...

imel si prehitre regeneracije itd itd...pac prevec sranja,

z bencinarjem tega ni

Kaj, da ne, dve novi bom moral kupit pa 16 EUR (136 proti 151 EUR) so dra?je po kosu kot za bencinarja. :lol:

 

OK, OK bom nehal trolat, ker ni ve? sme?no. 

 

Problem pri tem je da vse preve?krat je vzrok za te?ave z DPF ?isto nekaj drugega. ?al pa servisi in serviserji v ve?ini ne znajo diagostnicirat napake v prvo brez metode try and error. ?al pa tudi sam nisem hotel pametovati na servisu, ?eprav se je na koncu izkazalo, da imam celo prav in da niso krive ?obe, ne turbina, ne egr in tudi ne DPF. Kriv je bil Luftmesser, ki pa se je zapacal po moji krivdi saj sem verjel forumu, da pridobi? z uporabo k&n filtra in da je zaradi trajnosti filtra to ceneje - ja res je na koncu ceneje :angry2:

 

Druga?eje pa res, da na bencinarju nikoli ne bo te?av z DPF, bodo pa po novem z GPF.

33112_1.png

Napisano

Kaj, da ne, dve novi bom moral kupit pa 16 EUR (136 proti 151 EUR) so dra?je po kosu kot za bencinarja. :lol:

 

OK, OK bom nehal trolat, ker ni ve? sme?no. 

 

Problem pri tem je da vse preve?krat je vzrok za te?ave z DPF ?isto nekaj drugega. ?al pa servisi in serviserji v ve?ini ne znajo diagostnicirat napake v prvo brez metode try and error. ?al pa tudi sam nisem hotel pametovati na servisu, ?eprav se je na koncu izkazalo, da imam celo prav in da niso krive ?obe, ne turbina, ne egr in tudi ne DPF. Kriv je bil Luftmesser, ki pa se je zapacal po moji krivdi saj sem verjel forumu, da pridobi? z uporabo k&n filtra in da je zaradi trajnosti filtra to ceneje - ja res je na koncu ceneje :angry2:

 

Druga?eje pa res, da na bencinarju nikoli ne bo te?av z DPF, bodo pa po novem z GPF.

A je ta GPF ene vrste DPF za benzinarje? Ker nekje sem zasledil, da bodo v kratkem tudi benzinarjem vgrajevali to sranje.

 

 

Napisano

A je ta GPF ene vrste DPF za benzinarje? Ker nekje sem zasledil, da bodo v kratkem tudi benzinarjem vgrajevali to sranje.

Samo dovoljeno ?tevilo delcev pri bencinarjih nameravajo zmanj?azi za 10x - na nivo kot velja za dizela?e.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

To?no to Alex.

Se pravi, da bo konec veselja pri benzinarjih. In ker vozijo prete?no po mestih, bo ?tala.

 

 

Napisano

Samo dovoljeno ?tevilo delcev pri bencinarjih nameravajo zmanj?azi za 10x - na nivo kot velja za dizela?e.

 

Gotovo si narobe razumel. Dizela?i so pa ja najbolj svinjska prevozna sredstva, ki jih je potrebno izbrisati iz obli?ja Zemlje - ali pa vsaj iz mest... 

 

:zvizga:

Napisano

Se pravi, da bo konec veselja pri benzinarjih. In ker vozijo prete?no po mestih, bo ?tala.

Konec kratkih vo?enj, zato bo? mel bicikel al pa si omislit elektri?nega. Preberi si nabijanje Bojana ?lendra kaj se nam obeta potem pa se da ?isto enostavno razumet kam zakonodajni psi in psice molijo grde umazane tace.

33112_1.png

Napisano

Konec kratkih vo?enj, zato bo? mel bicikel al pa si omislit elektri?nega. Preberi si nabijanje Bojana ?lendra kaj se nam obeta potem pa se da ?isto enostavno razumet kam zakonodajni psi in psice molijo grde umazane tace.

Veseli me, da smo ?iveli vsaj v tej dobi, ko je avto bil avto z glasnim motorjem in ne neko ?udo, ki gre po cesti, oddaja sme?ne zvoke, da bi ga pe?ci sli?ali in v katerem voznik prera?unava, kolikokrat se mora ustaviti na dalj?i poti oz. kdaj mora vzeti dva dni dopusta za pot od Kopra do Milana.

Resno, zadnji?, ko sem hotel pre?kati cesto, sem sli?al sme?en zvok. In je mimo pri?la Tesla. Ali vedno oddaja tak zvok?

 

 

Napisano

Ja glih zadnji? sem bral o tem da bodo za?eli tudi na bencinarje tla?it filtre trdih delcev, spet ena stvar ve? ki lahko crkne.

Glede Tesle pa oddaja tak zvok samo do 30kmh da opozarja pe?ce da nekaj prihaja, no saj to imajo vsi elektro avti, Zoe npr se mi je zvok zdel ko z kaksnega SF filma.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Kar se dizlekov ti?e, bom le povzel besede na?ega ma?ka Simona aka dr. Pelka (ki vsakodnevno obdeluje Mazdilake v ve?jem ?tevilu) in potem se umikam iz diskusije; :zvizga:

 

"?e bi servisiral zgolj bencinske Mazde, bi delali prakti?no le redne servise in tu pa tam kak?no sklopko, z dizli pa je veliko dela in posledi?no tudi zaslu?ka. Povpre?na Mazda dizel za?ne povzro?ati ve?je stro?ke med 250 in 300.000km, takrat se zvrstijo; vztrajnik s sklopko, turbina, injektorji in lahko ?e kaj dodatnega (recimo DPF, v kolikor ga zadeva premore). Seveda + ali minus nekaj 10.000km, glede na re?im vo?nje, npr. ?e ima nekdo same idealne relacije, mu vse skupaj zdr?i bistveno dlje, kot nekdo, ki se trajba po mestu."

 

Tako, sedaj pa je naloga ljubiteljev (neuni?ljivih) dizlov, da poro?ate o svojih izdatkih. Jaz itak vozim nek muzejski (skoraj polnoletni) Bmw, ki ni merodajna zadeva in stalno krepava (vozim kolo v prtlja?niku za vsak slu?aj).  :jupiii:

 

P.S. od Oktobra 2008 vozim na LPG (8.avto v tem ?asu na plin) in nisem imel nobenih te?av kar se plina ti?e, tako da glede stro?kov vsega skupaj pa? ni primerjave.  :ouje:

 

P.S.2; Nisem eden tistih Slovencev, ki sosedu/sodelavcu/?lahtniku privo??ijo smolo, v kakr?nikoli ?e obliki.  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Nobenih problemov z na?tetim na mojih dizlih :) volvo jih je mel preko 340k km pa ?e to sm ga takoj prodal naprej

 


image.jpeg

 

Napisano

?e dobavljiva 2018 6ka ima vse bencinarje ?e vedno brez filtra trdih delcev, ker motor tudi brez njega ustreza novi normi 6d-temp. Tudi nova mazda 3 (2019) filtra pri bencincih ne bo imela.

 

BMW, Ford, Mercedes, Opel, Peugeot in Volvo filtre pa pri bencincih pri ve?ini izvedenk ?e uporabljajo.

Napisano

Mazda tako problem Nox-ov in izpustov trdih delcev re?uje z visoko kompresijo in bolj?im izkoristkom pri gorenju zato verjetno ?e ne bo rabila GPF-ja. Vsaj na za?etku ne. Bomo pa videli kako bo to z novimi Skyactive-X motorji. Lahko, da bo tako ?isto, da bomo lahko izpuhe priklapljali nedono?en?kom v inkubatorje.

 

Druga?e se pa strinjam z Zmaj/Pelko izjavo ampak z eno pripombo. v veliki ve?ini lastniki dizlov delajo precej ve? km kot lastniki bencinarjev. Govorim za tiste, ki kupujejo novo in ne rabljeno tako, da Zmaj ne rabi? kontrirat :jezicek:

 

Dejansko pa to dr?i, da do 200kkm na?eloma ne bi smelo biti te?av ne pri dizlu in ne pri bencinarju in to debato smo neko? nekdaj imeli z enim na?im foruma?em MadMaxom, kjer sem tudi sam zagovarjal, da je treba avto prodat pred 200kkm. In ker se zare?enega kruha najve? poje sem se izneveril temu in sem zdaj blizu 260kkm.

 

Je pa to do zdaj pomenilo  naslednje zamenjave, ki so se vse zgodile po obrnjeni cifri 200000 km:

- sonda lambda (to gre pri bencinarju in dizlu)

- DPF zaplet (?al ni bil diagonisticiran pravi vzrok zato veliko ve? jebe in stro?kov kot bi bilo potrebno)

- kompresor klime (to  gre tako kot pri benzu kot pri dizla?u)

- rahlo blokiranje kle?? zavore (benz/dizel)

 

To je za enkrat to in edino DPF je bil ti?pi?no dizel problem pa ?e ta je bil v glavnem povzro?en s strani elementa, ki je popolnoma enak tako v dizlu kot bencinarju (luftmesser).

33112_1.png

Napisano

In ravno visok izkoristek skyactiv benz motorjev je razlog za to, da se dizlom zelo pribli?ajo pri porabi. Svojo ?e 7.000 kilometrov vozim s povpre?no porabo 6,5 l/100 km, prera?unano na roke. Dizel porabi samo dobrih 0,5l manj. Primerjava med D150 in G145 , oboje ro?ni menjalnik:

 

dizel: https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/251-6.html?fueltype=1&constyear_s=2013&power_s=150&power_e=150&gearing=1&powerunit=2

 

benz: https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/251-6.html?fueltype=2&constyear_s=2013&power_s=140&power_e=150&gearing=1&powerunit=2

 

Edini ve?ji minus je navor in seveda posledi?no ni bum efekta, se pa zato nad 4k obratov zelo lepo zavrti. Prehitevanje pa? izgledatako:  2,3 ali 4 prestave dol in akcija! V 4. gre ?ez 200 km/h, v 5. malenkost ve?, v 6. pa te?ko vzdr?uje? top speed. Pri 130km/h je posledi?no obratov cca. 2.700, 6. prestava pa bi ?la teoreti?no do 320 km/h. :)

Napisano

To je res..v idealnih pogojih. ?e bi pa preva?al poln prtlja?nik, notri recimo 5 ljudi, ali bognedaj prikolico zadaj...Bi bila pa statistika precej  v prid dizla. :)

Napisano

Edini ve?ji minus je navor in seveda posledi?no ni bum efekta, se pa zato nad 4k obratov zelo lepo zavrti.

 

Ravno to je to, kar mene navdu?uje pri dizlu: ni potrebno divjati, da ima motor kaj mo?i. Dobro, BTjka je tovorno vozilo, to je res. Ampak spodobno pa vle?e ?e pri 1800 obratih na minuto in ni potrebe po na?iganju v obrate. In se ?est ton te?ka kompozicija lepo umirjeno premika.

 

Pa tudi Mazda 5 z dvolitrskim turbo dizlom lepo vle?e pod polno obremenitvijo pri 2500 obratih...

 

In zaradi tega Opel Frontera z dvolitrskim atmosferskim motorjem pri meni ni zdr?ala ve? kot 80.000 km. Ker je motor o?ivel ?ele pri 3000 obratih na minuto... Po prevo?enih 80.000 km je bilo pa na motorju za popravljati krepko ve?, kot je tisti stra?ni PDF pri dizela?ih...

 

Kar se pa vzdr?evanja pri dizela?ih ti?e, sem pa ?e opisal nekaj objav prej. Ve?inoma komponente, ki bi odpovedale tudi, ?e bi motor bil bencinar. Razen enega DPFa, ki pa me je stal groznih 250? in pa vo?njo v Novo Mesto na servis... Skoraj bi bankrotiral takrat. :zvizga:

Napisano

 

 

In zaradi tega Opel Frontera z dvolitrskim atmosferskim motorjem pri meni ni zdr?ala ve? kot 80.000 km. Ker je motor o?ivel ?ele pri 3000 obratih na minuto... Po prevo?enih 80.000 km je bilo pa na motorju za popravljati krepko ve?, kot je tisti stra?ni PDF pri dizela?ih...

 

 

Ah Slivka... od kod ti to? Saj pri bencinarjih ja ni komponent, ki bi lahko crknile... oz. jih je manj kot pri dizlih :):P  :ph34r:  :ne vem:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pozor, bencinarji so neuni?ljivi tako, da je vsaka debata v zanikanju tega pa? odve?.

33112_1.png

Napisano

Pri FL 6 dizel so po novem vgrajeni SCR katalizatorji, torej po potrebno nabavljat scavnico :)

 

?e ena stvar, ki je bencinar nima, svet je krivi?en!

 

Sedaj pa dovolj zajebancije, lep vikend vsem! :jupiii:

Napisano

Pri FL 6 dizel so po novem vgrajeni SCR katalizatorji, torej po potrebno nabavljat scavnico :)

 

?e ena stvar, ki je bencinar nima, svet je krivi?en!

 

Sedaj pa dovolj zajebancije, lep vikend vsem! :jupiii:

Popravek: ?e ena stvar, ki je bencinar ?E nima... ;) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

In ravno visok izkoristek skyactiv benz motorjev je razlog za to, da se dizlom zelo pribli?ajo pri porabi. Svojo ?e 7.000 kilometrov vozim s povpre?no porabo 6,5 l/100 km, prera?unano na roke. Dizel porabi samo dobrih 0,5l manj. Primerjava med D150 in G145 , oboje ro?ni menjalnik:

 

dizel: https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/251-6.html?fueltype=1&constyear_s=2013&power_s=150&power_e=150&gearing=1&powerunit=2

 

benz: https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/251-6.html?fueltype=2&constyear_s=2013&power_s=140&power_e=150&gearing=1&powerunit=2

 

Edini ve?ji minus je navor in seveda posledi?no ni bum efekta, se pa zato nad 4k obratov zelo lepo zavrti. Prehitevanje pa? izgledatako: 2,3 ali 4 prestave dol in akcija! V 4. gre ?ez 200 km/h, v 5. malenkost ve?, v 6. pa te?ko vzdr?uje? top speed. Pri 130km/h je posledi?no obratov cca. 2.700, 6. prestava pa bi ?la teoreti?no do 320 km/h. :)

Ne more? gledati porabo drugih. Recimo jaz sem imel prej?nji tank povpre?no 8.2/100 -ve?inoma mesto, sedaj pa zadnji tank 6.3 pa tempomat skozi na 135-140, vse avtocesta.

In katero vrednost bi ti vzel? Odvisno od vo?nje in kje. Jaz benzinarke nisem spravil pod 8/100.Moj stil vo?nje :)

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.