Skoči na vsebino

Bencin/Dizel


Guest emil

Priporočeno sporočilo

  • 6 let kasneje...

Da ne smetimo drugih tem, bom tukaj odgovoril na tole:

 

http://www.mazda-si.net/topic/13905-zanimivi-oglasi/?p=396063

 

Torej, pred devetini leti sem pripeljal domov povsem novo Mazdo BT-50. Za?etek je bil prava katastrofa, ker so na poobla??enem servisu vgradili neoriginalno opremo, ki se ni povsem ujemala z avtom. Ko so kasneje to odpravili, vozilo ni delalo te?av. Zdaj ima dizela? sicer komaj 130.000 prevo?enih km, ampak kdor me pozna, lahko pritrdi, da so ti kilometri zelo te?ki in primerljivi z vsaj 260.000 prevo?enimi kilometri obi?ajnega uporabnika. Zakaj? Vozilo je zmerno do prete?no na hribovskih ovinkastih cestah s spodobnimi vzponi in spusti. ?e pa se je ?e kdaj zna?lo na avtocesti, je bilo pa to zato, ker je bilo potrebno nek velik ali te?ak tovor spraviti domov. Praviloma vse skupaj tehta okoli 3 tone, ni pa nobena "posebna prilo?nost", da kompozicija tehta 6 ton... Pozimi dobi plug in plu?i sneg, poleti gozdari, zida, vozi krmo,... Pri vsem tem pa je bilo vzdr?evanje POLEG rednih servisov (olja in filtri) ?e:

- ena garnitura zavornih oblog (vzponi in spusti ter te?a naredijo svoje)

- akumulator (sicer dizela? potrebuje ve? elektrike za zagon, ker ima ve?jo kompresijo, ampak mislim, da tudi bencinarju ne bi akumulator zdr?al 9 let...)

- kolesni le?aj (no, priznam, to je pa res zato, ker je dizela? - navor pa to...)

Nobenih cedil ?e nismo ?istili, nobenih ?ob nismo menjali, ni? takega, kar se po forumu stra?i na veliko...

 

 

Doma imamo pa tudi Mazdo 5. Ravno tako dizel, kako druga?e. K hi?i je pri?la s 130.000 km, zdaj se po?asi pribli?uje servis na 240.000. Ta Mazda ravno tako veliko kilometrov opravi po teh na?ih hribovskih cestah, veliko kilometrov pa opravi tudi po avtocestah - do ta??e imam 200 km, do enega strica tudi 200, do drugega strica 450, do tretjega pa okroglih 1000,.. Ve?ino poti opravi s ?tirimi ali petimi potniki, ni pa nobena posebnost, ?e nas je sedem. Ob?asno vle?e za seboj "lahki polpriklopnik", ki ima na?eloma NDM 750 kg, vendar nikoli ni v prikolici ve? kot kak?nih 200 kg (otro?ki vozi?ek in par potovalk ter nekaj krame, ker Mazda 5 s postavljenimi sedmimi sede?i ima zelo malo prtlja?nika, v?asih kolesa,...). Nekajkrat na leto pa se zgodi, da ima na kljuki obe?eno po?itni?ko prikolico te?e 1300 kg, v kabini pa sedem potnikov. Pri vsem tem pa je bilo vzdr?evanje POLEG rednih servisov (olja in filtri) ?e:

- ena garnitura zavornih oblog (vzponi in spusti ter te?a naredijo svoje)

- akumulator (sicer dizela? potrebuje ve? elektrike za zagon, ker ima ve?jo kompresijo, ampak mislim, da tudi bencinarju ne bi akumulator zdr?al 8 let...)

- dodaten filter za nafto, ker so bile v nafti smeti (ampak mislim, da bi se to lahko zgodilo tudi pri bencinarju)

- DPF, kar je bil dodaten stro?ek 250?.

Tudi pri tem vozilu nobenih cedil ?e nismo ?istili, nobenih ?ob nismo menjali, nobenih podlo?k, nobenih injektorjev nismo izobra?evali, skratka ni? takega, kar se po forumu stra?i na veliko...

 

Ko se kupuje vozilo, se je treba zavedati ene pomembne stvari: z vilami se ne kida sneg in z lopato se ne pospravlja sena. Dizela?i so delovni stroji. In jih je temu primerno potrebno uporabljati. Pa tu niso pomembni prevo?eni kilometri v enem letu. Kaj pomaga, ?e nekdo prevozi na leto 20.000 km, ?e pa nima ene resne vo?nje, da bi dizela?a sploh segrel... Mislim, zjutraj narediti 10 km do vrtca pa parkirati. Ko se odda otroke, narediti ?e 10 km do slu?be, pa spet parkirati. Po osmih urah narediti 5 km do trgovine pa parkirati. Po nakupu narediti ?e 5 km do vrtca pa spet parkirati. Ko se pobere otroke, pa spet 10 km do doma in parkirati. Popoldan pa drugega otroka peljati 15 km dale? na ob?olske dejavnosti pa spet parkirati. Po eni uri pa spet 15 km do doma. To nikakor ni za dizela?a, pa ?eprav je v enem dnevu 70 km. In potem nekdo, ki bi moral imeti bencinarja, kupi dizela?a. Ko pa zaradi neprimerne uporabe pride do te?av, so pa dizelski motorji tisti ta grozni, ne pa njihovi lastniki...

Na drugi strani pa bencinarji ne zmorejo tega, kar zmorejo dizela?i. In ?e ga ?e prisili? delati v takih pogojih, se mu?ita tako motor kot voznik. Poraba je pa taka, da kar vrtince dela v rezervoarju. Ker bencinar je namenjen za druge re?ime vo?nje. In ker se bencinarje predeluje na plin - ti pa sploh niso za kak?no hudo delo. Se je pokazalo na enem od MPL, ko smo se peljali v hrib. Jaz sem bil prvi v koloni in dizela?a pohodil na polno. Nekaj vozil je lepo sledilo, nato je bilo malo presledka. Kasneje sem se pogovarjal s tem voznikom in je sam povedal, da ima avto sicer na plin, ampak je zaradi preobremenitve avtomatika sama preklopila na benzin. Potem je bila pa trenutna poraba taka, da se je bal, ?e bo sploh imel dovolj goriva (ker praviloma vozi na plin, ima v rezervoarju kve?jemu 10 do 15 litrov bencina. Vzpona je bilo pa 3 km...).  ?e bi torej jaz imel bencinarja, bi se mu?ila oba, jaz in bencinar. Mislim, vle?i v 12?vzpon sedem potnikov in po?itni?ko prikolico s 1300 kg... Bi zraven moral priklopiti ?e tiste jeklenke, ki so v po?itni?ki prikolici... Pa ?e na zavorah bi se precej poznalo - dizela?i imajo zaradi vi?je kompresije ve?ji "zavorni u?inek" motorja pri vo?nji navzdol. 

 

Torej, kot sem ?e omenil:  z vilami se ne kida sneg in z lopato se ne pospravlja sena. Vsak naj kupi to, kar dejansko res potrebuje in ne to, kar ga napumpajo drugi, pa ne bo nobenih pretresljivih te?av...

 

Zato se smejim vedno, ko se za?ne stra?enje pred enormnimi stro?ki lastnika dizela?a. Ker ?e bi bilo polovico tega, kar se pi?e po forumih glede dizela?ev, res, bi jaz moral ob svojih dveh dizela?ih ?e bankrotirati. Sploh ob BTjki, ki ji res ni lahko pod mojo komando. ?eprav tudi petka nima vedno lahkega dela...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz ?altam z bencinarja na dizel; se ze veselim. Vceraj sem spet 2x peljal fotrovega passata (1,9 TDI) na relaciji LJ-Brezice in nazaj; goriva kar no?e in no?e zmanjkat. Mislim da je ?lo vse skupaj cca pol tanka; na rexici sem ob polovico tanka za 1/4 teh kilometrov; torej voznjo samo v eno smer.

 

Zdej bo treba najt samo eno ne preve? zgonjeno M5 z GTA opremo...

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Slivka vse to kar si napisel drzi in se strinjam s tebom, AMPAK govor je bil o mazdi 6 in ne o nekem delovnem avtomobilu in nekih super duper extremnih razmerah. Uporabnik je reku da je manj kvarljivih komponent pri bencinarju in to popolnoma drzi se pa ravno tako strinjam, da imas lahko dizla k bo ravno tako delal brez problema, AMPAK senkrat povdarjam govorilo se je da je bencinar bolj ziher zadeva, ker ima bistveno manj stvari k bi lahko sle kvragu (sploh glede na to da je avto star 10let). Katere vse stvari sem omenil ze v prejsni temi in osebno tudi, ce bi delal 30k km na leto bi se vedno izbral bencinarja, ker tistih 1-2l razlike me nebo pokopalo. Ce bi se se pa ze toliko obremenjeval s porabo ga pa dam na plin in se peljem se ceneje kot pa diesel. Osebno nimam nic proti dizlu in niti slucajno nisem nek bencinlower ali pa fan, ampak nazalost nikjer ne vidim racunice zakaj bi vzel dizla. Konec koncev naj si pa vsak sam preracuna in kupi kar mu pase :)

 

Lahko pa na to zadevo gledava tudi iz prakticnega vidika in sicer v tem primeru med 2.0 benz in pa 2.0 dizl. Kupis 10 let star avto s 180.000 km in reciva da bo pri cca. 220.000 km potrebno menjati sklopko. Pri bencinarju bi te vse skupaj z delom prislo cca. 250-280e med tem k bi te ta hec pri dizlu prisel okoli 800e. Recimo da to zrihtas in vozil dalje in te potem zacne DPF zajebavat, in kot vsi vemo je bil to kar stalen problem pri mazdi mk1 in mk2. Ljudje so raje kupovali prvo generacijo brez dpfja, da ni bilo sranja z njim. Ok, se strinjam da NI NUJNO da te bo zajebaval, ampak je pa spet ena problematicna komponenta vec, kot pa pri bencinarju k tega sploh nima. Od kar sem na forumu se nisem zasledil, da bi imel kdo probleme s ketno pri bencinarju, kar pa nemorem trditi za dizla. Veliko uporabnikov celo svetuje, da ce se zanimas za dizla, da bi bilo fajn preveriti PID ketne, da nebojo potem stroski po nepotrebnem. Problem naj bi bil v motornem olju, saj je notri nek dodatek za DPF kateri skoduje ketni. Strosek menjave ketne pa tudi pride cca. 500e.  Kar se tice ciscenje cedila in pa karterja je bilo to obvezno pri prvi generaciji dizl, nevem pa kako je to pri drugi generaciji, ampak ponovno pri bencinarju se ne rabis obremenjevati s temu. Poleg vsega tega ima dizel tudi turbino in glede na to da ima avto  200.000km je verjetnost, da bo slo kaj po gobe toliko vecja. Ja vem turbina lahko zdrzi tudi do 400k km, ampak spet pri bencinarju se s temu ne rabis obremenjevati, ker nima turbine. Prednost dam dizlu  pri navoru, saj ga ima vec kot pa bencinar, ampak kljub temu 2.0 benz s polnim avtom in nabasanim kufrom se vedno z lahkoto pride kamor koli in se ne cuti toliko podhranjenosti, kot se to recimo cuti pri 1.8 motorju. Se enkrat povdarim to ni dokazovanje kaj je boljse in kaj je slabse, ampak govor je bil da je bencinar bolj ziher izbira, saj ima manj komponent k bi lahko sle po gobe oz. po domace receno je stroskovno bolj ugoden bencinar   :).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem ponavadi raje tiho, ko nekateri tako favorizirajo bencinske motorje, kako se ti oh in sploh ne kvarijo... so veliiiiiikooooo cenejsi, ce slucajno le pride do okvare... in so veliko boljsi za vozit... 

 

Sam sem dosedaj vozil zadnjih 15 let dizle (prvo, drugo in tretjo generacijo sestice), prej pa bencinarje ... sedaj vozim bencinarja... In moja opazanja so, da je po obcutku veliko bolj "len", ceprav je na papirju vec konjev kot presjna sestica ... Je pa to predvsem zaradi tega, ker ti konji zazivijo sele pri visjih obratih, kjer pa voznja ni vec tako udobna, ker je motor pri visjih obratih precej bolj glasen... 

 

Ampak, da ne bom se dodatno pihal v zerjavico... :ph34r: ... vsak naj se odloci sam... se najbolje na podlagi lastnih izkusenj... in naj ne verjame cisto vsem, kar se pise :) ... Moje mnenje je, da ima vsak svoje prednosti in pomanjkljivosti ... nikakor pa dandanes ni eden bolj kvarljiv kot drugi... To je moje mnenje!

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Slivka vse to kar si napisel drzi in se strinjam s tebom, AMPAK govor je bil o mazdi 6 in ne o nekem delovnem avtomobilu in nekih super duper extremnih razmerah.

 

Jaz sem opisal tudi Mazdo 5, ki ni noben delovni stroj ampak je precej podobna Mazdi 6 (po namembnosti mislim).

 

Vse ostalo je pa "?E". In ?e se zapi?imo: ?e tisti pred teboj ni redno menjal motornega olja oz. je noter ulival olje slab?e kakovosti, bo? imel ogromno sitnosti in stro?kov, pa ?eprav je bencinar... Mislim, ?e meni ni sklopka krepnila pri 240.000 km, pa se preganjam po hribih in vla?im po?itni?ko prikolico, potem se je za zamislit, kaj je po?el predhodnik z vozilom, da je pri 220.000 potrebno menjati sklopko.

Zato pa jaz zagovarjam, da se kupuje nov avto, ?e pa ?e rabljen, pa samo od ?loveka, ki ga dobro pozna? in ve?, kaj je avto dal skozi. Ker pri rabljenem je ravno to problem. Sem ?e nekajkrat napisal, pa napi?em ?e enkrat: avto ni konj. Konju vidi?, da je sklonil glavo pa ve?, da je bola. Avto se pa lahko sveti kot prvi dan, kako je pa z mehaniko, pa ne ve?... Zato sem jaz veliko ve?ino svojih avtomobilov vzel novih. In jih brez nekih velikih te?av in stro?kov vozil, dokler se ni na ?tevcu pojavila ?tevilka 300.000, potem sem pa po?asi za?el premi?ljevati o nakupu novega. In nikdar nisem imel nobenih katastrofalnih stro?kov in ne vem kak?nih vzdr?evalnih del, ?i??enj cedil in karterjev, in podobnih stvari. Pa tudi turbine do zdaj nisem nikoli menjal.

 

Kakorkoli, ti si napisal: "Ok, se strinjam da NI NUJNO da te bo zajebaval,... ... ...", jaz pa dodam ?e: "Ok, se strinjam da NI NUJNO, da te pa bencinar ne bo zajebaval" pa smo to?no na mojem izhodi??u: pri rabljenem nikoli ne ve?... Ne glede na to, a gre za dizela?a ali za bencinarja, nikoli ne more? biti prepri?an, da s tem pa ne bo stro?kov. ?e pa kupi? novega, pa prvih 300.000 km ne bo nekih katastrofalno velikih stro?kov pa ne glede na to a vzame? bencinarja ali dizela?a. Edino pri nakupu novega se mora? zavedati, da se z lopato ne pospravlja seno in z vilami se ne kida sneg... In ?e v ?tartu izbere? pravi avto za svoje potrebe, bo zadeva tekla braz te?av.

Zate bi bil potem idealen el. avto. Da poleg vsega tega tovora s seboj ?e ene 300kg akumulatorjev vle?e?.

 

Elektri?en bi bil odli?en. Sploh, ?e bi imel na prikolici spodoben turbo-dizelski elektro-agregat, da bi med vo?njo polnil...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se enkrat fanta namen debate je bil ta da je pri bencinarju MANJ kvarljivih komponent, kot pri dizlu in ne dokazovanje kdo je boljsi. Pri bencinarju te nemore nekaj zajebavati kar sploh nima a se ti ne zdi? In seveda da omenjam ta magici CE, saj smo se pogovarjali o stroskih vzdrzevanja enega in drugega in glede na to da se kupuje avto star 10let nikoli neves kako so z njim ravnali prejsni lastniki. DPF in turbina te pri bencinarju nemoreta zezat in vsi vemo, da je vecina lastnikov imela probleme z DPFjem. Ketna ja pri bencinarjih bolj ali manj vecna, kar nemorem rect za dizelsko izvedbo, saj je bilo kar nekaj napisanega na to temo. Se strinjam da te lahko tako dizel kot bencinar zeza, ampak bencinar ima manj kvarljivih komponent v primerjavi z dizlom. Tudi pelko pravi da folk vec ali manj zacne prodajati svojega dizla tam pri 200k km, saj se potem pocas zacnejo (ni nujno) stroski. Menjava sklopke, ketne, turbine ali pa DPFja pa vsi vemo koliko pride in to vse lahko pri bencinarju odmislis, ker teh teh problemov nimajo. Seveda je mozno, da gre ketna tudi pri bencinarju, ampak jaz osebno se nisem prebral da bi pri mazdi benz sla ketna.

Kar se pa tice navora se pa strinjam in tudi vrjamem, da ti sedaj nekaj manjka, saj si bil navajen na navor oz. Turbino. Ostale znamke ponujajo tudi bencinarje s turbino pri mazdi pa zal ne (razen mps). Meni osebno turbina ne odgovarja in imam raje mocnejsega atmosferca :). Meni recimo pa pri dizlu moti tisto ropotanje motorja in se mi zdi da je dizel dosti bolj glasen od moje 2.5 benz. Jest vcasih sploh nevem ali je avto prizgan ali ne in tudi na avtocesti lepo prede. Pri 160-170 km/h se ga recimo malo slisi, kar je pac normalno. Je pa res, da se ?e nisem peljal z novo mazdo 6. Pri pelkotu sem peljal mazdo 6 2009 2.0 dizel in je bila obcutno bolj glasna od moje in tudi vecje vibracije so bile v kabini.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ketno kr izlo?i iz seznama komponent, ki se pri bencinarju ne more pokvariti. Lahko se. Pri nas se je do sedaj prodalo veliko dizlov, posledi?no je ve? te?av z verigami. ?e pogleda? malo po tujih forumih, se tudi pri benciranju menjajo ketne. Pa?, ketna je ketna. ?e najbolj vpliva (vsaj pomoje) kvaliteta olja in interval menjave le-tega. Pri bencinarju je plus to, da se gorivo ne more me?ati v olje, medtem ko pri dizlu do tega lahko pride, posledi?no pa to lahko vpliva tudi na verigo.

 

Sklopka ravno tako. Crkne tu ali tam. Vztrajnika (dvomasnega)  bencinar pa? nima. Je pa tudi res, da sem ?e precejkrat zasledil, da so pri dizlu menjali samo sklopko brez vztrajnika (?e ni kazal znakov obrabe) in so se potem ?e dolgo veseli vozili dalje. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Brez vezna debata, pri vsakem lahko kaj crkne, bolj je va?no kdo dela koliko km, ?e dela? 10.000 letno brez okvar, nekdo pa 50.000 letno pa mu crkneta 2 zadevi je ta drugi lahko zaneslivej?i...............! Prav tako ?e menja? avto pogosto pa re?e? najpogostej?i forumskli stavek 'sem bil zadovoljen' pomeni eno figo ni?.

 

Pri vseh avtih do sedaj benz ali dizel NIKOLI nisem imel fatalne okvare, ki bi me pustila na cesti, pa? deli se segrevajo, raztegujejo, obrabljajo, razpadajo...itd, so pod vlago, vro?ino, ledom, amortizer ki je opravljal svoje delo tako kot mora, se mora menjati pri 6 mestni cifri itd... you name it. Vle?ejo se prikolice, ceste so razbeljene, avto stoji pri -10 ?ez no?...

 

Crknilo BO, na obeh! Samo odvisno od pogojev.....

 

drugo je guma.... :angry2:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Noja... tudi novejsi bencinarji niso vec tako "enostavni" kot vcasih... Vse vec je komponent, ki lahko crknejo... sploh ce se neustrezno vzdrzevani ... Pa sploh ni nujno, da imajo turbino... SkyActive bencinarji imajo precej visje kompresijsko razmerje, kot starejse generacije bencinskih agregatov... pa izkljapljanje cilindrov ... in podobno ... seveda je vecinoma vzrok ekologija ter znizevanje porabe... 

 

Tako da se vedno je moje mnenje, da je za strosek vzdrzevanja podoben ... Sicer bom videl, ko bom prevozil malo vec km in bo kaksen servis ze za mano ... 

 

Glede hrupa... pri avtocestnih hitrostih se ne slisi, ali je motor bencinski ali dizelski ... slisil bolj druge stvari (sumenje vetra, gume,...) ... takrat, ko rabis navor (prehitevanje... pa recimo se gre cesta navkreber...) ... pa imam obcutek, da je bencinski motor glasnejsi, ker ga je treba pognat v visje obrate, da da kaj zivljenja od sebe :) ... Za lagodno "kruzanje" po AC pa ne obcutim neke velike razlike... Res pa je, da se po mestu in ko se ustavljas pri semaforjih,... se pa malo slisi, ce si pozoren, da dizel tece malo bolj robato ... Ko se ustavis pa se itak tudi motor ponavadi ugasne (iStop) :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se strinjam, da bolj ko je novejs avto vec ima "sranja" notri, ampak govoril smo o mazdi 6 druga generacija. Kar se pa tice hrupa ima pa druga generacija v podnu izolacijo in je pozimi prav mal mucno voziti po snegu :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Noja... to je bilo v oni drugi temi... Tale pa je bolj splosna... in je na tematiko "bencin vs. dizel" :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja..se strinjam...bo treba po?akat na ta novi benz. motor skayactiv X 16:1 komr.razmerje plus kopresor pol bo dovol navora in itd...lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja..se strinjam...bo treba po?akat na ta novi benz. motor skayactiv X 16:1 komr.razmerje plus kopresor pol bo dovol navora in itd...lp

 

 

Ampak potem izpuhti tudi vse tisto, o cemer se pise... da so bencinarji tako enostavni, da se nic ne more pokvarit oz. da je manj zadev, ki se lahko pokvarijo ... Jaz mislim, da bo treba tale SkyActive-X vzeti malo z rezervo.... da ne bo to nekaj podobnega kot je rotacijski motor, ki je sicer super fajn... le obcutljiv in drag za vzdrzevanje ... :P 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak potem izpuhti tudi vse tisto, o cemer se pise... da so bencinarji tako enostavni, da se nic ne more pokvarit oz. da je manj zadev, ki se lahko pokvarijo ... Jaz mislim, da bo treba tale SkyActive-X vzeti malo z rezervo.... da ne bo to nekaj podobnega kot je rotacijski motor, ki je sicer super fajn... le obcutljiv in drag za vzdrzevanje ... :P

Se strinjam. Zna se zgodit, da bo ratal prava eksotika....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se enkrat fanta namen debate je bil ta da je pri bencinarju MANJ kvarljivih komponent, kot pri dizlu in ne dokazovanje kdo je boljsi. Pri bencinarju te nemore nekaj zajebavati kar sploh nima a se ti ne zdi? ... ... . ...

 

Ja, in to kar te MGO?E LAHKO za*bava, ?E ... ... je potem tako grozno drago, da bankrotira?.

 

Govori se o stro?kih, ?e sem prav razumel.

 

Torej, sam si napisal, da ima bencinar 1,5 litra vi?jo porabo. Zanemarimo dejstvo, da je bencin dra?ji od nafte in recimo, da je 1lier nafte 1,2?. To pomeni, da po prevo?enih 21.000 km privar?ujem za DPF - ?E slu?ajno crkne...

 

Kar se injektorjev ti?e, jih imajo tudi bencinci - ?e nimajo frgazerja. ?rpalke imata oba, samo da ima dizela? nekaj vi?ji tlak kot bencinar...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.