Skoči na vsebino

Pohvalite se,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 6 urami je Shrek napisal:

Ja 

2015_adac_bremze_03.jpg

Je pa res da je zelo odvisno od razmer na cesti in gum. Test narejen pri hitrosti 80km/h.

če mal preračunaš glede na zgornje podatke za osebni avto in če se nisem zmotu pri kaki enačbi ima avto pri hitrosti 100kmh podobno zavorno pot kot 40 tonski šlepar pri 80km/h. razlike pride -+ 0.5metra. po mojih izračunih bi se z osebnim ustavil v 36,7m

je pa res da ima ima tovornjak s 40 tonam kar velik moment v primerjavi z avtom ki ima kako tono pa par kil zraven.

pred 3 minutami je Bini napisal:

Potem pa ne vem zakaj na semaforju pri rdeči ne more pravi čas ustavit.....🤔 Na polno zavira ustavi pa na sredini križišča......☹️ 

Še vedno dvomim.....🤔

je še odvisno od reakcijskega časa :). Shrek je dal primer kjer gre avto 20km/h hitreje, kar se zelo pozna

Napisano
pred 15 minutami je Boss napisal:

 

A to po sebi sklepaš? :nevem: Ne vem jaz nimam težav pri prečkanju ceste... ne vem mogoče zato, ker ne izsiljujem prednosti, mogoče pa zato ker me je kr dost skup pa vsak ve, da bo škoda na avtu velika, če me podre.

 

Prvega stavka pa ne razumem najboljš - al pa ti ne razumeš kako se prečka cesto? Ravno zato, ker ne veš kdo je za volanom pač ne greš v riziko. Jebat ga bo nekaj sekund izgubljenih, al pa minuta - pač počakaš, ker krona ne bo z glave padla, mogoče boš malo kasneje na cilju - boš pa.

 

Še enkrat, če ni ustavil, prvii pa drugi je pa tretji ziher - res ne vem kje je problem.

 

Če ni povozil prvi drugi bo pa tretji ane. Matr si ti en butl.

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 35 minutami je TBA napisal:

2015_adac_bremze_03.jpg

Je pa res da je zelo odvisno od razmer na cesti in gum. Test narejen pri hitrosti 80km/h.

če mal preračunaš glede na zgornje podatke za osebni avto in če se nisem zmotu pri kaki enačbi ima avto pri hitrosti 100kmh podobno zavorno pot kot 40 tonski šlepar pri 80km/h. razlike pride -+ 0.5metra. po mojih izračunih bi se z osebnim ustavil v 36,7m

je pa res da ima ima tovornjak s 40 tonam kar velik moment v primerjavi z avtom ki ima kako tono pa par kil zraven.

je še odvisno od reakcijskega časa :). Shrek je dal primer kjer gre avto 20km/h hitreje, kar se zelo pozna

Pa še to, da v osebnem avtu telefon in fejstbuk gledajo... 

Napisano
pred 16 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Če ni povozil prvi drugi bo pa tretji ane. Matr si ti en butl.

 

Ja na pločniku te bo težko povozil, če pa letaš naokoli po cesti k kura brez glave pol je pa vse mogoče. Ne zagovarjam nikogar, hočem samo razložit, da ne živimo v pravljici in da ne moreš vplivati na dejanja nekoga drugega, lahko vplivaš le na lastna. In ker lahko vplivaš le na lastna pač inteligentna oseba tako ravna, da ima situacijo pod nadzorom. Zdaj, če ti takim rečeš butl pač naj bo.

33112_1.png

Napisano
pred 9 urami je Shrek napisal:

Pa še to, da v osebnem avtu telefon in fejstbuk gledajo... 

 

Kot da soferji kamionov tega ne pocnejo… se veliko vec ;) Pripravljajo si zajtrk, resujejo krizanke, berejo casopis, celo nohte na nogah si menda strizejo ;) 

 

image.png

image.png

image.png

 

 

 

 

 

 

  • Všeč 3
  • Začuden 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 1 uro je Jest napisal:

 

Kot da soferji kamionov tega ne pocnejo… se veliko vec ;) Pripravljajo si zajtrk, resujejo krizanke, celo nohte na nogah si strizejo ;) 

A zato me vsak 3tji "skoraj" povozi😁

Napisano
pred 3 urami je Jest napisal:

 

Kot da soferji kamionov tega ne pocnejo… se veliko vec ;) Pripravljajo si zajtrk, resujejo krizanke, berejo casopis, celo nohte na nogah si menda strizejo ;) 

 

image.png

image.png

image.png

 

 

 

 

 

 

Itak. Zato pa vsake toliko kamionisti prebijejo zaščitne ograje na avtocestah, pa naredijo masaker, ko se brez zaviranja zaketijo v stoječo kolono, vijuga jo po cesti... in podobno, ki je posledica, da delajo vse kaj drugega, kot vozijo. 😉

 

 

Napisano (urejeno)

Hm, res me zanima tole:

truck-braking-distances-kmh-595x172.png

 

Za navadn avto pa vidim, da je neka formula iz katere sledi:

  • Pri hitrosti 50 km / h je zavorna pot = 5 x 5 = 25 m.
  • Pri hitrosti 80 km/h je zavorna pot = 8 x 8 = 64 m.
  • Pri hitrosti 100 km / h je zavorna pot = 10 x 10 = 100 m.
  • Pri hitrosti 130 km / h je zavorna pot = 13 x 13 = 169 m.

Tega je kar precej

null

image.png

 

Google translate :)

grafik-bremswege-zoom.jpg

 

PRESSE.ADAC.DE

Pkw im Bremstest nicht zu schlagen

 

 

Torej, res me zanima kateri 40tonski tovornjak se ustavi potem hitreje kot nek osebni avto.

 

Popravljeno od SpEkTr
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 4 urami je SpEkTr napisal:

Hm, res me zanima tole:

truck-braking-distances-kmh-595x172.png

 

Za navadn avto pa vidim, da je neka formula iz katere sledi:

  • Pri hitrosti 50 km / h je zavorna pot = 5 x 5 = 25 m.
  • Pri hitrosti 80 km/h je zavorna pot = 8 x 8 = 64 m.
  • Pri hitrosti 100 km / h je zavorna pot = 10 x 10 = 100 m.
  • Pri hitrosti 130 km / h je zavorna pot = 13 x 13 = 169 m.

Tega je kar precej

null

image.png

 

Google translate :)

grafik-bremswege-zoom.jpg

 

PRESSE.ADAC.DE

Pkw im Bremstest nicht zu schlagen

 

 

Torej, res me zanima kateri 40tonski tovornjak se ustavi potem hitreje kot nek osebni avto.

 

Napisal sem, da osebni avto od 100 na uro, tovornjak pa od 80 na uro. 

MB se ustavi pod 40 metri. 

Napisano (urejeno)
pred 5 minutami je Shrek napisal:

Napisal sem, da osebni avto od 100 na uro, tovornjak pa od 80 na uro. 

MB se ustavi pod 40 metri. 

 

Avto ima pri 100kmh stopping distance 98m.

Da se pa tovornjak pri 80 ustavi v manj kot 40m je pa neumnost, avto se pri 80 ustavi (brez reakcijskega casa) v priblizno 36m

 

https://www.qld.gov.au/transport/safety/road-safety/driving-safely/stopping-distances

Popravljeno od Matick
Napisano
pred 26 minutami je Matick napisal:

 

Avto ima pri 100kmh stopping distance 98m.

Da se pa tovornjak pri 80 ustavi v manj kot 40m je pa neumnost, avto se pri 80 ustavi (brez reakcijskega casa) v priblizno 36m

 

https://www.qld.gov.au/transport/safety/road-safety/driving-safely/stopping-distances

Tako je. Ko se avto že vstavi od 100 do nič  in stoji v koloni, tovornjak pri 80/uro še vedno lomasti  te stoječe avtomobile pred seboj. Zato pa naredijo kamionisti toliko nesreč, ker mislijo, da vozijo osebne avtomobile. 

 

 

Napisano

Ampak, resnici na ljubo, moraš imeti pa kar konkreten moški spolni organ, da sediš pred 25 tonami tovora in stisneš zavoro na polno. Ja, vem, je zvezano, je pritrjeno, je vse oh in sploh, ampak pri takih silah lahko pritrditev tudi poči. In potem tovor poči v kabino. Ko te najdejo, pa tebe počijo v grob...

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano

Se moraš zavedati, kaj voziš in kako se voziš. Tudi tisti, ki z osebnim avtom pred tovornjakom zavirajo brez veze...

Lahko so pametni tisti, ki tovornjaka od daleč gledajo. Tisti, ki sedi v njem lahko pa iz izkušenj govori. 

Sem parkrat na polno zabremzal, pa vem, kaj naredi s stvarmi v kabini. Je pa bilo brez nesreč po moji krivdi... 

Napisano

Pohvalim xsaro. Naredila TP brez težav. 14let, malo pod 200t km, od tega 140t km na plin. Baje so citroeni šlampasti in baje jih LPG uniči....

  • Všeč 4
  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 1 minuto je Nejc1986 napisal:

Pohvalim xsaro. Naredila TP brez težav. 14let, malo pod 200t km, od tega 140t km na plin. Baje so citroeni šlampasti in baje jih LPG uniči....

Od mene tega ne slišiš.....😂🤣

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 1 uro je Nejc1986 napisal:

Pohvalim xsaro. Naredila TP brez težav. 14let, malo pod 200t km, od tega 140t km na plin. Baje so citroeni šlampasti in baje jih LPG uniči....

Je mojo bivšo 6-ko plin prej uničil, kot tvojga citroena 🙂 

 

 

Napisano
pred 5 minutami je MazdaBoy napisal:

Je mojo bivšo 6-ko plin prej uničil, kot tvojga citroena 🙂 

Ful je odvisno od mešanice in pa res od samega motorja. 1,6 16v od Citroena so res bulletproof kar se tega tiče.

 

A je ventile požrlo na mazdi?

Napisano
pred 6 minutami je Nejc1986 napisal:

Ful je odvisno od mešanice in pa res od samega motorja. 1,6 16v od Citroena so res bulletproof kar se tega tiče.

 

A je ventile požrlo na mazdi?

Ja, sicer sem ga jaz prodal kolegu v dobrem stanju, potem pa ni glih lepo skrbu zanj in je kmalu vse šlo v maloro.

 

 

Napisano
pred 36 minutami je MazdaBoy napisal:

Ja, sicer sem ga jaz prodal kolegu v dobrem stanju, potem pa ni glih lepo skrbu zanj in je kmalu vse šlo v maloro.

Jp,na LPG je bolj občutljiva mašina pa treba ga je kdaj pa kdaj na redni servis peljati :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.