Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

Pelko v?eraj povedal, da je zaribana glavna gred in bi blo treba narazen vse dat, jo zravnat zbrusit,pomenjat kar je za pomenjat spodaj,zravn je ?e veriga raztegnjena in pride nova 300?, hkrati bi blo treba menjat ?e batne obro?ke in teflone ter seveda dihtngo in to vse popravlat bi pa bla ?ebularna d.o.o :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bo dr?al,pa da se ne govori samo o velikem servisu, npr. ?e menjava vztrajnika ki je nekak standard pri premogovniku pride dost dra?i kot menjava CELE bencinske ma?ine :)

Sorry no ampak tole pa ne bo dr?alo... Ne more? primerjat menjavo za nov vztrajnik z menjavo za staro ma?ino. Primerjaj novo-novo.

 

 

Aja sej res... pr kolk km gre vztrajnik? Sam spra?ujem, da bom vedel, ker tako kot eni razlagate, vsem crkne. :party0035:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To se strinjam, ampak js niti ne govorim o splo?nih zadevah, so to zgolj moji primeri in moje izku?ne s 1. Generacijo za ostale boste pa drugi ugotovil kaj se kej bol spla?a :P

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Seveda ne pride? do njega ker ga zarad verige niti nima :D

Bo dr?al,pa da se ne govori samo o velikem servisu, npr. ?e menjava vztrajnika ki je nekak standard pri premogovniku pride dost dra?i kot menjava CELE bencinske ma?ine :)

 

No ampak zdj ni ve? kej velik filozofirat,glavn da bo spet hmal zoomzoomanje.

ej stari glavno de se porihta strokovno ta Mazdurina :D in pol naprej...... :bravo:  lp ale?  B)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss je 23 Jul 2014 - 13:22 napisal:Boss je 23 Jul 2014 - 13:22 napisal:

 

 

Aja sej res... pr kolk km gre vztrajnik? Sam spra?ujem, da bom vedel, ker tako kot eni razlagate, vsem crkne. :party0035:

 

Crkne tistim, ki ne znajo delat s sklopko. ?e meni na BTjki ?e ni pobralo vsega skupaj, pa se premika precej ve? te?e kot pri eni ?estici in v precej slab?ih pogojih. Potem je pa avto vsega kriv. Navor je navor. Ko se enkrat odlo?i?, potem gremo. ne pa cincat, potem se pa vse smodi... Pa parkrat tako in je ?alost, ker je krepalo. ?e nisi odlo?en, parkiraj Mazdo in se spravi sam s seboj. Ko bo? vedel, kaj bi rad, obrni klju? in gremo.

 

 

 

 

No, mogo?e sem tudi kaj zgre?il glede na doti?ni primer, a me je ravno danes ena Mazda 3 Celjskih tablic spravljala "na obrate", ko je vsako speljevanje v kri?i??u potekalo, kot da ima Trojane privezane zadaj... Vo?nja v hrib je bila pa sploh uspe?nica: po ravnem pognal in prestavil v tretjo. pred ovinkom zavrl in prestavil v drugo. Za ovinkom pognal in prestavil v tretjo. Pred ovinkom spet zavrl in prestavil v drugo... Pa ?e ta ne skuri sklopke na eni vo?nji, potem so pa res trpe?ne...

Popravljeno od Slivka
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na?i so dolgo?asni, hribovski pa so, za druga, tretja, druga ja :) Tle bi tut men ?la sklopka :D

 

Ma, kaj jaz vem. Teli na?i so za drugo, pa obrati motorja od 1500 do 3500, mogo?e ?e kaj ?ez... Ne pa motor na 1500 do 2000 obratih, pa ves ?as menjalnik gonit. Ker v ?asu prestavljanja nima? pogona, pa avto v hrib ?e toliko bolj zgubi hitrost, potem pa prav posko?i, ko spet spusti? sklopko... ?e ti pri tem vsi potniki ne zbruhajo ?e tistega, kar so prej?nji teden pojedli, potem so dobri za akrobatske pilote... :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Slivka pa sej ve? da folk ?para in mislijo da bo poraba fullllll manj?a ?e ?alta na 2500 rpm.  Ne vem no, meni je jasno da je avto narejen da se varno zavrti do rde?ega polja in do blokade, zato pa je blokada....in ?e npr. na 4500 rpm (benzinar) tuli ma?ino ni to ?isto ni? narobe.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma, ja, no, saj na?eloma ima? prav. A ?para? lahko kje po ravnini. Pa recimo v mestu, ko za speljevanje s semaforja ni potrebno pohodit gas, da cesto trga... V hribih pa ne more? ?parat.

 

 

Pravzaprav ?para?, ?e ga spravi? na obrate. Ker ?e ima? 1500 obratov v tretji in 10% vzpon, bo avto ve? porabil kot pa pri 2500 obratih v drugi... Pa ?e ostale dele vozila pri?para? (sklopka, menjalnik,...).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

De? v ?asu zajtrka, malice, kosila in ve?erje ter ?e vse vmes, pa zdej mam pa res dost tega sranja, ki mi ?e po?teno mori.  :vskalo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ahh men je pa ?ist cool

 

Druga? pa je danes citat dneva namenjen vsem dopustnikom.

 

?e vedno je mnogo bolje bit v de?ju na dopustu, kot delat nadure v slu?bi pri ?go?em soncu.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ahh men je pa ?ist cool

 

Druga? pa je danes citat dneva namenjen vsem dopustnikom.

 

?e vedno je mnogo bolje bit v de?ju na dopustu, kot delat nadure v slu?bi pri ?go?em soncu.

tako! vreme je pravo za v sluzbi bit,tok da meni je odlicno 

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa za ploscice polagat je terna....pa pase ko menjas olje ob vrocem motorju, psu se ne da v dezju nikamor, ni prahu na makadamu pred bajto..

 

Sami plusi :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem imel opravke v Ljubljani. In se je zlivalo. Sem ?e pomislil, da bi ?el na Mazdin servis vpra?at, ?e imajo ?e kak?en periskop na zalogi, da mi ga zmontirajo... Zdaj vsaj vem, kako se po?utijo podmorni?arji...

 

Dobro, vem, da je na Zemlji okoli 70% vode, ampak res ni treba, da prav vsa pade na Slovenijo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.