Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

Ob službenem laptopu Lenovo, se mi je polila voda, šla v USB pa mikrofon luknjo.

Zvočniki niso delali, mikrofon ni delal, USB je javljal napako. Jaz sem se že pripravil na izredno odpustitev,

 

zdej pa čudežno vse dela 😀

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
  • Ljubim 2

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kjer model pa maš? Lenovo zna nekako zaščitit, da ne crkne zadeva kr tako. Ponavadi gre le tipkovnica, če je kaka bolj pocasta pijača.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Več plačal za zamenjavo (kvalitetnih) zavornih ploščic na kolesu, kot mi je dr. Pelko računal za zamenjavo le-teh na Geckotu, no saj cena tega kolesa je pa verjetno tudi višja od Hyundajca. :)

  • Zmeden 1
  • Ni všeč 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Seveda. Swiss Stop so 23-30€. Pa če menjaš obojne, je že 50-60€. Delo pa kolko je pecikl mehanik nesramn.

 

A si še olje zravn menjal?

Jaz na 3 leta zgulim komplet sprednji na kolesu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako je, spredaj in zadaj; 60€, ampak bo zdaj nekaj tisoč mir, verjetno dobro leto. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 25 minutami je Boss napisal:

Pa a nisi ti lopata mojster, črni pas 3. Dan (Sandan)? Jutri pa boš lahko že 4.dan (Yondan).

Ne črni pas ampak črna lopata:bravo:

  • Všeč 1
  • Haha 2

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je FuManchu napisal:

Kje pa dobiš črne znake? Js bi jih šal tud gor mogoče😁

Črno so na ST ali ST-Line.

Imam zimske felne od Mondeota s modrimi znaki. Pa niso isto veliki, par mm je razlike.

20240425_194418.jpg

 

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes je težak dan za menoj. Zaradi gneče na avtocesti je bilo treba teči po Trstu, da smo ujeli termin za katerega smo imeli karte. Razstava van Gogha.

Kadar se grem turista, pustim uro doma, in takšno časovno uokvirjanje mi sploh ne paše.

 

Jutri druga pesem. Z mulcem ribarjenje. Imam že vse pritikline v hladilniku, spet bo polno aluminija v kanti za embalažo.

  • Všeč 2
  • Haha 2

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

WWW.PRIMORSKI.EU

Operativni urad deželne službe za nujno medicinsko pomoč Sores je danes ob 14.15 prejel telefonski klic v sili, o...

Kam gre človečnost.... 🤔🫣😥

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Bini napisal:
WWW.PRIMORSKI.EU

Operativni urad deželne službe za nujno medicinsko pomoč Sores je danes ob 14.15 prejel telefonski klic v sili, o...

Kam gre človečnost.... 🤔🫣😥

 

V 3 pm...

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.