Jamralnik v2
Ustvari kratki URL
-
Zadnja sporočila
-
Jutranja molitev: Dragi Bog, zaenkrat mi gre dobro. Nisem opravljal, nisem se jezil, nisem mislil na drugo žensko, nisem izgubil nadzora, nisem bil sebičen, nisem se pritoževal, nisem jamral, nisem preklinjal. Nisem popil niti požirka alkohola. Nisem bil na bankomatu in nisem prekoračil limita, ampak ... ... ... Čez nekaj minut bom vstal iz postelje in takrat bom res potreboval tvojo pomoč...
-
Se pravi, da jaz s svojimi dizli, ki ropotajo preko 350.000 km brez nekih hudih težav, nisem neka izjema ampak samo eden od mnogih iz tistih 98%... Eh, ja, da človek zgubi vse veselje...
-
Ja to je res, ampak tudi lastniki avtov smo subjektivni in eni tu gredo v ekstreme 😅
-
Samo nekaj je pa res. Serviserji so zelo subjektivni. Zakaj? Ker so seznanjeni z ogromno zadevam a pri tem še vedno ne vedo koliko lastnikov pa nima nobenih problemov. Ne vedo zato, ker taki pač nimajo vzroka obiskovat servis zaradi takih napak. Ne govorim na pamet. V okviru mojih zadolžitev recimo, je skrb za skoraj 2000 prenosnikov Lenovo letno. Od tega je napak okoli 40 in od tega zaradi slabega ravnanja z opremo vsaj polovica na strani uporabnika. Ker vem za vseh 40, da je blo nekaj narobe lahko kričim k budala, da je Lenovo crap, ker mam skos opravka s servisnimi posegi, garancijami itd. Če pa gledaš big picture je pa to zgolj 1-2%. Se pravi 98-99% težav nima in so čist zadovoljni z njimi. Ja seveda si lahko v tistem nesrečnem procentu, če si kreten celo v še dodatnem, ampak 99x večjo šanso imaš, da te tam ni... tko da je, toliko o mnenju serviserjev, če ignorirajo ta dejstva.
-
-
Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.