Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

Ni mi jasno, kako lahko primerjas model, ki je narejen na osnovi najmanjse Mazde 2 z najvecjimi (BT50 in Mazda5) ... Nekako logicno je, da je prostorsko neprimerljiva :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Slivka napisal:

Ko sem se vrnil domov, sem se najprej usedel na motokultivator in odpeljal malo po vasi - za dušo in telo...

 

Jaz sem se pred leti poskušal spraviti med jadralne pilote. Pa kljub veliki želji ni šlo zaradi financ. Vseeno pa sem bil toliko zraven, da vem, da pilot jadralnega letala ne gre v kabino ampak si kabino obleče kot zelo oprijete hlače... Enako je s CX-3. Nisem šel v kabino, ampak sem si jo oblekel kot presneto ozek kombinezon. Na srečo smo bili samo štirje, čeprav je registrirana za pet. Domnevam, da gre noter ena Japonska družina (oče ima 65 kg, žena 55, trije otroci pa majhni). Tukaj pa sem bil najbolj "šlang" jaz s svojimi 95 kg...

 

Za volanom nikakor nisem našel položaja. Sploh naslonjalo mi je glavo ves čas tiščal naprej, da sem cesto ves čas gledal izpod čela.

 

Avto je od tal dvignjen precej bolj kot npr. Mazda 5. Streha pa je nižja kot pri Mazdi 5. Torej je med tlemi in streho manj prostora kot v Mazdi 5...

 

Sedež je trd kot tisti na našem motokultivatorju - le da je motokultivator prostornejši in se zato lepše sedi. Proti sedežu v Mazdi CX-3 je tisti v BTjki pravi fotelj, tisti v Mazdi 5 pa cesarjev prestolj! Disti naslon za roke med sprednjima sedežema pa... Mah, sploh ne bom komentiral...

 

Ko smo končno krenili na pot, je tiste črtice za količino bencina v rezervoarju pobiralo skoraj hitreje kot seštevalo kilometre. Vajen sem dizelašev, kjer Mazda 5 kuri deci ali dva več kot 6 litrov na 100 km...

 

Menjalnik sem ves čas prekladal od druge do pete prestave. Od začetka sem sledil predlogom računalnika, kdaj naj kam prestavim, kasneje sem poskusil po svoje, ma ne eno ne drugo ni bilo dobro. Če sem sledil računalniku, sem več držal sklopko kot pa gas. Če sem pa po svoje, je pa na čase tulil kot zverina in poraba je narasla čez vse razumne mere... Vajen sem naše Mazde 5 in Mazde BT-50, kjer to pot opravim v veliki večini s 4. prestavo, občasno s 3.

 

Ko smo se pa spuščali v dolino, pa... Kot tisti stari Wartburgi z dvotaktnim motorjem. Dobro, da niso moje zavore, ker bi se zjokal...

 

Prtljažnik pa... Samo za eno pošteno gajbo piva, pa nič drugega. In vtata v prtljažnik so za odtenek večja od vrat v naš kurnik... Mislim, pri Mazdi 5 mi lahko viličat paleto noter postavi, vse ravno in široko, tu pa povsod neki robovi, ozko, nizko, majhno,...

 

Ko smo pa nekje parkirali in želeli izstopiti, je nastal pa velik problem z majhnostjo. Parkirni prostor majhen, avto širok, vrata pa presneto tolsta. Že tako se jih ni dalo odpret do konca, debela kot so pa tudi niso pustila velike špranje, in ni bilo druge, kot da sem se vrnil na cesto, da so možakarji izstopili in nato nazaj "v boks".

 

Vzvratne vožnje si pa brez tiste kamere sploh ne predstavljam. Je pa res, da je pa ta kamera zelo dobra, pokriva širok kot, dobra ločljivost, res lahko parkiraš dobesedno na centimeter. Se pravi, je avto za vzvratno vožnjo kot podmornica - brez periskopa ne vidiš nič.

 

In zdaj me že slabost prijema, pa po črevih me nekaj šravba ob spominu na včerajšnji dan... Grem, dokler je stranišče še prazno... V glavnem, s tem avtom nikakor ne bova prijatelja.

Ti verjamem saj je najmanjši avto pri Mazdi ti pa največja brdosija na vašem koncu,tako da si kar frajer,da si se sploh peljal z njim.......:bravo:

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Jest napisal:

Ni mi jasno, kako lahko primerjas model, ki je narejen na osnovi najmanjse Mazde 2 z najvecjimi (BT50 in Mazda5) ... Nekako logicno je, da je prostorsko neprimerljiva :)

 

                  Mazda 5:              Mazda CX-3

dolžina:     4505 mm             4275 mm

širina:         1755 mm             1765 mm

višina:        1665 mm             1535 mm

 

Meni se Mazda CX-3 ne zdi tako blazno manjša od Mazde 5... Sploh, ker ima Mazda 5 sedem sedežev, pa je zgolj 23 cm daljša...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Slivka napisal:

Ko sem se vrnil domov, sem se najprej usedel na motokultivator in odpeljal malo po vasi - za dušo in telo...

 

Jaz sem se pred leti poskušal spraviti med jadralne pilote. Pa kljub veliki želji ni šlo zaradi financ. Vseeno pa sem bil toliko zraven, da vem, da pilot jadralnega letala ne gre v kabino ampak si kabino obleče kot zelo oprijete hlače... Enako je s CX-3. Nisem šel v kabino, ampak sem si jo oblekel kot presneto ozek kombinezon. Na srečo smo bili samo štirje, čeprav je registrirana za pet. Domnevam, da gre noter ena Japonska družina (oče ima 65 kg, žena 55, trije otroci pa majhni). Tukaj pa sem bil najbolj "šlang" jaz s svojimi 95 kg...

 

Za volanom nikakor nisem našel položaja. Sploh naslonjalo mi je glavo ves čas tiščal naprej, da sem cesto ves čas gledal izpod čela.

 

Avto je od tal dvignjen precej bolj kot npr. Mazda 5. Streha pa je nižja kot pri Mazdi 5. Torej je med tlemi in streho manj prostora kot v Mazdi 5...

 

Sedež je trd kot tisti na našem motokultivatorju - le da je motokultivator prostornejši in se zato lepše sedi. Proti sedežu v Mazdi CX-3 je tisti v BTjki pravi fotelj, tisti v Mazdi 5 pa cesarjev prestolj! Disti naslon za roke med sprednjima sedežema pa... Mah, sploh ne bom komentiral...

 

Ko smo končno krenili na pot, je tiste črtice za količino bencina v rezervoarju pobiralo skoraj hitreje kot seštevalo kilometre. Vajen sem dizelašev, kjer Mazda 5 kuri deci ali dva več kot 6 litrov na 100 km...

 

Menjalnik sem ves čas prekladal od druge do pete prestave. Od začetka sem sledil predlogom računalnika, kdaj naj kam prestavim, kasneje sem poskusil po svoje, ma ne eno ne drugo ni bilo dobro. Če sem sledil računalniku, sem več držal sklopko kot pa gas. Če sem pa po svoje, je pa na čase tulil kot zverina in poraba je narasla čez vse razumne mere... Vajen sem naše Mazde 5 in Mazde BT-50, kjer to pot opravim v veliki večini s 4. prestavo, občasno s 3.

 

Ko smo se pa spuščali v dolino, pa... Kot tisti stari Wartburgi z dvotaktnim motorjem. Dobro, da niso moje zavore, ker bi se zjokal...

 

Prtljažnik pa... Samo za eno pošteno gajbo piva, pa nič drugega. In vtata v prtljažnik so za odtenek večja od vrat v naš kurnik... Mislim, pri Mazdi 5 mi lahko viličat paleto noter postavi, vse ravno in široko, tu pa povsod neki robovi, ozko, nizko, majhno,...

 

Ko smo pa nekje parkirali in želeli izstopiti, je nastal pa velik problem z majhnostjo. Parkirni prostor majhen, avto širok, vrata pa presneto tolsta. Že tako se jih ni dalo odpret do konca, debela kot so pa tudi niso pustila velike špranje, in ni bilo druge, kot da sem se vrnil na cesto, da so možakarji izstopili in nato nazaj "v boks".

 

Vzvratne vožnje si pa brez tiste kamere sploh ne predstavljam. Je pa res, da je pa ta kamera zelo dobra, pokriva širok kot, dobra ločljivost, res lahko parkiraš dobesedno na centimeter. Se pravi, je avto za vzvratno vožnjo kot podmornica - brez periskopa ne vidiš nič.

 

In zdaj me že slabost prijema, pa po črevih me nekaj šravba ob spominu na včerajšnji dan... Grem, dokler je stranišče še prazno... V glavnem, s tem avtom nikakor ne bova prijatelja.

Mislim, da je ta avto bolj mišljen za mestne srajce. To ni avto, s katerim vlečeš čoke iz zemlje. Pa tudi moraš upoštevati, da smo mi mestni ljudje bolj šlank (ne jemo namreč ocvirkov v krompirju v oblicah). Se pravi, ko prideš v prodajalno moraš najprej to omeniti in šele potem ti poiščejo ustrezno vozilo. V enem salonu so taki, normalni avti, v manjšem so za bolj izbirčne in zunaj so parkirani "delovni stroji". 

Najprej te zvagajo, pogledajo tvojo konstrukcijo in na podlagi tega se odločajo. Ti si vsekakor bil v čisto zgrešenem vozilu.😛

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak je narejena na podvozju Mazde2 in je precej manjsa ...

 

Sem naredil primerjavo velikosti ... slike sem dal v enakem razmerju ... In se ze na oko vidi, da gre za zelo razlicni vozili... Ne mores vedno gledati samo zunanjih mer ... :) No... pa saj si ze sam to ugotovil :D 

 

 618655475_mazdacx-3vsmazda5.png.3a086f7f4fe43805a5196c8d3303619b.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 24 minutami je Slivka napisal:

 

                  Mazda 5:              Mazda CX-3

dolžina:     4505 mm             4275 mm

širina:         1755 mm             1765 mm

višina:        1665 mm             1535 mm

 

Meni se Mazda CX-3 ne zdi tako blazno manjša od Mazde 5... Sploh, ker ima Mazda 5 sedem sedežev, pa je zgolj 23 cm daljša...

Tako je. Tudi moja XP je manjša  od marsikaterega novejšega avta pa ima vseeno več prostora. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Jest napisal:

Ni mi jasno, kako lahko primerjas model, ki je narejen na osnovi najmanjse Mazde 2 z najvecjimi (BT50 in Mazda5) ... Nekako logicno je, da je prostorsko neprimerljiva :)

to že, ampak saj je bil vprašan kaj ga je motilo in je pač povedal.... Seveda ne gre za isti razred ampak ravno zato tega avta ne kupuje ampak ga silom prilike vozi in mu ni všeč. Ne vem zakaj bi ga zdaj prepričevali, da mu pa mora biti všeč samo zato ker je Mazda. :nevem:

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kje ga pa prepricujem, da naj mu bo vsec... Meni recimo ni... :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisem napisal, da ga ti prepričuješ, ampak da ga na splošno v komentarji kar nekako prepričujemo in se čudimo kako mu Mazda ni všeč.... pač je premejhna zanj in ima motor katerega karakteristike mu ne ustrezajo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nasploh problem novih Mazd je v zunanjih vs notranjih merah, ker imajo prednjo havbo pol metra daljšo od drugih zato pa je prtljažnik in notranjost sama srovšna od prostora. To se na zgornji sliki lepo vidi kje sedi voznik v 3ki in kje v 5ki.

Mene osebno to ne moti, ker ne rabim ogromne notranjosti, ampak 3ka je tudi meni premalo saj lahko zadaj sedijo kamot le otroci. :party0035:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 53 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Kamiq je 34mm krajši pa vseeno nebi bilo isto.

 

Daleč so časi ko je mazda še znala naredit prostoren in lep avto.

Kamik? kdo bi kupil tako nedefinirano vozilo? Prostoren? - mogoče. Edino to imajo škode na račun čudne razpotegnjene zunanjosti. Recimo oktavija je na podvozju golfa, pol pa ima zadaj en meter nazaj od zadnjih koles prtljažnik. Ni čudno, da ima velik prtljažnik, ko pa ta zaseda tri četrt avta. Kar se pa tiče lepote so škode kot grdi rački zraven mazde. Nobeden jih sploh ne opazi. No mogoče, ko zakrivajo pogled na Mazdo in vpijejo na lastnika škode, naj za božjo voljo to umaknejo. 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 3
  • Ljubim 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je Alex napisal:

Kamik? kdo bi kupil tako nedefinirano vozilo? Prostoren? - mogoče. Edino to imajo škode na račun čudne razpotegnjene zunanjosti. Recimo oktavija je na podvozju golfa, pol pa ima zadaj en meter nazaj od zadnjih koles prtljažnik. Ni čudno, da ima velik prtljažnik, ko pa ta zaseda tri četrt avta. Kar se pa tiče lepote so škode kot grdi rački zraven mazde. Nobeden jih sploh ne opazi. No mogoče, ko zakrivajo pogled na Mazdo in vpijejo na lastnika škode, naj za božjo voljo to umaknejo. 

Res je, edino s ceno še lahko konkurirajo z Mazdo in tu se konča vso veselje ljubiteljev Škod... :(

  • Haha 2
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

Kamik? kdo bi kupil tako nedefinirano vozilo? Prostoren? - mogoče. Edino to imajo škode na račun čudne razpotegnjene zunanjosti.

Alex, daj no, pa ne že spet kar mal na pamet:rolleyes:.

 

CX 3 ima za kar več kot 8cm krajšo medosno  od Kamiqa pri tem pa za 34mm daljšo dolžino karoserije. Alex zdaj pa ti tu razloži kdo ima "čudno raztegnjeno zunanjost" kot omenjaš v svojem postu

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kamiq je tako skoraj en razred višje, saj ima platformo od Skale to je pa nekje Golfov razred in smo pri T-roku kar pa je že vse skupaj pri cx30 .....:nevem:

Joj,pravo malo študijo smo naredli iz enega Slivkinega videnja z vožjo v cx3.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Bini napisal:

Kamiq je tako skoraj en razred višje, saj ima platformo od Skale to je pa nekje Golfov razred in smo pri T-roku kar pa je že vse skupaj pri cx30 .....:nevem:

Joj,pravo malo študijo smo naredli iz enega Slivkinega videnja z vožjo v cx3.

Da ne misliš ti karoq-a? To je itak vse pomešano; t-roc ima baje podvozje povzeto po Polu , ampak je velikostno pri Golfu... T-cross je pa spet nek T-roc opran na 90stopinj.. 

 

 

Na koncu ne vem(o) a je karoq bližje kamiqu ali karoqu... In potem je tu captur,pa 2008, pa cx3 pa nova Puma... Govorim velikostno, da ne bo kdo skočil v luft,da primerjam Forda ali renoja v istem dnevu kot Mazde :)

 

In to je samo še en pokazatelj, da so že zdavnaj minili dnevi kupovanja avta z metrom v roki in da večino teh malih SUVov ljudje kupujejo ker so jim všeč in jim je vseeno v kater razred spadajo. Edina izjema sta verjetno vitara in duster ,ki sta ena redkih ki sta mogoce nek približek terencu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vitra že nekaj časa ni približek terencu. Pravzaprav po mojih dolgoletnih osebne izkušnje z njo (l98) nikoli niti ni bila zelo terenec.

 

Kamiq spada v razred malih SUV. V istega kot CX3. Je pa res da so pri CX3 na osnovo mazde 2 nasadili za številko preveliko karoserijo, kar je v bistvu nateg. Nateg je tudi, da so pri mazdi takoj po objavi da je 80% delov od mazde 2, to novico hitro zbrisal s svoje strani. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Vitra že nekaj časa ni približek terencu. Pravzaprav po mojih dolgoletnih osebne izkušnje z njo (l98) nikoli niti ni bila zelo terenec.

 

Kamiq spada v razred malih SUV. V istega kot CX3. Je pa res da so pri CX3 na osnovo mazde 2 nasadili za številko preveliko karoserijo, kar je v bistvu nateg. Nateg je tudi, da so pri mazdi takoj po objavi da je 80% delov od mazde 2, to novico hitro zbrisal s svoje strani. 

Jp, saj se strinjam; pri skodi si sledijo kamiq-karoq-kodiaq. Kamiq je konkurenca cx3, karoq recimo da cx30, kodiaqa pa že težje primerjas s čim, sploh ker ima lahko tudi 7sedezev. Verjetno je še najlažje primerljiv z tiguan allspaceom, morda kakšen x-trail.

 

Vitara... Res je, zadnja generacija je šla že precej bolj med SUVe , ampak vseeno je bolj "resna " ,kot ostali... Verjetno zato,ker so ostali toliko bolj pomehkuzeni. 

 

Fajn smo odplavali :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In prav vsi tej zgoraj našteti nimajo veze z pravimi terenci. Če jih postaviš v dvo centimetrsko blato ostanejo verjetno prav tam. 

Tako, da ljudje pač kupijo z očmi (in seveda gledajo tudi na kvaliteto) in v tem primeru seveda je mazda daleč spredaj. Še nisem slišal človeka, da bi omenil, da bo kupil suv od škode. Medtem, ko Mazdine suve kupujejo mnogi. In kot drugo, vsak najbrž naredi krog ali dva z avtom in sam ugotovi, kaj rabi in kaj ne. Velika večina pač ne potrebuje gromozanskega prtljažnika montiranega na zadek povprečnega avta. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nejc sori odplaval si ti z omenjanjem "terencev" ki z malimi SUV nimajo veze. BTW Vitara 100% ni bolj resna od ostalih, na osnovi lastnih izkušenj tudi nekoč ni bila, Dusterjev prodajo v 2WD izvedbi več kot v 4WD. 

 

Tema je bila zakaj Slivka ki ni nek hrust, občuti utesnjenost v CX3. Razlog se ve - razvajen otrok. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Use j to fajn pa krasn, sam men tuki neki ni čist jasn. Mrbit zato k sm kmet an s hribu doma... Al pei zato k je pozna ura...   Ko je Orban začel postavljati ograjo, so šli vsi v luft. Pred volitvam so vsi strašili, da se Janša zgleduje po Orbanu in da bo tudi on postavil ograjo in bomo zarešetkani... Potem je Cerar začel postavljati ograjo, pa je nekako šlo skozi...  Nato je Golob začel umikati ograjo in nihče ni protestiral. Vsi pa imate toliko za povedat čez ilegalce, ki zdaj toliko lažje prehajajo mejo... In zdaj se zdi, kot da so Avstrijci in Italijani krivi za napačne odločitve naše vlade oz. za napačne odločitve Slovencev na volitvah... In zdi se, da so severni in zahodni sosedje krivi, ker nas povezujejo z Balkanom, kamor smo sami prodali paradne konje našega gospodarstva... In zdaj so oni tisti tagrdi, ki bi Schengensko mejo potegnili severno in zahodno od Slovenije in nas tako priključili k Balkanu. Da bi pa naši politiki od Hrvaške zahtevali čuvanje Schengenske meje, pa nikomur niti na misel ne pride. Da bi naši politiki Hrvatom zagrozili, da bodo spet uvedli Schengensko mejo na meji med Slovenijo in Hrvaško, pa nikomur niti na misel ne pride. Da bi pa naši politiki še podaljšali ograjo od meje z Madžarsko do Jadrana in naj imajo Hrvati ilegalce, če ne znajo čuvat Schengenske meje, pa nikomur niti na misel ne pride.   Mah, kaj, itak bo na koncu Janša kriv za vse. Kot vedno...
    • Seveda so dragi, posledično pa ravno zaradi visokih cen novih vozil, ki so napihnjene ravno zaradi forsiranja električnih, ki se z visoko ceno nikakor ne morejo uveljavit pri večjem številu kupcev....  Za enako ceno bi se pa lahko prodalo več električnih vozil le več polnilnic še rabimo in 30% večjo kapaciteto baterije in bi se mogoče izšlo..... 🤔
    • Pushing, lizing, krediti... 
    • Tako kot si napisal, CX5 s polno opremo je cca. 47k, nova M6 v npr. PHEV verziji bi bila sigurno čez 50k, glede na to da se CX60 povzpne do 65k. Adijo cena. Tudi sam si je kot zaprišeni oboževalec ne bi kupil za ta denar, edino o rabljeni bi lahko razmišljal.
    • U ja, še mal pa boš tudi ti na Krku nogice namakal 😂
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.