Skoči na vsebino

Sprememba cene goriv


jures

Priporočeno sporočilo

Se strinjam z Baby Viperjem: vsakomur svoje.

 

?eprav imam ob?utek, da mo?akar ni dobro razumel. Jaz posku?am primerjati, ?e bi to bilo edino vozilo (ne kot zimski avto). Registrirat ga mora? pa ?e je na plin ali nafto, zavarovat tudi,... Je pa res, da bi bilo bolje, ?e bi primerjal dva enake velikosti ali pa celo dva enaka avta, enega na plin in drugega na nafto.

 

Sem pa presene?en, kako majhna je razlika med ceno na prevo?en kilometer na plin ali pa na nafto. Mislim, glede na to, kako vsi hvalijo, kak?ni so prihranki... Najprej da? 1000? za vgradnjo, potem je pa en evro na sto kilometrov razlike...

Slivka, kakor se vzame, recimo moj primer by SIGAS;

 

(Cena vgradnje bo OSTALA skrivnost).

 

Trdim da na 100 prevozenih privarcujem vsaj 4eur in ker jih dnevno povprecno prevozim 100, je torej vsak dan prihranek teh 4, na mesecni ravni 120 in letni cca.1500.

 

Zdaj kdor ni nek orto bogatun, mu ta cifra ze igra nekaj vloge oz.jo lahko investira kam drugam in ne donira Petrolu :D

 

S tem v zvezi me zanima Kater DIZEL se vozi z istim stroskom ali nizjim od mojega, pri tem pa naj ima VSAJ enake zmogljivosti kot moj 2.5 V6?

 

(Se ne zelim neki hvalit s skoraj starodobnikom, rad pa recem bobu - Bob, da se razumemo)!

 

Vozil, ki jih nisem vozil ali imel v lasti ne morem in ne zelim komentirati! ;)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Slivka, ravno zato ker je registracija vsakega avta nujna, pa ?e je edini, tretji ali deseti, se tud to vklju?i v kon?no razliko. Sicer pa sploh ni bil point moje objave kak?na primerjava, ampak sam dejstvo da me cena bencina/nafte ne zanima velik, podkrepljeno s foto materialom, vsak naj pa pol zase pregleda kaj se mu spla?a ;)

 

Aja pa o kak?nih 1000? se gre? Tud enkrat nism dal tolk za predelavo, pa mam vse tri avte plinske in celo ko sm pri enem menju sistem z novim, me ni pri?lo blizu 1000?. V ?ivljenju se treba znajdt kakor ve? in zna?, v ra?unico pa vzet da v nekaj letih tudi iz majhnega zraste veliko. To je sam moje mi?lenje in na ra?un tega dostkrat dobim nek ?udn nadimek :zvizga:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se strinjam z Baby Viperjem: vsakomur svoje.

 

?eprav imam ob?utek, da mo?akar ni dobro razumel. Jaz posku?am primerjati, ?e bi to bilo edino vozilo (ne kot zimski avto). Registrirat ga mora? pa ?e je na plin ali nafto, zavarovat tudi,... Je pa res, da bi bilo bolje, ?e bi primerjal dva enake velikosti ali pa celo dva enaka avta, enega na plin in drugega na nafto.

 

Sem pa presene?en, kako majhna je razlika med ceno na prevo?en kilometer na plin ali pa na nafto. Mislim, glede na to, kako vsi hvalijo, kak?ni so prihranki... Najprej da? 1000? za vgradnjo, potem je pa en evro na sto kilometrov razlike...

Slivka, mocnejsi kot je avto bolj smisdlna je predelava na plin.

Drugace pa ja, pri meni je bil 1x dizel in nikoli vec dizel, pa naj bo nevem kolk varcen, ker je blo ostalih stroskov pol tolk vec...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Trdim da na 100 prevozenih privarcujem vsaj 4eur in ker jih dnevno povprecno prevozim 100, je torej vsak dan prihranek teh 4, na mesecni ravni 120 in letni cca.1500.

 

 

 

S tem v zvezi me zanima Kater DIZEL se vozi z istim stroskom ali nizjim od mojega, pri tem pa naj ima VSAJ enake zmogljivosti kot moj 2.5 V6?

 

4 Eure/100km pri gorivu napram ekvivalentnemu dieslu nima? prihranka pa ?e se na glavo postavi? :P 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa? Zmaj prihrani 4? napram brez predelave ne napram dizlu, malo me?amo jabolka hru?ke pa pite :D

Vsakomur svoje sigurno, meni je dizel v?e?, ?eprav priznam da mi je bil 5 valjnik bolj v?e? kot 4 valjnik :) bencinarja bi tudi sam predelal na plin sigurno, ker so sploh tastari pa ?e ni ravno ?parovec v osnovi ?ejni ko hudi?. 

?e primerjamo pa jabolka, hru?ke in pite potem imamo pa tu skoraj vsi ni?no porabo saj ni??e ne vozi nekaj s 5l ma?ino, ki pije bencin ?e ko je ugasnjen, torej vsi pri?paramo ohoho denarja na leto :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa? Zmaj prihrani 4? napram brez predelave ne napram dizlu, malo me?amo jabolka hru?ke pa pite :D

 

O ni? ne me?amo, samo si slabo prebral Zmajev post, kjer je repliciral Slivki. Slivka je pa govoril o primerjavi dizla in bencinarja na plin. :D

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

S tem v zvezi me zanima Kater DIZEL se vozi z istim stroskom ali nizjim od mojega, pri tem pa naj ima VSAJ enake zmogljivosti kot moj 2.5 V6?

V bistvu vsak - glede na to, da nisi navedel porabe in da pravi?, da ima? 4? prihranka s plinom glede na benz, pa ?e ?e znam uporabljat matematiko ima? porabo na plinu okoli 9,4l/100km. Recimo 163KM dizel ?estka prej?nje generacije z 2,2 CD motorjem bi se peljala s 6l/100km.

 

plin 9,4*0,599?(uradna cena Petrol)=5,63?/100km

nafta 6*0,988=5,93?/100km

 

30 centov razlike na 100km pri tem pa nisem vra?unal ?e tisto nekaj bencina, ki ga porabi? kljub uporabi plina, tako da vse skupaj je verjetno to?no tam tam. Aja dizel pa res ni ?estak tako, da ni ?ist isto :lol: pa tud letnika avta nista enaka.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, tankamo ga tapravi skrtuhi po 0,51eur in ga lahko potem 10l cuka, Verovskova pa 0,53 kot rezerva :)

 

Bencina sem racunal, da bi pila nekje 8 do 8 in pol neke fotrovske voznje :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, tankamo ga tapravi skrtuhi po 0,51eur in ga lahko potem 10l cuka, Verovskova pa 0,53 kot rezerva :)

 

Bencina sem racunal, da bi pila nekje 8 do 8 in pol neke fotrovske voznje :D

 

Sam take fotrovske vo?nje bi imel z dizlom kolk porabe? Verjemi, da kej dost ve? kot 5 ali 5,5 ziher ne. Recimo na spritmonitorju ni nikogar s takim avtom kot tvoj, ki bi imel manj kot 9 porabe in to samo na benz. Povpre?je je dobrih 10. Tako, da ?e ima? res 8 do 8 in pol pol si res var?ne? brez primere :jupiii:

 

http://www.spritmonitor.de/en/overview/27-Mazda/254-MX-6.html?power_s=160&power_e=166&powerunit=2

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ?e eno prijetno presene?enje. V avstriji izpla?ujejo kilometrino po 0,66?, s tem da ?e ne gre v stro?ke lahko spustijo do 0,42?

 

Zdaj pa res ne dam avtobusa.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

A mi lahko nekdo lahko razlo?i tole:

Iz razpredelnice se lepo vidi, da od vsakega litra goriva pla?am skoraj 5 centov okoljske dajatve.

post-5658-0-51532000-1454273121_thumb.jpg

Mi pla?amo okoljsko dajatev, ker kao onesna?ujemo luft. Ta denar gre dr?avi. Kaj pa dr?ava naredi s tem denarjem, da bi zrak o?istila??? 
Po moji logiki bi moral ta denar it npr. za cenej?i in dostopnej?i javni prevoz, ker bi to posledi?no zmanj?alo obremenjenost zraka s CO2jem (dostopnej?i javni prevoz = manj avtov na cesti = manj onesna?enja)... A ne? Tako pa mi onesna?ujemo zrak, pla?ujemo okoljsko dajatev, dihamo ?e vedno isto svinjarijo kot ?e ne bi pla?evali, samo politiki imajo ve? denarja za kupovanje raznoraznih neumnosti ... Potem bi tej dajatvi raje rekli "dajatev za lep?e ?ivljenje politikov" in bi bilo vsaj iskreno. 
Okoljska dajatev my ass ... In, ko smo ?e pri riti, ?e dobro, da je vsaj prdenje zastonj, da nimamo ?e na to "okoljske dajatve"... Ali pa so stvari druga?ne, kot si jih predstavljam?
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

A mi lahko nekdo lahko razlo?i tole:

Iz razpredelnice se lepo vidi, da od vsakega litra goriva pla?am skoraj 5 centov okoljske dajatve.

Predstavitev1.jpg

Mi pla?amo okoljsko dajatev, ker kao onesna?ujemo luft. Ta denar gre dr?avi. Kaj pa dr?ava naredi s tem denarjem, da bi zrak o?istila???

Po moji logiki bi moral ta denar it npr. za cenej?i in dostopnej?i javni prevoz, ker bi to posledi?no zmanj?alo obremenjenost zraka s CO2jem (dostopnej?i javni prevoz = manj avtov na cesti = manj onesna?enja)... A ne? Tako pa mi onesna?ujemo zrak, pla?ujemo okoljsko dajatev, dihamo ?e vedno isto svinjarijo kot ?e ne bi pla?evali, samo politiki imajo ve? denarja za kupovanje raznoraznih neumnosti ... Potem bi tej dajatvi raje rekli "dajatev za lep?e ?ivljenje politikov" in bi bilo vsaj iskreno.

Okoljska dajatev my ass ... In, ko smo ?e pri riti, ?e dobro, da je vsaj prdenje zastonj, da nimamo ?e na to "okoljske dajatve"... Ali pa so stvari druga?ne, kot si jih predstavljam?

Bo bencinski cent za prdenje. Zalosno je to da kamionarji dobijo pa se trosarine povrnjene

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok po?asi mi postaja sme?no tole vi?anje/ni?anje tro?arin.

http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/nove-cene-goriv-pri-polnem-dizelskem-rezervoarju-prihranek-pol-evra/384840

 

Da se jim da, kot, da jim je to edina skrb v vladi, da vi?ajo in ni?ajo tro?arine.

ampak tok da je ?e kao cenej?i benz.....za cent....Pa? nimajo srca dati malo ve? ljudstvu. Nafta dol, tro?arine gor.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes ?e tretji? ta mesec tankal full v AUT po 0,898. Mal so se podra?li...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A v Makedoniji lahko pla?a? z evri na bencinski? Bom zjutri prede ?ihtom en krog naredu....hehe.

 

Ok ne resno... neki se mi obeta, da bom ?el tja dol (pa ne zarad pocen goriv :rolleyes: ) pa me zanima a se da v Srbiji in Mkd poravnat z EUR ali je treba kartice oziroma lokalno valuto?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.