Skoči na vsebino

serviserji-šalabajzerji


Slivka

Priporočeno sporočilo

Kasneje sem ugotovil, da se je snela cev intercoolerja, ki je takoj za odbija?em, ki so ga menjali.

To je ?e dobro. Nam se je to zgodilo na popolnoma novem Fordu, predelanim za avtodom (bili smo prve stranke) nekje okoli Dunaja. Med ?isto mirno vo?njo po AC. ?e bi bile prve stranke kak?ni, ki se ne spoznajo na avte bi bili obsojeni na avtovleko, nadomestni avto in Bog ve kaj. Tako smo pa hitro sami re?ili te?avo.

Take stvari se zgodijo, pomoje je naklu?je. ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je ?e dobro. Nam se je to zgodilo na popolnoma novem Fordu, predelanim za avtodom (bili smo prve stranke) nekje okoli Dunaja. Med ?isto mirno vo?njo po AC. ?e bi bile prve stranke kak?ni, ki se ne spoznajo na avte bi bili obsojeni na avtovleko, nadomestni avto in Bog ve kaj. Tako smo pa hitro sami re?ili te?avo.

Take stvari se zgodijo, pomoje je naklu?je. ;)

 

Kdo je zrihtal ? <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

:bravo::bravo:

 

Tukaj so pa se nezadovoljne stranke pri Mocniku > http://cekin.si/forum/?topic_id=52678 :P

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tukaj so pa se nezadovoljne stranke pri Mocniku > http://cekin.si/forum/?topic_id=52678 :P

 

To je pa nemogo?e. ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ak, da se kak?en oglasi iz Mo?nika tako kot se je un iz Autorenta in nam posoli pamet, da smo uporabniki sami krivi za vse vklju?no z rjo in drugimi zadevami. Ker ?e bi avto skos stal na mestu v suhi in ogrevani gara?i in se z njim razen 1x na leto na servis (samo v suhem in son?nem vremenu) ne bi peljali nikamor bi bilo z njim vse ok in nobenih napak ali rjavenja.

 

Tko, da vsi tisti, ki jamrate tukaj na forumu, najprej pometite pred lastnim pragom predno obto?ujete servise. Pe? hodte, pa s kolesom ali avtobusom, avto pa naj bo doma in boste videli, da ne bo nobenih te?av s servisi.

 

:harhar::harhar::jezicek::jezicek::hohoho::hohoho:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja jaz pa moram spet dobro besedo za svojega re?ti - servis kot servis zrihtan na 45.000km - cena (brez brisalcev in meglenke) 240?.

Khm - 85? ostalo..

 

Ampak znajo komunicirati, brez problema so me vpra?ali ?e enkrat ?e lahko dajo moj telefon strankam, ki se zanimajo za plin, in ?e dela, ce sem zadovoljen itd itd.

No in bodo s tem pridobili verjetno zaupanje treh strank s CX-7....od tega en moj kolega s ta ?rno sedmico Denis, ki sem mu rekel da ta servis ne komplicira glede plina - lep dokaz koliko beseda pomeni, vse se povrne.

 

Potem je tekla debata okoli 2.2 CD masine v CX-7. Vsi v en glas so zatrdili da je to Mazdina masina, razvita v mazdi z DPFjem le da ima ta dodatek Addblue, blok ma?ine pa naj bi pri?el z Mazde E220.

 

Prav tako mehanika motorja mo?no odstopa od unega na F...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

z Mazde E220.

 

 

Koliko je meni zanano so pa motorji v E in B bili kar precej povezani z Isuzotom, ki pa je starosta Japonskih dizlov.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja jaz pa moram spet dobro besedo za svojega re?ti - servis kot servis zrihtan na 45.000km - cena (brez brisalcev in meglenke) 240?.

Khm - 85? ostalo..

 

Ampak znajo komunicirati, brez problema so me vpra?ali ?e enkrat ?e lahko dajo moj telefon strankam, ki se zanimajo za plin, in ?e dela, ce sem zadovoljen itd itd.

No in bodo s tem pridobili verjetno zaupanje treh strank s CX-7....od tega en moj kolega s ta ?rno sedmico Denis, ki sem mu rekel da ta servis ne komplicira glede plina - lep dokaz koliko beseda pomeni, vse se povrne.

 

Potem je tekla debata okoli 2.2 CD masine v CX-7. Vsi v en glas so zatrdili da je to Mazdina masina, razvita v mazdi z DPFjem le da ima ta dodatek Addblue, blok ma?ine pa naj bi pri?el z Mazde E220.

 

Prav tako mehanika motorja mo?no odstopa od unega na F...

 

 

Sej vse lepo in prav ampak glede na kapitalske apetite dana?njih ?asov preprosto ne verjamem oz ne zdi se mi verjetno, da bi dve firmi, ki sta povrh vsega malo v ?lahti imel vsaka svoj razvoj.

 

Kot po naklu?ju imata potem obe firmi hudi?evo podobne motorje (2.2 se je najprej pojavil v mondeu, prav tako s 400 Nm in identi?nimi kubiki), enako je z motorjem 2.0 CD ali 2.0 TDCi.... 2.0 benz... 2.3 benz

 

ne vem no.... Jaz malo dvomim da tle ni ?lahte.

 

Jaz moji Mazdi pravim, da je Ford, oble?en v kimono. :)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz moji Mazdi pravim, da je Ford, oble?en v kimono. :)

 

Fordov TDCi je v bistvu HDI.....

Kuga pa ima mazdino CD136 s DPFjem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...

?e mogo?e koga zanima, kako se je zadeva kon?ala:

 

Sem ?el s tem nesre?nim BTjem v Kamnik po nek stroj in smo imeli na kasonu 500 kg, na prikolici dodatnih 320 kg (+ 120 kg je imela prikolica), zraven pa ?e ?tiri "zdrave kme?ke fante" za pomo? pri natovarjanju in raztovarjanju. In ko smo se vra?ali, se je na klancu med Vrhniko in Logatcem spet, tokrat ?e tretji? v 10ih mesecih, snela cev intercoolerja. Avto se mi je skoraj ustavil in s te?avo sem izsilil iz njega toliko, da smo se umaknili s ceste. Tako se je avto zna?el na servisu v Ljubljani na podrobnej?em pregledu, ker se je, kot sem ?e omenil, zadeva ponovila tretji? v 10ih mesecih. Pa so mi tam kratko razlo?ili, da garancije ne morem uveljavljati, ker je ?lo za nepoobla??en poseg v motor. Kdor je montiral vitlo, je nepoobla??eno predelal cevi intercoolerja, zato so nastopile te?ave. Kaj vse je bilo nato izre?enega, ne bom navajal, ker ne bo v ponos ne meni ne sogovorniku s strani Mazde. Vsekakor sem po prihodu domov tja poslal ra?un, kjer se vidi, kdo je montiral vitlo in kdo je opravil nepoobla??eno predelavo nosilcev intercoolerja. Tako mi garancija na ves preostali avto le velja, ?alabajzerji pa so ?e enkrat, tokrat zadnji?, dobili moj avto v obdelavo.

 

Zakaj zadnji?? Mislim, da bom z Nissanom NP 300 ali Toyoto Hilux opravil enaka dela kot z BT 50. V temi o terencih bom ?e poravnal dolg, ki sem ga obljubil in to je to.

 

Hvala za pozornost in sre?no.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e mogo?e koga zanima, kako se je zadeva kon?ala:

 

Sem ?el s tem nesre?nim BTjem v Kamnik po nek stroj in smo imeli na kasonu 500 kg, na prikolici dodatnih 320 kg (+ 120 kg je imela prikolica), zraven pa ?e ?tiri "zdrave kme?ke fante" za pomo? pri natovarjanju in raztovarjanju. In ko smo se vra?ali, se je na klancu med Vrhniko in Logatcem spet, tokrat ?e tretji? v 10ih mesecih, snela cev intercoolerja. Avto se mi je skoraj ustavil in s te?avo sem izsilil iz njega toliko, da smo se umaknili s ceste. Tako se je avto zna?el na servisu v Ljubljani na podrobnej?em pregledu, ker se je, kot sem ?e omenil, zadeva ponovila tretji? v 10ih mesecih. Pa so mi tam kratko razlo?ili, da garancije ne morem uveljavljati, ker je ?lo za nepoobla??en poseg v motor. Kdor je montiral vitlo, je nepoobla??eno predelal cevi intercoolerja, zato so nastopile te?ave. Kaj vse je bilo nato izre?enega, ne bom navajal, ker ne bo v ponos ne meni ne sogovorniku s strani Mazde. Vsekakor sem po prihodu domov tja poslal ra?un, kjer se vidi, kdo je montiral vitlo in kdo je opravil nepoobla??eno predelavo nosilcev intercoolerja. Tako mi garancija na ves preostali avto le velja, ?alabajzerji pa so ?e enkrat, tokrat zadnji?, dobili moj avto v obdelavo.

 

Zakaj zadnji?? Mislim, da bom z Nissanom NP 300 ali Toyoto Hilux opravil enaka dela kot z BT 50. V temi o terencih bom ?e poravnal dolg, ki sem ga obljubil in to je to.

 

Hvala za pozornost in sre?no.

 

Kaj naj ti re?em odli?no sedi 5

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Danes je bil Mercatorjev izlet v Gardaland. In je teta Pinka rekla, da bo peljala svojo ne?akinjo tja. Teta Pinka je krenila z Jesenic, jaz pa sem njeno ne?akinjo, mojo h?erko, odpeljal do Mercatorja v Kromberk, kjer je ta isti avtobus pobral ?e preostale potnike. In ko se peljem mimo AvtoRenta v Kromberku, opazim majhno spremembo. Namesto moder napis "Mazda" ima moder napis "Hyundai".

 

Nekako nisem to?il solz...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes je bil Mercatorjev izlet v Gardaland. In je teta Pinka rekla, da bo peljala svojo ne?akinjo tja. Teta Pinka je krenila z Jesenic, jaz pa sem njeno ne?akinjo, mojo h?erko, odpeljal do Mercatorja v Kromberk, kjer je ta isti avtobus pobral ?e preostale potnike. In ko se peljem mimo AvtoRenta v Kromberku, opazim majhno spremembo. Namesto moder napis "Mazda" ima moder napis "Hyundai".

 

Nekako nisem to?il solz...

 

Je ?e zmeraj tudi Mazda, samo na drugi strani fasade je napis.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ena anekdota....

 

Nedolgo nazaj mi je nek serviser vgradil LPG sve?ke in mi potem razlagal, da so to sve?ke za bencin in plin, saj 'P' pomeni petrol, 'G' pa gas... hehehe.... LPG seveda pomeni Liquefied petrolium gas oz. uteko?injen naftni plin.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ena anekdota....

 

Nedolgo nazaj mi je nek serviser vgradil LPG sve?ke in mi potem razlagal, da so to sve?ke za bencin in plin, saj 'P' pomeni petrol, 'G' pa gas... hehehe.... LPG seveda pomeni Liquefied petrolium gas oz. uteko?injen naftni plin.

 

Kako se pelje s temi "super duper" sve?icami, ali je kaj razlike, ker tudi sam razmi?ljam jih vgradit noter? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

NGK Iridium (s tem se jaz furam na LPG zadnjih 36.000km), so bile cca. 15? na kos. :D

 

Te superduper LPG sve?ke imam pa mo?nost dobit za 75? za vse ?tiri. :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

NGK Iridium (s tem se jaz furam na LPG zadnjih 36.000km), so bile cca. 15? na kos. :D

 

js smi jih dobu pa za 50? vseh 6 :jezicek:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Sem ?e upal, da se je ta zgodba kon?ala, pa se ?al ni.

 

Se zgodi, na Mazginem kasonu sem razbil ?ipo. In se pa? zapeljem do Mazdinega servisa in povem, kaj se je zgodilo. In odgovor? "Ja, gospod, tole pa ni original od Mazde. Pojdite tja, kjer so vam montirali."

 

In ko sem razlo?il, da je bilo vse skupaj sestavljeno pri AutoRentu ?e pred prvim tehni?nim pregledom in da imam ra?un, na katerem je Mazda in vsa dodatna oprema, ki so jo tam montirali. In so se samo nasmehnili in mi odgovorili, da "to pa nikakor ni res, ker poobla??eni Mazdin servis tega ne dela."

 

In zdaj naj odkrivam in raziskujem, kje so to re? nabrali (najbr? kje s Kitajske) in da najdem nadomestno steklo (?e se sploh ?e dobi...).

 

Banda ciganska u?iva, voli zarukani, luzerji, ka?troni, da bi jih strela u?gala, prasci nesramni, naj gredo hudi?u v rit, biki zabiti, pes naj jih o??ije, troti zavo?eni, kaj vse bi jim napisal, ?e ne bi bilo tole javno in ne smem preklinjati...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.