Skoči na vsebino

serviserji-šalabajzerji

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem že upal, da se je ta zgodba končala, pa se žal ni.

 

Danes so na tehničnem pregledu ugotovili, da vitlo ni vpisano v homologacijo.

 

AvtoRENT je zaprl svoja vrata.

 

Računa iz leta 2009 ne najdem več. Nešel sem zgolj en star garancijski list, kjer AutoRENT daje garancijo na vitlo...

 

Kaj naj zdaj naredim?

  • Boss je spremenil naslov v serviserji-šalabajzerji
  • Boss featured in unfeatured this teme
Napisano

Potrebujem potrdilo o strokovni vgradnji, ki ga lahko izda podjetje AvtoRENT, ki je vitlo leta 2009 vgradilo. Težava je le v tem, da je podjetje AvtoRENT leta 2014 zaprlo vrata in zdaj tam podjetje Koptex prodaja kamp-opremo...

Napisano

Hmh, zakaj pa nisi takoj homologiral?? 

No ok, načeloma se da rešit tudi to, rabiš homologacijske papirje od vite(TUV) in potrdilo o strokovni vgradnji.

Če že imaš homologacijske papirje (TUV) od vitle si že na pol zmagal, če jih nimaš lahko zaprosiš pri proizvajalcu vitle, če ni kako kitajska vitla. 

Glede potrdila o strokovni vgradnji pa prvo povprašaj če mora to izdati firma ki se ukvarja s tovrstnimi montažami vitel ali lahko to izda bilokateri servis ali mehanik z registrirano dejavnostjo. Pokliči na LPP ali na RTI. 

Pol pa zapelješ do teh ki vgrajujejo oz do mehanika in mu plačaš da ti izda potrdilo, verjetno bo hotel v živo videt če je ok vgrajeno preden ti da potrdilo. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

TÜV certifikat? Ravno pregledujem dokumentacijo. Dobil sem Navodila za uporabo, Kosovnico in Izjavo o skladnosti. Nikjer pa ni TÜV certifikata. Gotovo je ostal kje na Autorentu...

 

Hja, očitno bom Autorent preklinjal še šest let po tistem, ko ga ni več, ko bom plačeval za papirje (potrdilo o strokovni vgradnji), ki bi jih morali oni urediti... 

 

Zakaj do zdaj ni bilo homologirano? Ker ni bilo potrebno. Vitlo je znotraj gabaritov, je ZA sprednjim odbijačem in ne PRED njim. Ampak zdaj na tehničnih vse avtomobile slikajo in so vsi presrani in ker se na sliki vidijo tisti štirje valjčki od vitla in kavelj, je napisal, da avto ni tehnično brezhiben... 

 

Vitlo je pa Warn, pa še M serije, tako da je Ameriški (Warn VR serije je pa Kitajski).

 

Kakorkoli, grem še naprej premetavat omare, ker mogoče najdem pa tudi račun. Do zdaj sem našel že Garancijo, Navodila za uporabo, Kosovnico in Izjavo o skladnosti. Čeprav mi počasi že zmanjkuje idej, kje bi še lahko bilo, ker omaro s fascikli sem že preiskal...

Napisano

Slika to se da rešiti. Pokliči v Marovt offroad in ti bodo znali pomagati. Če ti uspe na podlagi ploščice na vitli izbrskati tuv ti potrdilo lahko izda tudi cosmos 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Kar se računa tiče. Sem imel enkrat podoben primer (sicer ne zarad vitla) in so zahtevali račun o montaži. Pa sem šel do najbližjega serviserja, ki mi je potem izdal račun, jaz sem mu dal pa za malico :) Ni najbolj legalno, je bilo pa najbolj enostavno :) 

Ker če prav razumem, njih skrbi samo to, da nisi ti sam doma montiral, ker nisi "strokovno usposobljen" . Pa nima veze, tud če sta samo dva vijaka za zašravfat. 

Napisano

Nisem strokovno usposobljen?

 

Osnovna izobrazba (doma imam uradno spričevalo) je Mehanik vozil in voznih sredstev. S Pelkotom sva bila sošolca. Potem sem nadaljeval in dobil še naziv Strojni tehnik. Dobro, potem so še druge kvalifikacije, ki jih je malo morje in izpiti pred državnimi komisijami in tako naprej, ampak ti dve mi pa menda dajeta pooblastilo, da lahko tudi sam montiram kakšno zadevo. A Pelko je strokovno usposobljen, da mi šravba po avtu, jaz pa ne, pa sošolca sva bila?

 

Sicer je pa vitlo bilo gor še preden je avto sploh dobil registrske tablice, torej nisem sam čisto nič predeloval. Težava je samo zdaj za enajst let nazaj dokazovat, kdo in kako. Če bi moral dokazovati za predelavo, ki bi jo naredil zdaj, bi mi bilo jasno, pa tudi, če bi šlo za malenkost. Za enajst let nazaj dokazovat mi je pa malo butasto. Enajst let je bilo dobro, zdaj pa na lepem ni...

  • 1 leto kasneje...
  • 3 tedne kasneje...
Napisano
dne 14. 5. 2022 ob 13:16 je Slivka napisal:

Pa sem mislil, da sem videl že vse:

 

IMG_20220514_130727.jpg

Črna luknja za izgubljene nastavke

Napisano
dne 1. 6. 2022 ob 15:57 je TBA napisal:

Črna luknja za izgubljene nastavke

Sreča, da se je nastavek izgubil v antifrizu. Predstavljaj si, da bi se izgubil v tisti črni luknji na vrhu motorja, kamor se naliva olje. Mislim, da bi ga prej našli...

  • 2 leti kasneje...
Napisano

In smo spet tu...

 

Se odločim, da bom BTjko, ki šteje že 15 let in se jo v glavnem uporablja pozimi, malo pregledam po podvozju, če se kje pojavlja kakšna rjavina, pa da saniram.

 

Dvignem avto na klocne, snamem gume in se zagledam v sprednji desni zavorni disk. Se mu vidi, da zadnje čase na njega ploščica ne nalega, kot bi morala, ampak nalega samo na približno dveh tretjinah.

 

IMG_20240624_170716427.jpg

 

Malo presenečen nad odkritjem se lotim podirat zavore desno spredaj in ugotovim, da so slabo sestavljene. Zgoraj so bile lepo v vodilu, spodaj pa ne. Zato so na desni strani ploščice na disk pritiskale samo z zgornjim robom.

 

IMG_20240624_173006962.jpg

 

In je sledilo kupovanje novih ploščic ter struženje zavornih diskov. Sicer je bil poškodovan samo desni, ampak, kot vsi vemo, zavore se urejajo v kompletu na celi osovini...

 

A kdo ugane, kje je bila BTjka 15.5.2024 in kaj so tam počeli?

Napisano
pred 6 minutami je etcho napisal:

Na Avtoplusu, počeli pa so nič?

Potem bi zavore normalno delovale :D

Napisano

Jaz bi jim na mail poslal kaj so zaj....

 

Pol pa pač drugam. K nekomu, ki (upaš da) dela bolje.....

Napisano
dne 14. 5. 2022 ob 13:16 je Slivka napisal:

Pa sem mislil, da sem videl že vse:

 

IMG_20220514_130727.jpg

Motorcraft. To so rezervni deli za statejše Forde. Prva vgradnja in še par let po tem, ima samo FoMoCo.

 

Menjava na uradnem?

Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Za Mazdo mi je jasno.

 

Za Fordov termostat z gedoro sem te vprašal.

 

Ma sej vidiš, da je fotka z neta

Podpis.png

 

Napisano
Pred eno uro je g.Wankel napisal:

 

Ma sej vidiš, da je fotka z neta

Če je njegova sestra imela Forda, pol pa sem mislil, da je od tam.

Napisano
pred 5 minutami je godlike napisal:

Če je njegova sestra imela Forda, pol pa sem mislil, da je od tam.

 

@Slivka mal išče pozornost :D

Podpis.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.