Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
  je Boss napisal:

Nisi me potola?il :P

 

Moje 4-letno povpre?je je 6,5 in sem vedno trdil, da ni velikih razlik med dobavitelji goriv v SLO saj so bila odstopanja minimalna (par deci). Klele je pa kr liter - ne bom trdil, da je Agip na splo?no slab (lahko, da je problem v najemniku pumpe, ki je en s.p. (Rudnik)) ampak da sem zdejle ?el ?ele ?etrti? ?ez 7 litrov pri skoraj 170 tankanjih in to pri relacijski vo?nji in temperaturah, kjer klima skoraj ne laufa....hmmm :ne vem:

 

Ne vem no, ?e en naj mi re?e, da ma Agip bolj?o nafto od Petrola in Omv-ja pa se bom glih skregal. :hohoho:

 

Ne vem,kak?no "me?anico" prodajajo na na?ih pumpah,ampak ?ez je njihova Agip blue power definitivno najbolj?a nafta.Vsaj pri meni se je poznalo za ene 3 deci manj pri istih pogojih vo?nje.Da ne govorimo o

bolj?ih pospe?kih.Sej ni zastonj dra?ja od navadne Agip,ne?.

 

Sicer pa, kar ne morem verjet,da ti je toliko popila.Ra?unaj,da sem imel celo pot uklju?eno klimo na full,pa karavana imam,pa polhen prtlja?nik robe,pa not ljudi. :ne vem:

 

Kaj pa,?e tvoja ni navajena na Agip ampak samo na Petrolov?. :ph34r::aaaaa:

 

 

Napisano
  je LabiGT napisal:

agip ma boljso nafto kot petrol + omv :)

 

Mo?no, samo ne pri nas oziroma na Rudniku v Lj.

33112_1.png

Napisano
  je Boss napisal:

Mo?no, samo ne pri nas oziroma na Rudniku v Lj.

 

 

hallo,...a nisi reku da se bo? skregu :D

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano
  je Alex napisal:

Kaj pa,?e tvoja ni navajena na Agip ampak samo na Petrolov?. :ph34r::aaaaa:

 

 

Saj zato je pa zdajle spet Petrol notri pa da vidimo kak?en bo rezultat na koncu tanka.

33112_1.png

Napisano
  je Allyssa napisal:

hallo,...a nisi reku da se bo? skregu :D

 

Narobe sem napisal... moral bi re?i Slo Agip (100% to ni enak diesel kot ?ez mejo) tako pa me je Labi za?il pa se ne morem niti kregat, ker ima verjetno prav. <_<:hohoho:

33112_1.png

Napisano

Moj moped porabi "samo" od 5 - 5,5 litra odkar ima nov ra?unalnik in nov program po katerem deluje, prej ni padla poraba pod 7 litrov, pa sem se lahko fural po klancu navzdol brez gasa. Povrh vseha pa je ?e veliko bolj odziven in pri ni?jih vrtljajih ?e kar po?teno vle?e, za kar sem prej moral imeti vsaj 5k+ obratov.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je Symon napisal:

?ip tuning. :D A to je tista magi?na ?katlica, ki si jo dal vmes? Potem ti kon?no pije manj kot ti je star model? :rispekt:

 

?e vednio ve? kot star, cca 0,5 litra. :(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

?e vednio ve? kot star, cca 0,5 litra. :(

 

Sodobna tehnika pa? :P:D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Drek Meriva 1.7 cdti (6 prestav): 6.5 l/100km

poraba visoka

voznja nezna

jebe ga visina

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Jst bom pa tale tank ?ist izklju?u kratke relacije, vozm se sam na ?iht pa nazaj, ostalo pa pa? pedaleram s biciklom, pa ?e fajn mi je :D

Poro?am k spraznem tank, to bo okol 17. avgusta :lol:

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano
  je nisde napisal:

Poro?am k spraznem tank, to bo okol 17. avgusta :lol:

 

16 avgusta. :P:hohoho::hohoho:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Moja prognoza pa?. :lol:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Ta tank sem tudi jaz tankal 100 oktanski omv bencin in ko je na polovici tanka se kar pozna pri manj?i porabi. Imam zaenkrat za kar 20km ve? kilometrov kot pri navadnem bencinu, pa ni samo relacija

Napisano

Ma? pa ti dober in natan?en merilnik za gorivo, da na pol tanka vidi?, da si naredil 20km ve? ?zmeden??zmeden?

33112_1.png

Napisano

?ez 200 km bom videl kolk ?ez 400km bom naredil, zaenkrat mi v 3 polnih tankih ?e ni uspelo ?ez 410

 

Kazalec se vedno premika malo gor in dol in okvirno se da videti razliko v porabi.

Napisano
  je Boss napisal:

Ma? pa ti dober in natan?en merilnik za gorivo, da na pol tanka vidi?, da si naredil 20km ve? ?zmeden??zmeden?

 

?e ti avto veliko pije (okoli 10 litrov) in ima? majhen tank se kar hitro navadi? koliko ti avto pije. ;) Sam pri 100km ?e pribil?no vidim a je pil 10 litrov ali manj. ;) In ve? ali manj se ne u?tejem.
Napisano

Simon, pol ne rab? BC-ja :P Na kok decimalk pa se loh opredeli? "na u?" :blink::D

 

Jz mislm, da je zlo te?ko sam po cagarju govorit kok ti je popiu, sam se vedno zmotm usaj za kake dva litra (pr recmo razdobju celga tanka), sicer pa, loh da ma kdo kak vi?ji dar! :ne vem: :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano
  je Symon napisal:

?e ti avto veliko pije (okoli 10 litrov) in ima? majhen tank se kar hitro navadi? koliko ti avto pije. ;) Sam pri 100km ?e pribil?no vidim a je pil 10 litrov ali manj. ;) In ve? ali manj se ne u?tejem.

 

Jaz lahko pribli?no ocenim ?ele takrat, ko se pri?ge lu?ka za rezervo. Vse ostalo je zgolj ugibanje. Je pa res, da med mojim najmi?jim in najvi?jim povpre?jem je le liter razlike.

33112_1.png

Napisano
  je ReDevil napisal:

Simon, pol ne rab? BC-ja :P Na kok decimalk pa se loh opredeli? "na u?" :blink::D

 

Jz mislm, da je zlo te?ko sam po cagarju govorit kok ti je popiu, sam se vedno zmotm usaj za kake dva litra (pr recmo razdobju celga tanka), sicer pa, loh da ma kdo kak vi?ji dar! :ne vem: :bravo:

 

Opredelim se na pol litra. Vem ali mi bo avto pol preko, blizu 10 ali bli?je 9 litrom. O?itno imam vi?ji dar. :blink::bravo: Mogo?e pa le dobro poznam avto/stil vo?nje in sre?no ugibam koliko mi bo porabil, razlo?i mi, ne razumem tega daru. :P

 

  je Boss napisal:

Jaz lahko pribli?no ocenim ?ele takrat, ko se pri?ge lu?ka za rezervo. Vse ostalo je zgolj ugibanje. Je pa res, da med mojim najmi?jim in najvi?jim povpre?jem je le liter razlike.

 

Ja ampak malo premislite. Predstavljajte si cagar ki gre 5cm levo desno. No in sedaj si predstavlajte, da ta cagar pri enemu ka?e za vsebino 40 litrov, drugemu pa za 80 litrov. In prestavljajte si, da temu z 40 litri avto pije 10 litrov in se mu po 30km ?e cagar ob?utno premakne, medtem ko tistemu z ve?jim tankom pije 7 litrov in se cagar opazno premakne ?ele naprimer po 80km. ;) In potem se ti naslednji? cagar za toliko prestavi ?ele po 40-50km ?e ve?, da bo poraba ni?ja kajne? Ali ko se ti cagar na veliko prestavi ?e po 20km ve?, da bi ti "BC" kazal ve?jo porabo.
Napisano

ahha... hmmm men se cagar prvi? premakne s pozicije F, ko sem prevozil ?e 150km. :o

33112_1.png

Napisano

jz sm se danesz z skuterjem okol fural pa odkril da mam okol mal ?ez 3L/100km porabo :bravo:

If in doubt, flat out... 

Napisano
:jupiii::jupiii: jaz pa sm svojo GTA spravil na celih 8,2 l/100km porabe z lepo vo?no ampak kljub temu do 20 km/h prekora?itve omejitev po AC in pa tam kjer je naselje sramezljiv

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Glede na prej?nja sporo?ila bom verjetno naletel na veliko ?tevilo "nejevernih Toma?ev", a spodaj zapisano povsem dr?i:

s svojo Mazdo 6 CD sem doslej prevozil cca. 73k km in prvih 10k km porabi sem imel IZRA?UNANO porabo 5,5 l/100km, kasneje se je pri?ela umirjati in je sedaj nekje 4,9-5,0 l/100km. Ker se bo zagotovo na?el nekdo, ki bo rekel, da ne znam ra?unati: prevozim cca. 1100 km in tankam okoli 55 l. Do pred kratkim sem vedno tankal na OMV, sedaj je pa Agip naredil benc. postajo v bli?ini mojega kraja in zadnjih 5k km tankam tam. Poraba je takrat ?la dol za 0,1 (na 4,9).

?al BC nikakor ne daje pravilnih podatkov ampak mi ka?e porabo nekje 4,0 - 4,2 l/100km. Resetiram ga vsakokrat, ko tankam.

?e kdo ?e vedno ne verjame, mu lahko poskeniram list (sta ?e dva) na katera pi?em km, razliko km, porabo po BC in izra?unano porabo od vsega za?etka.

Pa ?e to: vozim mehko, upo?tevam (dokaj) omejitve - zelo veliko je v mehki nogi. Kljub temu sem jaz tisti, ki prehitevam ve?, kot sem prehitevan 80:20 (da ne bo mi?ljeno, da sem na cesti "cagav").

6178_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Tudi jaz sem na limitu tistih 4 mm in ni več varna za zimo, je za stran... in sm reku dejmo probat.. isto jo trga po koščkih ja  
    • Od česa je odvisna lastna frekvenca avtomobilskega motorja? MS Copilot: Lastna frekvenca avtomobilskega motorja je odvisna od več dejavnikov, ki vplivajo na vibracije in nihanja motorja: Materiali in konstrukcija – Različni materiali in zasnova motorja določajo njegovo togost in maso, kar vpliva na naravno frekvenco nihanja. Geometrija motorja – Oblika in razporeditev sestavnih delov (blok motorja, glava cilindrov, ročična gred) vplivajo na način, kako vibracije potujejo skozi motor. Vztrajnostna masa – Teža gibljivih delov, kot so bata, ojnice in ročična gred, vpliva na nihanje celotnega sistema. Togost nosilcev – Motor je pritrjen na vozilo preko nosilcev, katerih elastične lastnosti določajo prenos vibracij na karoserijo. Delovna hitrost – Pri različnih vrtljajih motorja se lahko pojavijo resonančni pojavi, kjer frekvenca motorja sovpada z naravno frekvenco, kar poveča vibracije.   Ali ima lahko stvar več lastnih frekvenc? MS Copilot: Da, stvar lahko ima več lastnih frekvenc! Vsak objekt ali sistem ima več načinov nihanja, od katerih ima vsak svojo lastno frekvenco. To je odvisno od oblike, mase, togosti in načina pritrditve ali podpore. Primeri več lastnih frekvenc: Glasbeni instrumenti – Strune na kitari ali violini imajo več resonančnih frekvenc, kar omogoča različne tone. Zgradbe in mostovi – Strukture imajo več načinov nihanja (horizontalno, vertikalno, torzijsko), kar vpliva na odpornost proti potresom. Mehanski sistemi – Avtomobilski motor ima različne lastne frekvence za posamezne komponente, kot so bati, ojnice in okvir motorja. Elektronska vezja – Nihanja v električnih komponentah povzročajo več frekvenc, ki vplivajo na delovanje sistemov. Če frekvenca prisiljenega nihanja sovpada z eno od lastnih frekvenc, lahko pride do resonance, kar lahko povzroči povečane vibracije ali celo poškodbe. To je razlog, zakaj se pri inženiringu in oblikovanju struktur upošteva več lastnih frekvenc, da se preprečijo neželeni učinki.    
    • Danes prestal svojo 1. operacijo v lajfu in sicer dentalne narave, zaenkrat kar OK. Moram pa pohvalit hči, ki je včeraj z ocenami zaključila OŠ in njen rezultat je idealen oz. maksimalen
    • Po zgledu mojih sodelavcev sem tudi sam, prvič v življenju, poizkusil varianto, da zimske zvozim do konca čez poletje - goodyear, 4,5 mm profila. Pa so se sredi julija začele luščit - po površini je cca dober milimeter na debelo začel odpadat profil. Takoj sem dal gor letne.  
    • Ti, sam nadzor pa imamo!   Pravkar so na radiju rekli: - "Poslušate radio Robin."   Kako za vraga vedo, kateri radio poslušam?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.