Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

z mojim prejsnim avtom

bmw 525d sm naredu 1100 km tu nekje

na bcju mi je pisal 7.1l

pa je dost tezji biu pa ga nism sparu in vecinoma mestna voznja

je pa res da ma 75l kesl se mi zdi

ampak vseen 2.5 masina 2002 letnik pa je majn pil k mazda

Na BC ju je pisalo?

 

 

Napisano

Moj rekord prevo?enih km z enim tankom je bil cca 1200km - Fiat bravo 2011 letnik, 1.6 jtd (105KM), kesl je bil mislim da 58L. Res pravi ?parav?ek:) Je pa res, da sem se vozil ve? ali manj avtocesta, po omejitvah:)

Sedaj z Mazdo pa cca 650 - 700 km:) Res pa da ima Mazda 3 samo 51L tank:/

Y.O.L.O. 

Napisano

O4 letnik diesel karavan...koliko litrov?

Moja je isti letnik in gre not to?no 62 litrov.

 

 

Napisano

Moja je isti letnik in gre not to?no 62 litrov.

Pa ti je ratal kdaj vidit teh 62 litrov?

 

Pri prvi generaciji sem uspel najve? 57,5l spravit notri, pri drugi pa samo enkrat ?ez 60 litrov pa ?e takrat sem imel velik cmok v grlu, da ne bo zneslo.

33112_1.png

Napisano

Jst sm mojo spraznim na 30l po potovalnem ra?unalniku in dam notr max 55l oz nism ?e uspel dat ve? :D zna bit res da je okol 60l

 


image.jpeg

 

Napisano

O4 letnik diesel karavan...koliko litrov?

Ja pismo a narisem :D. Prva in druga generacija mazda 6 ima 64l tank (dizl in benz), tretja ima pa 62l ali pa 52l odvisno od modela.

 

post-7623-0-58374300-1525911945_thumb.jpg

Napisano

Pri?el iz Azije in 63 litrov nato?il...pa mi je ?e 80 km kazalo dosega... 7 litrov poraba...

  • 1 mesec kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ni vpletena mazda ampak zanimiv primer:

 

novi Citroen C3 2017 1.2 82KM 3V

na?a Nissan Micra 2010 1.2 80KM 3V

 

torej skorajda identi?na motorja - vedno do metra ista pot (razen opomba), isti ?as v dnevu

 

Micra sam na morje 5,5, z micro nazaj sam zraslo na 5,9

s C3 jaz in star?a ter njuna roba na morje 6,2 nazaj onadva sama 6,6 (opomba Postojna - Vrhnika po stari zaradi guzve)

 

glavna razlika je te?a oba 15 colarke

micra 950kg

C3 1180kg plus dve osebi + prtljaga

 

skupaj cca +400kg razlike

 

bottom line C3 ?e zaradi svoje te?e rabi 1.4 ma?ino garant.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?uj koliko pa pijeta tale dva mlin?ka po mestu??

Nasa micra 6-6,5, citroen tam ene 7.

 

Ne gledamo tega, ker ce bi bi hodil na bus :), je nujno zlo. Zena hodi do zeleznisme potem pa na vlak.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ma gledam nekaj za mojo ?enko, ?e bi menjal M3 1.4 za kak manj?i mlin?ek. Ker trenutno ima porabe 9,5L, je pa res da se vozi v eno smer 3km, pa vmes 1x ugasne, skratka motor nonstop mrzel. Sicer je za take vo?nje mal ?koda avta, ampak otroka vozit pa v slu?bo...

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Nasa micra se pelje 1.5km do vlaka in mazaj.

Micra je res hvalezen avto v vseh pogledih. Samo za take voznje poraba ne more biti merilo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jaz pa pedaliram hcerko vsak dan v vrtec in nazaj...6km ena smer, od tega dva klanca, eden pa je 800m dolg in ima 10%...

poraba 0 :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

jaz pa pedaliram hcerko vsak dan v vrtec in nazaj...6km ena smer, od tega dva klanca, eden pa je 800m dolg in ima 10%...

poraba 0 :)

Prednost zivljenja v mestu :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jaz pa pedaliram hcerko vsak dan v vrtec in nazaj...6km ena smer, od tega dva klanca, eden pa je 800m dolg in ima 10%...

poraba 0 :)

 

Meni pa niti na misel ne pride, da bi otroka s kolesom peljal v vrtec...

 

4,5 km v eno smer, od tega 3 km klanca 12% in 1,2 km klanca 8%

Napisano

Meni pa niti na misel ne pride, da bi otroka s kolesom peljal v vrtec...

 

4,5 km v eno smer, od tega 3 km klanca 12% in 1,2 km klanca 8%

 

prvih parkrat ti bo tezko potem se navadis in se na misel ti ne pride, da bi sel z avtom

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

prvih parkrat ti bo tezko potem se navadis in se na misel ti ne pride, da bi sel z avtom

 

Bom poskusil.

 

Enkrat.

 

Najbr?.

 

Mogo?e...

Napisano

Meni pa niti na misel ne pride, da bi otroka s kolesom peljal v vrtec...

 

4,5 km v eno smer, od tega 3 km klanca 12% in 1,2 km klanca 8%

Elektri?en bicikel.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

REKORD :blink:  MX5 06-1.8l dodal sem v tank aditiv in poraba je bila (pe? ra?unano) 6,7l Ima to res tak vpliv?? Druga?e 7-7,5l brez avtocest lokalne ceste.... vozim normalno (po ravnem po?as, ?ez ovinke hitro :lol:  )

Pa ne ra?unam vsak tank.... sem pa od aprila naredil malo ?ez 6000km (?e upo?tevam slu?bo in DE? ?e kar veliko)

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.