Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

ja no,..tlele si meu sam AC in use skupi n? ustavljanja pa speljevanja,..

 

mogo? zard tega :ne vem:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

Zadn tank sm naredu 7.6 :ljubezen: upam d to ne pomen d se mi voz po?as transformira u golfa SDIja! <_<:hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Jaz sem opazil, da na povpre?no porabo najve? vplivajo gume. Pa ne samo ?irina ampak predvsem model gume oziroma kotalni upor teh gum.

 

sportne gume majo vecji upor pri kotaljenju...to je znano...F1 so pa sploh zmagovalne v tej disciplini

s tem, da sportne gume so poanavadi sirse od tiste nazivne sirine (kao 205 v tvojem primeru)...sem moje prejsnje F1 zmeril in so ble bolj 215 kot pa 205...(ker sem imel takrat majhen ET in F1 gume in je sla poraba na avtocesti- se pravi tam kjer najbolj pride do izraze zracni upor- zelo visoko gor.

 

Meni pa ?e ni ni? jasno,kaj vpliva na porabo. :whatever:

Ko vozim sam,prazen avtek in ?e kar v mejah normale,mi ne rata nikoli pod 7l/100.

Zdej na dopustu pa poln avto do daske,cela familja not,pi?it po avtocesti konstantno nad 150 pa ti pije 6l pa nekaj drobi?a.

Buooo,ni? jasno. :whatever:

 

men tud ni jasno kako ti je to ratalo? s takim tempom meni ne pride pod 7.5

pa tud po italijanskih avtovestah sem peljal (da se izkljucuje moznost manjsega koeficienta trenja asfalta)...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Meni pa ?e ni ni? jasno,kaj vpliva na porabo. :whatever:

Ko vozim sam,prazen avtek in ?e kar v mejah normale,mi ne rata nikoli pod 7l/100.

Zdej na dopustu pa poln avto do daske,cela familja not,pi?it po avtocesti konstantno nad 150 pa ti pije 6l pa nekaj drobi?a.

Buooo,ni? jasno. :whatever:

 

Tole je tudi zame misterija, ker nad 150km/h je pri meni trenutna poraba kar globoko nad 7litrov/100km. A si slu?ajno pred sabo imel kak?nega divjak, ki ti je nudil zaveterje? :huh:

33112_1.png

Napisano

Hmm, ?e se ne motim mata oba (boss, labi) "ta?vohno" dizelko, alex pa "tamo?no"..........a je mo?no da se tuki poka?e tistih nekaj ve? konji?kov!?

 

Meni se zdi tale razlaga kar smiselna :ne vem:

Napisano

Po tovarni?kih podatkih je poraba pri obeh motorjih popolnoma enaka. Ima pa Alex kve?emu minus saj ima kravavan, ki ima vi?jo porabo tako od petvratne in sploh od labijeve ?tirivratne ?estke.

33112_1.png

Napisano

mogoce je neka italijanska sverc finta na benz pumpah, da stevec za gorivo laze...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

mogo?e je mel pa ugoden veter k mu je pihu v "hrbet" :hohoho:

 

Ja,veter je pa res kar orenk pihal.Kaj pa ?e je res? :hohoho:

 

mogoce je neka italijanska sverc finta na benz pumpah, da stevec za gorivo laze...

 

Nap,ne bo dr?alo...sem prvi tank tankal pri nas.Upam,da na?i ne la?ejo.

Sem pa opazil(al se mi je samo zdelo),da je z Agipovim dieslom kao malo bolj vleklo.

Al pa mogo?e ne? :whatever:

 

V glavnem,tolko mi je res pilo(mogo?e so "krive"Pirellijeve zlizane 6000-ke)?

 

 

Napisano

mogo?e si imel pa tisti dan obrvi bolj po?esane in/ali ?ena je imela bolj aerodinami?no ?minko

:hohoho:

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

se strinjam s tabo!!! :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

lol :D pa kaj ma veze, liter gor dol :) :) :)

 

Sej se strinjam,nisem jaz tak fanatik okoli te porabe.Va?no je,da gre,kadar rabi.

Sem imel tudi jaz po?re?ne benzinarje in to zdej mi je ?ivi smeh od porabe. ;)

Tudi,?e bi pil 8 l/100.

 

mogo?e si imel pa tisti dan obrvi bolj po?esane in/ali ?ena je imela bolj aerodinami?no ?minko

:hohoho:

 

Kaj pa,?e so krivi novi pragovi,katere sva montirala not pri vratih skupaj z komarjem? :whatever:

?e je zato manj?i upor? :hohoho:

 

 

Napisano

Pa sem le najdu eno tako Mazdo 5 k moja.

To o remaining in o povpre?ni porabi dr?i. Tud men ka?e da kur 6,2 pa mi 7,5 al pa ?e mal ve?. To sem stestiral z mnogo tanki pa tudi, da sem v ?usu skuru tank in isto povpre?na ne dela. To so mi z lahkoto potrdili na servisu. Tko pa? je.

Ima? pa res ne?no nogo. Jaz ne pridem pod 7,5l razen v ekstremih 2 krat na leto.

Nekaj so govorili o novem firmware-u pa v manj?i porabi, to pa je treba ?e preveriti.

 

LP

 

Meni so ?e upgrade-ali pa je poraba ?e ista, okoli 7 litrov. Kiks potovalnega ra?unalnika za liter in pol?e pre?ivim. Mene moti to, da se Remaining kilometri proti koncu tanka tako hitro ni?ajo, ima? ?e 200km, vozi? zelo lepo in naredi? 100km in ima? samo ?e 40 km, potem grem tankat in ne gre noter ve? kot 50 litrov, tank pa naj bi dr?al 60 litrov.

 

To mi je zelo mote?e, ker od slovenske meje do Dalmacije in nazaj, ali pa do Beograda in nazaj ne pridem z enim tankom ker no?em riskirat da mi zmanjka nafte, ker pri dizlih je problem ?e ti noter potegne zrak in svijarijo.

 

Sicer je avto?ek super, motor gre za svoje konje odli?no in je res tih, podvozje fino, le tega bedastega ra?unalnika pa ne razumem kako da japon?ki ne morejo po?timat, tudi to bi se s softwareom dalo re?it, ali pa je to marketing fora, da vsak ki gre na testno vo?njo preveri porabo in ne vidi dejanske?

Napisano

Fantje, pa kaj kupujete poleg avta, stvari, s katerimi imate potem te?ave ?

 

Jaz prisegam na klasiko kazalac + lu?ka me ?e nista nikoli pustila na cesti, enostavno ko lu?ka posveti, grem tanka in zdravo. Za kar za te "potovalne" ra?unalnike ne morem re?i, ker sem se 3X skoraj na?ajbal ravno zarad tega, ker sem gledal nanj in ne na kazalec.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Fantje, pa kaj kupujete poleg avta, stvari, s katerimi imate potem te?ave ?

 

Jaz prisegam na klasiko kazalac + lu?ka me ?e nista nikoli pustila na cesti, enostavno ko lu?ka posveti, grem tanka in zdravo. Za kar za te "potovalne" ra?unalnike ne morem re?i, ker sem se 3X skoraj na?ajbal ravno zarad tega, ker sem gledal nanj in ne na kazalec.

 

 

?e pa pride v paketku? :ne vem:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

?e pa pride v paketku? :ne vem:

 

Ne gleda? na to ampak kazalac, samo za ?enske ki ste ?e v osnovi, firb?ne kot 100 hudi?ev, pa? to ne gra, ker je treba skoz neki brskat. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

sej ne gledam niti se ne zana?am na to,..js sm tko al tko nejbl sre?na k je poln tank,..tko da grem tankat k pride do zadnje ?rtice in sploh ne ?akam da lu?ka posvet :harhar:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

sej ne gledam niti se ne zana?am na to,..js sm tko al tko nejbl sre?na k je poln tank,..tko da grem tankat k pride do zadnje ?rtice in sploh ne ?akam da lu?ka posvet :harhar:

 

Pridna :ljubezen: .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

jaz sem mel zastavo 128 (limuzina :) ) in se mi je pokvaril kazalc za gorivo...od takrat naprej vedno resetiram stevc za kilomtere in gledam tudi kilometre...ziher je ziher

ni vsaka drzava albanija kjer mas benz pumpe na vsakih 10m

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

jaz sem mel zastavo 128 (limuzina :) ) in se mi je pokvaril kazalc za gorivo...od takrat naprej vedno resetiram stevc za kilomtere in gledam tudi kilometre...ziher je ziher

ni vsaka drzava albanija kjer mas benz pumpe na vsakih 10m

 

To z ?tevcem delam na mopedu, samo tam imam rezervo, samo obrnem pipo in teram dalje, tako kot je imel APN 6, to je zakon, tanovi imajo lu?ke, ki pa so slabo vidne ob mo?nem soncu in sem bil pri?a ko je kolega "obstal" suh kot poper. :(

 

ali pa Poljska in ?e?ka :D

 

In slovenija, si pozabu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz bi rad enkrat tankal 55 litrov v 60 litrski tank pa mi nad 52 ?e ni uspelo, zakaj je potem taka specifikacija ?e je zadeva neuporabna? In v?asih ima? v tujini pumpo ?ele ?ez na primer 60 kilometrov, potovalni ra?unalnik ka?e ?e 130km kar je ?e skoraj 40km da se lu?ka pri?ge, pa komaj pride? do pumpe oz. si brez potrebe nervozen, ker potem ko tanka? je ?e 10 litrov goriva noter, kar pomeni da bi se teoreti?no lahko peljal ?e precej ve? kot 100km. Pa ko se vra?a? iz juga no?e? ravno na INA pumpi tankat... nikol ne ve?

Napisano

ja pa tanka? na nenajljub?i pumpi lih tok da pride? do take keri zaupa? a n,..ni ti treba lih polno natankat :ne vem:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

Jah eni imamo "sre?o" in tankamo v 70 litrski tank, malo manj kot 76 litrov.

:blink:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Aja...ko boš kupoval čistilno peno,ne pozabi vzeti še slamico!   Jaz kupujem tukaj...ni najceneje,je pa profi roba...pa še blizu mi je.... EMPOR d.o.o. – Hladilni sistemi WWW.EMPOR.SI OGLEJTE SI NAŠ KATALOG IZDELKOV Na katalog NOVI IN AKTUALNI IZDELKI Preberi več POKLIČITE NA: +386 1...  
    • Če smo že pri CX-30 ta teden  
    • Nič posebnega ni-le zamašen odtok je. Da boš razumel-ta čepek na levi strani-to je alternativni priklop za cev odvoda kondenza. enak je na desni strani,kjer je serijsko priključena cev za odvod kondenza. Po vsej verjetnosti je problem del,kjer je cev priklopljena. To spodnjo banjico se da na levi (malce porukaj) sneti (na desni se bo še zmeraj držala za  cev odvoda kondensa (glej slike,ki sem jih že objavljal). Pazi na desni strani,kjer je en "ozek plastični U-profil" speljan z zgornje/zadnje banjice...tukaj se čisto enostavno "sname" in na koncu "dol visi. No in tako dobiš dostop do banjice-ta je 100% umazana...nabrala se je usedlina...mogoče tudi malo plesni ipd...pogosto je rdeče barve...,ki se je,ko ste šli na dopust posušila. Ko ste spet prižgali klimo,se je "napila",odluščila,in ker je bilo več kondenza,jo je počasi odplaknilo proti odprtini odtoka kondenza na desni strani banjice (klima oz banjica klime mora biti malce nagnjena k odtoku!!!)....no in tam je ta usedlina (je taka nalce sluzasta) zamašila odtočno luknjo. Stvar se da lepo očistiti z krtačkami na pleteni žici (fajn je,da preveriš fi odtoka,in kupiš kaj primernega). Obvezno čistilno peno za klime (ne dezinfikacijsko sredstvo-to je za na koncu,da dezinficiraš)...lepo pošpricaš...celo banjico (ne pozabi zadnjo/zgornjo banjico),po potrebi z mehko ščetko "pomagaš" itd.....boš že videl,kje je treba. Če pa si že tako daleč,in če je umazan tudi prostor ventilatorja in ventilator,boš moral sneti le tega. Na desni je v vetrnicah luknja (ena lopatica manjka) tam je dostop do fiksirnega vijaka za os motorja,na katerega je ventilator nataknjen. na tem delu je na vetrnici ventilatorja elasomerni vložek,tako da lahko valjasto vetrnico snameš in kasneje tudi nazaj natakneš "pod kotom"...malce se moraš potruditi,pa gre. Da pa sploh prideš zraven ventilatorja,pa moraš odviti vijake na levi in desni strani,kateri držijo cel paket kondenzatorskih lamel. malce  na levi porukaš,in za nekaj cm privzdigneš...pazi,ker vsa ta konstrukcija drži tudi gumasti ležaj ventilatorja na levi strani. V tem gumastem ležaju je sintran obroč drsnega ležaja...po potrebi namaži. Fajn je očistiti in dezinficirati vse...glej slike,ki sem jih že objavljal....zelooooo se potrudi z valjasto vetrnico ventilatorja...veliko pene in tople vode...najboljše z "štrajfiksom" (pazi,da ne izgubiš vijaka za os motorja!!!),in kasneje še na roko v banji...res se potrudi-ne bo ti žal! Lahko na koncu z špricko splakneš lamele,a ni potrebno-se bo z kondenzom splaknilo. Na koncu orng dezinficirati in naj klima "laufa".   Še nasvet za peno-pred nanosom pretresi,ker le tako se bo tekočina ob stiku takoj penila...če en čas stoji,se noče!!! Fajn je,da kupiš dve peni,da ti ne zmanjka...dezinfikatorja pa ne rabiš več kot eno dozo. Poglej,kako sem zaščitil...in odvod v kanto itd...bo že😅   V bistvu je le "šlo čez"...voda pa najde svojo pot....skratka očisti in bo KO.   Sem vedel,kaj bo😄...nisem brez veze slike objavljal....
    • @skritikrt prosil bi za mnenje, glede na to da si "profi" serviser klima naprav :).....zdaj po 14 dneh dopusta, ko je bila bajta bolj kot ne zaprta, sem včeraj prižgal normalno klimo in mi je spodaj po nekih 3h delovanja (ker me ni bilo doma sem dal na 21st, torej je delalo malo bolj na hard) začelo v spodnji enoti kapljati iz tistega notranjega "zbiralnika" in je voda kapljala preko kanalčka....sem ugasnil, danes dopoldne sem razdrl do te faze, da sem pobral plastiko dol, tem odstranil čep pri zbiralniku, tako da sem vso odvečno vodo odtočil. 1. ko sem prižgal in spodaj podstavil lavor, da vidim kako bo delovalo, mi je v spodnji enoti vse delovalo ok, tudi voda je lepo kapljala pri odtoku kjer sem odstranil čep, kar bi razumel, da je spodnja enota ok 2. ko sem isto naredil v zgodnji enoti sem opazil, da je bilo v zbiralniku bistveno manj vode (recimo mogoče 10% kot v spodnji). Enako ko sem prižgal sem spremljal in voda skoraj ni kapljala preko čepa, mogoče ena kapljica na minuto  3. ko sem spremljal nekaj časa, sem na stropu opazil mokroto, sedaj pa  - ali mi zgornja enota kje pušča, kar mi je sicer skrajno čudno, ker kot rečeno pred dopustom je vse delovalo BP in mi je ta voda že takoj prvi dan iz zgornje tekla mimo kanala in je sedaj prebilo gibs plošče (kolega pravi, da se mi je v bajti ko me ni bilo doma nabrala vlaga, ker sem imel zaprto hišo, deževno vreme in očitno preveč vlage vleče klima in ne more odvodnjavati vsega skupaj - da je imel enako pri sebi in se je potem po nekaj časa uredilo - v kar malo dvomim) - čudno mi je pa da bi mi zgornja enota kar na enkrat začela puščati, ker kot rečeno pred 14.dnevi je celo poletje delovalo vse ok 4. vem da se da še bolj razdreti, ampak ali je to sploh smiselno in ali bom lahko s tem videl, če recimo pri zgornji enoti teče kaj mimo odvodnjavanja (ne bi rad nekaj razdiral, da potem ne bom znal sestaviti nazaj) 5. zdaj ko laufa samo ventilator je logično vse ok, ni sploh nič odvodnjavanja 6. če ne drugače bom seveda naročil servis, da zadevo uredijo majstri, ki se s tem ukvarjajo   Predvsem me zanima tvoje mnenje glede tč.4 ali se splača še kaj bolj razdreti, da bom morebiti našel odvodnjavanje in če se je mogoče tam kaj staknilo, ker očitno mi nekje zgoraj teče mimo in potem direkt na gibs plate....(ali bi za to moral dejansko odklopiti celotno enoto in jo sneti s stene ter preveriti (lahko da je fuč tudi kakšen navoj na cevi in mi tam zamaka?, namesto da teče v cev?).   Hvala.    
    • Luksuz. Pri nam je trenutno 36°C. 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.