Skoči na vsebino

Poraba!


andrazzz

Priporočeno sporočilo

V bistvu vozim v 5 prestavi 60km/h po ?tevcu. Realno po GPS-ju je to 55-56km/h (Ok, mal sem nad omejitvijo sramezljiv ) in to je na u? tam nekje 1.200 obratov. ?e vozi? enakomerno je ?ist v redu, samo ko je konec naselja pa obvezno prestavo dol pa pospe?it na 90km/h.

 

Jaz sem pa danes preizkusil in ugotovil,da imam pri 55 km/uro v peti brzini okoli 1100 obratov in nikakor ne morem vozit z takimi obrati... :ne vem:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmmm ?udno... men motor prav lepo brunda :P je pa res, da pospe?evat ne more? normalno ampak v naselju je tako al tako treba vozit enakomerno.

 

A ti motor cuka al je kaj drugega narobe?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmmm ?udno... men motor prav lepo brunda :P je pa res, da pospe?evat ne more? normalno ampak v naselju je tako al tako treba vozit enakomerno.

 

A ti motor cuka al je kaj drugega narobe?

 

Ne da mi cuka,ampak mi ne vle?e,kot si sam napisal.?e mora? pospe?it,se ne zgane zlepa(do 2000 obratov).

Zato raje vozim v 4 brzini pri 1500 obr./min.Mi bolj ustreza pa tudi poraba ni ni? ve?ja. :D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To, da ne vle?e je logi?no saj navora tam spodaj ni. ?e rabi? mo?no pospe?it na koncu naselja pa itak prestavo dol pa gasa in ?e letimo. :bravo:

 

Hmmm, glede porabe pa ne vem, a nisi ti eden tistih, ki nekako komaj kdaj pridejo pod 7 litrov na 100km ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No da se pohvalim. 1100 km do Budimpe?te in nazaj. Poraba do tja je bila 6,8 nazaj pa 6,2 l/100km. :bravo: Fabia 1,4 ga rula pa za karavanarco in le 75 konjev ?e celo dobro potegne (po ravnini do 180 km/h) :blink:

?e bi ?el s svojim bi me pri?lo najmanj 8 litrov pa okvaro hrbtenice. :hohoho:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To, da ne vle?e je logi?no saj navora tam spodaj ni. ?e rabi? mo?no pospe?it na koncu naselja pa itak prestavo dol pa gasa in ?e letimo. :bravo:

 

Hmmm, glede porabe pa ne vem, a nisi ti eden tistih, ki nekako komaj kdaj pridejo pod 7 litrov na 100km ;)

 

He,he,pridem pridem-v?asih,ko gremo kam na dolgo pot.Takrat mi pije tudi "neverjetnih" 6,4l/100. :aaaaa:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

He,he,pridem pridem-v?asih,ko gremo kam na dolgo pot.Takrat mi pije tudi "neverjetnih" 6,4l/100. :aaaaa:

 

 

Samo vi pa ste vsi po vrsti eni ?udodelci - jest moje ne spravim pod 7,5 pa da ?e tako lepo vozim in ne stiskam gasa po nepotrebnem... :(

5578_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes me je impresionirala BGF 1.6i 16v, poraba pri sicer res ekonomi?ni vo?nji (ni sicer blo relacije, ampak samo obrati tam do 4.000) - 6.54! :ljubezen::rozico:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Par dni se s total raz?telanim Hro??em vozm (1200 J), poraba nora, tko od oka usaj 15l! :danzoman::blink::P

 

?e rabi? ohranjen VW 1300 motor z malo prevo?enimi km, se javi. Dobi? ga za toliko, kolikor ta raz?telani porabi na 2100km. :cheers:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ?e poraba mojga motorja - Kawasaki ZZR 600 - bolj turisti?na vo?nja - no ja zelo turisti?na!!!

Poraba.com

 

Mater men je prej CBR-ka 600f l.95, porbila od 4,5 do 6 litrov, zdej pa isti motor samo letnik 2002, pa je minimum 5,1, max pa 7 ?zmeden? litrov. Pa stara ma ?e vplinja?e, nova pa elektronski vbrizg, sicer sem se ?e pozanimal in mi vsi pravijo da je normalno. :(

 

Pa ?e en orientacijski podatek, prej 100 konjev in 217 kilogramov, sedaj pa 110 konjev in 170 kilogramov, kje je tukaj logika ? :huh:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mater men je prej CBR-ka 600f l.95, porbila od 4,5 do 6 litrov, zdej pa isti motor samo letnik 2002, pa je minimum 5,1, max pa 7 ?zmeden? litrov. Pa stara ma ?e vplinja?e, nova pa elektronski vbrizg, sicer sem se ?e pozanimal in mi vsi pravijo da je normalno. :(

 

Pa ?e en orientacijski podatek, prej 100 konjev in 217 kilogramov, sedaj pa 110 konjev in 170 kilogramov, kje je tukaj logika ? :huh:

 

 

Al pa si se ti men mal poredu!!..........................Si se vpra?al? :hohoho::hohoho:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Al pa si se ti men mal poredu!!..........................Si se vpra?al? :hohoho::hohoho:

 

Nisem sramezljiv (ok kak gram ali dva) ?e moped je shuj?al za skor 50 kil, poraba pa je konstantno ve?ja kot pri starem. ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alex povej raj? po pravici........tvoj model je malo starej?i in ?e malo raz?telan, zato taka poraba :P:hohoho:

 

Nop...novo in precej zasoljeno. :P Ravno danes sem naro?il nov sede?,ker je mi je stari pretrd(preve? tekmovalen).Vzel sem si Selle Italia C2 gel flow-res dober sede?ek. :bravo:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.