Skoči na vsebino

Poraba!


andrazzz

Priporočeno sporočilo

Jaz svoje pod 8L povpre?ne porabe ne spravim. Niti ne bom posku?al, ker sem pred nakupom v obzir vzel, da naj bi bila poraba okrog 9L/100 z mojo nogo in me je presenetila z 8 litri. ?e bi ?elel ?parati bi obdr?al Passata 2.0 TDI (6L/100) ali pa kupil kak?en manj?i dizelski ropotalnik in se trudil z porabo blizu 5 litrov ali manj....sigurno si dizla ne bom lastil v prihodnosti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz svoje pod 8L povpre?ne porabe ne spravim. Niti ne bom posku?al, ker sem pred nakupom v obzir vzel, da naj bi bila poraba okrog 9L/100 z mojo nogo in me je presenetila z 8 litri. ?e bi ?elel ?parati bi obdr?al Passata 2.0 TDI (6L/100) ali pa kupil kak?en manj?i dizelski ropotalnik in se trudil z porabo blizu 5 litrov ali manj....sigurno si dizla ne bom lastil v prihodnosti.

 

:bravo::bravo: to je beseda

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nov mejnik v moji avto zgodovini

prisel sem do dusseldorfa brez da bi tankal vmes...pa se nekaj goriva :notworth:

 

?e mal, pa bo? tok var?en, da ti bo "?upca" za?ela nazaj noter te?t in se koli?ina pove?evat, kakor olje v motorju (DPF pa to)! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nov mejnik v moji avto zgodovini

prisel sem do dusseldorfa brez da bi tankal vmes...pa se nekaj goriva :notworth:

 

kolk km

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

OK, jest tega mojga avta ne zastopim ve?... :)

V tork sem CEL tank skuril na avtocesti s tempomatom na?timanim na 130 maximalno, vmes sm velik del prevozil med 80 in 100, ker imajo Avstrijci zaprt en kup cest. Pa ?e brez klime. Skupna poraba torej je bila 6,81l/100. OK, si re?em, bolj? je, kokr 7,5 pa ve?, samo pri?akoval sm ?e mal manj. Grem tankat, resetiram odo metre, pogledam na bc in predviden range 970km. In glede na to, da se spet vozim po LJ, ?e kr trdi isto... :P

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

OK, jest tega mojga avta ne zastopim ve?... :)

V tork sem CEL tank skuril na avtocesti s tempomatom na?timanim na 130 maximalno, vmes sm velik del prevozil med 80 in 100, ker imajo Avstrijci zaprt en kup cest. Pa ?e brez klime. Skupna poraba torej je bila 6,81l/100. OK, si re?em, bolj? je, kokr 7,5 pa ve?, samo pri?akoval sm ?e mal manj. Grem tankat, resetiram odo metre, pogledam na bc in predviden range 970km. In glede na to, da se spet vozim po LJ, ?e kr trdi isto... :P

 

A ve?,da BC rad la?e-ve?inoma na dol?Meni sicer malo na gor a to?en ni.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nov info za vas - iznajdel sem kako -5,-10 in ostale nastavitve OSTANEJO v ra?unalniku

 

in sicer ko s pritiskom tipke INFO izberete vrednost, na primer -10 pritisnite clock 1x da se poka?e ura in nato ti?ite INFO da zapiska - minute se bodo pa? resetirale. vzami kontakt in klju?e ven.

 

S tem bo vedno ko boste ?li v test na poziciji 50 vrednost -10 in ne 0.

:bravo:

 

in seveda na CD143 bo napaka chk engine in TCS = koda je wehicle speed senzor, ker smo ga ro?no 'zje***' jaz z readerjem enostavno zbri?em (in preberem opis) napako.

 

sedaj pa samo pogruntat kam dati vrednost za ?eljeno spremembo, ?e vedno imam ob?utek da je treba dati +10 da se pove?a distance in s tem manj?a poraba na BCju.

 

Ker imam pred seboj 1500km v naslednjem tednu se bom igral :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

U?eri mi je majstr Simon priklopil Mazdojklo na tester, da vidmo kaj izpi?e ob tisti rumeni "?ek enđin" lu?ki vklopljeni, no in izpi?e da so te?ave z merilcem pretoka zraka oz. "Luftmesser" oz. "Air flow meter". Domnevam, da imam tudi iz tega razloga tako visoko porabo, zmogljivosti vozila pa tudi ne morejo biti ravno izbolj?ane zaradi te motnje! <_<:P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

U?eri mi je majstr Simon priklopil Mazdojklo na tester, da vidmo kaj izpi?e ob tisti rumeni "?ek enđin" lu?ki vklopljeni, no in izpi?e da so te?ave z merilcem pretoka zraka oz. "Luftmesser" oz. "Air flow meter". Domnevam, da imam tudi iz tega razloga tako visoko porabo, zmogljivosti vozila pa tudi ne morejo biti ravno izbolj?ane zaradi te motnje! <_<:P

 

?e je to pol pa ni kriv plin :danzoman:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja poraba zadnjih 1.000 km : 10,0 litra. M6 krava - van, 120 KM dizl, za tiste k me ne poznajo :bravo:

 

Relacija: Litija-Bogen?perk-Bi?-Novo mesto-Metlika-Bosiljevo-Primo?ten-10 dni mestne drkarije 100km-nazaj po isti poti. Tempomat na 145 km/h na prazni AC, dobesedno skoz ista hitrost. dodatna oprema: 2x bicikel 1x ozka truga, 2 odrasla in 2 pam?a. Za moj okus je to ene 4 litre preve?, realno pa vsaj 2 preve?.

 

:)

 

Bemti japonca :vskalo: Ampak se ne sekiram. Zdej se sam ?e re?im. Pomagat se itak ne da. Edin ?e za?nem vozit za romunskimi kamionarji v zavetrju. Pa ?e takrat bo zaradi pregrevanja verjetno ?rl 8. Sarkazem off.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e malo pazim z nogo in vozim po omejitvah mi ?re cca 9-9,3 plina, ?e jo pa vozim 150 in ve? po AC , potem pa liter ve?! Prera?unano v dizel: poceni he he

 

Ugotovitev: plin je najcenej?i :)

 

Ja in ne, se pravi ?e ti ?re npr. 10 litrov, to znese nekih 7,6 ? na 100 prevo?enih km, se pravi nekje isto kot ?e nekomu pije neki preko 6 litrov (ne vem to?no kok je liter nafte, verjamem da je nekje okrog 1,2?).

 

Potem je treba ?e upo?tevati, da nam ve?ini LPG ?oferjem izpije ?e par litrov benza (na mesec recimo), oz. pri meni odvisno od zunanje temp., ker mi pre?alta na LPG pri ogretosti na 45C. Se prav tle je spet neki (morda zanemarljivega stro?ka). Vsekakor je velika prednost, da ti npr. pri tem tvojem 1.8 (ali pa mojem 2.3) ne more krepnit turbina, kot se ti lahko zgodi v primeru tistega motorja ki ?re cca. 6 litrov, ampak to je ?e druga zgodba.

 

V prid dizla pa vsekakor lahko povem, da vo?nja s 120KM "Traktorjem" nikakor ni tako zaspana kot z 1.8 16v benz motorjem s 120KM! :jupiii:

 

Zaklju?ek: kar je komu ljub?e, ker pri 10 litrih na 100 prevo?enih si nekje "poravnan" z dizela?i, no ne tistimi, ki jim nekaterim ?re okrog 8 ali ?ez litrov, ker to potem ni ve? dizel, pa? pa Po?iralnik (kra?ki pojav). <_<:D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Probal z normalno AC vo?njo nekje med 100-130km/h po ?tevcu. Sem dal BC na nulo takoj, ko se je nehala regeneracija in po 150 pevo?enih kilometrih je poraba 4,6l/100km ( ne ni napaka B) ). Ko pa se bo spro?ila regeneracija bom pa spet nazaj na ?estih litrih :(

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da ne na?enjam nove teme, bi kar tu prilepil eno vpra?anje. Praviloma se mo?ki spoznamo na avtomobile, ?enske pa pa? ne. In ko mi ?ena postavi kak?no vpra?anje, na katerega ne vem odgovora... ... ... ... trpi moj mo?ki ponos :hudicek: . Zato hitro en odgovor za mojo ?eno:

 

Pred desetimi leti so "pri?li v modo" veliki pokrovi okoli cevi za to?enje goriva, ki naj bi lovili hlape, ki se spro??ajo pri to?enju goriva in tako pove?evali varnost, varovali okolje,... ... ... Zdaj pa teh pokrovov (v obliki gume s premerom 15 cm okoli cevi za to?enje goriva) ni ve?. Zakaj?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da ne na?enjam nove teme, bi kar tu prilepil eno vpra?anje. Praviloma se mo?ki spoznamo na avtomobile, ?enske pa pa? ne. In ko mi ?ena postavi kak?no vpra?anje, na katerega ne vem odgovora... ... ... ... trpi moj mo?ki ponos :hudicek: . Zato hitro en odgovor za mojo ?eno:

 

Pred desetimi leti so "pri?li v modo" veliki pokrovi okoli cevi za to?enje goriva, ki naj bi lovili hlape, ki se spro??ajo pri to?enju goriva in tako pove?evali varnost, varovali okolje,... ... ... Zdaj pa teh pokrovov (v obliki gume s premerom 15 cm okoli cevi za to?enje goriva) ni ve?. Zakaj?

 

?e se prav spomnem je ?lo zta dvojno cev. Notranja je to?ila gorivo zunanja pa odsesavala zrak iz tanka. Vse skup ni delovalo dobro, se je zatikalo in skoz ven metalo zato so ukinli. Lahko pa da se motim. Z drugimi besedami - za na?e naftne mogotce - preve? stro?ka za ni? profita.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da ne na?enjam nove teme, bi kar tu prilepil eno vpra?anje. Praviloma se mo?ki spoznamo na avtomobile, ?enske pa pa? ne. In ko mi ?ena postavi kak?no vpra?anje, na katerega ne vem odgovora... ... ... ... trpi moj mo?ki ponos :hudicek: . Zato hitro en odgovor za mojo ?eno:

 

Pred desetimi leti so "pri?li v modo" veliki pokrovi okoli cevi za to?enje goriva, ki naj bi lovili hlape, ki se spro??ajo pri to?enju goriva in tako pove?evali varnost, varovali okolje,... ... ... Zdaj pa teh pokrovov (v obliki gume s premerom 15 cm okoli cevi za to?enje goriva) ni ve?. Zakaj?

 

rec zarad recesije pa bo razumela takoj :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najve?ji problem je bil v tem, da cevi za tankanje niso bile v vseh avtomobilih enake in se nekako ni dalo neke univerzalen gumice gor nataknt, da bi pasala na vse tanke.

 

Nekje je bila cev preve? ven in ni bilo efekta, drugje nisi mogel dobvolj globoko zarint cev notr, pa spet pri tretjem je ni zatesnilo cele luknje itd.

 

V glavnem so ugotovili, da je vse skupaj en bla?ev ?egn in prakti?no nobenega prihranka samo dodatna jeba pri tankanju.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kamnik - Banja Luka in nazaj, ter z nekaj lokalne vo?nje, par uric je na mestu laufal (muzika sekala na povhn na havba party-ju), potem pa jasno cel cajt konkretno pri?gana klima in pa vo?nja nekaj malega nad omejitvami, povpre?na poraba 11,6! <_<

 

Tale ?rn zmaj je ?ejen k zmaj, ampak drugo kot LPG mu ne dam zapit (cena v BIH za liter 1,02Marke, torej cca. 51 ? Centov)! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

O?itno mi BC la?e ko svinja (je pa res da je dost te?ko to?no izra?unat kok po?re LPG-ja, pa zraven jasno ?e nekaj benza da za?tarta). <_<

 

Ro?no ra?unano mi je ?rla komaj okrog 9 litrov, govorim za zadnjih 620 prevo?enih, kar ni slabo. BC pa ka?e take cifre da glava pe?e. Verjetno ga mede, ker je bolj kot ne na benz programiran, ali pa to nima veze, sanja se mi ne! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....
    • Da ne omenjamo lastnikov Škodilakov.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.