Skoči na vsebino

Poraba!


andrazzz

Priporočeno sporočilo

?e neki me zanima, kaj se same porabe ti?e...

 

tisti, ki spremljate porabo z raznimi programi na mobitelih, ali vam pride do velikega odstopanja glede na potovalni ra?unalnik? meni recimo sedaj pri letnih 17 col. gumah ka?e 4,5 l/100 km (za vsak tank resetiram), a ko vna?am podatke v program (GarageOnNet), mi prera?una, da porabim 5,3 l/100 km...

 

pa ?e, ali ko tankate, nehate tankat takoj, ko prvi? ven vr?e (tako jaz po?nem) ali tankate do fula - pa? dokler gre, gre? :D mogo?e pa? dost na random vn vr?e zati? in mi zarad tega prihaja do odstopanj... ne vem no. prosim za va?a mnenja.

 

hvala. :)

 

 

Jaz vedno tankam, ko se pri?ge lu?ka takoj in to  do fula in ne do takrat, ko prvi? izklopi. Sem ?e ugotovil, da je to vedno 54 litrov (+/-) 2 dc.Tako ne more? falit in je najbolj to?no ( in ne razne aplikacije in ne BC). ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Trenutno vozim potniskega VW T5 2.5 TDI, vecino casa s polno populacijo in avtocesta, okrog 120kmh in do 140 najvec, pa ne morem verjet da je bil zejen povprecno le 7.8 na 100km. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Trenutno vozim potniskega VW T5 2.5 TDI, vecino casa s polno populacijo in avtocesta, okrog 120kmh in do 140 najvec, pa ne morem verjet da je bil zejen povprecno le 7.8 na 100km. :)

 

Tisti, ki mislijo, da bom zdaj nekaj napisal, naj nikar ne mislijo, ampak naj dobro vedo, da Zmaj ve, kaj bi jaz zdaj rad napisal, zato ni potrebe, da to res napi?em...

 

:P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tisti, ki mislijo, da bom zdaj nekaj napisal, naj nikar ne mislijo, ampak naj dobro vedo, da Zmaj ve, kaj bi jaz zdaj rad napisal, zato ni potrebe, da to res napi?em...

 

:P

Skeniranje glave in branje misli; matrwola bo treba prodati to po?re?nost hribovske drvarnice in kupit das auto in TDI! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Pri temperaturi 15 ?C je gostota zraka pribli?no 1,225 kg/m3 , gostota vode je pa tam jurja na kubik. Hidroupor pri vo?nji v de?ju zato predstavlja pomemben faktor.

 

Ampak ne vozi? skozi vodo. Gostota oziroma upor predstavlja samo koli?ina kapljic, ki so v zraku oz. v katere zadane avto...

 

Mogo?e malo kompliciramo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri temperaturi 15 ?C je gostota zraka pribli?no 1,225 kg/m3 , gostota vode je pa tam jurja na kubik. Hidroupor pri vo?nji v de?ju zato predstavlja pomemben faktor.

Bolj verjetna sta dva scenarija, ki vplivata na porabo v de?ju.

 

?e je de?ja malo in samo vla?i cesto brez, da bi se na njej stala vode zna biti poraba celo ni?ja saj gre za manj?i upor pri stiku gume in asfalta - posledi?no manj?a poraba.

 

?e je de?ja veliko pa na porabo zelo negativno predvsem voda na cesti, ki jo mora guma odriniti.

Drugi vpliv je tista voda, ki jo kolesa me?ejo v zrak. Vsaki kapljici je treba dati kineti?no energijo, da jo vr?e z neko hitrostjo v zrak - vsa ta energija mora priti od nekod in to je iz goriva avtomobila.

Tretji vpliv, ki je za moje pojme ?e najmanj?i, pa s same padajo?e kapljice de?ja, ki udarjajo v avto. Energija teh je zaradi manj?e skupne mase verjetno vpliva bistveno manj kot pa vsa masa vode, ki jo avto na kolesih odriva s ceste in me?e v zrak.

 

Poraba v mo?nej?em de?ju se zato bistveno pove?a.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekaj je na teh power boxih. Avtobus sedaj redno pije 5.5 - 6.0. Ne glede na tip voznkje (mesto, ac..) Pogoj pa je vsekakor voznja po omejitvah.

 

PB ti seveda da feeling da ga rad pritisnes in potem das uzitkom prednost pred porabo.

 

Drugace pa testiram vse stopnje Mal Electronics preko obd in logiram max NM in HP.

 

Bom objavil rezultate, vsakic je treba ven iz avta pa s sravfencigerjem stopnjo obrnt :)

 

Koliko obd laze ni tako pomembno, kot to kake so razlike v stopnjah. Mislim pa da ne laze saj dashcmd zahteva prostornino, curbweight, dimenzijo gum itd...tudi cifre so realne - pricakovane

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uf si pa upa? :) Jaz mam zmeraj v mislih kaj pa, ?e se kaj zgodi na cesti

 

Moja je ?e pri 40 km za?ela jokat, da naj grem takoj tankat. Ma sem vstajal, da je sigurno ?e "rezerve" in da to BC to?no ka?e. 

Lahko pa bi se fanj naje***  :jezicek:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Men ka?e povpre?no 5.8 - 6.0l/100km, pa se furam ve? ali manj LJ-mesto in obvoznica, na avtocesti pa ?e pade na cca 5,5l/100km. Res da je ma?ina 1.2 110km, pa vendarle se mi zdi kar nizka poraba:)

PS: sem kar dinami?en voznik:)

Y.O.L.O. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Primerjava BC in dejanske porabe:

Zdaj sem imel eno pot cca. 450km, 130km/h, AC tempomat. Pred tem pa sem napolnil tank prav do vrha (do pokrov?ka) in po vo?nji ravno tako natankal do pokrov?ka. Rezultat: BC in izra?un v nulo. 6,7l/100km. Zgleda, da v kolikor vozi? pribli?no kostantno ti BC pravilno prikazuje. 

?e pa ska?e? pa ti bc za?ne po svoje prikazovati...

Bo?!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Alora. ?tartali smo iz KP, ?tirje v mazdi + ful prtlja?nik, smer ?e?ka. poraba solidnih 7l / 100. Gor sem tankal na Omv, cena za liter =26 kron=1?. poraba je ?e takoj padla na 6,8/ 100.Tudi motor je lepo potegnil, skratka bolj?i filing na gasu.

Za domov sem  tankal spet na omv pred Brnom. Ko sem ?e natankal poln rezervar, , sem opazil, da sem prijel za ro?ko diesel+ in je bil liter nekaj dra?ji,27,8 krone za liter. Spet eden od nategov tipa super, extra, mega sem si mislil- kao manj?a poraba, ve?ja mo? motorja, bla,bla...

Pa speljem z mesta in ?zmeden? pomislim, da so mi zamenjali ta ?as avto; ni bilo ve? ?utiti  turbo luknje, vlekel je od 1500 obratov na polno, kot bi bil ?ipan. In takoj sem opazil, da je poraba pri isti hitrosti bistveno manj?a.

In sem naredil 845 km, in nisem se cijazil ampak lepo "mu?ki" po avtocesti. Poraba 6,3. Avto je pospe?eval kot sneta sekira.

In sem v?eraj tankal to na?o brozgo in spet po starem, pritiskaj gas in seeda poraba gor.

Ne vem iz ?esa je narejena ta na?a nafta a ?e?ka je definitivno bolj?a. Da ne govorimo o nafti+, ki je narejena kot za dirke.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A si prepri?an da ni bila samo avtocesta mal nagnjena navzdol? ;)

?e je avtocesta preko avstrije navzdol,potem ja.Ah,ne,so hribi tam.

Kaj pa na obali?

No,no,ne more it navzdol,ker smo na morju.

To bo krivo,ja.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pot iz MB do otoka Ugljan povpre?je 5.15l. 2 odrasla, dva otroka v skupni te?i 60kz, Mazda 5 in prtlja?nik poln do vi?ine zadnjih sede?ev.

Potovali smo po stari cesti tja in nazaj pa mejo smo pre?kali na Bistrici ob Sotli.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@alex... ?e temperature povej. Pri 25?C je avto mnogo bolj odziven pa ?e klima ga ne obremenjuje. Pri 35?C ali ve? se pa ?uti da gre slab?e in ?e klima ga bremza.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@alex... ?e temperature povej. Pri 25?C je avto mnogo bolj odziven pa ?e klima ga ne obremenjuje. Pri 35?C ali ve? se pa ?uti da gre slab?e in ?e klima ga bremza.

Temperature mogo?e malenkost ni?je kot pri nas,klima se itak pri meni poleti nikoli ne ugasne.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ?e samo klima pri 25 redkeje obremenjuje motor kot pa pri 35, ko deluje veds ?as na polno, da sfolga ohlajevanje. Zato razlika v porabi.

Samo ?tos je v temu,da jaz s to mazdo ?e nisem naredil preko 800 km.A kje ?e 45 ?ez.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
    • Focus za družinsko kočije se mi zdi ravno prav z 182 konji. ST je pač brutaln. Pa se je prodajal samo 1.5 leta. V Sloveniji so najbolj redka mašina.
    • Plastike na CX30 me ne motijo ,če je siva barva avtomobila..,če pa je bela me pa motijo preveč in bele ravno zaradi teh plastik nebi imel..,Ko bi lahko dal motor od fokusa v CX30 😃
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.