Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

... ja, hitrost pa 100 na uro. :)

Jadranka triglav rezultat 56 (enostavno ne mores po omejitvah) - AC 130. Kontra burji....

 

Povprecna 70 ni macji kaselj za jadranko s polnim avtom...

Avtocestni del 130 :)

Vmes pa kosilo :)

post-2637-0-30473400-1551041063_thumb.png

post-2637-0-36849200-1551041214_thumb.png

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nekomu ki na triglav drajvu dose?e 56 % je treba zase?i vozni?ko!

A dam petkov rezultat ko sem sel z motorjem? :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nekomu ki na triglav drajvu dose?e 56 % je treba zase?i vozni?ko!

Zel hitro dobis slab rezultat... Jaz recimo opazam, ce malo hitreje speljem, ker drugace ne pridem na cesto na Jeprci zjutraj ob sedmih, mi takoj zazna hitro speljevanje in odbije tocke... Ali pa ce me kdo izsili, da moram malo bolj zavirati... Pa to nima prav nobene zveze z divjanjem...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Nontole res ni bilo po omejitvah, ker tam enostavno ne mores. 30 v ovinkih ki sonorevozni normalno s 60

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zel hitro dobis slab rezultat... Jaz recimo opazam, ce malo hitreje speljem, ker drugace ne pridem na cesto na Jeprci zjutraj ob sedmih, mi takoj zazna hitro speljevanje in odbije tocke... Ali pa ce me kdo izsili, da moram malo bolj zavirati... Pa to nima prav nobene zveze z divjanjem...

Ho?e? povedat, da ima tvoj avto pospe?ke ki jih zazna g senzor v telefonu?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ho?e? povedat, da ima tvoj avto pospe?ke ki jih zazna g senzor v telefonu?

45 stopinj na motorju verjetno zazna :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ho?e? povedat, da ima tvoj avto pospe?ke ki jih zazna g senzor v telefonu?

Seveda jih zazna...

 

.post-10-0-25671300-1551110754_thumb.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Po GPSu te spremlja in meri hitrost in tako dolo?i pospe?ke zaviranja itd.neglede kak?en telefon ima?,samo da ma GPS signal. Lp

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Predzadnji tank sem za foro tankal super druper omv + nafto, da vidim, ?e tudi v tem avtu dela "?ude?e". Na ?alost ni efekta kot na prej?bji stari. Mislim celo, da ji navadna bolj pa?e, saj je poraba z navadno nekoliko ni?ja. Tako, da umikam navdu?enje nad njo in bom v bodo?e tankal le navadno.:)

 

 

Napisano

Jaz je ?e nisem tankal v ta novo, pri prej?nji Mazdi pa se je poznalo edino to, da se je regeneacija pri?ela izvajati kak?nih 50 km kasneje na cikel. Poraba pa je bila bolj kot ne identi?na.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Koliksna je povprecna poraba pri 2.5 motorju tretje generacije? Neka realna poraba prosim in ne tisto jajcanje 100km/h :).

Napisano

Koliksna je povprecna poraba pri 2.5 motorju tretje generacije? Neka realna poraba prosim in ne tisto jajcanje 100km/h :).

Ti bodo svetovali, da poglej na sprintmonitor. Itak se da tam prirejat rezultate.Pri meni je trenutna poraba tam 6,2 l/100.To naredi? tako, kot dela ve?ina. Vzame? sano del poti, recimo najbolj ugodno, kjer ti lahko pije tudi pod 5 litrov in ozna?i?, ko vpisuje?, da je bolo polno.In ti zabele?i ta podatek noter.In zato imajo nekateri 5l/100, kar pa sploh ni realno.Jaz imam trenutno realno 6,7 ?e kar nekaj ?asa.

Tako, da je po moji oceni realna poraba 2,5 benzinarke nekje od 8 - 9,5 l/100.Odvisno,kako jo vozi?. Vse, kar je manj je kot pravi? ti vo?nja "v rikverc po avtocestah" in ustvarjanje zama?ka na cesti.

 

 

Napisano

192 porabi okrog 8,5 do 9 realno. Recimo liter ve?, kot G165 z ro?nim menjalnikom. Klasi?ni avtomatik kar lepo pove?a porabo, seveda pa je tudi precej razlike v kubaturi. Novej?a 194 zaradi deaktivacije dveh cilindrov ob enakomerni po?asni vo?nji porabi kak deci manj, a ?ude?ev ne gre pri?akovati.

 

Pri G145 je zaradi kot ponedeljek dolgih prestavnih razmerij poraba ?e bistveno ni?ja (pozimi pri meni 7,2, poleti pa 6,8). Avto nekajkrat na teden vidi rde?e polje, da ne bo kdo mislil, da je to bo?anje gasa. Po AC vozim relativno redko, ?e ja, je tempomat na 140, razen ?e se mudi. Vedno tankam super plus, morda se to tudi pozna kak deci manj oz. Se ne bi ?udil, saj ima motor zelo visoko kompresijo.

 

Ko sem enkrat za spremembo vozil po gorenjsko (AC 110 - 120, na regionalkah ni? prehitevanja), se je poraba po 250 km take vo?nje ustalila na 5,7. Ampak to je za zaspati zraven. :)

Napisano

Druga?e pa je na forumu vsaj en lastnik nove 6 G194, pa ti bo on povedal iz prve roke. V cx5 je ca. + pol litra, saj je ve? zra?nega upora, masa je kar podobna.

Napisano

Jaz imam v CX-5, AWD, G194, avtomatik povprecje po spritmonitorju ali poraba.com dobrih 8,5l/100km (glej podpis) ...

 

https://www.spritmonitor.de/en/detail/916281.html

 

https://poraba.com/usage_view.php?carid=32217

 

Ce bi imel vec relacijske voznje, bi bilo tudi kaksen liter manj...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Dol (kot sem slikal) poln avto s 4 osebami in 40kg psom, s polno trugo na strehi in dvema kolesoma. Zadaj polna tovorna prikolica AMZSja s cerado.

Nazaj -100kg v prikolici, brez koles na strehi, ostalo enako

 

Sem pricakoval vsaj dvomestno cifro....

post-2637-0-10996700-1555962561_thumb.jpeg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Dol (kot sem slikal) poln avto s 4 osebami in 40kg psom, s polno trugo na strehi in dvema kolesoma. Zadaj polna tovorna prikolica AMZSja s cerado.

Nazaj -100kg v prikolici, brez koles na strehi, ostalo enako

Sem pricakoval vsaj dvomestno cifro....

Ma sej pri teh na?ih dizlih z navorom ni pretirane razlike, (govorimo o normalni vo?nji seveda) z samo voznikom ali polnim avtom ljudi in opreme. Meni je pila, ko smo ?li iz smu?anja tudi komaj nekaj ?ez 6 l, pa smo bili noter 4 odrasli, poln prtlja?nik do tilta in poln kufer na strehi. Vozil sem pa ?ez prelaze in po klancih gor in dol.Bolj pove?a porabo mestna vo?nja(?e posebej, ?e ni ravnine, kot pri meni)

 

 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Zanimivo, sem montiral spet zimske gume 17",ker so napovedali mraz... :) In kaj sem ugotovil? Da pije sedaj mazda ene 4 dcl manj z istim re?imom vo?nje.?irina enaka, te?a guma+feltna tudi.Pa pravijo, da zimske ve? "pijejo".

 

 

Napisano

17 enako te?ke kot 19? Dvomim, 25 kg imajo 19 col, 17 col kompletno kolo pa nekih 21, dvomim da so tvoje neOEM tako te?ke, saj imajo ?e tovarni?ke 17 col feltne zajetnih 11 kg.

Napisano

Zanimivo, sem montiral spet zimske gume 17",ker so napovedali mraz... :) In kaj sem ugotovil? Da pije sedaj mazda ene 4 dcl manj z istim re?imom vo?nje.?irina enaka, te?a guma+feltna tudi.Pa pravijo, da zimske ve? "pijejo".

Super ?e je tako!
Napisano

Zadnji tank-5,9.Neverjetno,a res pije manj z zimskimi gumami. Ampak zvok zimskih pri 160 in gor je res "bo?anski".

?im prej moram dati nazaj pobarvane letne feltne. :)

 

 

Napisano

Zadnji tank-5,9.Neverjetno,a res pije manj z zimskimi gumami. Ampak zvok zimskih pri 160 in gor je res "bo?anski".

?im prej moram dati nazaj pobarvane letne feltne. :)

Pri meni je to povpre?na poraba na 19-kah.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozabil si na prostor v bolnisnicah  ... Verjetno bi se s tem povecalo tudi stevilo prometnih nesrec, ker vsak ni glih za na moped ... pri katerem je veliko vec moznosti za padec, ker je samo na dveh kolesih ... 
    • Raje ne, je bolje lajf živeti ta čas. Pa potem ne bom moral spati 😋. Same teorije zarote so okrog mene. 
    • Jaz se pa strinjam s tem in bi bil navdušen, če bi država to prepoznala kot ekološko in pomagala s kakšnimi davčnimi olajšavami. Bi bil učinek boljši kot npr. 'elektromobilnost'.   Zakaj?   Ne bi rad delal kakšne hude reklame, ampak iz prve roke vem, da Honda CB125F je v bistvu malo večji moped z 9 kW. Brez težav zmore 95 km/h, če imaš dovolj prostora, jo spraviš na 105 km/h. Kar pomeni, da je povsem zadosti za mestni in primestni promet, ni pa neki drkalnik ali dolgoprogaš. Torej, da se en (ali pa morebiti dva) človek vozi v službo in nazaj ter kdaj po manjših nakupih, je povsem zadosti velik in zadosti zmogljiv. In tudi kakšnega mulca iz šole lahko pripelješ domov... In iz prve roke vem, da pri mestni rabi ter vožnji po hribih z enim rezervoarjem (12 do 12,5 litra) naredi 700 km.    Sicer bom zdaj ugibal (in bi bil hvaležen komu, ki to zna, da izračuna in dokaže), da če vzamemo v račun vse izpuste (ne samo CO2, ampak tudi ostale pline, onesnaženo vodo, ... ...), ki nastajajo že pri proizvodnji vozila in nato med življenjsko dobo in na koncu razgradnjo, pa če vračunamo še vso energijo, ki jo porabimo za proizvodnjo in razgradnjo, je en tak močnejši moped za okolje najbolj prijazen. Poleg tega skrajšuje kolono (dva motorja sta lahko vštric in zasedeta 3 tekoče metre ceste, dva avta sta pa en za drugim in zasedeta vsaj 10 tekočih metrov ceste...), kar pomeni bolj tekoč promet.   Ja, motoristi so "na prostem" in odvisni od vremena. Ampak spodobna motoristična obleka brez težav zdrži pol ure naliva. Pol ure mestnega in primestnega prometa je pa že kar razdalja: iz Ljubljane je to Kranj, Kamnik, Višnja Gora, Turjak, Logatec, ... ... ...   En tak močnejši moped skupaj s kovčkom za čelado in spodobno motoristično obleko vključno s čelado in škornji dobiš za 4.500€. Če bi država to prepoznala kot eko-mobilnost in dala davčno olajšavo, bi zadevo dobili že za 3.500€. In če bi še na cestah uredili, da bi motoristi lahko šli mimo kolone do semaforja, bi pa že marsikoga zamikalo... Pa bi bilo za okolje precej boljše kot dvo-tonska baterijska vozila...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.