Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Poraba po 30.000 prevo?enih se je ustalila na dobrih 5,9 L /100 km. Od tega je tri?etrt km narejenih po AC, ostalo pa relacija in mesto. Glede na to, da ne ?param avta, sem ve? kot zadovoljen. :bravo:

12360_1.png
Napisano

Meni pri tej hitrosti pije 12-13l trenutne. K sre?i pa se ne vozim skoraj ni? po AC, tak da mam porabo samo okoli 10-10,5l

Napisano

Meni pri tej hitrosti pije 12-13l trenutne. K sre?i pa se ne vozim skoraj ni? po AC, tak da mam porabo samo okoli 10-10,5l

 

Js mam 1.6 dizla, to je vsaj 2 litra prevelika poraba

Napisano

More? vedet, da ti avto s tempomatom vedno spije nekaj ve?, kot pa brez. Druga?e pa raje ra?unaj na roke porabo in se ne zana?at na trenutno porabo.

Napisano

Uf, za Mazdo 3 je to sigurno nenormalna poraba. To bi moral dat pogledat kakemu strokonjaku...

Napisano

BC mi itak la?e ampak vseeno sem zelo razo?aran nad porabo moje mazde, zlasti na AC

 

Jaz sem pri moji mazdi BC nastavil, da mi je kazala zunanjo temperaturo in sem porabo ra?unal na prste. Sem pa tudi 2x na leto probal vozit kar se da var?no (1 tank) in sem vedno mel porabo podobno ( okoli 5,6-5,9). Poraba pri normalni vo?nji pa je bila poleti okoli 7,5, pozimi pa okoli 6,5.

Ko sem oplazil, da mi BC la?e, ga sploh nisem ve? gledal.

Napisano

Kaj se sekirate, s tem BC ki je en navaden BS, meni VEDNO ka?e 2litra preve?, pa ga sploh ne gledam ve?, edina stvar ki jo pogledam pa je ?e cca domet, ki pa pri bencinarjih dela na rezervo in ko poka?e nulo z lahkoto naredim ?e 80 normalnih kilometrov, ali pa 15-20 malo hit... :zvizga:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Uf, za Mazdo 3 je to sigurno nenormalna poraba. To bi moral dat pogledat kakemu strokonjaku...

 

Komu? Sej ve? da ko omeni? porabo na servisu vsi re?ejo da je normalna, pa nima veze koliko ti ?re, vse je normalno :wacko: .

 

Ma? kak predlog kam naj jo peljem na pregled?

Napisano

Kaj se sekirate, s tem BC ki je en navaden BS, meni VEDNO ka?e 2litra preve?, pa ga sploh ne gledam ve?, edina stvar ki jo pogledam pa je ?e cca domet, ki pa pri bencinarjih dela na rezervo in ko poka?e nulo z lahkoto naredim ?e 80 normalnih kilometrov, ali pa 15-20 malo hit... :zvizga:

 

Koliko je kaj rezerva pri 6kah,combi,benz? Ene 6l mora bit ne. lp.
Napisano

Pr men je ziher med 8-10 litri

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A ste prebrali v motoreviji ,kako specialci merijo porabo goriva pri novih avtomobilih in potem zavajajo javnost?

Razni lepilni trakovi na ?ipah za manj?i upor, pa gume napumpajo preko vseh normativov za manj?i kotalni upor, pa alternatorje izklopijo in klimo, pa rezervne gume in vse kar trenutno ne raijo poberejo ven, da je avto ?im la?ji in podobne neumnosti. Potem se pa nekateri naivne?i bunijo, da jim pije tudi 3 litr?ke ve?, kot obljublja tovarna. Seveda, tukaj so klanci, pa gu?va, pa dva ali trije ali celo ?tirje v avtu. Me zanima, zakaj noben ne ukrepa in naredi konec tem neumnostim.

Po moje bi morali iz?rebati par deset ljudi, jim dati avte, da ti vozijo "normalno" in si zapisujejo podatke prek ra?unalnika.

In bi vzeli neko povpre?je avta na cesti in ne na valjih.

 

 

Napisano

Men je ?e bolano da se folk ubija med sabo po forumih za fakin 8 deci gor al pa dol....kot da nimajo druzga za po?et...npr. sko? na svojo ?ensko, gre na pivo ipd., cele vojne jebojih. :wacko: V?asih se je ?lo kdo je ve? bab posexu zdej pa komu manj avto pije :whatever:

Napisano

Jaz se nisem, dokler nisem postal brezposeln :lol: Zdaj pa, ?e je razlika 0,8 litra na 100 kilometrov, bi lahko pri?paral 7? na tank... Sploh glede na to, da naredim vsaj nujnih 30.000km letno. Pomoje bi vsaj za 2 redna servisa noter dobil...

Napisano

Poraba pri novej?i dizlih, ki imajo vgrajene filtre trdih delcev, je odvisna od ve? faktorjev. Prvo je pomembna uporaba avtomobila, dolge, kratke, me?ane relacije. Pri vo?njah na kratke relacije se filter paca in postopoma pove?uje porabo goriva premo sorazmerno z zama?enostjo filtra. Ta ima signalizacijo, ko zama?enost dose?e stopnjo, ki je mejna in je potrebno filter o?istiti. Tovarni?ko obstaja dovoljen prirast pritiska ( z zmanj?anjem pretoka skozi filter, raste pritisk v filtru, ki ga meri senzor), s tem pa tudi poraba goriva. Podobno se dogaja, le da po?asneje, tudi pri vo?njah na dolge relacije in kombinirani. Pri tem se filter ma?i zaradi slabe kvalitete goriva, ki vsebuje ve? sestavin, ki jih v filtru ni mo?no pokuriti in spraviti ven skozi izpu?no cev. Sam imam, FAP filter (C5). Ko je bil filter ?e kolikor toliko ?ist, sem dosegel zelo dober rezultat pri porabi goriva. ker sem se po tem vozil prete?no na zelo kratke relacije, je za?ela povpre?na poraba goriva rasti in pri?gala se je opozorilna lu?ka (nevarnost zama?itve FAP). Po tem sem se odpeljal na relacijo 700 km. Opozorilna lu?ka se je po 50 km ugasnila in poraba je ponovno padla na normalno. Po tem so ponovno sledile kratke relacije in opa?am postopno rast povpre?ne porabe.

To je usoda dizel vozil z Euro 5 standardom. Idealno bi bilo, ?e bi filter imel dva ?epa , ki bi omogo?ala ?i??enje (suho, ali mokro), ki bi se izvajalo v odvisnosti od na?ina uporabe avtomobila.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Dizli bodo res enkrat porabili cca3 litre tudi pri 1500kg te?kih vozilih. Bodo pa adijo ?e pri 100tkm na ra?un vseh pizdarij k bodo to omogo?ale! Nenormalno :wacko: . Kdor bi avto z minimalno porabo in pa? le kot neko zasilno prevozno sredstvo pa da ne crkne hitro, se ve SDi in konec!

Napisano

Men je ?e bolano da se folk ubija med sabo po forumih za fakin 8 deci gor al pa dol....kot da nimajo druzga za po?et...npr. sko? na svojo ?ensko, gre na pivo ipd., cele vojne jebojih. :wacko: V?asih se je ?lo kdo je ve? bab posexu zdej pa komu manj avto pije :whatever:

 

Ne gre za to, da se meri ti?e komu manj porabi - gre zato, da vsak prihranek, kjer ne trpi udobje vo?nje in vozni?ki u?itki je dobrodo?el. Ne govorim o prihrankih za vsako ceno samo, ?e se da zakaj pa ne. Na rok uporabe raznoraznih vozil skozi neko obdobjea je to lahko ogromno denarja.

 

Recimo ?ist tko za demonstracijo - Po pribli?ni oceni imam za sabo ?e cca tri ?etrt milijona prevo?enih kilometrov in ?e vzamemo ravno tvojih omenjenih 8 deci je to v tem ?asu po dana?njih cenah na u? okoli 9.000?. Je to veliko ali malo za obdobje dobrih 20 let? En manj?i avto samo na razliki v porabi :ne vem: .

33112_1.png

Napisano

od takrat ko sem jaz zacel vozit pa do zdaj, je sla cena bencina gor za 4x....teh 8 deci je pickin dim v primerjavi s porastom cene :)

 

oba mata prav, sam globalno gledano bencin je sel gor, cena avta tud, servisiranje tud, tko da, da mas avto je nekako bolj luks kot pa potreba...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ampak ravno to, da bolj ko rastejo cene bolj je pomembno, da goriva ?im manj potro?imo oziroma bolj se pozna na kon?nem se?tevku v evrih. Bolj vseeno sicer je, ?e se dela letno malo kilometrov, ?e pa je kilometrina ob?utna so pa tudi razlike ob?utne.

 

Jebat ga, ?e bi imeli ceno goriva kot v Venezueli bi men tudi gladko malo dol viselo a ga kuri 20 litrov. Tam bi si privo??il nekaj ogromnega s 6 litrsko ma?ino**

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

** recimo kamion :party0035:

33112_1.png

Napisano

Boss, ti si pravi Mr. Poraba, v?asih kar kar mal pretirava?. :harhar:

 

?e si res tako var?en, priporo?am kaj takega, pa magari ?e predela? na LPG, potem pa naj bi bila to res var?na vo?nja;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6519608&show=1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Meni gre ?e bolj na jetra tole cincanje cen, enkrat cen gor, enkrat cent gor. Kot, da se politiki nimajo s ?im drugim ubadat kot dvigovati in spu??ati tro?arine kukr se jim kurac dvigne. :vskalo:

 

(aja pa da ne bom offtopic zadnji tank je bila poraba 6,8 litrov bencina na 100 km)

Napisano

@Z M A J: Da bo? vedel.. poraba priusa ni tako majhna, kot se govori. Bossova M6 pije manj, kot prius. Ni vse v reklami in ?tevilkah na papirju. Eno je laboratorijski test, drugo pa je "realni test", ?e se lahko tako izrazim. In ja, poraba se ?e kako pozna, tudi teh 8 decilitrov. Seveda pri tistih, ki naredijo do 10.000 km letno to nima nekega vpliva, ampak pri tistih, ki so odvisni od potnih stro?kov in lastnega avtomobila vsak dan, pa je razlika o?itna.

 

Evo,

imate nekaj za bolj?o voljo glede porabe, v drugem delu je med drugim tudi Toyota Prius Vs. BMW M3. :) Clarksonov zadnji stavek pa tako ali druga?e pove vse.

 

LP, M

Napisano

@Z M A J: Da bo? vedel.. poraba priusa ni tako majhna, kot se govori. Bossova M6 pije manj, kot prius. Ni vse v reklami in ?tevilkah na papirju. Eno je laboratorijski test, drugo pa je "realni test", ?e se lahko tako izrazim. In ja, poraba se ?e kako pozna, tudi teh 8 decilitrov. Seveda pri tistih, ki naredijo do 10.000 km letno to nima nekega vpliva, ampak pri tistih, ki so odvisni od potnih stro?kov in lastnega avtomobila vsak dan, pa je razlika o?itna.

 

Evo,

imate nekaj za bolj?o voljo glede porabe, v drugem delu je med drugim tudi Toyota Prius Vs. BMW M3. :) Clarksonov zadnji stavek pa tako ali druga?e pove vse.

 

LP, M

 

:rispekt::rispekt::rispekt:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.