Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Men tud, ga mam na vsake tok v hladilniku. Sploh jagodni je okusen.

33112_1.png

Napisano
pred 42 minutami je Boss napisal:

 

Slike so večinoma posnete v 80-ih in takrat smo slikali v barvah. Tole je eden malo manipuliral in barvne slike spremenil v čb. Zato, da se pokaže kako je bilo grozen črnobel svet takrat.

 

Jaz se živo spomnim, da sem babico vprašal, kdaj je svet ratal barvast, ko sem gledal črno-belo TV in slike :D

Podpis.png

 

Napisano

Mi smo na srečo meli barvni tv že v začetku  sedemdesetih. Smo prešvercali grunding iz Italije. A kaj, ko je bilo zelo malo programov v barvah. Vem, da je tv Koper capodistrija imela, Italijani pa še ne. So sosedi večkrat prišli k nam gledati "barve". 😊

 

 

Napisano

Ja ja, kaj bi blo, če neb blo Italije. Jim je Alex tko hvaležen, da še zdaj v Dolomite hodi. 😋

Napisano

Mi smo pa imeli v 70tih še tisto barvno šajbo pred ekranom,če kdo pozna za tiste čase najcenejša b.tv.....😊😂

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano

Ja to pa prinese demokracija in človekove pravice z vseh strani, potem pa ljudje mislijo da lahko počnejo kar hočejo. 

Napisano

To prinesejo preseravanja varuhov človekovih pravic, ki imajo polne riti in ki nimajo drugega dela, kot tuhtat, komu vse se godi krivica. Pa saj je zločinec skoraj bolj zaščiten kot policaj. Če bereš podrobno zgoraj omenjeni članek - policaja sploh nista izstrelila niti enega naboja. Ob dejstvu, da je bila policistka ranjena in da bi potemtakem imela alibi, zakaj sta streljala - v samoobrambi. Ampak sta se najbrž še pravočasno zavedla, koliko komisij bi preiskovalo, če je bilo res vse po protokolu. In gotovo bi kje našli kaj, da bi bila na koncu še onadva kriva...

Napisano

Ne vem no, ampak s pištolo proti verjetno avtomatski puški se jaz tud raj skrijem. Ko mu je zmanjkal streliva je pa spizdil.

33112_1.png

Napisano

Predstavitev Mazdine brošure o asistenčnih sistemih v nemščini (Google translate bo že pomagal tistim k ne razumejo😉).

Spodaj link za PDF-zastonj za dolpotegniti.

 

https://media-assets.mazda.eu/raw/upload//mazdade/globalassets/pdfs/brochure/broschuere_bedienhinweiseassistenzsysteme_2023_web.pdf?xd_co_f=MmU1ZTQ4N2ItYWE4OC00NjAyLThjNzQtNGI0ZjNjNDc3MmI5&rnd=499e09&_ga=2.101424641.1817847551.1687874318-1057721828.1687874318

 

Zaklepanje vozila brez ključa.

 

Jaz sicer tega ne rabim,ker ima CX-5 zadaj na prtljažnih vratih zraven tipke za odpiranje "kufra" desno še posebaj tipko za zaklepanje "na roke".

Napisano
pred 40 minutami je skritikrt napisal:

Jaz sicer tega ne rabim,ker ima CX-5 zadaj na prtljažnih vratih zraven tipke za odpiranje "kufra" desno še posebaj tipko za zaklepanje "na roke".

 

Samo tista tipka, kolikor vem ne deluje, ce ni kljuca v blizini ... :) ... Za CX-5 se ne spomnim, kako je bilo... pri CX-60, ki ima obe tipki eno zraven druge (za zapiranje prtljaznika in zapiranje prtljaznika z zaklepanjem). Samo zapiranje prtljaznika deluje tudi, ce nimas kljuca v zepu, zapiranje s hkratnim zaklepanjem pa ne deluje, ce nimas kljuca v zepu ... 

 

_88__Mazda_CX-60_Homura__4K____360°_View___Interieur___Rhodium_White__51K____Full_options___No_talk_video_-_YouTube.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 1 uro je Jest napisal:

 

Samo tista tipka, kolikor vem ne deluje, ce ni kljuca v blizini ... :) ... Za CX-5 se ne spomnim, kako je bilo... pri CX-60, ki ima obe tipki eno zraven druge (za zapiranje prtljaznika in zapiranje prtljaznika z zaklepanjem). Samo zapiranje prtljaznika deluje tudi, ce nimas kljuca v zepu, zapiranje s hkratnim zaklepanjem pa ne deluje, ce nimas kljuca v zepu ... 

 

_88__Mazda_CX-60_Homura__4K____360°_View___Interieur___Rhodium_White__51K____Full_options___No_talk_video_-_YouTube.png

Isto tako ima dve tipki  cx30. 

 

 

Napisano
pred 1 uro je Jest napisal:

 

Samo tista tipka, kolikor vem ne deluje, ce ni kljuca v blizini ... :) ... Za CX-5 se ne spomnim, kako je bilo... pri CX-60, ki ima obe tipki eno zraven druge (za zapiranje prtljaznika in zapiranje prtljaznika z zaklepanjem). Samo zapiranje prtljaznika deluje tudi, ce nimas kljuca v zepu, zapiranje s hkratnim zaklepanjem pa ne deluje, ce nimas kljuca v zepu ... 

 

_88__Mazda_CX-60_Homura__4K____360°_View___Interieur___Rhodium_White__51K____Full_options___No_talk_video_-_YouTube.png

 

 

Imaš prav...sem lih kar preizkusil-brez ključa v bližini noče na tisto tipko zakleniti🧐...ok,zame to ni problem,k lahko na tel.aplikacijo...mogoče pa vseeno kdaj tista fora z sovoznikovimi vrati prav pride🙄

Napisano
Pred eno uro je Tilen5 napisal:

Pelješ 4 na morje kroacia pa še za panin je plac

 

 

Tole bi pa mogoče menjal za saaba:punk:

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

S tem si, če greš jutri na morje, že včeri tm :D

 

Kakšne cifre, že za 3 cilinder:

 

The three-cylinder powertrain has a combined power output of 1,044 kW (1,400 hp; 1,419 PS) and 1,849 N⋅m (1,364 lb⋅ft) of torque. The 5.0-litre twin-turbo V8 from the Jesko will also be offered as a $400,000 option. The V8 powertrain has a combined power output of 1,700 kW (2,300 hp; 2,300 PS) and 2,750 N⋅m (2,028 lb⋅ft) of torque when the engine runs on E85 fuel.

Popravljeno od g.Wankel

Podpis.png

 

Napisano
pred 51 minutami je g.Wankel napisal:

S tem si, če greš jutri na morje, že včeri tm :D

 

S tem stojiš v koloni ravno tako kot s kakšnim osnovnim modelom Rene, na primer Twingotom...

 

Proti DARSu in našim avtocestam niti ta nima možnosti...

Napisano
pred 1 uro je Slivka napisal:

 

S tem stojiš v koloni ravno tako kot s kakšnim osnovnim modelom Rene, na primer Twingotom...

 

Proti DARSu in našim avtocestam niti ta nima možnosti...

Čista resnica. Nazadnje, ko sem stal v kolini proti Ljubljani (temu ne moremo več reči vožnja), se je zdraven mene premikal Lambo aventador. Še s skuterjem ali celo biciklom bi bil hitrejši. 😊

 

 

Napisano
pred 13 minutami je Alex napisal:

Čista resnica. Nazadnje, ko sem stal v kolini proti Ljubljani (temu ne moremo več reči vožnja), se je zdraven mene premikal Lambo aventador. Še s skuterjem ali celo biciklom bi bil hitrejši. 😊

 

Pa si preživel koline?

Podpis.png

 

Napisano
pred 6 minutami je g.Wankel napisal:

 

Pa si preživel koline?

 

Kako takoj pomislite na klobase in čevapčiče. Možakar se je zatipkal, pa kaj. Lahko bi sam povezal, da je @Alex hotel napisati, da je stal v kolibi. Sicer v kolibi na kolesih, ampak to so že podrobnosti...

Napisano
pred 3 urami je g.Wankel napisal:

S tem si, če greš jutri na morje, že včeri tm :D

 

Kakšne cifre, že za 3 cilinder:

 

The three-cylinder powertrain has a combined power output of 1,044 kW (1,400 hp; 1,419 PS) and 1,849 N⋅m (1,364 lb⋅ft) of torque. The 5.0-litre twin-turbo V8 from the Jesko will also be offered as a $400,000 option. The V8 powertrain has a combined power output of 1,700 kW (2,300 hp; 2,300 PS) and 2,750 N⋅m (2,028 lb⋅ft) of torque when the engine runs on E85 fuel.

Ja njihov 3 cilinder je res zanimiv lol

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

 

Kako takoj pomislite na klobase in čevapčiče. Možakar se je zatipkal, pa kaj. Lahko bi sam povezal, da je @Alex hotel napisati, da je stal v kolibi. Sicer v kolibi na kolesih, ampak to so že podrobnosti...

Ko omenjaš kolibo, takoj pomisliš na tvoj razpadajoč kao delovni stroj. 😉

pred 3 urami je g.Wankel napisal:

 

Pa si preživel koline?

Dejansko so te naše podalpske avtoceste bolj podobne kolinam, kot pa avtocestam. To ni a od avtocest. 

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Ko omenjaš kolibo, takoj pomisliš na tvoj razpadajoč kao delovni stroj. 😉

 

Jaz se vsaj zavedam, da se nimam s čim hvalit...

Napisano
pred 49 minutami je Slivka napisal:

 

Jaz se vsaj zavedam, da se nimam s čim hvalit...

Edina pametna danes iz tvojih ust, pa si napisal kar precej. 😊

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.