Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 55 minutami je SpEkTr napisal:

Alex, ni čisto tako. Recimo da Potrč uporablja zdravo kmečko pamet v nasprotju z lobiji, kjer jim je cilj bolj kot ne eden. Neodvisnih strokovnjakov je pa bore malo..

Ne bomo še te teme zasmetili z nepomembnimi pacienti. 😉

Tema je strokovna in sicer  "o oljih". 

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano
pred 44 minutami je scania napisal:

15w50 top olje za visokozmogljive motorje 😉

Če je spredaj še oznaka 4T je zmaga za motor  zagotovljena. 🤗

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano
pred 6 urami je Alex napisal:

Samo smo pa doktorirali iz tega olja. Kaj čmo, ljudje smo si različni. Eni tudi potrču zaupajo, pa tip ne ve, kaj strelja. 🤣 Je treba uporabljati kmečko pamet, tudi nam, ki smo iz mesta, ostalim pa to ne bi smelo delati problemov. 😉

Eni ste trmasti, drugi nismo.

Eni poslušamo strokovnjake, drugi plavate v kalnem. Na napakah se učite. 🤗

 

Veš kako je pri tebi Alex pa nočem bit nesramen ampak ti bom povedal takole - ti veš glih toliko malo o stvareh, da si prepričan, da imaš vedno prav, a veš bistveno premalo, da bi razumel, da imaš lahko narobe.

 

Slišiš nekje neko stvar, ki ti jo je nekdo povedal pa jo vzameš zdravo za gotovo in sploh ne podvomiš, da pa mogoče ni tako. Ne, ti boš trdil do konca namesto, da bi si raje zastavil vprašanje, poslušal različna mnenja, naredil kontraargument, ki pije vodo, ne pa da s cinizmom odpravljaš ljudi enkrat, kot da so neumni, drugič kot da so premalo ali celo neizobraženi.

 

Pač tako se ne da vodit konstruktivno debato, ker tale tvoj post je milo rečeno nesramen, ker namiguješ kot kak narcis, da ti vse veš ostali, ki se pa ne strinjajo s tabo so pa pač bedaki.

 

In ja, ko že glih omenjaš Potrča - ja on je veliko spraševal, želel si je tehtnih argumentov. A ker mu jih nihče od "strokovnjakov" ni znal podati so šli raje na osebno diskreditacijo in poglej poglej ti še danes vodiš to bitko za diskreditacijo Potrča pa že vsaj pol leta nihče ni slišal nič od njega. Ti je mogoče nevaren, ker mogoče ima pa prav in celo ve za resnico? Če bi res bil en smeško pol se z njim ne bi nihče več ukvarjal tako je pa nekaterim še vedno trn v peti.

  • Všeč 6
  • Haha 2
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

Veš kako je pri tebi Alex pa nočem bit nesramen ampak ti bom povedal takole - ti veš glih toliko malo o stvareh, da si prepričan, da imaš vedno prav, a veš bistveno premalo, da bi razumel, da imaš lahko narobe.

 

Slišiš nekje neko stvar, ki ti jo je nekdo povedal pa jo vzameš zdravo za gotovo in sploh ne podvomiš, da pa mogoče ni tako. Ne, ti boš trdil do konca namesto, da bi si raje zastavil vprašanje, poslušal različna mnenja, naredil kontraargument, ki pije vodo, ne pa da s cinizmom odpravljaš ljudi enkrat, kot da so neumni, drugič kot da so premalo ali celo neizobraženi.

 

Pač tako se ne da vodit konstruktivno debato, ker tale tvoj post je milo rečeno nesramen, ker namiguješ kot kak narcis, da ti vse veš ostali, ki se pa ne strinjajo s tabo so pa pač bedaki.

 

In ja, ko že glih omenjaš Potrča - ja on je veliko spraševal, želel si je tehtnih argumentov. A ker mu jih nihče od "strokovnjakov" ni znal podati so šli raje na osebno diskreditacijo in poglej poglej ti še danes vodiš to bitko za diskreditacijo Potrča pa že vsaj pol leta nihče ni slišal nič od njega. Ti je mogoče nevaren, ker mogoče ima pa prav in celo ve za resnico? Če bi res bil en smeško pol se z njim ne bi nihče več ukvarjal tako je pa nekaterim še vedno trn v peti.

Hvala enako. Sam s to razliko, da si pa ti glih na drugo stran  orientiran, se pravi, da je vse oh in sploh, kar je levo od sredine. Si enako "zacementiran" na svojih stališčih  in te tudi noben argument ne spravi z mrtve točke. 😉 Pri meni se skoraj vedno izkaže, da imam prav. Ne mogoče 100%,ampak vsaj 98,1% pa ja. Samo s to razliko, da enim pride "več ksnu".🤗

Na potrčkota pa sem se spomnil, ker je zopet objavil en smešen video, kjer nekaj filozofira in se kao vozi na biciklu. Najbrž trenira za v jeseni, ko ne bo več vročine in bo zopet aktualni petki za tistih 98 umetnikov. 

Če bi se pojavil kakih petsto let nazaj, bi  bil na kakem hribčku, z iztegnjenimi rokami, z ohlapnimi rokavi, pod njim pa bi peščica "vernikov" skandirala njegovo ime. 🤗

Nova vera in zvezda bi bila rojena. 😉

 

 

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Napisano

Glede Potrčkota se moram kar strinjati z @Alex, model je erste klase nabijačina.....aja btw a je še na Švedskem, kjer je vse oh in sploh. Glede olja ki je osnovna tematika, pa mislim da ste malo zašli in doktorirali....vam je @aless več kot lepo pojasnil....nekateri pa ne verjamete da je dobro olje pogoj, da je motor dobro vzdrževan in seveda da je redno menjan. Jaz osebno sem pristaš, da dam raje 10-20 eur več za olje (in kaj prišparaš na leto mogoče 50€ ker bi imel ali svoje olje ali neko X znamko) po drugi strani vozite avte za 25k€ plus.....in po tretji strani greš na pir, dva tri in daš teh 20€ kar si prišparal pri olju. Ne gledati vse samo čez denar/ceno......mojih 5 centov (podobno kot v eni drugi temi nekdo sprašuje kako bi sam zamenjal hladilno tekočino, vse skupaj pa na servisu stane 20€ :))

 

 

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 36 minutami je Alex napisal:

Hvala enako. Sam s to razliko, da si pa ti glih na drugo stran  orientiran, se pravi, da je vse oh in sploh, kar je levo od sredine. Si enako "zacementiran" na svojih stališčih  in te tudi noben argument ne spravi z mrtve točke. 😉 Pri meni se skoraj vedno izkaže, da imam prav. Ne mogoče 100%,ampak vsaj 98,1% pa ja. Samo s to razliko, da enim pride "več ksnu".🤗

Na potrčkota pa sem se spomnil, ker je zopet objavil en smešen video, kjer nekaj filozofira in se kao vozi na biciklu. Najbrž trenira za v jeseni, ko ne bo več vročine in bo zopet aktualni petki za tistih 98 umetnikov. 

Če bi se pojavil kakih petsto let nazaj, bi  bil na kakem hribčku, z iztegnjenimi rokami, z ohlapnimi rokavi, pod njim pa bi peščica "vernikov" skandirala njegovo ime. 🤗

Nova vera in zvezda bi bila rojena. 😉

🤣

Napisano (urejeno)

@Aless katero olje (znamka, viskoznost) razen original mazdinega bi dal ti v g165 motor? Oziroma katero olje je po tvojih ocenah top za g165?

Popravljeno od scania
Napisano
pred 1 uro je scania napisal:

@Aless katero olje (znamka, viskoznost) razen original mazdinega bi dal ti v g165 motor? Oziroma katero olje je po tvojih ocenah top za g165?

 

Viskoznost bi ziher dal 5w30, iz že znanih razlogov možnega mešanja goriva z oljem. 

Po vsej verjetnosti bi se odločil za Shell Helix Ultra 5w30, za to ceno top olje. 

Drgač pa po recepturi mi je privlačno tudi Ravenol DXG 5w30 ampak je dražje. 

Če bi pa omejitev bilo nebo, pa kak Amsoil Signature Series 5w30, vrhunske lastnosti ampak je dobavljivost in cena velik minus za normalno uporabo. 

  • Všeč 3
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
10 hours ago, Aless said:

 

Viskoznost bi ziher dal 5w30, iz že znanih razlogov možnega mešanja goriva z oljem. 

Po vsej verjetnosti bi se odločil za Shell Helix Ultra 5w30, za to ceno top olje. 

Drgač pa po recepturi mi je privlačno tudi Ravenol DXG 5w30 ampak je dražje. 

Če bi pa omejitev bilo nebo, pa kak Amsoil Signature Series 5w30, vrhunske lastnosti ampak je dobavljivost in cena velik minus za normalno uporabo. 

 

Jaz sem v M2 točil Motul. Odkar se sliši variabilna jermenica takoj po zagonu avtomobila (10-50m vožnje) in lahkem pospeševanju, sem začel točit Ultra AF 5W30.  Po knjigi ustreza v nulo in je eno izmed redkih olj, ki je čistoče A5, večina je A3. Tako da za Shell 👍

Jermenica se sliši majn. Ali je to zaradi redkejšega olja, ali pa se je kaj celo mašina očistila po par intervalih, pa je vprašanje za onstranstvo.

 

Motul je bil prej 10w40, kar je tudi ok po knjigi z vsemi ostalimi parametri. Pa tudi uradni servis je točil Dexalio na tej gradaciji.

Motul so hvalili tudi zelo po Alfa foromu. S tem, da je se je meni na mikrofiltru v glavi garež nabral. Zdaj pa ne vem, ali je to od 1.5 intervala Motula ali pa posledica 6 let Selenie (Petronas).

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano

S tem si povedal vse: " Pri meni se skoraj vedno izkaže, da imam prav. Ne mogoče 100%,ampak vsaj 98,1% pa ja. Samo s to razliko, da enim pride "več ksnu".🤗"

 

Admin bi moral določene poste zbrisat, ki se ne tičejo direktno teme oz je odklon prevelik..Začne lahko kar z mojim.

Napisano

Se strinjam. Malo smo zašli s teme o oljih. Bi bilo res fajn, da admin malo počisti temo. 

 

 

Napisano
dne 22. 6. 2021 ob 22:20 je Alex napisal:

Aless, čeprav se še tako trudiš, da dopoveš in razložiš  dočene stvari glede olj, lahko sam vidiš, da nekateri še vedno terajo svoje. 🤗 In potem se čudijo, da takoj, ko štartajo, jim že dela regeneracija na polno. 😬

Hmm, meni ne dela nikoli regeneracije😉

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 5 urami je Janez007 napisal:

@Aless katero olje (znamka, viskoznost) razen original mazdinega pa bi dal ti v CD175 motor? Oziroma katero olje je po tvojih ocenah top za CD175?

 

-Ravenol VMP 5w30

-Motul 8100 X-Clean EFE 5w30

-Mobil 1 ESP 5w30

Tudi Redline Euroseries 5w30 in Liqui Moly Molygen NewGen DPF 5w30 ampak spet dobavljivost in cena sta velik minus. 

Prva tri na tem spisku so top olja po sestavi in lastnostih, tak da izberi kateri ti je ljubši ali pa katerega dobiš cenej. 

P. S. : če koga zanima dokaj kvalitetno olje (vsaj po recepturi in lastnostih) za zelo nizko ceno je to Fanfaro OEM 6719 5w30, to je best price/performace olje. Čeprav dokaj neznana znamka, ki jo proizvaja SCT Lubricants, ampak je za to ceno težko dobit kvalitetnejše. Dobi se ga prek autodoc za drobiž. 

Sem ga imel namen nabavit ampak sem dobil Fuchs GT1 C3 Pro 5w30 po sindikalni ceni, zato gre naslednji servis Fuchs v avto. 

  • Všeč 3
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Pozablja se pa v tej temi na dodatne sestavine olja, ki niso razvidne iz specifikacij.

 

Od kolega sem bil podučen, da se odloči za dobro olje in ga uporabljaj, ker če vsakokrat točiš drugo, lahko delaš škodo.

Razložil mi je, da imajo olja dodatne sestavine in če zamenjaš firmo, lahko olje rabi 1000km da očisti staro dol, preden naredi novi zaščitni film....

Napisano (urejeno)

@godlikeseveda sem upošteval vse podatke, viskoznosti, recepturo... 😉

Glede onega da bibz menjavo druge znamke olja delal škodo se pa ne strinjam. 

Vsa olja imajo čistilne aditive v recepturi, prav tako kot mazalne zaščitne aditive. In film se ne spere dol, če se spere je z mazalnim sistemom nekaj narobe😉

Screenshot_20210624_124958_com.google.android.apps.docs.editors.sheets.jpg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

@SpEkTrzbrane vse podatke o različnih oljih, tako se lahko primerja olja in se vidi razlika med olju tudi znotraj dolocenih specifikacij.

Vidi se receptura aditivov, viskoznosti,... 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Zdravo,

Kmalu se bliža servis za mojo Mazdo, menjava olja, filtrov itd…

 

Servisirana je bila vedno na uradnem servisu na 20000km

Ampak mi je to nekako prevec, do naslednje menjave.

Vedno servisiram avto-menjava olja na 

10 do 12 tisoc prevozenih.


Katero olje priporocate za Mazdo 6 bencin 2.0  letnik 2016

 

Napisano (urejeno)

Original mazda ultra5w30 ali shell helix ultra 5w30. @Aless mislim da se strinjaš z navedenimi olji, glede na specifikacije in lastnosti pa mi je Aless dokazal da je olje shell top.

 

Pa še malo furbcanja 🙂

To imas g165? Kako si zadovoljen z avtom, si imel kdaj kakšne težave? Če ni skrivnost koliko imaš prevoženih?

Popravljeno od scania
Napisano
pred 23 minutami je scania napisal:

Original mazda ultra5w30 ali shell helix ultra 5w30. @Aless mislim da se strinjaš z navedenimi olji, glede na specifikacije in lastnosti pa mi je Aless dokazal da je olje shell top.

 

Pa še malo furbcanja 🙂

To imas g165? Kako si zadovoljen z avtom, si imel kdaj kakšne težave? Če ni skrivnost koliko imaš prevoženih?

Hvala, ne mam 143, zaenkrat prezadovoljen. Prevozenih imam 102.000km

Menjal sem samo ploscice, gume, pac potrosni material.

presenecen sem nad porabo res😉

od 6 do 6,5l

 klimo pa 7l

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 2
Napisano

Super, lepo slišat da je vse tako kot mora biti. Naj ti služi še naprej tako dobro, sploh pa to ni dvoma saj je mazda 🙂

Napisano
Pravkar je scania napisal:

Super, lepo slišat da je vse tako kot mora biti. Naj ti služi še naprej tako dobro, sploh pa to ni dvoma saj je mazda 🙂

Še enkrat hvala😉

Napisano

Kaj pa za starejše 2,0 bencinske Mazde jaz imam GH 6 letnik 2008 in ko bom menjaval ne vem točno kaj dati noter. Verjetno ne istega 5W-30 kot sem daval v 6 diesel prve generacije



Ali pa



Ki sta se mi odlično obnesla v diesel motorju in 150.000 prevedenih kilometrih.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.