Skoči na vsebino

Razkurnik oz. Razpiiiizdnik


Z M A J

Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...

Danes sem opazil, da mi je nekdo zadnji brisalec zvil. 🤬 Na roko sem ga zravnal, da ne tolče po zadnjem spojlerju.

Žal je bil pred 3 mesci menjan, zdaj ga bo treba še 1x.

 

Naj se mu roka posuši, naj ga pes poščije, .... in vse podobno.

Upam, da karma še deluje.

Popravljeno od godlike
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 5
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

podobna scena pri kolegu, par dni nazaj, kupil nove superge (sicer res da za 50€) še v KR na badminton in so mu jih pičili, pa ima model številko 48 :), tko da folk...ni ravno pri sebi....

  • Haha 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 3
  • Ni všeč 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

**** ga FuksWagen ga **** 100 krat da ga **** kupil sem novi avto da bo ziher zdaj pa krepa ko imam najhujšo gužvo ****** FuksWagen da ga **** u ***** usrano če najdem oglas naše Mazde 5 jo kupim nazaj tale ***** pa peljem nazaj pa naj se **** z njim kdor hoče.

Prevoženih prvih 6.200 km pa me žena kliče, da se je prižgala lučka za olje in zdaj namesto da rihtam bajto grem 25 km do pumpe kupit liter olja in ga peljat do FuksWagnovega ***** usranega da ga nalijem.

Mazda 5 je imela servis na 340.000 km in je bilo olje nalito na max. Ko je pri 360.000 šla od hiše, je bil na min. Pri temu FuksWagnu ga vmes štirikrat dolijem! In to je ekologija? Če bo ta ***** usrani FuksWagnov kdaj prišel do 360.000 km bo kuril več olja kot nafte.

In to je prvih 6200 km ko ga sploh še stisnili nismo. Kaj bo ko zanj pripnem kamp prikolico pa 100ko v Rebrnice? Bo skuril liter olja na 10 km ***** usrana FuksWagnova **** ga da ga **** kdorkoli ga **** 100x da ga ****!

Pa saj še Škoda iz leta 1983 ni pila toliko olja kot ta *****! Pa to ne moreš verjet!

 

 

 

 

Popravljeno od Slivka
Mogoče je bilo malo prostaško, pa sem nekaj besed pobrisal...
  • Všeč 1
  • Začuden 3
  • Žalosten 1
  • Ni všeč 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej ne da bi zagovarjal Fuksa, ampak vseeno je to laho prvih 10.000 do 20.000 km nekoliko višja poraba. pol k se bodo materjali mal med sabo pokompali in se bodo "lufti" zmanjšali bo verjetno pil manj. Do takrat pa mogoče res vsaj na dva tanka sčekirat olje, da ne bo presenečenj pa kantico s sabo.

  • Všeč 2
  • Zmeden 2

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 48 minutami je Slivka napisal:

Jebo ga FuksWagen ga jebo 100 krat da ga jebo kupil sem novi avto da bo ziher zdaj pa krepa ko imam najhujso guzvo jebeni FuksWagen da ga jebo u pizdo usrano ce najdem oglas nase Mazde 5 jo kupim nazaj tale kurac pa peljem nazaj pa naj se jebe z njim kdor hoče prevoženih prvih 6.200 km pa me žena kliče, da se je prižgala lučka za olje in zdaj namesto da rihtam bajto grem 25 km do pumpe kupit liter olja in ga peljat do FuksWagnovega kurca usranega da ga nalijem 

Mazda 5 je imela servis na 340.000 km in je bilo olje nalito na max. Ko je pri 360.000 šla od hiše, je bil na min. Pri temu ga vmes štirikrat dolijem! In to je ekologija? Če bo ta kurac usrani FuksWagnov kdaj prišel do 360.000 km bo kuril več olja kot nafte

In to je prvih 6200 km ko ga sploh še stisnili nismo kaj bo ko zanj pripnem kamp prikolico pa 100ko v Rebrnice bo skuril liter olja na 10 km pizda ustrana FuksWagnova jebo ga da ga jebo kdorkoli ga jebo 100x da ga jebo pa še Škoda iz leta 1983 ni pila toliko olja kot ta jajca pa to ne moreš verjet

Mislim, da sta že slabo začela s tem čudnim imenom🥴, daj mu drugo ime.... 🤔Veš KARMA je k... a... :nevem:

  • Začuden 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Boss napisal:

Sej ne da bi zagovarjal Fuksa, ampak vseeno je to laho prvih 10.000 do 20.000 km nekoliko višja poraba. pol k se bodo materjali mal med sabo pokompali in se bodo "lufti" zmanjšali bo verjetno pil manj. Do takrat pa mogoče res vsaj na dva tanka sčekirat olje, da ne bo presenečenj pa kantico s sabo.

 

En liter olja na prvih 6.200 km. Če se malo ulaufa, bo kuril še vedno 1 liter na 10.000. In to nov! 

 

Pa pri sodobni tehnologiji bi morale biti tolerance take, da se kaj dosti ne bi smelo poznati. Pa saj ni Zastava, kjer so se tolerance merile s šublerjem in je bila ena desetinka milimetra odstopanja odličen dosežek...

Celo Tomos je imel toleranco eno stotinko milimetra - pa so ga vsi imeli kot "moped za siromake"...

 

Bemtiš, pri taki "natančnosti" v bistvu nisem prepričan, če ni iz TASa... Ker liter olja na prvih 6.200 km je pa le prehuda...

 

 

Zdaj pa naprej. Pridem na črpalko, povem, da bi rad olje 0W20, pa prodajalec odgovori:

- "To lahko zajameš v Soči. Mi tu pa prodajamo olje."

Najredkejše, kar lahno dobim na črpalki, je 5W30. Sem vzel liter, zlil v FuksWagna in bo šlo, dokler bo šlo. Ker sem ga že naveličan in če dolgo ga imam vrh glave dosti... Za tistih 40.000€, kolikor smo dali zanj, sem pričakoval več.

 

Pa še ena cvetka: baje, da je taka poraba olja za sodobne motorje nekaj povsem normalnega. Ko so mi to povedali, sem ostal povsem brez komentarja...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Slivka napisal:

 

En liter olja na prvih 6.200 km. Če se malo ulaufa, bo kuril še vedno 1 liter na 10.000. In to nov! 

 

Pa pri sodobni tehnologiji bi morale biti tolerance take, da se kaj dosti ne bi smelo poznati. Pa saj ni Zastava, kjer so se tolerance merile s šublerjem in je bila ena desetinka milimetra odstopanja odličen dosežek...

Celo Tomos je imel toleranco eno stotinko milimetra - pa so ga vsi imeli kot "moped za siromake"...

 

Bemtiš, pri taki "natančnosti" v bistvu nisem prepričan, če ni iz TASa... Ker liter olja na prvih 6.200 km je pa le prehuda...

 

 

Zdaj pa naprej. Pridem na črpalko, povem, da bi rad olje 0W20, pa prodajalec odgovori:

- "To lahko zajameš v Soči. Mi tu pa prodajamo olje."

Najredkejše, kar lahno dobim na črpalki, je 5W30. Sem vzel liter, zlil v FuksWagna in bo šlo, dokler bo šlo. Ker sem ga že naveličan in če dolgo ga imam vrh glave dosti... Za tistih 40.000€, kolikor smo dali zanj, sem pričakoval več.

 

Pa še ena cvetka: baje, da je taka poraba olja za sodobne motorje nekaj povsem normalnega. Ko so mi to povedali, sem ostal povsem brez komentarja...

Pri VW gripi je takšna poraba normalna in verjetno se dolgo ne bo večja. To pa pač računaj in tankaj, zal ni to Japonski motor (čeprav je tudi Mazda imela izlete z porabo olja na 1,8 motorjih v 6-tkah).

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Boss napisal:

Sej ne da bi zagovarjal Fuksa, ampak vseeno je to laho prvih 10.000 do 20.000 km nekoliko višja poraba. pol k se bodo materjali mal med sabo pokompali in se bodo "lufti" zmanjšali bo verjetno pil manj. Do takrat pa mogoče res vsaj na dva tanka sčekirat olje, da ne bo presenečenj pa kantico s sabo.

 

Ko nam je službena Honda CRV nova pila povsem enake enormne količine olja, kot jih pije slivkin avto, so mehankarji prodajali zgodbo o utekavanju, potem ko se mašina uteče bo pa poraba OK. Nikoli ni bila OK.  

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 36 minutami je mazdaman napisal:

Pri VW gripi je takšna poraba normalna in verjetno se dolgo ne bo večja. To pa pač računaj in tankaj, zal ni to Japonski motor (čeprav je tudi Mazda imela izlete z porabo olja na 1,8 motorjih v 6-tkah).

Na 10k km je tudi 1.2 tsi pil 1L olja.

11 let isto.

 

Pač 1x med intervalo je blo treba točit.

 

Pili so eni nič, eni nekaj, noben pa tak kot 1.2TSI ali pa Audi 6cl bencin.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi Audi V8 je pil, tam sem bral v navodilih, da lahko popije tudi 1l na 1000 km pod težkimi pogoji

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Naš 17 let stari Focus C-Max 1.6 TiVct pije toliko...1-1,5l na leto (cca. 6500km sedaj k ga žena vozi),pa je skoraj skoz vozil le po mestu in sam kratke...1-2x na leto 300-400km v komadu in to je to...sedaj ima nekaj čez 200.000km

 

EDIT-prej vsa leta cca. do starosti cca. 10-12 let nismo med servisi nič dolivali-nič ni pil...sedaj pa "ima pravico"🧐

Popravljeno od skritikrt
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je dvorjan napisal:

@Slivka:

Sicer bo malce bolje, če boš točil 5W-30 olje vanj. Poglej v knjižico, ampak mislim, da je "požegnano" tudi 5W-30.

 

V navodilih piše 0W20, če tega ni, je dovoljeno 0W30...

 

Me pa zanima, koliko to olje podmazuje motor, ko grem v te naše hribe in se temperatura olja dvigne na 120°C? 

 

Imam pa še nekaj vprašanj, a bom o tem v drugi, primernejši temi...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

BLOG.AMSOIL.COM

It's best to use the viscosity recommended in your owner's manual, but a slightly thicker oil or thinner oil...

 

 

Je fajn vedeti kako in za kaj...vsak se naj pa zase odloči.

Jaz sem se že pri nakupu Mazde...je bila ta problematika tudi med snovjo za preštudirati...ne samo motor,menjalnik itd...

Nočem pljuvati Slivkinega avta,k se ne spodobi,a je vzrok,za kaj VW sploh ne gledam že leeeeta.

Lahko pa omenim npr. Dacio...v Divači ima vleka avto za prevažati strojevodje po potrebah...Koper,Sežana,Pivka,Divača itd...in sva se zadnjič z soferjem pogovarjala,za kaj imajo novo....

Prejšnja Dacia spring z 1.0 turbomlinčkom po 150.000 km (same relacije-nič kratkih) zaribala....je pa res,da jih je naklepala v slabem letu...in šofer pravi,da imajo po celem ŽIP-u z njimi probleme🙄...se mi zdi,da sam še drek od motorjev delajo...težko najdeš nekaj,kar "ne moreš ubiti"...je lih to bil velik povod pri moji izbiri Mazde🧐...upam,da nisem "brcnil v temo"🥹

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 15. 11. 2023 ob 16:40 je skritikrt napisal:

ahko pa omenim npr. Dacio...v Divači ima vleka avto za prevažati strojevodje po potrebah...Koper,Sežana,Pivka,Divača itd...in sva se zadnjič z soferjem pogovarjala,za kaj imajo novo....

Prejšnja Dacia spring z 1.0 turbomlinčkom po 150.000 km (same relacije-nič kratkih) zaribala....je pa res,da jih je naklepala v slabem letu...in šofer pravi,da imajo po celem ŽIP-u z njimi probleme🙄...se mi zdi,da sam še drek od motorjev delajo.🥹

Danes spet v klepetu z ŽIPovim šoferjem...sva nadaljevala pri prejšnji debati....in pohvali Dacijo,k sva se z njo peljala...da ima že 152.000km...več kot tista prejšnja....in ko tako debatirava,k nisem vedel pravi...ja saj nima sam en turbo...ima dva!!!...in slab liter od motorčka😂🤣

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
WWW.24UR.COM

Jani Golob je v Nemčiji za slabih 62.000 evrov kupil avtodom, a ostal praznih rok. Podjetje se je namreč znašlo v finančnih težavah. So to vedeli že ob podpisu pogodbe? Medtem je zasebni detektiv ugotovil...

 

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.