Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

ma js sm isto menjal vse spredi, dal sm obnovit cilinder in glje ga spet trese.. tko da ukratkem sledi reklamacije, bom pustu mehaniku avto par dni in naj naredi tako kot se zagre ali pa me ne vidi nikoli vec...

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa kaj je s tem tresenjem... Meni tudi trese, a pri novih je to tudi rak rana?

pa dobr moja ma 200.000....ji je za priznat da lahko, ampak dejansko ko izbira? diske vidi? da to pa?e na vse tudi nove mazde....isti materiali, globalizacija pa to.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Euroton za diske, ploscice pa avtodeli rovinj :)

 

Euroton ima zadnje case fenomenalne cene.

 

Drugace pa ima mazda servis akcijske cene cenejse od Pelka...samo nocem mazda diskov...

 

http://www.mazda.si/kupujem-imam/mazda-fair-service/nadomestni-deli/

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Opravljen tretji redni servis, tokrat v BTC a-cosmos. Moram pohvaliti g. Majesa za super korekten odnos, vse se je dalo dogovorit, in tudi danes je bilo tako kot dogovorjeno. Za povrhu so ?e oprali in posesali avto, kar je sploh super. Izkoristil sem tudi Mazda poupst, sem ve? kot zadovoljen. Priporo?am! :-)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na servisu A Cosmos v BTCju so mi zamenjali Bluetooth modul, ki je koncno odpravil probleme s predvajanjem glasbe iz USB kljucka ...  :notworth:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem planiral, da bova skupaj praznovala - jaz okroglo, ona pa 300kkm. Pa me je za skoraj dva meseca prehitela. ?enska pa?, ki se ne dr?i dogovora. Vseeno sem jo zapeljal v avtopralnico.

 

V zadnjih 136kkm je spila 9315 litrov goriva, od tega 38 l olja za dvotaktne motorje.

 

Upam, da se bo v bodo?e dr?ala dogovorov.

 

Slavko

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.