Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

To mi ?e vedno ni jasno, da bi zaradi praznenja akumulatorja se spro??ali kak?ni plini. Sej akumulator je zaprt pa ?e to mi ni jasno kako bi plin ravno na klemah naredil korozijo in to v nekaj dneh.

33112_1.png

Napisano

Ej nevem tako so mi rekl :D. Je bilo pa minimalno in ni bilo neke sile, zato sem pa raj spucal in namazal.

 

Evo tako prav stric google

 

Corrosive gas release

When a battery is operating normally, it actually releases corrosive gases. This is just how battery acid works, and it?s not a functional or safety concern until the battery is forced to work harder than it should. Once that starts to happen, whatever the cause, the battery then starts to release higher levels of these corrosive gases than are acceptable for your engine.

Releasing too much hydrogen gas occurs when the battery is being overcharged or undercharged. (You should be able to tell which is the case by determining whether the corrosion is on the positive or negative terminal, though we recommend you take safety precautions when poking around the terminals.) One of the most common causes of overcharging is a bad cell in the battery. This makes the battery lose voltage, and so the alternator tries to charge the battery to make up for this loss of power. The alternator will keep doing this, overcharging the battery and encouraging the battery acid to release more corrosive hydrogen gas than is normal or safe. A faulty alternator may also be the culprit.

Your battery may be undercharging, on the other hand, which could be the result of a faulty voltage regulator. Either way, you?ll see a damaging increase in corrosive gas release?and either way, you?ll be in need of some battery repair, because the hydrogen gas, when released at too high a rate, mixes with the other elements under the hood and attacks the terminals, causing relatively rapid corrosion.

Napisano

AMpak, sej ne bi smelo ni? uhajat iz acuja? Hmm, sploh iz tistih, ki so zaprte zgradbe in nimajo celic za odpirat? Sem ?ist zmeden zdej.

33112_1.png

Napisano

Cena? ?e ni skrivnost. Lp

Nov komplet klju? z Alija 14?, drug transponder ?ip 2?, rezanje klju?avni?ar 5?.

Programiranje sem izvedel sam 0?.

Se pravi vse skupaj 21?!

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

A je isto, kot pri prvi generaciji in moras nekaj odpirat in zapirat vrata potem pa z vsakim kljucem 3x das kontakt, da prides v sistem. Moras pa imeti dva original kljuca.... sem ze mal pozabil? :)

Napisano

Ja za daljinsko centralno je tak da pri odprtih vratih da? 3x kontakt, 3x odpre? zapre? vrat, ko je v u?nem programu sam 1xzaklene in odklene, pol pa samo pritisne? kterokoli tipko na daljincu.

 

Za kodo v?iga pa sem prek Forscana naredo ima? opcijo kodiranja klu?ev.

post-5522-0-09542400-1557310857_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Hmm mislis, ce bi kupil transporder key k ze ima cip, da bi ga lahko skodiral brez OBDja, da bi vzgal. Za centralno pomoje nebi bil problem, ampak koda vziga.

Napisano

Hmm mislis, ce bi kupil transporder key k ze ima cip, da bi ga lahko skodiral brez OBDja, da bi vzgal. Za centralno pomoje nebi bil problem, ampak koda vziga.

Saj sem kupil komplet klju? z centralnim in transponderjem, vendar ga ni ?lo skodirat, ker je bil 80bitni transponder ?ip noter, M6 GH pa ima original 40bitni transponder ?ip, zato sem kupil ?e ta 40bitni ?ip.

To si velja zapomniti, ?e bo kdo rabil drug klju?.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

To razumem ja, ampak a ga lahko fizocno skodiras ali rabs forscan oz. obd. Fizicno mislim, kot lahko centralno z odpiranjem vrat :). Pri prvi generaciji je isto cip mogu bit 40 bitni :). Vrjetno je pri vseh mazdah isto.

Napisano

Nvm, na netu sem na?el samo postopek za u?enje centralnega.

Za kodo klju?a pa nisem ni? na?el, zato sem uporabil forscan.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Zdaj pa res jo ?e prav zadnji? opral in posesal :(:hohoho:

Amper koliko casa cakas / si cakal Alhambro?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Prodal sem jo. Dobra ponudba je pri?la, zato nisem dvakrat premi?ljeval. Vandallizem pred blokom je bil povod za to, da sem dal oglas... hkrati ugotavljam, da morda niti ne potrebujemo dveh avtov, je star dru?inski enoprostorec ?e vedno zelo zanesljiv (?eprav s 130k kilometri in renault - seveda tudi bencinar).

 

?e pa bom res pogre?al drugi avto, je v backup planu kaj manj?ega in ?portnej?ega, seveda spet Mazda: MX-5 ali morda mazda 3 G165.

Napisano

Prodal sem jo. Dobra ponudba je pri?la, zato nisem dvakrat premi?ljeval. Vandallizem pred blokom je bil povod za to, da sem dal oglas... hkrati ugotavljam, da morda niti ne potrebujemo dveh avtov, je star dru?inski enoprostorec ?e vedno zelo zanesljiv (?eprav s 130k kilometri in renault - seveda tudi bencinar).

 

?e pa bom res pogre?al drugi avto, je v backup planu kaj manj?ega in ?portnej?ega, seveda spet Mazda: MX-5 ali morda mazda 3 G165.

A mazdo 6 se ?e prodal? Sem vedel, da ti ne bo dovolj mo?na. :)

 

 

Napisano

?e ni skrivnost, lahko mogo?e pove? za koliko je ?la?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

X-layer: ZS

 

Alex: mo?na je bila dovolj, ?eprav ne?ipana. ;)

He, he, nikoli ni dovolj mo?i in navora.:)

 

 

Napisano

Razjezil me je grd plasti?en okvir za tablico spredaj,ker je pokril celo malo kroma spodaj in je bilo ful grdo in neestetsko,zato sem ga bacio,da ga ne vidim ve?! Tablico pa sem prilepil direktno na original nastavek in ni primerjave od prej! Ful pride bolj do izraza maska in krom okoli nje. Lp

Napisano

Ma? kako sliko?

Lahko jo slikam,ne znam jo pa dati gor,?e nisem tega po?el,kratko navodilo,prosim. Lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.