Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

pred 13 minutami je Alex napisal:

Powerbox je druga stvar. Tukaj je govora o občutku in kako reagira pedal za plin. Kot pravijo tisti, ki ga imajo montiranega, plin reagira bolj podobno kot pri motorju-takoj, ko daš gas takoj te prilepi v sedež. Ne glede na konje. 

Mnogi športni avti imajo to že serijsko vgrajeno. Le da se tam skupaj s temi nastavitvami, nastavi tudi trše  podvozje, podvozje se zniža in podobno.

 

A si probal powerbox? Natančno tako se obnaša in najbolj to čutiš ravno na pedalu, ki je blazno odziven, da moraš kar malo mirkat vsaj v prvih treh prestavah. Izredno malo laga je in občutek je super, ko želiš vozit športno otiroma mnogo manj, ko se je potrebno cijazit v kaki koloni.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Scr3am napisal:

Kot pri elektricnemu avtu...

Jest imam to ze stiri leta in mi je se vedno top. Dalec od tega da je placebo ucinek. Vas pa razumem, ker sem jest isto razmisljal dokler nisem probal :)

Jaz ti verjamem,ker vem, kako reagirajo posamezni potenciometeri. V bistvu pošlje potenciometer drugačne podatke "by wire" računalniku, ki drugače odreagira na poslano komando. Čas zakasnitve dodajanja ima  se lahko skrajša do 80%. Podobno imajo serijsko tudi Ferrariji. Zato pa večini, ki prvič sedejo v njegov sedež ne uspe speljati, brez da bi avto crknil. 

pred 9 minutami je Boss napisal:

 

A si probal powerbox? Natančno tako se obnaša in najbolj to čutiš ravno na pedalu, ki je blazno odziven, da moraš kar malo mirkat vsaj v prvih treh prestavah. Izredno malo laga je in občutek je super, ko želiš vozit športno otiroma mnogo manj, ko se je potrebno cijazit v kaki koloni.

Nisem. Možno je, da je podobno. Saj zato pa imajo te zadeve tri nastavljive stopnje in ta boljši imajo še v vsaki stopnji 8 finih nastavitev. 

Da nimaš skozi na sport + pa ti potem avto skače v koloni. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, pri powerbox-u je podobno. Jaz sem to opazil takoj, ko sem ga dodal, da je pedalka bolj občutljiva. nisem pa meril na valjih kako in kaj, ampak po občutku sodeč je precejšna razlika. No , lahko bi meril pospešek od 0 do 100 recimo  za neko referenco.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 17. 5. 2021 ob 9:59 je samuel napisal:

Pozdrav,

 

pohvale 👍, sem tudi sam zadevo čistil pred časom, ravno čiščenje samo je najbolj zamudno. Naslednje čiščenje po zagotovo s peskanjem, orehove lupine so že pripravljene :)

 

 

Zdravo, daj mi povej kje si nabavil orehe in kje pištolo?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je mazdaman napisal:

Zdravo, daj mi povej kje si nabavil orehe in kje pištolo?

Zdravo,

 

orehe kar doma, mletje in "filtriranje" s sitom. Pištolo imam pa takšno. Grobo mleti niso šli skozi, zato sem jih spustil skozi sito, nisem še testiral dalje. 

01.jpg
WWW.WESTFALIA.DE

Nur Sandstrahlmittel in den 600 cm³ großen Behälter einfüllen und loslegen.Technische ...

Orehove lupine imeja recimo tukaj

TESI.SI

Pester izbor kvalitetnih abrazivnih sredstev za peskanje, kot so bakrova žlindra,jekleni sekanec,keramične kroglice,plastični granulat,soda...

 

Lp, Samo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

On 5/20/2021 at 2:44 PM, TiEn said:

Računov od materijalov ne bom zdej iskal pa cen prepiseval, ceo servisa ko mi naredim pa lahko napišem

redni servis
pas alternatorja + koleščke z ležajem novo
podložke injektorjev
olje menjalnika
sito oljne črpale

Drugače kaj je priporočljivo delati pri določenih kilometrih imaš za to temo kjer je vse napisano notr. V forumu tehnične težave

Cena servisa 130€, Jutri grem po avto ko se vračam iz dela

polek naštetega še kontrola vseh tekočin, kontrola verige in vse kar spada zraven

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je TiEn napisal:

Cena servisa 130€, Jutri grem po avto ko se vračam iz dela

polek naštetega še kontrola vseh tekočin, kontrola verige in vse kar spada zraven

Bomba.... 😊👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

32 minutes ago, SpEkTr said:

130 material in delo?? Kje to? Toj zastonj

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Ah kje delo za ta "večji" servis se mi zdi poštena cena, kar mi je nabol pomembno je to da je šlo brez zapletov

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 minutami je Janez007 napisal:

Pod katerim kozolcem? 😁

Samo je pa dejstvo, da veliko teh kozolčarjev obvlada veliko stvari boljše kot na uradnih servisih. Dobri mehaniki hitro poberejo šila in kopita in gredo na svoje. Pod kozolec. 🤗

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je TiEn napisal:

Jah moj avto je izven garancije, nisem neumen da bom vozil na uraden servis da me obirajo tam :D

Ampak nekaj od 130€ bi morala dobiti tudi država, če hočemo imeti dobre šole, vrtce, zdravstvo, domove za ostarele ...? 😉

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 47 minutami je Alex napisal:

Samo je pa dejstvo, da veliko teh kozolčarjev obvlada veliko stvari boljše kot na uradnih servisih. Dobri mehaniki hitro poberejo šila in kopita in gredo na svoje. Pod kozolec. 🤗

 

Zato pa js rajsi sam delam, pa tocno vem kaj sm naredu 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Deeyan napisal:

 

Zato pa js rajsi sam delam, pa tocno vem kaj sm naredu 🙂

To ti verjamem. Tudi sam najraje naredim vsako stvar, ki jo le znam. Pa tudi, če ni najboljše vem, da je narejeno v najboljši veri, da bi bilo. 

pred 3 minutami je Janez007 napisal:

Slovenceljni smo res eni čudni modeli, nič ne bi plačevali davkov, živeli bi pa radi kot Švicarji 🤪

Ampak, jaz vozim k privat mehaniku avto, ki mi izda račun normalno, kot uradni servis. Le da je polovico nižji. 🤗

To je enako, kot da greš v gostilno in daš za pol litrsko pivo 3,50€, to isto pivo dobiš v trgovini za 1€.Sedaj pa naj vsak izbere, kje bo kupil pivo in koliko bo prispeval davka v blagajno. 😉

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Janez007 napisal:

Slovenceljni smo res eni čudni modeli, nič ne bi plačevali davkov, živeli bi pa radi kot Švicarji 🤪

Tukaj se pa strinjam s tabo. Nacionalni šport slovenceljnov je kako čim bolj prelisičiti državo in državi čim manj dati in od nje čim več ugodnosti dobiti. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Janez007 napisal:

To pa je res težava. Poznam 2 mlada mehanika, oba sta danes že sprejemnika na večjem uradnem servisu, ker ju šravfanje enostavno ne veseli. Uživata v oblekci in kravati. Tega jaz ne zastopim.

 

So pa tudi izjeme. Ravno danes sem srečal tretjega, ki z veseljem šravfa avte bolj prestižne nemške znamke na uradnem servisu ... in že premišljujem, da bo moj naslednji avto nemški. :)

... In ravno  boš kupil nemški avto in bo model že zapustil uradni servis. In boš spet ny začetku. 🤗

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 42 minutami je SpEkTr napisal:

Vsaj 2x nas nategnejo, prvič pri plači, drugič pri storitvah. A ste videli koliko stane delovna ura na uradnem servisu??

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Joj,to smo že parkrat predelal,VELIKO!😳

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 25 minutami je Janez007 napisal:

Pa še bomo, ker je tema brezčasna. :) A kdo pozna kakšnega "Pelkota" na drugi strani Ljubljane, med Ljubljano in Ivančno gorico?

Jaz sem svojo nekdanjo  miato (pa tudi ostale avte) vozil v Grosuplje k Prpicu. Svoje čase je tudi sam vozil mazde.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.